BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Ik ga wel scouten voor Ajax..

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 22:01 schreef Hummel10 het volgende:
De Jong, Alderweireld, Erikssen vertrekken waarschijnlijk..
Maher, Van Dijk en Djuricic voor terughalen!
Ik ga voor Maher..want Djuricic gaat al naar Benfica jammer genoeg...daarnaast Viergever....Moisander en Viergever vormden vorig jaar het hart van de verdediging van AZ en die deden het samen helemaal niet verkeerd...
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
We moeten hem alleen vertellen dat ie nog een paar teamspelers heeft..
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga voor Maher..want Djuricic gaat al naar Benfica jammer genoeg...daarnaast Viergever....Moisander en Viergever vormden vorig jaar het hart van de verdediging van AZ en die deden het samen helemaal niet verkeerd...
Denswill staat bekend als een van de grootste talenten van de Nederlandse verdedigers, waarom dan weer zinloos kopen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 maart 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Denswill staat bekend als een van de grootste talenten van de Nederlandse verdedigers, waarom dan weer zinloos kopen..
Alleen al omdat Moisander en Viergever een geweldig tandem vormde in het hart van de verdediging van AZ....vorig jaar heel ver gekomen in Europa...zij voelen elkaar feilloos aan...en ik denk dat de Boer dit zeer zeker ook weet...let maar op volgend seizoen!!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 maart 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt toch links in het centrum?
Eide
 Eide - dinsdag 19 maart 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 23:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Yup.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alleen al omdat Moisander en Viergever een geweldig tandem vormde in het hart van de verdediging van AZ....vorig jaar heel ver gekomen in Europa...zij voelen elkaar feilloos aan...en ik denk dat de Boer dit zeer zeker ook weet...let maar op volgend seizoen!!!
De Boer wil een links en een rechtspoot in het centrum. Dat die twee het redelijk goed deden zegt geen fluit. Jonk en bergkamp waren ook een aardig duo bij ajax en verder niet. Daarbij hebben we echt heel grote talenten voor die twee plekken. De boer gaat daar echt niet voor kopen. Geloof ik niks van.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 23:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dienstwillig Veltman. En daar komen nog heel wat andere gasten bij. Je snapt de strekking toch of niet.
Eide
 Eide - dinsdag 19 maart 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Denswil wordt gezien als een groter talent dan Veltman. Veltman zelf natuurlijk, Bazoer die naar verluidt na de zomer meteen aansluit bij de A selectie. Daley Blind heeft een verleden als centrale verdediger, Boilesen werd in de jeugd gezien als een LCV.

Het manco van Ajax blijven zelf opgeleide aanvallers.
hjf
 hjf - dinsdag 19 maart 2013 - 14:06   quote  deeplink  
We moeten eens ophouden met kopen kopen kopen. Dat laten wij over aan een club die onder de grote rivieren is gehuisvest. Voor de verdediging is geen aankoop nodig. Voor het middenveld als Siem en Christian allebei vertrekken, dan zou ik alleen Maher er voor terug halen. Maher heeft nu al in de gaten, dat hij stil begint te staan in zijn ontwikkeling. Die MOET een stap gaan spelen en Arsenal komt nog te vroeg voor hem. Kijk maar eens hoe het met Appelvlaai is vergaan. Voor de aanval is de RB positie een punt van aandacht. Wat ik heb vernomen is dat Meleg tot RB wordt opgeleid. Maar als er intern geen RB naar boven komt drijven, die europees al redelijk mee kan komen, dan zou ik zeggen: koop TADIC!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 maart 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:06 schreef hjf het volgende:
We moeten eens ophouden met kopen kopen kopen. Dat laten wij over aan een club die onder de grote rivieren is gehuisvest. Voor de verdediging is geen aankoop nodig. Voor het middenveld als Siem en Christian allebei vertrekken, dan zou ik alleen Maher er voor terug halen. Maher heeft nu al in de gaten, dat hij stil begint te staan in zijn ontwikkeling. Die MOET een stap gaan spelen en Arsenal komt nog te vroeg voor hem. Kijk maar eens hoe het met Appelvlaai is vergaan. Voor de aanval is de RB positie een punt van aandacht. Wat ik heb vernomen is dat Meleg tot RB wordt opgeleid. Maar als er intern geen RB naar boven komt drijven, die europees al redelijk mee kan komen, dan zou ik zeggen: koop TADIC!
Tadic heeft 2 jaar contract en is voor 7 miljoen gehaald, gaat nooit gebeuren...
nora
 nora - dinsdag 19 maart 2013 - 16:24   quote  deeplink  
We hebben nog die spanjaard van Barca gaat hij weer terug naar Barca eind van het seizoen of gaat hij nog een jaar verder bij Ajax,heeft nog niet veel kunnen laten zien door zijn blessure in mijn ogen is het wel een geweldige Ajax voetballer,dus ik hoop nog wat meer van hem te zien.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Gaat in principe volgend seizoen weer weg.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:06 schreef hjf het volgende:
Tadic is in geen enkel opzicht een buitespeler en het is mij dan ook een raadsel dat hij daar bij Twente met regelmaat speelt..

TAdic is een aanvallende middenvelder pur sang...
nora
 nora - dinsdag 19 maart 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Hij heeft bij Groningen en ook bij Twente linkerspits gespeeld en in mijn ogen deed hij dat geweldig veel dreiging altijd de 16 in,maar goed we hebben daar Fisher en Babel en Derek dus keus genoeg.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 19:18 schreef nora het volgende:
Hij heeft bij Groningen en ook bij Twente linkerspits gespeeld en in mijn ogen deed hij dat geweldig veel dreiging altijd de 16 in,maar goed we hebben daar Fisher en Babel en Derek dus keus genoeg.
Bij Groningen stond hij 95% van de wedstrijden op 10.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 maart 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

zeker niet, helemaal niet toen hij met Matavz speelde.
door Tadic heeft toen ook die Stenman een transfer bezorgt.
dat jaar werden er ook vele complimenten gemaakt aan de linkerkant van Groningen.
Tadic speelde vrij wel altijd als Linksbuiten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tadic heeft 2 jaar contract en is voor 7 miljoen gehaald, gaat nooit gebeuren...
Klopt maar ik zie dit als een schijnbeweging van Ajax want die gaat echt niet komen...ken je Munsterman ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

niet eens op linksbuiten Remco...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 20:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat jaar werden er ook vele complimenten gemaakt aan de linkerkant van Groningen.
Klopt Natjos!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 maart 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar ik zie dit als een schijnbeweging van Ajax want die gaat echt niet komen...ken je Munsterman ?
kan,
maar ik zie het meer als een waardeloos gerucht..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 22:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kan,
maar ik zie het meer als een waardeloos gerucht..
Kan ook...dus in het geheel niet serieus nemen....Ajax had vorig jaar ook interesse in Douglas...the same..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 22:12   quote  deeplink  
'Cruijff staat achter contract Nouri'
Door sv, 19 maart 2013 17:56,

SOAP? - Dinsdag wijdt Henk Spaan weer een column aan toptalent en B-junior Abdelhak Nouri. Ditmaal schrijft Spaan dat Nouri - zijn omgeving - zwaar teleurgesteld is dat hij geen contract aangeboden heeft gekregen.

Nouri is eerstejaars B-junior. Zelfs Johan Cruijff zou er voor zijn gaan liggen dat Nouri een contract krijgt. Echter, Wim Jonk en Marc Overmars schijnen er nog niet aan te willen. PSV zit op het vinkentouw en zou ook interesse hebben in Gino Dekker.

Spaan, doorgaans goed geïnformeerd over de jeugdopleiding van Ajax, schreef afgelopen zaterdag in Het Parool dat een vertrek van Nouri dreigt. De B-junior wordt door iedereen (Frank, Ronald, Orlando Trustfull, Michel Kreek) bestempeld als 'buitencategorie'.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Spaan??? Toen ben ik gestopt met lezen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

niet eens op linksbuiten Remco...
Ik heb het even nagekeken, maar hij heeft op beide plekken vrij veel gespeeld, dus wel meer op linksbuiten dan ik dacht.

Maar vind het echt alles behalve een buitenspeler. In mijn optiek juist een echte 10..
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schijnbeweging van Ajax??? Waar staat dan dat ze uberhaubt interesse hebben??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 maart 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Heeft vorige week genoeg op headliner gestaan...
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Als ik kijk op welke sites het inderdaad staat geloof ik er helemaal niks van en denk ik dat het een volkomen uit de lucht gegrepen gerucht is... Twaalf miljoen zou die moeten kosten... Whahahahahahaha, Ajax zal amper de helft willen betalen..
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 20:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt meer op links als op 10
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 10:08   quote  deeplink  
12 miljoen die krantenvogel is van lotje getikt inderdaad een belachelijk bedrag zeker in de vorm die hij nu heeft,maar goed het blijft een geweldige Ajax voetballer,wat me eigenlijk het meest irriteert is dat Groningen hem weer heeft gevonden net als Louis en wij moeten weer veel geld voor die gasten betalen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 maart 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Voor 12 miljoen haalt Ajax liever 10 denen denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 maart 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Ajax had concrete interesse in spits Hendriks.

IN DE WINTERSTOP - De Graafschap-aanvaller Sam Hendriks stond in de winterstop in de concrete belangstelling van Ajax. Technisch manager Roland Vromans bevestigt dit in De Gelderlander.

'Ajax heeft zich in de winter gemeld, maar daar is toen nog niets uitgekomen', aldus Vromans, volgens wie de belangstelling groot is. 'Er zijn nog wel meer clubs die Sam volgen.'

Hendriks heeft mede door een zware knieblessure zijn debuut nog niet gemaakt voor het eerste van De Graafschap. De voetballer staat nog tot medio 2015 onder contract.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 28 maart 2013 - 16:17   quote  deeplink  
Logisch.. een topspits in wording
Peterhs
 Peterhs - donderdag 28 maart 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Weer een brekebeentje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 13:55 schreef NatjosFC het volgende:
Voor 12 miljoen haalt Ajax liever 10 denen denk ik.
Spelers zoals Sana.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 maart 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 16:17 schreef Grasmaaier het volgende:
Logisch.. een topspits in wording
weer een afwachtertje...
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 maart 2013 - 10:32   quote  deeplink  
Laten we eerst de hete zomer maar eens afwachten want ik vrees opnieuw voor een leegloop. Alderweireld en Eriksen gaan voor 80% zeker weg. De Jong heeft ook aangegeven open te staan voor een transfer. Vermeer heeft nog maar een contract tot 2014. Dus je bent dadelijk een groot gedeelte van je as kwijt.
Poulsen zal ook weer een jaar ouder zijn.
Arme FdB die moet elk jaar met een halve nieuwe basiself beginnen.
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 29 maart 2013 - 10:44   quote  deeplink  
mooi tijd voor het nieuwe beleid .... jeugd
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 29 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 10:32 schreef Brandje het volgende:
Laten we eerst de hete zomer maar eens afwachten want ik vrees opnieuw voor een leegloop. Alderweireld en Eriksen gaan voor 80% zeker weg. De Jong heeft ook aangegeven open te staan voor een transfer. Vermeer heeft nog maar een contract tot 2014. Dus je bent dadelijk een groot gedeelte van je as kwijt.
Klopt, en dat zal zo elk jaar zijn. Elk jaar zullen bepalende spelers vertrekken, dit was zo en zal altijd zo blijven. Bij Feyenoord zal het komend jaar niet anders zijn. Ajax was en is een begin of tussen station voor vele spelers.
Vorig jaar hadden we nog geluk dat bepalende spelers de tijd niet rijp genoeg vonden om naar het buitenland te gaan, maar dat zou deze zomer wel gaan gebeuren.
Nu denk ik dat met de eventuele komst van Maher we er niet op achteruit gaan. Toby wordt een ander verhaal. Ik ben zelf niet zo op de hoogte of we bij de beloftes nog een CL-waardige verdediger tussen zit, maar misschien dat we nu Johnny terug kunnen halen.
De Jong zullen we zeker gaan missen, omdat hij erg all-round is.
Maar ook voor komend jaar heb ik de volste vertrouwen in de technische staf.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 maart 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 11:19 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Klopt, en dat zal zo elk jaar zijn. Elk jaar zullen bepalende spelers vertrekken, dit was zo en zal altijd zo blijven. Bij Feyenoord zal het komend jaar niet anders zijn. Ajax was en is een begin of tussen station voor vele spelers.
Vorig jaar hadden we nog geluk dat bepalende spelers de tijd niet rijp genoeg vonden om naar het buitenland te gaan, maar dat zou deze zomer wel gaan gebeuren.
Nu denk ik dat met de eventuele komst van Maher we er niet op achteruit gaan. Toby wordt een ander verhaal. Ik ben zelf niet zo op de hoogte of we bij de beloftes nog een CL-waardige verdediger tussen zit, maar misschien dat we nu Johnny terug kunnen halen.
De Jong zullen we zeker gaan missen, omdat hij erg all-round is.
Maar ook voor komend jaar heb ik de volste vertrouwen in de technische staf.
Jij vond Anita,Jansen,vd Wiel en met namen Vertonghen geen bepalende spelers. Dat is bijna een het halve eerste elftal.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 29 maart 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 11:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij vond Anita,Jansen,vd Wiel en met namen Vertonghen geen bepalende spelers. Dat is bijna een het halve eerste elftal.
Nee, deze staan wat mij betreft op een ander niveau als deze spelers. Vertonghen, is van een buiten categorie, deze is vervangen door de iets mindere Moisander (maar ja een speler als Vertoghen is ook niet te vervangen). Anita is ook een geweldig gemis, want Poulsen heeft nooit het niveau kunnen halen, wat hij (Anita)wekelijks op de mat liet zien.
Bij v/d Wiel en Jansen was ik blij dat ze weggingen. V/d Wiel ivm zijn verdedigende kwaliteiten en bij Jansen had ik het idee dat hij er veel aan deed om de sfeer binnen AJAX te verpesten. Hij heeft bij AJAX nooit zijn niveau kunnen halen. Waarschijnlijk door FdB, maar misschien ook door andere redenen. Ooit zullen we te horen krijgen wat daar mis is gegaan.
Maar daarom schreef ik al eerder, je zult jaarlijks afscheid moeten nemen van bepalende spelers. We zijn geen Real, Barcelona, of Man United die spelers van een A-categorie jaren bij elkaar kan houden. Misschien frustrerend voor FdB, maar je kunt het ook zien als een uitdaging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 29 maart 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

weer een afwachtertje...
afwachtertje?
remco k
 remco k - vrijdag 29 maart 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 10:32 schreef Brandje het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat de Boer het niet zo erg vind??? Het merendeel van de basis is namelijk van voor de "revolutie"... Zou hij op de achtergrond al met andere mensen aan het bouwen zijn??
remco k
 remco k - vrijdag 29 maart 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 15:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nee, deze staan wat mij betreft op een ander niveau als deze spelers. Vertonghen, is van een buiten categorie, deze is vervangen door de iets mindere Moisander (maar ja een speler als Vertoghen is ook niet te vervangen). Anita is ook een geweldig gemis, want Poulsen heeft nooit het niveau kunnen halen, wat hij (Anita)wekelijks op de mat liet zien.
Bij v/d Wiel en Jansen was ik blij dat ze weggingen. V/d Wiel ivm zijn verdedigende kwaliteiten en bij Jansen had ik het idee dat hij er veel aan deed om de sfeer binnen AJAX te verpesten. Hij heeft bij AJAX nooit zijn niveau kunnen halen. Waarschijnlijk door FdB, maar misschien ook door andere redenen. Ooit zullen we te horen krijgen wat daar mis is gegaan.
Maar daarom schreef ik al eerder, je zult jaarlijks afscheid moeten nemen van bepalende spelers. We zijn geen Real, Barcelona, of Man United die spelers van een A-categorie jaren bij elkaar kan houden. Misschien frustrerend voor FdB, maar je kunt het ook zien als een uitdaging.
Ik denk niet dat er iets anders aan de hand was bij Janssen, ik vind namelijk dat hij ook nu bij Vitesse niet beter is dan in zijn jaar bij Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 april 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou het misschien zo zijn dat de Boer het niet zo erg vind??? Het merendeel van de basis is namelijk van voor de "revolutie"... Zou hij op de achtergrond al met andere mensen aan het bouwen zijn??
Zou heel goed kunnen.....Ajax krijgt dan weer armslag...stel dat Eriksen , de Jong en Alder vertrekken....wie weet....Maher...van Ginkel....viergever(van Dijk)....dan levert Ajax niet echt in maar of het meer oplevert????
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 april 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen.....Ajax krijgt dan weer armslag...stel dat Eriksen , de Jong en Alder vertrekken....wie weet....Maher...van Ginkel....viergever(van Dijk)....dan levert Ajax niet echt in maar of het meer oplevert????
Heitinga, Djuricic zijn dan ook nog prima opties
Plus Maher dan natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2013 door Hummel10 --
Robinafca
 Robinafca - zondag 07 april 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Boilesen in plaats van Blind? Go fuck yourself please! Kan die jongen dan nooit eens gewoon het vertrouwen krijgen? Verdomme het is een international soms word ik zo gek van die fans he als het als fans zijn
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 april 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Vertrek:
Eriksen
De Jong
Alderweireld
Boerrigter
Inkoop:
Heitinga/van Dijk
Maher/Ginkel
Babel verlengen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 april 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 17:14 schreef Robinafca het volgende:
Boilesen in plaats van Blind? Go fuck yourself please! Kan die jongen dan nooit eens gewoon het vertrouwen krijgen? Verdomme het is een international soms word ik zo gek van die fans he als het als fans zijn
Goeie eerste post van jou,dat beloofd wat......of het echte fans zijn,ja dat zijn ze....dat kan ik wel bepalen,de meeste ken ik en jij kent ze niet.
Dus een beetje dimmen ouwe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0081491