BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 juni 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla. Je hebt de wijsheid niet in pacht kerel. Net zo min als ik of wie dan ook. Doe dan ook niet alsof je zo fantastisch ben. En dan heb ik het niet over voetbal. Maar over het achterlijke gelul over jouw wereldwijsheid.
Daar kan ik met jou nog wel een gesprek over hebben slome.....nadeel dat ik jou al zo lang ken.

Ik zou als ik jou was maar ff je porum drukken ouwe.....kan namelijk een boekie over jou opentrekken......feit is en blijft dat jij een ongelovige,irritante zuiger bent,tot het irritanta aan toe.....en ik ben niet de enige die daar over denkt....jij hebt aan mij een slechte ouwe en je weet het
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 juni 2013 - 23:46   quote  deeplink  
Oja je hebt massel dat ik hier nog amper ben.....anders sloop ik je elke dag plofkop
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2013 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als hij blessure vrij is kan hij weer aan zijn explosiviteit gaan bouwen...komt helemaal goed dan....mooi dat Overmars zijn vertrouwen in hem uitspreekt....lukoki mag ev. verkocht worden laat overmars weten....goed gezien Marc...
Verschillende mensen rond Derk geven aan dat het puur een mentale kwestie is. Dat is veel moeilijker goed te krijgen dan het lichaam. Ik vraag me af of Derk mentaal nog wel kan slagen bij Ajax. Maar Overmars heeft vertrouwen, kijken of zich dat terugbetaald.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 01:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Verschillende mensen rond Derk geven aan dat het puur een mentale kwestie is. Dat is veel moeilijker goed te krijgen dan het lichaam. Ik vraag me af of Derk mentaal nog wel kan slagen bij Ajax. Maar Overmars heeft vertrouwen, kijken of zich dat terugbetaald.
Het zou mij verbazen, maar ik hoop het voor hem en Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 juni 2013 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar kan ik met jou nog wel een gesprek over hebben slome.....nadeel dat ik jou al zo lang ken.

Ik zou als ik jou was maar ff je porum drukken ouwe.....kan namelijk een boekie over jou opentrekken......feit is en blijft dat jij een ongelovige,irritante zuiger bent,tot het irritanta aan toe.....en ik ben niet de enige die daar over denkt....jij hebt aan mij een slechte ouwe en je weet het
Irritante zuiger sluit ik me bij aan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 juni 2013 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....kom maar op met het bier,de kerk hebben we gehad.....op het andere topic ging je pleite ouwe
Back again, maar nu ben ik alleen hier, snik snik ;-)
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gezien het feit dat jij je veel meer aan mij irriteert dan andersom en ik zou zeggen doe dat boekje dan eens open vetbek. Ik heb aan jou geen kind denk ik dat je eerder bedoelt. Ga nu maar weer lekker de hooligan uit proberen te hangen.

Weet je wat het mooi aan jou is. Je bent net een marionette popje. Het is zo makkelijk jouw precies zo te laten reageren al je wilt
Weet nu al wat je reactie zal zijn, als je al reageert.. :-)

En je kent me helemaal niet, dat is iets wat er in jouw verknipte hoofdje maar blijft rondspoken. Een naam, leeftijd en nog ernaar van dat soort dingen weten is niet iemand kennen kerel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oja je hebt massel dat ik hier nog amper ben.....anders sloop ik je elke dag plofkop
Ach kerel. Het enge dat jij kan slopen is je eigen geluk. Voor de rest helemaal niks noppes nada.
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 06:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Irritante zuiger sluit ik me bij aan..
Vervelend hè mensen met een eigen mening.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien het feit dat jij je veel meer aan mij irriteert dan andersom en ik zou zeggen doe dat boekje dan eens open vetbek. Ik heb aan jou geen kind denk ik dat je eerder bedoelt. Ga nu maar weer lekker de hooligan uit proberen te hangen.

Weet je wat het mooi aan jou is. Je bent net een marionette popje. Het is zo makkelijk jouw precies zo te laten reageren al je wilt
Weet nu al wat je reactie zal zijn, als je al reageert.. :-)

En je kent me helemaal niet, dat is iets wat er in jouw verknipte hoofdje maar blijft rondspoken. Een naam, leeftijd en nog ernaar van dat soort dingen weten is niet iemand kennen kerel.
Ik KAN een boekie opentrekken......maar dat is dicht en blijft het ook.
Ja soms irriteer jij me mateloos,meestal reageer ik niet,soms wel,dan ben ik het weer kwijt voor een paar weken.....maar dat ben jij wel van mij gewend

Voor de rest......ach,vindt het wel leuk om jou te gallen......is genetisch bepaald denk ik ;-)
Bovendien zijn er nog weinig over om te gallen,dus ik vrees dat je de lul blijft :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Het enge dat jij kan slopen is je eigen geluk. Voor de rest helemaal niks noppes nada.
Dat ben ik juist aan het opbouwen .....en het gaat wonderwel goed ouwe
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 19:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat ben ik juist aan het opbouwen .....en het gaat wonderwel goed ouwe
Daarom post ik het ook. Moet je wel scherp houden..
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik KAN een boekie opentrekken......maar dat is dicht en blijft het ook.
Ja soms irriteer jij me mateloos,meestal reageer ik niet,soms wel,dan ben ik het weer kwijt voor een paar weken.....maar dat ben jij wel van mij gewend

Voor de rest......ach,vindt het wel leuk om jou te gallen......is genetisch bepaald denk ik ;-)
Bovendien zijn er nog weinig over om te gallen,dus ik vrees dat je de lul blijft :-)
Ach ik zie het niet als de lul zijn. Vind het namelijk veel te leuk om zo af en toe een beetje met je te spelen...

Maar wat die eerste zin betreft, blijf er niet telkens op terug vallen dan kerel, of doe een boekje open of hou er eens over op, het siert je namelijk niet..
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Geen genade?
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 19:59 schreef joduh het volgende:
Geen genade?
Meisjes genade??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 19:59 schreef joduh het volgende:
Geen genade?
Full metal jacket.....no mercy
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Meisjes genade??
Wasdatdan ????
infamous psv
 infamous psv - donderdag 20 juni 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla. Je hebt de wijsheid niet in pacht kerel. Net zo min als ik of wie dan ook. Doe dan ook niet alsof je zo fantastisch ben. En dan heb ik het niet over voetbal. Maar over het achterlijke gelul over jouw wereldwijsheid.
HAHAHAHA

Waar ging t mis....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Waar ging t mis....
Tussen Nenam en mij?? Wie zegt dat er wat mis is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Waar ging t mis....
Toen ik als 12 jarige mijn eerste biertje kreeg ;-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Tussen Nenam en mij?? Wie zegt dat er wat mis is..
Mistig.....dat komt dan weer door dat bier ;-)
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Toen ik als 12 jarige mijn eerste biertje kreeg ;-(
Dat lieg je.. Iedereen weet dat het fout ging toen je deze wereld betrad..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 juni 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Nenam en Remco, .....ik wordt daar zo moe van..... (uit kabouter plop!!)
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Hahahaha
joduh
 joduh - donderdag 20 juni 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Ze kennen niet met mekaar maar ook nie zonder mekaar
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 21:25 schreef joduh het volgende:
Ze kennen niet met mekaar maar ook nie zonder mekaar
Is wel zo'n beetje het verhaal :)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Kusje erop? :)
Oceanu
 Oceanu - donderdag 20 juni 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Kijk, dat zijn nog eens geruchten waar we wat mee kunnen.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor. Volgens mij trekken ze beiden teveel naar binnen. Ik zou zeggen, type robben hoeven we niet :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 juni 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Godverdomme......ff Apeldoorn bellen
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 21 juni 2013 - 00:14   quote  deeplink  
Idd type Robben hoeven we niet. Die lopen alleen maar op anderen te zeiken, da's niks.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 00:14 schreef Oceanu het volgende:
Idd type Robben hoeven we niet. Die lopen alleen maar op anderen te zeiken, da's niks.
Zijn bij mij meer als welkom....Robben niet,maar type,s als hem.....je zal er maar 3 in je jeugd hebben
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 juni 2013 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zijn bij mij meer als welkom....Robben niet,maar type,s als hem.....je zal er maar 3 in je jeugd hebben
dan rinkelt de kassa over een paar jaar behoorlijk ;-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 07:17   quote  deeplink  
Dan krijg je wel een flinke pijpleiding in de kleedkamer.
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 21 juni 2013 - 09:19   quote  deeplink  
En een hoop boos gedrag en ruzie met ploeggenoten wat dan weer uitgevochten wordt op een openbaar forum of zo. Laat maar wat mij betreft. Iemand nog geruchten omtrent onze prachtige club ?
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 21 juni 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lieg je.. Iedereen weet dat het fout ging toen je deze wereld betrad..
Hoor LOUIS VAN GAAL eens
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 juni 2013 - 10:43   quote  deeplink  
Cueanca hoopt op akkoord met Ajax

Isaac Cuenca geeft in een interview met Diari de Tarragona aan te hopen op een overgang naar Ajax. 'Ik hoop op een akkoord, zodat ik misschien zelfs in staat ben om de laatste fase van mijn herstel in Amsterdam te voltooien.'

De buitenspeler revalideert momenteel van een tweede knie-operatie. 'Het gevoel is net als bij de eerste keer, maar ik ben positiever. Ik ben net begonnen met de revalidatie en het herstel zal ongeveer drie maanden duren', zegt Cuenca die aangeeft dat hij hoopt binnen drie maanden speler van Ajax te zijn. 'Ik denk dat er belangstelling is van Marc Overmars. Ik hoop op een akkoord.'

Cuenca geeft in het interview andermaal aan genoten te hebben van zijn verblijf in Amsterdam, ondanks dat hij weinig heeft kunnen spelen. 'Ajax heeft voorrang ten opzichte van andere clubs voor mij. Zij weten hoe het met mijn knie zit en weten dat het over drie maanden weer goed is. Andere clubs kennen mijn situatie niet. Ik heb mijn eerste fase daar ook als zeer positief ervaren', aldus Cuenca.

Waarom deze jongen, die heel graag naar Ajax wil, niet gewoon de kans geven?? Is geblesseerd dus zal ook niet veel kosten en geef herm een contract met eenzijdige optie ofr zoiets. Haal je Duarte als back-up en de rechterkant is prima bezet
nora
 nora - vrijdag 21 juni 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Als hij blessure vrij is dan graag halen dit zijn de voetballers waar je van kan genieten, daar krijg ik nou een ..... van.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 juni 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Eens, Chuenca is in potentie de beste van de ED al hoewel ik huren ook prima vind et meleg er achter.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Als je hem voor een prikkie kan overnemen is het niet verkeerd. Dan is het beter dan huur. Hij heeft nog vrij weinig van zijn kunnen laten zien, maar dit komt ook waarschijnlijk doordat hij terugkwam van blessure.
Hij (mits het niet een brekebeentje blijft) met Duarte lijkt mij goed genoeg met de eigen jeugd er nog bij als back up.
Fischer_020
 Fischer_020 - vrijdag 21 juni 2013 - 12:59   quote  deeplink  
Toby Alderweireld maakt komende transferperiode zo goed als zeker een transfer naar een grotere competitie. Ajax is zich al aan het oriënteren op een opvolger voor de Belgisch international. Khalid Boulahrouz zou in beeld zijn om de positie van Alderwereild op te vullen.

Volgens het Portugese O Jogo willen de Amsterdammers Boulahrouz overnemen van Sporting bij een vertrek van Alderweireld. Naast de verdedigende kwaliteiten van De Kanibaal wil Ajax de verdediger ook binnen halen om zijn ervaring. De mandekker kwam in het verleden uit voor RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea, Sevilla en Stuttgart.
Doordat Sporting de afgelopen jaren veel uitgaf aan aankopen en hoge salarissen en het succes uit bleef moet de club nu flink bezuinigen. Het hoge salaris van Boulahrouz drukt flink op de begroting van de Portugezen waardoor Sporting de verdediger het liefst wil verkopen.

http://transferzone.nl/boulahrouz-in-beeld-bij-ajax-als-opvolger-alderweireld/

Weeer een Broodje Aap uit de Portugese media, of kan boulah nog van toegevoegde waarde zijn voor Ajax. Ik denk Persoonlijk dat iemand met de kwalitieten en vooral mentaliteit van Boulah een aanwinst is voor Ajax. Alleen denk ik dat het nooit zal gebeuren gezien het feit dat hij in het buitenland veel meer kan verdienen (bijv. rusland of midden oosten).
Divxion
 Divxion - vrijdag 21 juni 2013 - 13:44   quote  deeplink  
Management Hendriks: 'Het is aan de clubs'

Bron: De Gelderlander

EXCLUSIEF - Ajax is in onderhandeling met De Graafschap over Sam Hendriks. De achttienjarige spits wordt al langere tijd begeerd door de landskampioen en verkast graag naar Amsterdam. 'Het is aan de clubs', laat zaakwaarnemer Robert Postma vrijdag weten aan Ajax Showtime.

Hendriks maakte afgelopen seizoen zijn debuut voor De Graafschap in de competitiewedstrijd tegen Telstar en staat al langere tijd in de belangstelling van Ajax, zo berichtte Ajax Showtime eerder. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2015.

In tegenstelling tot berichtgeving van De Gelderlander is er nog geen akkoord tussen Ajax en De Graafschap. Meerdere andere clubs, onder wie PSV, FC Twente en AZ, zijn ook geïnteresseerd in de jeugdinternational.

'Het is aan de clubs om er uit te komen, maar ik kan niet in de keuken kijken bij Ajax. Ik kan me voorstellen dat ze nu ook druk bezig zijn met andere transferzaken. De transferperiode duurt nog tot eind augustus, dus er is nog voldoende tijd', aldus Postma.

Kent iemand hem?
Positief negatief?
eigenschappen?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Nooit van gehoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 13:54 schreef Peterhs het volgende:
Nooit van gehoord.
Ja en??....van jou ook niet ;-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 13:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja en??....van jou ook niet ;-)
Wat is dat nu weer voor een reactie?
Ik reageerde op de vraagstelling van de vorige post...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 14:00 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een reactie?
Ik reageerde op de vraagstelling van de vorige post...
Joh....heb teveel gezopen gisteren,ben zo melig als wat
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2013 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 10:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hoor LOUIS VAN GAAL eens
Heb het gevoel dat je graag eens een pijpleiding wil leggen met Nenam.
Divxion
 Divxion - vrijdag 21 juni 2013 - 14:23   quote  deeplink  
wel fijn dat het altijd zo voetbal gerelateerd is:).
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 juni 2013 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 14:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joh....heb teveel gezopen gisteren,ben zo melig als wat
Jij ook al? Hahaha
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 juni 2013 - 15:30   quote  deeplink  
zooo en dit is reactie 1000 hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0178761