BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 21 juni 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb het gevoel dat je graag eens een pijpleiding wil leggen met Nenam.
Je opmerking zegt genoeg ...

Anders zoek je iemand om je gevoel mee te delen
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Volgens mij was jij wat eenzaam, had wat aandacht nodig en besloot jij je in het gesprek te mengen..

Denk dus dat je onderste zin van toepassing is op jezelf??
Panzer
 Panzer - vrijdag 21 juni 2013 - 18:50   quote  deeplink  
Ik snap sowieso niet wat een lampje hier moet...
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Ach hij mag hier best komen, voelt zich blijkbaar thuis..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 juni 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:53 schreef remco k het volgende:
Ach hij mag hier best komen, voelt zich blijkbaar thuis..
En soms komt er nog iets zinnigs uit zijn laptop/pc vandaan ;-)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 21 juni 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:50 schreef Panzer het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een lampje hier moet...
Hoef jij ook niet te snappen
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 21 juni 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 19:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En soms komt er nog iets zinnigs uit zijn laptop/pc vandaan ;-)
IN THE ABSENSE OF LIGHT , DARKNESS PREVEALS
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 21 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

IN THE ABSENSE OF LIGHT , DARKNESS PREVEALS
Ja oke en nu weer oprotten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ja oke en nu weer oprotten
Wrom.....ik mag hem wel,staat voor zijn principes,niet lullen maar rossen
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 21 juni 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wrom.....ik mag hem wel,staat voor zijn principes,niet lullen maar rossen
Dat misschien wel, maar t is een lampie he
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:01 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

JA en???...ik woon samen met een kakkie....voel je in bed niks van hoor
Eide
 Eide - vrijdag 21 juni 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Boeit me vrij weinig voor wie ze zijn, als ze zich maar gedragen op ons forum. Nou ja, gedragen... vooruit, bij gebrek aan een beter woord ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:22 schreef Eide het volgende:
Boeit me vrij weinig voor wie ze zijn, als ze zich maar gedragen op ons forum. Nou ja, gedragen... vooruit, bij gebrek aan een beter woord ;)
Ik gedraag me nooit ritmeester....heb al wat bannetjes gehad
Eide
 Eide - vrijdag 21 juni 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik gedraag me nooit ritmeester....heb al wat bannetjes gehad
Ik bedoelde jou ook met die laatste woorden ouwe. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 juni 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik bedoelde jou ook met die laatste woorden ouwe. :)
Hehehehe je mot er maar aan gaan wennen ouwe....ben niet weg te rammen hiero......heb wel respect voor je rang pik...hehehe dienstplicht,mogen ze van mij weer invoeren
Eide
 Eide - vrijdag 21 juni 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe je mot er maar aan gaan wennen ouwe....ben niet weg te rammen hiero......heb wel respect voor je rang pik...hehehe dienstplicht,mogen ze van mij weer invoeren
Nee man, zou klote zijn voor Ajax. Ben je 18 en kan je op voor een contract, moet je maanden gaan dienen ;)
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 22 juni 2013 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 23:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee man, zou klote zijn voor Ajax. Ben je 18 en kan je op voor een contract, moet je maanden gaan dienen ;)
Op zich niet eens slecht. Zijn ze wanneer ze terugkomen meteen fysiek wat sterker als tegenwoordig :-P
nora
 nora - zaterdag 22 juni 2013 - 13:38   quote  deeplink  
Dienstplicht die naam alleen al wordt je gelijk agressief van.
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 13:38 schreef nora het volgende:
Dienstplicht die naam alleen al wordt je gelijk agressief van.
Dat dan weer niet. Had en heeft wel degelijk een maatschappelijke waarde hoewel het in het Nederland van nu absoluut niet meer zou passen.

Los daarvan:

Cuenca schijnt te wachten op een aanbod van Ajax. Hebben we daar een mening over?
Panzer
 Panzer - zaterdag 22 juni 2013 - 14:47   quote  deeplink  
Cuenca.... Twijfelgeval bij mij. Heeft niks laten zien eigenlijk, maar op een paar momenten wel laten zien dat er wel voetbal in zit. Niet veel Catalanen die het erg goed hebben gedaan bij Ajax. Gabri was nog de beste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Panzer --
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 22 juni 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Zit vrij weinig risico aan, volgens mij is ie transfervrij. Zou hem wel willen als ie heel seizoen fit is en veel gespeeld heeft.
Heeft wel paar heerlijke acties laten zien in de weinige minuten dat ie gespeeld heeft.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 22 juni 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Zou hem wel willen zien, bedoelde ik.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:01 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Flikker thuis al je lampen weg dan...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:59 schreef Oceanu het volgende:
Zou hem wel willen zien, bedoelde ik.
hahaha
nora
 nora - zaterdag 22 juni 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat dan weer niet. Had en heeft wel degelijk een maatschappelijke waarde hoewel het in het Nederland van nu absoluut niet meer zou passen.

Los daarvan:

Cuenca schijnt te wachten op een aanbod van Ajax. Hebben we daar een mening over?
Zeker ik ben een grote fan van Cucenca en hoop echt dat hij zijn blessure onder de knie krijgt en bij Ajax komt.
remco k
 remco k - zaterdag 22 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Cuenca zal als ie fit wordt en bij Ajax terecht komt de beste speler van de ED worden, als ik kijk hoe goed die jongen bij Barca was en eigenlijk door 1 blessure zo ver is weggevallen, hopelijk is hij hier na de zomer vanaf en kan ie bij ons gaan schitteren.. Zelfs voor 5 miljoen vind ik dat Ajax hem zou moeten kopen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:
Cuenca zal als ie fit wordt en bij Ajax terecht komt de beste speler van de ED worden, als ik kijk hoe goed die jongen bij Barca was en eigenlijk door 1 blessure zo ver is weggevallen, hopelijk is hij hier na de zomer vanaf en kan ie bij ons gaan schitteren.. Zelfs voor 5 miljoen vind ik dat Ajax hem zou moeten kopen.
Nou nou.. word er nieuwsgierig van..
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Het aardige aan Cuenca is dat het wel een speler is die helemaal in het beeld van FdB past. Goed in de combinatie, prima actie in de benen, doelgericht. Maar hij moet wel wat langer heel blijven.
De Dappere Strijder
 De Dappere Strijder - zondag 23 juni 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 20:28 schreef Eide het volgende:
Het aardige aan Cuenca is dat het wel een speler is die helemaal in het beeld van FdB past. Goed in de combinatie, prima actie in de benen, doelgericht. Maar hij moet wel wat langer heel blijven.
Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten...
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 10:52 schreef De Dappere Strijder het volgende:

[..]

Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten...
Bij Ajax is ie eigenlijk nooit fit geweest, en dus kun je hem daar ook niet op beoordelen, bij Barca was hij vorig jaar gewoon veel basisspeler en dat deed ie gewoon heel erg goed..
Eide
 Eide - zondag 23 juni 2013 - 11:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was?
Genoeg om te zien het hij zeker wat met de bal kan. Je haalt de A selectie bij Barca niet omdat je voor geen meter kan voetballen.

Hij heeft natuurlijk nauwelijks gespeeld, maar Ajax zal niet snel een speler gaan treffen met meer potentie dan Cuenca. Het risico is die knie inderdaad. Maar qua potentie... Barca vs Heracles. Mwah. Dat zit wel snor met Cuenca.

Wil hem overigens niet meteen heilig verklaren hoor. Het is een risico maar voetballend zal Cuenca echt beter zijn dan Duarte hoor.
nora
 nora - zondag 23 juni 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zegt genoeg die zin (dan maar voor mijn part Duarte daar neer zetten).inplaats van een Mercedes dan maar een volkswagen.
Brandje
 Brandje - zondag 23 juni 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat er van hem gezien hebben is voor duidelijk genoeg. Uit tegen Nac kwam hij er voor babel in en ajax begon meteen beter te spelen en liet een paar heerlijke acties zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Brandje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2013 - 23:20   quote  deeplink  
We hebben Sanex toch....hahahahaha...lekker voor een dubbeltje....
Eide
 Eide - maandag 24 juni 2013 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2013 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben Sanex toch....hahahahaha...lekker voor een dubbeltje....
Die begon anders heel goed toen hij er net was. Ik ben echt wel benieuwd hoe die uit de zomerstop komt, met 6 maanden heel gericht trainen in z'n lijf.

Dat trainen is ook wat Hoessen heeft geholpen, dat leek helemaal nergens op toen die er net was. Zijn eerste wedstrijden bij Jong Ajax waren niet om aan te gluren zo slecht. Dat hij toen al 2 keer per dag individueel trainde wisten we alleen niet. Datzelfde doen ze ook met Sana.

Die wil ik nog niet afschrijven. Laten we het voordeel van de twijfel noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door Eide --
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 08:32   quote  deeplink  
RUILOBJECTEN - Ajax wil in een volgende poging om Lerin Duarte van Heracles over te nemen Jody Lukoki en Geoffrey Castillion als ruilobjecten gebruiken. Het tweetal zal worden ingezet om de prijs van de middenvelder te drukken.

Duarte is vooralsnog de nummer een kandidaat om Christian Eriksen op te volgen. Jody Lukoki (verhuur) en Geoffrey Castillion kunnen het aankomende seizoen allebei niet rekenen op voldoende speeltijd en mogen daarom (tijdelijk) vertrekken uit Amsterdam.

Eerdere onderhandelingen tussen Ajax en Heracles leverden geen overeenkomst op.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71272/ajax-wil-tweetal-ruilen-voor-duarte.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 08:33   quote  deeplink  
EERSTE AANWINST - Ajax en De Graafschap hebben een overeenkomst bereikt over een transfer van spits Sam Hendriks. De 18-jarige aanvaller zal in Amsterdam een vierjarig contract tekenen.

Ajax en De Graafschap bereikten eerder al een overeenkomst over de vergoeding die de Amsterdammers zullen betalen. Hendriks had namelijk in Doetinchem nog een contract tot medio 2015.

Hendriks debuteerde in 2011 in het Nederlands Elftal onder de 18 en werd later topscorer van de landelijke eerste divisie. Hij kwam tot op heden een duel uit voor het eerste elftal van De Superboeren

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71271/ajax-heeft-hendriks-18-binnen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
JOOD
 JOOD - maandag 24 juni 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Goede speler die Sam Hendricks! Snel en heel sterk aan de bal ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gJgoJdYGVZo
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 10:28 schreef JOOD het volgende:
Goede speler die Sam Hendricks! Snel en heel sterk aan de bal ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gJgoJdYGVZo
hahahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 26 juni 2013 - 10:36   quote  deeplink  
Ajax bereid om 7 miljoen neer te tellen voor van Ginkel en dan accepteert Vitesse een bod van 5 miljoen op Ginkel van Chelsea?
volgens mij is dat geen gezond zaken doen, zal Chelsea die 2 miljoen nu dus laten lopen omdat ze bang zijn dat van Ginkel Ajax straks kampioen maakt?
pfff

bron; http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3465267/2013/06/26/TT-Ajax-eerste-keus-Van-Ginkel-Vitesse-zet-telefoon-uit.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door NatjosFC --
Peterhs
 Peterhs - woensdag 26 juni 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Hoe kom je bij 5 miljoen?
Ik heb daar eens zitten kijken en ik zie 2 bedragen voorbij komen wat Chelsea neer moet/wil tellen. Dit zou gaan om bedragen van 10 en 10,5 miljoen.
Als dit zo is dan kan Ajax het gewoon schudden.
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 26 juni 2013 - 14:06   quote  deeplink  
Vitesse wil toch sowieso niet aan een Nederlandse club verkopen?
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 26 juni 2013 - 14:25   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/akkoord-vitesse-en-chelsea-van-ginkel-verrast

Schijnbaar dus echt voor 5 miljoen? Vreemd. Zouden ze hem direct weer uitlenen aan Vitesse? Zou het persoonlijk geweldig vinden als hij alsnog op een of andere manier naar Ajax komt. Speler naar mijn hart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door RoodWit81 --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 26 juni 2013 - 15:10   quote  deeplink  
van Ginkel moet zelf ook naar Chelsea willen, anders is het voor Vitesse ook gewoon over...
daarbij is het wel dom van hem om nu naar Chelsea te gaan, die gaat daar echt geen basisplek krijgen, zou zijn carriere hiermee op het spel zetten...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 26 juni 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
ADO Den Haag kijkt met het oog op aanwinsten voor de hoofdmacht naar spelers die bij andere clubs buiten de boot vallen. Zo zijn volgens Omroep West de Ajacieden Dico Koppers en Jody Lukoki in beeld, alsmede de FC Twente-reserves Jerson Cabral en Joshua John.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=220615&abbr=voetbalprimeur
VladPavlov
 VladPavlov - woensdag 26 juni 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 01:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Op zich niet eens slecht. Zijn ze wanneer ze terugkomen meteen fysiek wat sterker als tegenwoordig :-P
Wat denk je van mentaal ;) dat zou ook schelen, ieder land invoeren, krijgen we in ieder geval geen waterballet meer te zien!
Buiten dat denk ik dat het niet voor iedereen hoeft te gelden, meer voor jeugd wat zich niet kan gedragen en een strafblad krijgt voor een ernstig vergrijp. Even een paar jaar het leger in en opnieuw opgevoed worden. Denk dat het helemaal geen slecht idee is. Misschien kost het de overheid wel veel aan subsidie maar zal een hoop criminaliteit van de straat houden, waar dus weer winst op gemaakt wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door VladPavlov --
Eide
 Eide - woensdag 26 juni 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Wie niet... vrijwel elke Eredivisie club heeft oud- of jeugdspelers van Ajax in de selectie.
VladPavlov
 VladPavlov - woensdag 26 juni 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Los daarvan:

Cuenca zou ik zeker wel willen zien bij Ajax, 4 wedstrijden spelen is natuurlijk niks na zo'n lange blessure periode en ja, hij deed het gewoon goed in mijn ogen. Als we Cuenca kunnen halen, transfervrij dan wel, wat hebben we dan te verliezen? Risico ligt hoog dat hij wel weer geblesseerd raakt, maar ja, transfervrij?!
nora
 nora - donderdag 27 juni 2013 - 09:03   quote  deeplink  
Lees net derde bod Ajax op v/d Hoorn, mijn god ik weet niet of je daar blij of boos om moet zijn je zit tenslotte op andere transfers te wachten, maar goed we zullen maar zeggen dat hij op het EK ver beneden zijn kunnen heeft gepresteerd en hij is pas 20 dus moet kan hij alleen maar beter worden.
Breijan
 Breijan - donderdag 27 juni 2013 - 09:45   quote  deeplink  
In mijn ogen hadden ze dan beter voor Virgil van Dijk kunnen gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0183780