|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je opmerking zegt genoeg ...
Anders zoek je iemand om je gevoel mee te delen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij was jij wat eenzaam, had wat aandacht nodig en besloot jij je in het gesprek te mengen..
Denk dus dat je onderste zin van toepassing is op jezelf?? |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Ik snap sowieso niet wat een lampje hier moet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach hij mag hier best komen, voelt zich blijkbaar thuis.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En soms komt er nog iets zinnigs uit zijn laptop/pc vandaan ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hoef jij ook niet te snappen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: IN THE ABSENSE OF LIGHT , DARKNESS PREVEALS |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja oke en nu weer oprotten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wrom.....ik mag hem wel,staat voor zijn principes,niet lullen maar rossen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wrom.....ik mag hem wel,staat voor zijn principes,niet lullen maar rossen Dat misschien wel, maar t is een lampie he |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: JA en???...ik woon samen met een kakkie....voel je in bed niks van hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Boeit me vrij weinig voor wie ze zijn, als ze zich maar gedragen op ons forum. Nou ja, gedragen... vooruit, bij gebrek aan een beter woord ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:22 schreef Eide het volgende:Boeit me vrij weinig voor wie ze zijn, als ze zich maar gedragen op ons forum. Nou ja, gedragen... vooruit, bij gebrek aan een beter woord ;) Ik gedraag me nooit ritmeester....heb al wat bannetjes gehad |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik bedoelde jou ook met die laatste woorden ouwe. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe je mot er maar aan gaan wennen ouwe....ben niet weg te rammen hiero......heb wel respect voor je rang pik...hehehe dienstplicht,mogen ze van mij weer invoeren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe je mot er maar aan gaan wennen ouwe....ben niet weg te rammen hiero......heb wel respect voor je rang pik...hehehe dienstplicht,mogen ze van mij weer invoeren Nee man, zou klote zijn voor Ajax. Ben je 18 en kan je op voor een contract, moet je maanden gaan dienen ;) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 23:08 schreef Eide het volgende:[..] Nee man, zou klote zijn voor Ajax. Ben je 18 en kan je op voor een contract, moet je maanden gaan dienen ;) Op zich niet eens slecht. Zijn ze wanneer ze terugkomen meteen fysiek wat sterker als tegenwoordig :-P |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dienstplicht die naam alleen al wordt je gelijk agressief van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat dan weer niet. Had en heeft wel degelijk een maatschappelijke waarde hoewel het in het Nederland van nu absoluut niet meer zou passen.
Los daarvan:
Cuenca schijnt te wachten op een aanbod van Ajax. Hebben we daar een mening over? |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Cuenca.... Twijfelgeval bij mij. Heeft niks laten zien eigenlijk, maar op een paar momenten wel laten zien dat er wel voetbal in zit. Niet veel Catalanen die het erg goed hebben gedaan bij Ajax. Gabri was nog de beste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door Panzer -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zit vrij weinig risico aan, volgens mij is ie transfervrij. Zou hem wel willen als ie heel seizoen fit is en veel gespeeld heeft. Heeft wel paar heerlijke acties laten zien in de weinige minuten dat ie gespeeld heeft. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zou hem wel willen zien, bedoelde ik. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Flikker thuis al je lampen weg dan... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:38 schreef Eide het volgende:[..] Dat dan weer niet. Had en heeft wel degelijk een maatschappelijke waarde hoewel het in het Nederland van nu absoluut niet meer zou passen. Los daarvan: Cuenca schijnt te wachten op een aanbod van Ajax. Hebben we daar een mening over? Zeker ik ben een grote fan van Cucenca en hoop echt dat hij zijn blessure onder de knie krijgt en bij Ajax komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cuenca zal als ie fit wordt en bij Ajax terecht komt de beste speler van de ED worden, als ik kijk hoe goed die jongen bij Barca was en eigenlijk door 1 blessure zo ver is weggevallen, hopelijk is hij hier na de zomer vanaf en kan ie bij ons gaan schitteren.. Zelfs voor 5 miljoen vind ik dat Ajax hem zou moeten kopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:Cuenca zal als ie fit wordt en bij Ajax terecht komt de beste speler van de ED worden, als ik kijk hoe goed die jongen bij Barca was en eigenlijk door 1 blessure zo ver is weggevallen, hopelijk is hij hier na de zomer vanaf en kan ie bij ons gaan schitteren.. Zelfs voor 5 miljoen vind ik dat Ajax hem zou moeten kopen. Nou nou.. word er nieuwsgierig van.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het aardige aan Cuenca is dat het wel een speler is die helemaal in het beeld van FdB past. Goed in de combinatie, prima actie in de benen, doelgericht. Maar hij moet wel wat langer heel blijven. |
|
|
|
|
De Dappere Strijder
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 20:28 schreef Eide het volgende:Het aardige aan Cuenca is dat het wel een speler is die helemaal in het beeld van FdB past. Goed in de combinatie, prima actie in de benen, doelgericht. Maar hij moet wel wat langer heel blijven. Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 10:52 schreef De Dappere Strijder het volgende:[..] Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten... Bij Ajax is ie eigenlijk nooit fit geweest, en dus kun je hem daar ook niet op beoordelen, bij Barca was hij vorig jaar gewoon veel basisspeler en dat deed ie gewoon heel erg goed.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Genoeg om te zien het hij zeker wat met de bal kan. Je haalt de A selectie bij Barca niet omdat je voor geen meter kan voetballen.
Hij heeft natuurlijk nauwelijks gespeeld, maar Ajax zal niet snel een speler gaan treffen met meer potentie dan Cuenca. Het risico is die knie inderdaad. Maar qua potentie... Barca vs Heracles. Mwah. Dat zit wel snor met Cuenca.
Wil hem overigens niet meteen heilig verklaren hoor. Het is een risico maar voetballend zal Cuenca echt beter zijn dan Duarte hoor. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 10:52 schreef De Dappere Strijder het volgende:[..] Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten... Dat zegt genoeg die zin (dan maar voor mijn part Duarte daar neer zetten).inplaats van een Mercedes dan maar een volkswagen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 10:52 schreef De Dappere Strijder het volgende:[..] Wat hebben we nou helemaal gezien toen hij fit was? Hij zal heus wel wat kunnen, maar ik zie een jaartje Cuenca niet zitten. Je kunt hem sowieso pas over 3 maanden opstellen.... als ie ooit 100% fit wordt. Dan van mijn part maar Duarte daar neerzetten... Wat er van hem gezien hebben is voor duidelijk genoeg. Uit tegen Nac kwam hij er voor babel in en ajax begon meteen beter te spelen en liet een paar heerlijke acties zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We hebben Sanex toch....hahahahaha...lekker voor een dubbeltje.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die begon anders heel goed toen hij er net was. Ik ben echt wel benieuwd hoe die uit de zomerstop komt, met 6 maanden heel gericht trainen in z'n lijf.
Dat trainen is ook wat Hoessen heeft geholpen, dat leek helemaal nergens op toen die er net was. Zijn eerste wedstrijden bij Jong Ajax waren niet om aan te gluren zo slecht. Dat hij toen al 2 keer per dag individueel trainde wisten we alleen niet. Datzelfde doen ze ook met Sana.
Die wil ik nog niet afschrijven. Laten we het voordeel van de twijfel noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hoe kom je bij 5 miljoen? Ik heb daar eens zitten kijken en ik zie 2 bedragen voorbij komen wat Chelsea neer moet/wil tellen. Dit zou gaan om bedragen van 10 en 10,5 miljoen. Als dit zo is dan kan Ajax het gewoon schudden. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Vitesse wil toch sowieso niet aan een Nederlandse club verkopen? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
van Ginkel moet zelf ook naar Chelsea willen, anders is het voor Vitesse ook gewoon over... daarbij is het wel dom van hem om nu naar Chelsea te gaan, die gaat daar echt geen basisplek krijgen, zou zijn carriere hiermee op het spel zetten... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 01:02 schreef Peterhs het volgende:[..] Op zich niet eens slecht. Zijn ze wanneer ze terugkomen meteen fysiek wat sterker als tegenwoordig :-P Wat denk je van mentaal ;) dat zou ook schelen, ieder land invoeren, krijgen we in ieder geval geen waterballet meer te zien! Buiten dat denk ik dat het niet voor iedereen hoeft te gelden, meer voor jeugd wat zich niet kan gedragen en een strafblad krijgt voor een ernstig vergrijp. Even een paar jaar het leger in en opnieuw opgevoed worden. Denk dat het helemaal geen slecht idee is. Misschien kost het de overheid wel veel aan subsidie maar zal een hoop criminaliteit van de straat houden, waar dus weer winst op gemaakt wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door VladPavlov -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wie niet... vrijwel elke Eredivisie club heeft oud- of jeugdspelers van Ajax in de selectie. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:38 schreef Eide het volgende:[..] Dat dan weer niet. Had en heeft wel degelijk een maatschappelijke waarde hoewel het in het Nederland van nu absoluut niet meer zou passen. Los daarvan: Cuenca schijnt te wachten op een aanbod van Ajax. Hebben we daar een mening over? Cuenca zou ik zeker wel willen zien bij Ajax, 4 wedstrijden spelen is natuurlijk niks na zo'n lange blessure periode en ja, hij deed het gewoon goed in mijn ogen. Als we Cuenca kunnen halen, transfervrij dan wel, wat hebben we dan te verliezen? Risico ligt hoog dat hij wel weer geblesseerd raakt, maar ja, transfervrij?! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Lees net derde bod Ajax op v/d Hoorn, mijn god ik weet niet of je daar blij of boos om moet zijn je zit tenslotte op andere transfers te wachten, maar goed we zullen maar zeggen dat hij op het EK ver beneden zijn kunnen heeft gepresteerd en hij is pas 20 dus moet kan hij alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
In mijn ogen hadden ze dan beter voor Virgil van Dijk kunnen gaan. |
|
|
|