|
|
Gruber
|
|
|
vd Hoorn..? Toch echt niet positief over. Was die nu zo goed dit jaar bij Utrecht? Had zelf ook liever van Dijk gezien, of zelfs Douglas. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom nou Van der Hoorn? Wat is er mis met Veltman? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Misschien speelt er nog wel heel iets anders en is dit een soort van 'afleidings manouvre'
wie het weet, mag het zeggen....... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Jozefzoon naar PSV, die komt iig niet. Gelukkig. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Van Schaik: Dat er een derde bod ligt, klopt niet. Het ligt nu even bij Ajax
Het is nog altijd mogelijk dat Mike van der Hoorn komend seizoen in het shirt van Ajax speelt. Vooral wanneer Toby Alderweireld vertrekt bij de regerend landskampioen wordt de verdediger van FC Utrecht gezien als een mogelijke versterking. Van een transfer is echter nog geen sprake. Donderdagochtend kwam het nieuws naar buiten dat Ajax voor de derde keer een bod zou hebben uitgebracht op de jeugdinternational, maar volgens directeur Wilco van Schaik van de Utrechters is dat niet waar. De onderhandelingen zijn echter ook nog niet afgebroken. We zijn met Ajax nog steeds in gesprek. Het verkeert nu in een rustige fase, vertelt Van Schaik aan De Telegraaf. Dat er een derde bod ligt, klopt niet. Het ligt nu even bij Ajax, maakt de beleidsbepaler van Utrecht duidelijk. Naast de Amsterdammers werd ook PSV enige tijd geleden in verband gebracht met Van der Hoorn, maar de nummer twee van de Eredivisie lijkt zich te versterken met Jeffrey Bruma. Er zou al een principeakkoord zijn bereikt met zowel de verdediger als zijn werkgever Chelsea.
Geen derde bod dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door PETER111 -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Vind PSV toch wel slagvaardig hoor. Ze handelen stil en snel (Bruma, Maher, Jozefzoon, Schaars?, Assaidi?, Rekik?) en er komen weinig tegenstrijdige berichten naar buiten via de media en de club zelf. Met een beetje mazzel hebben de lampen iedere versterking al binnen tijdens de voorbereiding. Dat zou ik bij Ajax ook toch wel eens prettig vinden.
Vind het zelf behoorlijk knullig dat Overmars en De Boer twee verschillende dingen zeggen over waarom ze zijn afgehaakt voor Maher (prioriteit/prijs). Ook het contact met Heracles over Duarte stoort me een beetje. Haal die jongen gewoon op als je hem wil hebben. Je kan mij niet wijsmaken dat je er niet uit kan komen met een beetje goed onderhandelen. Ik heb wel vertrouwen in waar ze mee bezig zijn, maar ze hebben het constant over professionaliseren maar ik merk daar op gebied van onderhandelen en persberichten maar weinig van. Dat ze bijv niet eerst met David Endt zelf gaan praten en dan gezamelijk een bericht naar buiten brengen. Snap ik echt geen hol van. Komt een stuk beter en rustiger over. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
'Chivu staat op punt terug te keren bij Ajax' 27-06-13 Volgens La Gazetta dello Sport staat Christian Chivu op het punt terug te keren naar Ajax. De Roemeense verdediger komt niet meer voor in de plannen van coach Mazarri en zou daarom aansturen op een vertrek.
Chivu zou volgens de roze sportkrant willen terugkeren naar Nederland om bij Ajax zijn carrière af te kunnen sluiten. Vorige zomer was Ajax was al eens erg concreet maar toen besloot Chivu (32) met een aflopend contract alsnog te verlengen in Milaan. Ajax trok vervolgens Niklas Moisander aan. Deze zomer gingen er nieuwe geruchten over een terugkeer van Chivu maar tot nog toe was daarvan nog weinig concreet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Waarom allemaal zo ongeduldig? PSV heeft verkocht, dus centen in handen. Vorig jaar heeft bewezen dat de verdediging versterking nodig heeft en de aanvallers hebben ze verkocht. Dus logisch dat ze slagvaardig zijn. Bij Ajax is het elftal nog volledig in tact. Laat de media toch lekker roddelen en zeuren. Wacht geduldig af. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 13:30 schreef Per4manc het volgende:Waarom allemaal zo ongeduldig? PSV heeft verkocht, dus centen in handen. Vorig jaar heeft bewezen dat de verdediging versterking nodig heeft en de aanvallers hebben ze verkocht. Dus logisch dat ze slagvaardig zijn. Bij Ajax is het elftal nog volledig in tact. Laat de media toch lekker roddelen en zeuren. Wacht geduldig af. en dan verkoop je Eriksen en ALderweireld ergens in augustus en vis je achter het net. Je moet een Zlatan scenario zien te voorkomen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgens mij heeft Eriksen laten weten dat als er in de zomer geen geschikte aanbieding komt, dat hij dan zou blijven. Vraag blijft natuurlijk wel wanneer in zijn ogen de zomer voorbij is.
Toch zou het mij niet verbazen als het huidige team alsnog bij elkaar blijft...... |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
In Eindhoven heeft men weer geld teveel hoor. Bruma en Jozefzoon mogen ze hebben, maar Assaidi zou voor Ajax ook geen verkeerde optie zijn, toch?! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:36 schreef Breijan het volgende:In Eindhoven heeft men weer geld teveel hoor. Bruma en Jozefzoon mogen ze hebben, maar Assaidi zou voor Ajax ook geen verkeerde optie zijn, toch?! Assaidi gaat niet in zijn eigen salaris snijden hoor, vergeet die maar. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Op het moment dat er geen persoon meer gaat vertrekken deze zomer, heb je nog een matig bezetting op de vleugels. Met Fischer, Boerigter, Sana en misschien Cuenca is het zeer matig en zeker AJAX onwaardig. Wat deze posities betreft zou ons aller AJAX zeker slagvaardiger moeten zijn. Dus een Chadli, Aisaidi OF een Tadic zouden geen overbodige luxe zijn. Volgens mij is Duarte geen buitenspeler en zeker geen toptalent dus hoeft wat mij betreft ook niet te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 13:15 schreef RoodWit81 het volgende:Vind PSV toch wel slagvaardig hoor. Ze handelen stil en snel (Bruma, Maher, Jozefzoon, Schaars?, Assaidi?, Rekik?) en er komen weinig tegenstrijdige berichten naar buiten via de media en de club zelf. Met een beetje mazzel hebben de lampen iedere versterking al binnen tijdens de voorbereiding. Dat zou ik bij Ajax ook toch wel eens prettig vinden. Vind het zelf behoorlijk knullig dat Overmars en De Boer twee verschillende dingen zeggen over waarom ze zijn afgehaakt voor Maher (prioriteit/prijs). Ook het contact met Heracles over Duarte stoort me een beetje. Haal die jongen gewoon op als je hem wil hebben. Je kan mij niet wijsmaken dat je er niet uit kan komen met een beetje goed onderhandelen. Ik heb wel vertrouwen in waar ze mee bezig zijn, maar ze hebben het constant over professionaliseren maar ik merk daar op gebied van onderhandelen en persberichten maar weinig van. Dat ze bijv niet eerst met David Endt zelf gaan praten en dan gezamelijk een bericht naar buiten brengen. Snap ik echt geen hol van. Komt een stuk beter en rustiger over. p$v Moet toch ook wel? Ze weten waar hun zwakke plekken liggen, hebben geld dus.... De vraag is alleen is het slim, als toptalent zijnde, om naar p$v te verhuizen. Spelen zeer waarschijnlijk geen CL en als hun achterhoede alleen maar versterkt wordt met Bruma, dan blijft dat hun zwakke plek...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Op het moment dat er geen persoon meer gaat vertrekken deze zomer, heb je nog een matig bezetting op de vleugels. Met Fischer, Boerigter, Sana en misschien Cuenca is het zeer matig en zeker AJAX onwaardig. Wat deze posities betreft zou ons aller AJAX zeker slagvaardiger moeten zijn. Dus een Chadli, Aisaidi OF een Tadic zouden geen overbodige luxe zijn. Volgens mij is Duarte geen buitenspeler en zeker geen toptalent dus hoeft wat mij betreft ook niet te komen. Duarte is dan ook niet zo duur, zie hem graag komen. Vergeet met Meleg en Andersen de doorstroming uit de jeugd niet. Daarbij gaan Chadli Assaidoi en Tadic echt niet komen, Ik denk dat we daarvoor zullen moeten gaan scouten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
we hebben nog tot en met 2 september 2013....... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja we gaan het zien, ik ben er niet gerust op |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Op het moment dat er geen persoon meer gaat vertrekken deze zomer, heb je nog een matig bezetting op de vleugels. Met Fischer, Boerigter, Sana en misschien Cuenca is het zeer matig en zeker AJAX onwaardig. Wat deze posities betreft zou ons aller AJAX zeker slagvaardiger moeten zijn. Dus een Chadli, Aisaidi OF een Tadic zouden geen overbodige luxe zijn. Volgens mij is Duarte geen buitenspeler en zeker geen toptalent dus hoeft wat mij betreft ook niet te komen. Die matige bezetting was toch goed genoeg om met redelijk gemak kampioen van Nederland te worden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Tuurlijk man.. Niks aan de hand..
Al gaat het wel al rap met transfers.
Van Dijk nr Celtic
Kali transfervrij nr Roda jc
Douglas ook transfervrij ... Geen misselijke spelers om in je selectie erbij te hebben. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:09 schreef Gruber het volgende:[..] en dan verkoop je Eriksen en ALderweireld ergens in augustus en vis je achter het net. Je moet een Zlatan scenario zien te voorkomen. OK, maar je koopt toch ook geen mogelijke opvolgers zolang er geen concrete interesse is van clubs voor Eriksen. Een speler die Eriksen op moet volgen komt echt niet voor de reserve bank. Waarschijnlijk zijn er allang lijnen uitgezet voor opvolgers. Nu komen veelal de geijkte namen langs van spelers die in het buitenland mislukt zijn of die nu ontevreden zijn bij hun eigen club. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:03 schreef infamous psv het volgende:[..] Tuurlijk man.. Niks aan de hand.. Al gaat het wel al rap met transfers. Van Dijk nr Celtic Kali transfervrij nr Roda jc Douglas ook transfervrij ... Geen misselijke spelers om in je selectie erbij te hebben. Is van Dijk beter dan onze eigen jeugd? Is Douglas een aanwinst voor Ajax? Misschien voor PSV... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:08 schreef Per4manc het volgende:[..] Is van Dijk beter dan onze eigen jeugd? Is Douglas een aanwinst voor Ajax? Misschien voor PSV... Douglas transfervrij is niet gek om erbij te hebben , daar weet Stam wel raad mee. En is VD Hoorn zoveel beter dan! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:29 schreef infamous psv het volgende:[..] Douglas transfervrij is niet gek om erbij te hebben , daar weet Stam wel raad mee. En is VD Hoorn zoveel beter dan! VD Hoorn heeft de potentie om beter te worden. Daar kan Stam wat mee. Douglas heeft een slecht seizoen achter de rug. Eigenlijk sinds hij Nederlander is heeft hij niet meer gepresteerd. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:33 schreef Per4manc het volgende:[..] VD Hoorn heeft de potentie om beter te worden. Daar kan Stam wat mee. Douglas heeft een slecht seizoen achter de rug. Eigenlijk sinds hij Nederlander is heeft hij niet meer gepresteerd. Van Dijk ook. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
van Dijk, Douglas maar ook vd Hoorn hoef ik niet met een Ajax shirt te zien. Opbokken met die amateurs. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:03 schreef Per4manc het volgende:[..] Die matige bezetting was toch goed genoeg om met redelijk gemak kampioen van Nederland te worden. Dus, wat jou betreft hoeven we niets te kopen voor de vleugels? Babel en Lukoki weg. Cuenca nog niet zeker of hij terug komt. Zou je het aan de rechterkant moeten doen met Sana, of misschien weer Schone? Fischer ideale speler om Eriksen op te volgen op het middenveld...... Ik denk dat ze daar nu op moeten anticiperen en zeker een links en een rechtsbenige vleugelspeler bijkopen, aangezien op dit moment de jeugd (Meleg, Anderssen) nog niet bewezen hebben CL- waardig te zijn. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:40 schreef Peterhs het volgende:van Dijk, Douglas maar ook vd Hoorn hoef ik niet met een Ajax shirt te zien. Opbokken met die amateurs. hahaha. Zie v/d Hoorn ook niet meer als een waardige opvolger. Misschien voor jong AJAX! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat grappig om te zien wat een beetje krediet al niet kan doen... Alles wordt rechtgelult . Maar een goed en daadkrachtig management zou het team vóór de eerste trainingsdag op orde hebben.
En ja natuurlijk is dat een hell of a klus , maar hé daarom worden ze toch ook vorstelijk betaald.
Ik wil nu eindelijk wel eens een CL waardig team zien en niet een team dat op de laatste paar dagen vóór het einde va de transferperiode haar bepalende spelers alsnog moet verkopen en er weer sprake is van overmacht.....
Cuenca wordt weer geopereert en zal dus geen directe versterking zijn als hij al komt. Lukoki is her vooralsnog niet en Jozefzoon was al afgedankt . Boerrigter wil graag op links, evenals Sana komen ze daar het beste tot hun recht, als ze al überhaupt tot hen recht komen....
Aldus de prioriteit van het moment....
En nu maar hopen dat Siggie eens zonder blessure blijft, want zijn vervangen is technisch in orde maar vooralsnog geen goalgetter...
Van der Hoorn, schopt ze fraainin eigen goal en faalt op het jeugd ek....
Ik laat me graag eens aangenaam verrassen :-) |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 15:42 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dus, wat jou betreft hoeven we niets te kopen voor de vleugels? Babel en Lukoki weg. Cuenca nog niet zeker of hij terug komt. Zou je het aan de rechterkant moeten doen met Sana, of misschien weer Schone? Fischer ideale speler om Eriksen op te volgen op het middenveld...... Ik denk dat ze daar nu op moeten anticiperen en zeker een links en een rechtsbenige vleugelspeler bijkopen, aangezien op dit moment de jeugd (Meleg, Anderssen) nog niet bewezen hebben CL- waardig te zijn. Ik heb het volste vertrouwen in de leiding van Ajax. Ik steun de koers die gezet is 100% Babel, Cuenca en Lukoki hebben afgelopen seizoen maar weinig gepeeld. FdB zal als geen ander weten of en waar hij versterking nodig vind. Van betreft de CL. Die gaan we niet winnen al pompen we 50 mlj in het elftal. Ik denk dat overwinteren in de CL met het huidige team goed mogelijk is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sorry vóór de schrijffoutjes ... heb je met voorspellen tekst ;-) |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Bij Liverpool is de kans op spelen vrijwel nihil. Als je aan het eind van je loopbaan bent, zul je waarschijnlijk a la Bogarde lekker op de bank zitten en cashen. Maar Assaidi is nog jong en nu nog twee jaar in de anonimiteit lijkt mij dan een slechtere keuze. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wat hij doet mag hij lekker zelf uitzoeken, maar wij hoeven hem niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Al kwam hij gratis......opbokken met die knakker |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 13:30 schreef Per4manc het volgende:Waarom allemaal zo ongeduldig? PSV heeft verkocht, dus centen in handen. Vorig jaar heeft bewezen dat de verdediging versterking nodig heeft en de aanvallers hebben ze verkocht. Dus logisch dat ze slagvaardig zijn. Bij Ajax is het elftal nog volledig in tact. Laat de media toch lekker roddelen en zeuren. Wacht geduldig af. Ik ben het met je eens dat we geduld moeten hebben. De selectie is nog intact en de bepalende spelers zijn gelukkig nog niet vertrokken. Wel hoop ik dat ajax heel slagvaardig is mochten zij alsnog vertrekken. Ik vind niet dat je alvast spelers moet kopen, omdat er spelers mogelijk weggaan. Stel dat ze niet vertrekken......maak je weer onnodig veel kosten. Ik sta dus volledig achter het beleid wat wordt gevoerd, maar op het gebied van communicatie kan toch wel wat worden verbeterd, met name hoe bepaalde dingen naar buiten worden gebracht. Ik denk aan Endt, duarte, laudrup Voor de rechtsbuiten positie had ik eerlijk gezegd nu toch wel op een aankoop gerekend. Het is zo weer augustus. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:36 schreef Breijan het volgende:In Eindhoven heeft men weer geld teveel hoor. Bruma en Jozefzoon mogen ze hebben, maar Assaidi zou voor Ajax ook geen verkeerde optie zijn, toch?! Gewoon een heel matige voetballer die ook wel heel overdreven achter Mounir stond destijds en ik persoonlijk liever niet bij Ajax zie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Op het moment dat er geen persoon meer gaat vertrekken deze zomer, heb je nog een matig bezetting op de vleugels. Met Fischer, Boerigter, Sana en misschien Cuenca is het zeer matig en zeker AJAX onwaardig. Wat deze posities betreft zou ons aller AJAX zeker slagvaardiger moeten zijn. Dus een Chadli, Aisaidi OF een Tadic zouden geen overbodige luxe zijn. Volgens mij is Duarte geen buitenspeler en zeker geen toptalent dus hoeft wat mij betreft ook niet te komen. En de Sa, Meleg, Andersen, en twee van de nieuwe talenten die gekocht zijn, die jongen van Sparta en die Nigeriaan..
Echt meer dan genoeg, zeker als Cuenca zal komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 16:29 schreef Stanley het volgende:Wat grappig om te zien wat een beetje krediet al niet kan doen... Alles wordt rechtgelult . Maar een goed en daadkrachtig management zou het team vóór de eerste trainingsdag op orde hebben. En ja natuurlijk is dat een hell of a klus , maar hé daarom worden ze toch ook vorstelijk betaald. Ik wil nu eindelijk wel eens een CL waardig team zien en niet een team dat op de laatste paar dagen vóór het einde va de transferperiode haar bepalende spelers alsnog moet verkopen en er weer sprake is van overmacht..... Cuenca wordt weer geopereert en zal dus geen directe versterking zijn als hij al komt. Lukoki is her vooralsnog niet en Jozefzoon was al afgedankt . Boerrigter wil graag op links, evenals Sana komen ze daar het beste tot hun recht, als ze al überhaupt tot hen recht komen.... Aldus de prioriteit van het moment.... En nu maar hopen dat Siggie eens zonder blessure blijft, want zijn vervangen is technisch in orde maar vooralsnog geen goalgetter... Van der Hoorn, schopt ze fraainin eigen goal en faalt op het jeugd ek.... Ik laat me graag eens aangenaam verrassen :-) Alle ploeg zijn inmiddels al weer in training, en echt bij alle toploegen gaan er nog dingen veranderen, zelfs bij het geweldige management van Bayern. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon een heel matige voetballer die ook wel heel overdreven achter Mounir stond destijds en ik persoonlijk liever niet bij Ajax zie.. Assaidi matig?! Hij is zeker niet de makkelijkste, maar kan wel een duel beslissen. Mounir is een afgesloten hoofdstuk en tja hij kwam voor zijn maatje op ...so?! Ik hoop dat Ajax zich versterkt daar waar nodig. Niet met dertien-in-een-dozijn spelers (v/d Hoorn), maar spelers die het verschil kunnen maken. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] En de Sa, Meleg, Andersen, en twee van de nieuwe talenten die gekocht zijn, die jongen van Sparta en die Nigeriaan.. Echt meer dan genoeg, zeker als Cuenca zal komen. Klinkt allemaal hee mooi, maar ze hebben allen nog niets bewezen. We spelen over een paar maanden CL, en ik mag deze keer wel hopen dat we een keer gaan overwinteren. Waarschijnlijk zijn deze spelers die je nu opnoemt ontzettend talentvol, anders koopt AJAX ze niet, maar waarschijnlijk gaan er enkele van in de JL spelen en moeten maar eerst wennen aan het AJAX spel. Ik zie graag een gevestigde naam komen bv een Tadic of een Chadli. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:16 schreef Breijan het volgende:[..] Assaidi matig?! Hij is zeker niet de makkelijkste, maar kan wel een duel beslissen. Mounir is een afgesloten hoofdstuk en tja hij kwam voor zijn maatje op ...so?! Ik hoop dat Ajax zich versterkt daar waar nodig. Niet met dertien-in-een-dozijn spelers (v/d Hoorn), maar spelers die het verschil kunnen maken. Opbokken met die gozer.....Ajax en mocro's werkt niet vandaar dat maher ook niet komt.....ik kom uit de Amsterdamse omgeving,gaat echt niet werken
Kapsones naar kapsones bijt elkaar...en mocro's zijn teringlijers....wij uiteraard niet ;-) |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 14:52 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] p$v Moet toch ook wel? Ze weten waar hun zwakke plekken liggen, hebben geld dus.... De vraag is alleen is het slim, als toptalent zijnde, om naar p$v te verhuizen. Spelen zeer waarschijnlijk geen CL en als hun achterhoede alleen maar versterkt wordt met Bruma, dan blijft dat hun zwakke plek...... Tuurlijk moeten ze gezien het materiaal wat ze kwijt zijn, maar ook Ajax weet waar de zwakke plekken liggen en ze hebben ook geld. Alleen mis ik de slagvaardigheid die je wel bij PSV ziet. Als Chris, Toby en Siem op het laatste moment vertrekken en alle goede nederlandse vervangers zijn al naar andere clubs verhuist is dat een zure situatie. Dan moet je het weer hebben van wat er uit de hoge hoed van Overmars word getoverd. Ik vraag me af of je dat moet willen met het drukke schema in het vooruitzicht. Is niet verkeerd om die jongens gewoon tijdens de voorbereiding al binnen te hebben.
Ik denk dat Cocu er trouwens wel een team van kan smeden en zeker met de talenten die nu naar Eindhoven vertrekken. Als ze hem de tijd geven kan dat een heel aardig ploeg worden. Dan kunnen we wel roepen dat het toch niks word maar dat vind ik een beetje onrealistisch supporters gelul. Dat kun je helemaal niet weten. Hun tactiek op financieel gebied (grootste talenten kopen en verkopen voor het dubbele/driedubbele bedrag) pakt tot nu toe ook prima uit. Niet dat ik vind dat ze dat bij ons moeten doen, maar ik ben toch wel een beetje jaloers op dat transfernieuws af en toe. Ik heb vertrouwen in het TH en de koers, daar is niks aan veranderd, maar vanuit een egoistisch perspectief had ik graag al gezien dat of Van Ginkel of Maher bij Ajax had getekend (beide zijn prima investeringen, geld haal je er wel weer uit). Niet van die halfbakken persberichten dat ze aan het onderhandelen zijn en dat het vervolgens niks word. Of van die zielige spelers ruil constructies zoals bij Duarte (maar ondertussen is geld het probleem niet..). Hou het dan stil tot er echt nieuws is want zo krijg je alleen maar een knullig en vertwijfeld beeld in de media door al die tegenstrijdigheden. In dat opzicht kunnen ze nog wel wat leren van die lampen in de transferperiode. Komen een stuk proffesioneler over op dit gebied. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
In de jaren 60 zijn mijn ouders uit Amsterdam weg gegaan naar Hilversum,zij waren niet de enige.....in de jaren 70/80 gingen de Amsterdammers naar lelystad.....de jaren 90 naar Almere en Purmerend.
Amsterdam is niet meer wat het is,in de jordaan kan je alleen nog maar wonen als je muntjes hebt....van volkswijk naar juppen wijk...zelfde geld voor de pijp.
De tijden van Willy en Tante Leen komt nooit meer terug...Andre was de laatste
Amsterdam verloederd....heb in het centrum en zuidoost gewerkt,met antilianen,mooie tijd gehad,lieve mensen zijn dat....met hun doekoes,lag altijd dubbel met die gasten
Heb ook met mocro's gewerkt....en juist die gasten helpen ons land naar de klote,wat een egocentrisch volk is dat.
Sorry dan ben ik maar een racist....boeit me geen hol
Moraal van het verhaal......AJAX is en blijft voor mij altijd Mokum.....heb mijn hart aan die club verpand,al 40 jaar.....heb het van mijn opa en vader meegekregen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooi gesproken Neman!! In hart en nieren ajacied!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik pis rood wit sjakie...en jij bent mijn gappie ouwe,maar dat wist je al ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik pis rood wit sjakie...en jij bent mijn gappie ouwe,maar dat wist je al ;-) Moet je stoppen met siroop drinken en overgaan op bier.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Je pist rood wit? Je pist Pools :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zou het niet zo kunnen zijn dat: Als de internationals, (die komen pas op 10 juli bij de selectie, (althans de meeste)weer terug zijn en niet verkocht zijn voor die datum (10 juli) dat ze afgesproken hebben om dan bij ajax te blijven en (misschien) bij te tekenen. Misschien is dan ook wel met Maher deze datum afgesproken. Verkopen wij Eriksen voor die datum, kom jij bij ons en ga anders naar psv in verband met je interland carrière (ook daar heeft hij nog niets getekend. kwestie van tijd rekken. (het lijken wel voetballers)....
Ik bedoel maar, het zijn suggesties...... Wij allemaal weten niet wat er binnenskamers is afgesproken......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:49 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Tuurlijk moeten ze gezien het materiaal wat ze kwijt zijn, maar ook Ajax weet waar de zwakke plekken liggen en ze hebben ook geld. Alleen mis ik de slagvaardigheid die je wel bij PSV ziet. Als Chris, Toby en Siem op het laatste moment vertrekken en alle goede nederlandse vervangers zijn al naar andere clubs verhuist is dat een zure situatie. Dan moet je het weer hebben van wat er uit de hoge hoed van Overmars word getoverd. Ik vraag me af of je dat moet willen met het drukke schema in het vooruitzicht. Is niet verkeerd om die jongens gewoon tijdens de voorbereiding al binnen te hebben. Ik denk dat Cocu er trouwens wel een team van kan smeden en zeker met de talenten die nu naar Eindhoven vertrekken. Als ze hem de tijd geven kan dat een heel aardig ploeg worden. Dan kunnen we wel roepen dat het toch niks word maar dat vind ik een beetje onrealistisch supporters gelul. Dat kun je helemaal niet weten. Hun tactiek op financieel gebied (grootste talenten kopen en verkopen voor het dubbele/driedubbele bedrag) pakt tot nu toe ook prima uit. Niet dat ik vind dat ze dat bij ons moeten doen, maar ik ben toch wel een beetje jaloers op dat transfernieuws af en toe. Ik heb vertrouwen in het TH en de koers, daar is niks aan veranderd, maar vanuit een egoistisch perspectief had ik graag al gezien dat of Van Ginkel of Maher bij Ajax had getekend (beide zijn prima investeringen, geld haal je er wel weer uit). Niet van die halfbakken persberichten dat ze aan het onderhandelen zijn en dat het vervolgens niks word. Of van die zielige spelers ruil constructies zoals bij Duarte (maar ondertussen is geld het probleem niet..). Hou het dan stil tot er echt nieuws is want zo krijg je alleen maar een knullig en vertwijfeld beeld in de media door al die tegenstrijdigheden. In dat opzicht kunnen ze nog wel wat leren van die lampen in de transferperiode. Komen een stuk proffesioneler over op dit gebied. Maar je loopt nu eenmaal een enorm risico: stel dat je een Maher koopt (voor Christian), maar nu blijkt dat je Eriksen helemaal niet verkocht krijgt. Hij wil wel bijtekenen (=afspraak). Wie ga je dan op de bank zetten, of wil je Maher op een voor hem ongewone plek zetten? Voor p$v geldt een ander verhaal. Zij moesten zo-ie-zo versterken en ze hebben vrij snel spelers verkocht. Ik hoop dat niemand bij AJAX meer weggaat, iedereen gewoon bijtekend en niet moeilijk gaat doen (Mickey taferelen) en dat we ons visier richten op de de vleugels. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 07:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Zou het niet zo kunnen zijn dat: Als de internationals, (die komen pas op 10 juli bij de selectie, (althans de meeste)weer terug zijn en niet verkocht zijn voor die datum (10 juli) dat ze afgesproken hebben om dan bij ajax te blijven en (misschien) bij te tekenen. Misschien is dan ook wel met Maher deze datum afgesproken. Verkopen wij Eriksen voor die datum, kom jij bij ons en ga anders naar psv in verband met je interland carrière (ook daar heeft hij nog niets getekend. kwestie van tijd rekken. (het lijken wel voetballers).... Ik bedoel maar, het zijn suggesties...... Wij allemaal weten niet wat er binnenskamers is afgesproken...... Dat zou het beste scenario zijn. dat verklaart misschien ook dat Overmars en De Boer een andere verklaring gaven voor het niet aantrekken van Maher. Ze weten wrs. beide dat Eriksen niet meer weggaat. Ik hoop het........ |
|
|
|