|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:49 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Tuurlijk moeten ze gezien het materiaal wat ze kwijt zijn, maar ook Ajax weet waar de zwakke plekken liggen en ze hebben ook geld. Alleen mis ik de slagvaardigheid die je wel bij PSV ziet. Als Chris, Toby en Siem op het laatste moment vertrekken en alle goede nederlandse vervangers zijn al naar andere clubs verhuist is dat een zure situatie. Dan moet je het weer hebben van wat er uit de hoge hoed van Overmars word getoverd. Ik vraag me af of je dat moet willen met het drukke schema in het vooruitzicht. Is niet verkeerd om die jongens gewoon tijdens de voorbereiding al binnen te hebben. Ik denk dat Cocu er trouwens wel een team van kan smeden en zeker met de talenten die nu naar Eindhoven vertrekken. Als ze hem de tijd geven kan dat een heel aardig ploeg worden. Dan kunnen we wel roepen dat het toch niks word maar dat vind ik een beetje onrealistisch supporters gelul. Dat kun je helemaal niet weten. Hun tactiek op financieel gebied (grootste talenten kopen en verkopen voor het dubbele/driedubbele bedrag) pakt tot nu toe ook prima uit. Niet dat ik vind dat ze dat bij ons moeten doen, maar ik ben toch wel een beetje jaloers op dat transfernieuws af en toe. Ik heb vertrouwen in het TH en de koers, daar is niks aan veranderd, maar vanuit een egoistisch perspectief had ik graag al gezien dat of Van Ginkel of Maher bij Ajax had getekend (beide zijn prima investeringen, geld haal je er wel weer uit). Niet van die halfbakken persberichten dat ze aan het onderhandelen zijn en dat het vervolgens niks word. Of van die zielige spelers ruil constructies zoals bij Duarte (maar ondertussen is geld het probleem niet..). Hou het dan stil tot er echt nieuws is want zo krijg je alleen maar een knullig en vertwijfeld beeld in de media door al die tegenstrijdigheden. In dat opzicht kunnen ze nog wel wat leren van die lampen in de transferperiode. Komen een stuk proffesioneler over op dit gebied. Met straks de investering van een miljoen of 20 of meer zal de druk om kampioen te moeten worden gewoon weer bij PSV liggen. En dan hoop ik voor Cocu dat ie de tijd gaat krijgen. Meestal gaat dat 1 seizoen zonder kampioenschap goed, maar na het tweede jaar begint men over het algemeen te zagen aan de stoelpootjes. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 08:20 schreef Oceanu het volgende:[..] Met straks de investering van een miljoen of 20 of meer zal de druk om kampioen te moeten worden gewoon weer bij PSV liggen. En dan hoop ik voor Cocu dat ie de tijd gaat krijgen. Meestal gaat dat 1 seizoen zonder kampioenschap goed, maar na het tweede jaar begint men over het algemeen te zagen aan de stoelpootjes. Ze zijn met Mertens en Lens wel hun beste spelers kwijtgeraakt dus ook dat vang je niet zomaar op |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 08:20 schreef Oceanu het volgende:[..] Met straks de investering van een miljoen of 20 of meer zal de druk om kampioen te moeten worden gewoon weer bij PSV liggen. En dan hoop ik voor Cocu dat ie de tijd gaat krijgen. Meestal gaat dat 1 seizoen zonder kampioenschap goed, maar na het tweede jaar begint men over het algemeen te zagen aan de stoelpootjes. Ik verwacht ook niet dat de druk bij p$v gaat liggen. Als dadelijk ook nog Strootman weggaat zijn ze al hun bepalende spelers kwijt. Je kunt niet van ze verwachten dat je met aankopen dit op gaat vangen. Al hopen de supporters dat wel. Laat ik zo zeggen ik denk dat ze als ambitie uit gaan spreken, boven in meespelen en overwinteren in europa (wrs. EL). |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 08:29 schreef nora het volgende:[..] Ze zijn met Mertens en Lens wel hun beste spelers kwijtgeraakt dus ook dat vang je niet zomaar op en wrs komen daar Strootman, Pieters en Toivonen ook nog bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 08:41 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik verwacht ook niet dat de druk bij p$v gaat liggen. Als dadelijk ook nog Strootman weggaat zijn ze al hun bepalende spelers kwijt. Je kunt niet van ze verwachten dat je met aankopen dit op gaat vangen. Al hopen de supporters dat wel. Laat ik zo zeggen ik denk dat ze als ambitie uit gaan spreken, boven in meespelen en overwinteren in europa (wrs. EL). Helemaal juist..
Moeten Cocu gewoon tijd geven. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Natuurlijk zal er wel druk liggen bij psv. Kijk maar naar Ajax toen die al een paar jaar op rij geen kampioen was geworden. Daar ging men ook elk jaar roepen dat we kampioen wouden worden etc etc... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:12 schreef Panzer het volgende:Natuurlijk zal er wel druk liggen bij psv. Kijk maar naar Ajax toen die al een paar jaar op rij geen kampioen was geworden. Daar ging men ook elk jaar roepen dat we kampioen wouden worden etc etc... Ik neem toch aan dat p$v wel leergeld heeft betaald. De druk van afgelopen seizoen lag veel te hoog en dat gaat dan tegen je werken. Zelf vind ik dat een club als Ajax, p$v en Feijenoord de zaakjes zo op orde MOET hebben dat ze altijd voor het kampioensschap moeten gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik heb het idee dat AJAX (voorlopig) maar een paar aankopen hoeft te doen of spelers hoeft te huren om straks niet achter de feiten aan te lopen. Als men Douglas (Heracles) nu aantrekt en Assaidi nu aankoopt of huurt dan kan men voorlopig alle kanten op. De vleugels zijn veel beter bezet en als Eriksen en/of de Jong vertrekken kan Fischer of Douglas op het middenveld ingezet worden. Gaan er meerdere spelers weg zoals Toby of als Eriksen en de Jong beide vertrekken kun je hier altijd nog op in spelen. Zo zit je nooit met aankopen die je niet had hoeven te doen en blijft de prioriteit op de vleugels liggen!! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:59 schreef Twanus het volgende:Ik heb het idee dat AJAX (voorlopig) maar een paar aankopen hoeft te doen of spelers hoeft te huren om straks niet achter de feiten aan te lopen. Als men Douglas (Heracles) nu aantrekt en Assaidi nu aankoopt of huurt dan kan men voorlopig alle kanten op. De vleugels zijn veel beter bezet en als Eriksen en/of de Jong vertrekken kan Fischer of Douglas op het middenveld ingezet worden. Gaan er meerdere spelers weg zoals Toby of als Eriksen en de Jong beide vertrekken kun je hier altijd nog op in spelen. Zo zit je nooit met aankopen die je niet had hoeven te doen en blijft de prioriteit op de vleugels liggen!! Helemaal mee eens, over de namen valt te discutiëren, maar ik ben ook van mening dat ze zich op vleugelspelers moeten concentreren. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik zie persoonlijk ook liever Chadli, Cuenca en/of Tadic op de vleugels maar vrees dat ze om verschillende redenen niet haalbaar zijn. Douglas en Assaidi zijn betaalbaar, haalbaar en niet geblesseerd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:59 schreef Twanus het volgende:Ik heb het idee dat AJAX (voorlopig) maar een paar aankopen hoeft te doen of spelers hoeft te huren om straks niet achter de feiten aan te lopen. Als men Douglas (Heracles) nu aantrekt en Assaidi nu aankoopt of huurt dan kan men voorlopig alle kanten op. De vleugels zijn veel beter bezet en als Eriksen en/of de Jong vertrekken kan Fischer of Douglas op het middenveld ingezet worden. Gaan er meerdere spelers weg zoals Toby of als Eriksen en de Jong beide vertrekken kun je hier altijd nog op in spelen. Zo zit je nooit met aankopen die je niet had hoeven te doen en blijft de prioriteit op de vleugels liggen!! Douglas van Heracles??? Duarte bedoel je denk ik:)
dan ben ik het wel met je eens, 1 aankoop voor het middenveld bij vertrek van Eriksen of/en de Jong en dan ben je weer prima bezet. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Klopt ik bedoel Duarte foutje!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:58 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik neem toch aan dat p$v wel leergeld heeft betaald. De druk van afgelopen seizoen lag veel te hoog en dat gaat dan tegen je werken. Zelf vind ik dat een club als 020, p$v en Feijenoord de zaakjes zo op orde MOET hebben dat ze altijd voor het kampioensschap moeten gaan. Bij PSV en 020 moet je elk seizoen kampioen worden mr de realiteit is anders..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
OMG. Hoeveel mensen zijn hier blind? Teveel mensen die Douglas en die mocro Assaidi willen zien komen. Ga toch weg man. Wat hebben ze gepresteerd? Ze stellen geen reet voor en we willen ze niet. Al helemaal die hamlap aanhanger niet. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Opbokken met die gozer.....Ajax en mocro's werkt niet vandaar dat maher ook niet komt.....ik kom uit de Amsterdamse omgeving,gaat echt niet werken Kapsones naar kapsones bijt elkaar...en mocro's zijn teringlijers....wij uiteraard niet ;-) Ben zelf ook Amsterdammer. Maar goed ik zie liever een goede buitenspeler komen die Ajax ook echt beter kan maken. Of 'ie dan uit China, Marokko, Denemarken of de Pijp komt ... het kan me werkelijk niks schelen. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
He Peterhs dat jij bepaalde spelers niet bij AJAX wil zien dat kan. Maar vanwaar die krachttaal om je punt duidelijk te maken? Houdt het gewoon bij de feiten! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik baseer op feiten dat die spelers helemaal niet genoeg voor Ajax zijn. Plus dat Assaidi Ajax openlijk aanviel toen zijn vriendje hamlap de pispaal werd. Zulke galspuwers en raddraaiers zie jij graag komen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
nou ja, Douglas vind ik zelf niet zo raar als we die halen... kijk naar Schöne... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou ja, ieder zijn mening zullen we dan maar zeggen. Ik zie in hem geen potentie. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:01 schreef Peterhs het volgende:Nou ja, ieder zijn mening zullen we dan maar zeggen. Ik zie in hem geen potentie. Zag je dat in Hoesen, Schöne en Poulsen wel dan ;-)
ik denk dat de meesten hun bedenkingen hadden.
ik zelf kende Hoesen niet, maar gaf hem het voordeel van de twijfel en zie hoe deze 3 jongens het tot nu toe hebben gedaan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:33 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zag je dat in Hoesen, Schöne en Poulsen wel dan ;-) ik denk dat de meesten hun bedenkingen hadden. ik zelf kende Hoesen niet, maar gaf hem het voordeel van de twijfel en zie hoe deze 3 jongens het tot nu toe hebben gedaan Dat zie ik in Schone en iets mindere mate Hoessen nog steeds niet Ik bedoel, schone voetbalt leuk mee maar is toch niet van het kaliber dat een ajax na moet streven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 15:26 schreef Peterhs het volgende:OMG. Hoeveel mensen zijn hier blind? Teveel mensen die Douglas en die mocro Assaidi willen zien komen. Ga toch weg man. Wat hebben ze gepresteerd? Ze stellen geen reet voor en we willen ze niet. Al helemaal die hamlap aanhanger niet. Feit dat je Assaidi als een Mocro bestempeld zeg je eigenlijk dat je hem niet wil omdat hij een marokkaan is!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:33 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zag je dat in Hoesen, Schöne en Poulsen wel dan ;-) ik denk dat de meesten hun bedenkingen hadden. ik zelf kende Hoesen niet, maar gaf hem het voordeel van de twijfel en zie hoe deze 3 jongens het tot nu toe hebben gedaan Poulsen vind ik niet veel bijzonders. Schone vind ik gemiddeld, maar heeft soms vlagen dat hij zeker meerwaarde heeft voor het team. Al vind ik dat hij meer als stand in zou moeten fungeren. Hoesen was ik in het begin neutraal en die vind ik goed ontwikkeld. Ik denk zelfs dat hij binnen 1 seizoen Siggie uit de basis kan spelen als hij zo doorzet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:47 schreef Brandje het volgende:[..] Feit dat je Assaidi als een Mocro bestempeld zeg je eigenlijk dat je hem niet wil omdat hij een marokkaan is!! Ik ga denken dat je er zelf eentje bent bij zo'n kortzichtige reactie. Als je mij quote dan moet je wel reageren op de volledige post en niet alleen hetgene waar jij denkt dat het om gaat. Durf je trouwens niet openlijk te reageren op Nenam. Hij zegt openlijk dat hij hem daarom niet wil hebben. Dan zie ik die scheur niet van je open gaan. Maar om op je vraag terug te komen. Deels klopt dit ja. Tot nu toe zoals Nenam al eerder aangaf, zijn de Marokkanen nooit succesvol geweest bij Ajax. Dit zal hij ook niet zijn. Niet zo zeer omdat hij Marokkaan is, maar wel qua instelling, grote bek en gebrek aan talent. Nu zal ik de rest nog even herhalen, wat jij blijkbaar niet wilt lezen: Als je daarnaast publiekelijk Ajax aanvalt, omdat ze die gefrustreerde geflopte hamlap plagen, dan ben je simpelweg niet welkom bij Ajax. Supporters vergeten zulke dingen niet. Als die gast 1 voet op het veld zet word hij volledig weg gefloten door het publiek. Als jij vind dat dit kan en dat hij welkom is dan bevestigd dat of mijn vermoeden dat je zelf een Marokkaan bent en anders ben je simpelweg een beetje blind en selectief doof.
Eens kijken of je nu de moeite neemt om de hele post te lezen en niet enkel het woord mocro of marokkaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:58 schreef Peterhs het volgende:[..] Poulsen vind ik niet veel bijzonders. Schone vind ik gemiddeld, maar heeft soms vlagen dat hij zeker meerwaarde heeft voor het team. Al vind ik dat hij meer als stand in zou moeten fungeren. Hoesen was ik in het begin neutraal en die vind ik goed ontwikkeld. Ik denk zelfs dat hij binnen 1 seizoen Siggie uit de basis kan spelen als hij zo doorzet. Poulsen was vooral in de uitwedstrijd tegen de psv DE man die en v.Bommel en Toivonen direct liet zien dat er met hem niet te spotten viel. En ja hij had ook z'n mindere wedstrijden, maar die hadden ze allemaal wel bij ons en al die andere clubs ook. Schöne was ook niet altijd goed, maar soms wel belangrijk en Hoesen is een 'comming man' en denk dat hij een grote kan worden als hij zich zo door ontwikkeld |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik zeg ook niet dat Poulsen slecht is, maar denk dat we niet meer van moeten verwachten. Zo heeft iedere speler zijn betere en mindere dagen. Bij iedere speler kun je denk ik wel een wedstrijd noemen waar die boven zichzelf uitsteeg. Sommige vaker dan de andere, maar dat is weer het klasse verschil onderling. |
|
|
|
|
kruislandertje
|
|
|
ik dacht dat er geen assaidi fans waren ik heb al gezegd assaidi, koulibaly of douglas zou fantastisch zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 20:06 schreef kruislandertje het volgende:ik dacht dat er geen assaidi fans waren ik heb al gezegd assaidi, koulibaly of douglas zou fantastisch zijn. Koulibaly moet je echt even uit je hoofd zetten man... die gaat gewoon niet komen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 19:06 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik ga denken dat je er zelf eentje bent bij zo'n kortzichtige reactie. Als je mij quote dan moet je wel reageren op de volledige post en niet alleen hetgene waar jij denkt dat het om gaat. Durf je trouwens niet openlijk te reageren op Nenam. Hij zegt openlijk dat hij hem daarom niet wil hebben. Dan zie ik die scheur niet van je open gaan. Maar om op je vraag terug te komen. Deels klopt dit ja. Tot nu toe zoals Nenam al eerder aangaf, zijn de Marokkanen nooit succesvol geweest bij Ajax. Dit zal hij ook niet zijn. Niet zo zeer omdat hij Marokkaan is, maar wel qua instelling, grote bek en gebrek aan talent. Nu zal ik de rest nog even herhalen, wat jij blijkbaar niet wilt lezen: Als je daarnaast publiekelijk Ajax aanvalt, omdat ze die gefrustreerde geflopte hamlap plagen, dan ben je simpelweg niet welkom bij Ajax. Supporters vergeten zulke dingen niet. Als die gast 1 voet op het veld zet word hij volledig weg gefloten door het publiek. Als jij vind dat dit kan en dat hij welkom is dan bevestigd dat of mijn vermoeden dat je zelf een Marokkaan bent en anders ben je simpelweg een beetje blind en selectief doof. Eens kijken of je nu de moeite neemt om de hele post te lezen en niet enkel het woord mocro of marokkaan. Kortzichtig?? hahahaha zieltje ben je toch!! Je kent mij niet eens maar je oordeelt wel gelijk!! Maar ben je vroeger in elkaar geslagen door een marokaantje?? En nee ik ben gewoon een Nederlanders. Je noemt Douglas toch ook niet die "kanarie of Braziliaan" Douglas?? Als je een beetje mijn reacties leest dan weet je dat ik op iedereen reageer dus je hoeft je zelf niet speciaal te vinden. Noem spelers,clubs gewoon zoals ze heten en kap met die zielige bijnaampjes. Hoe oud ben je vraag ik mij dan af. Blijkbaar niet zo heel oud want anders had je wel begrepen dat juist door je bijnamen en toevoegingen ik je in ieder geval niet serieus neem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 19:34 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Poulsen was vooral in de uitwedstrijd tegen de psv DE man die en v.Bommel en Toivonen direct liet zien dat er met hem niet te spotten viel. En ja hij had ook z'n mindere wedstrijden, maar die hadden ze allemaal wel bij ons en al die andere clubs ook. Schöne was ook niet altijd goed, maar soms wel belangrijk en Hoesen is een 'comming man' en denk dat hij een grote kan worden als hij zich zo door ontwikkeld Poulsen gaf Bommel en Toivonen een paar kleunen en wellicht was het nodig maar voetballend brengt hij te weinig. Bij heel tegengoals was juist HIJ die de fout in ging. Schone komt naar mijn mening op elke vlak te kort. Het zou een ideale 12e man en dat hij speelt en ook veel van plek in het elftal is veranderd zegt eigenlijk dat hij voor geen een plek goed genoeg is. Ik ben ook niet anti-schone maar niet in de basis |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 20:58 schreef Brandje het volgende:[..] Kortzichtig?? hahahaha zieltje ben je toch!! Je kent mij niet eens maar je oordeelt wel gelijk!! Maar ben je vroeger in elkaar geslagen door een marokaantje?? En nee ik ben gewoon een Nederlanders. Je noemt Douglas toch ook niet die "kanarie of Braziliaan" Douglas?? Als je een beetje mijn reacties leest dan weet je dat ik op iedereen reageer dus je hoeft je zelf niet speciaal te vinden. Noem spelers,clubs gewoon zoals ze heten en kap met die zielige bijnaampjes. Hoe oud ben je vraag ik mij dan af. Blijkbaar niet zo heel oud want anders had je wel begrepen dat juist door je bijnamen en toevoegingen ik je in ieder geval niet serieus neem. Volgens mij ben jij diegene die oordeelt hier. Jij komt met een domme reactie, die je met gerichte argumenten terug op je bord krijgt. Zegt genoeg dat je ze niet neemt als een echte vent, maar jezelf verschuilt achter loze kreten en opmerkingen. En ja je reageerd op iedereen, maar bij weinigen zo aanvallend. Doet er verder niet toe. Anderen zien ook wel in hoe achterlijk jij je gedraagt. De helft hier gebruikt allerlei woorden en benamingen, dus doe lekker interessant pik, maar niet tegen mij.
Nog een tip voor je: Als je met vuur speelt moet je oppassen, want voor je het weet 'brand je' jezelf.
Ga nu maar fijn slapen met je knuffel onder je arm, want normale informatie komt er bij jou toch nooit uit. Weltrusten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 07:54 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dat zou het beste scenario zijn. dat verklaart misschien ook dat Overmars en De Boer een andere verklaring gaven voor het niet aantrekken van Maher. Ze weten wrs. beide dat Eriksen niet meer weggaat. Ik hoop het........ De transfer periode duurt nog lang dus ik denk niet dat ze nu al weten dat hij niet meer weg zal gaan. 'vroeger' werden de meeste transfers op de laatste paar dagen gedaan, maar sinds een jaar of 2 moet je er al vroeg bij zijn anders kun je geen gewilde vervanger meer vinden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zullen we het netjes houden? Een marokkaan is een marokkaan en een braziliaan is een braziliaan, beide hebben vaak als voetbalspeler een extra handleiding nodig. Dat is nou eenmaal zo gebleken
(overigens, is 'mocro' een scheldwoord of zien ze dat zelf niet zo?) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 07:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Zou het niet zo kunnen zijn dat: Als de internationals, (die komen pas op 10 juli bij de selectie, (althans de meeste)weer terug zijn en niet verkocht zijn voor die datum (10 juli) dat ze afgesproken hebben om dan bij ajax te blijven en (misschien) bij te tekenen. Misschien is dan ook wel met Maher deze datum afgesproken. Verkopen wij Eriksen voor die datum, kom jij bij ons en ga anders naar psv in verband met je interland carrière (ook daar heeft hij nog niets getekend. kwestie van tijd rekken. (het lijken wel voetballers).... Ik bedoel maar, het zijn suggesties...... Wij allemaal weten niet wat er binnenskamers is afgesproken...... Ik quote even mezelf omdat ik had gehoopt wat meer reacties te lezen. Waar het mij dus om gaat is dat het zo geheimzinnig stil is rond grote namen in deze transfer periode en dan met name vanuit ajax' gezien.
Ik heb nog steeds het idee dat er meer afspeelt achter de schermen, veel meer dan dat wij weten.
Jullie mening graag..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:Zullen we het netjes houden? Een marokkaan is een marokkaan en een braziliaan is een braziliaan, beide hebben vaak als voetbalspeler een extra handleiding nodig. Dat is nou eenmaal zo gebleken (overigens, is 'mocro' een scheldwoord of zien ze dat zelf niet zo?) Netjes houden ?....nee wrom?....ik mot ze gewoon niet,mag toch....zijn zat mocro's die mij ook niet moeten,doe ik toch ook niet moeilijk over |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Blijf het toch bizar vinden dat PSV Jozefzoon heeft gehaald. Volgens mij zat Ajax toch ook op het vinkentouw? Gast koste nog geen half miljoen, kent het systeem en heeft zich goed ontwikkeld. Keuze voor Lukoki heeft tot nu toe dus slecht uitgepakt. Maar is natuurlijk ook zo omdat Jozefzoon het afgelopen jaar heel veel heeft gespeeld bij RKC (toch wel gek dat hij zo opgebloeid is daar na een nietszeggend jaartje NAC) en Jodi vooral de bank warm heeft gehouden.
Ben benieuwd of Chris, Toby en Siem blijven. Zou ik beter vinden dan nieuwe aankopen, maar ik betwijfel het toch zeer (al zie ik Siem nog wel een jaartje blijven). Maar gezien de snelheid van de binnenlandse transfers hoop ik dat Overmars en co hun uiterste best doen om er met ze alle drie uit te komen. Geef ze een flinke salaris verhoging. Als er niet veel gehaald gaat worden kan je het geld beter daar in steken. Dan denk ik dat overwinteren in de CL zeker mogelijk is.
Rechtsbuiten maar uit het buitenland vissen dan (Assaidi mag wegblijven, pisventje. Afkomst heeft er niks mee te maken. Boukhari en Aissati zijn ook marokkanen toch? Allebei fijne spelers en persoonlijkheden). Of Sana en Lukoki op het Hoessen programma zetten. Want we hebben wel meer kerels nodig in het team. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:Zullen we het netjes houden? Een marokkaan is een marokkaan en een braziliaan is een braziliaan, beide hebben vaak als voetbalspeler een extra handleiding nodig. Dat is nou eenmaal zo gebleken (overigens, is 'mocro' een scheldwoord of zien ze dat zelf niet zo?) Mocro is zeker geen scheldwoord. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 22:23 schreef RoodWit81 het volgende:Blijf het toch bizar vinden dat PSV Jozefzoon heeft gehaald. Volgens mij zat Ajax toch ook op het vinkentouw? Gast koste nog geen half miljoen, kent het systeem en heeft zich goed ontwikkeld. Keuze voor Lukoki heeft tot nu toe dus slecht uitgepakt. Maar is natuurlijk ook zo omdat Jozefzoon het afgelopen jaar heel veel heeft gespeeld bij RKC (toch wel gek dat hij zo opgebloeid is daar na een nietszeggend jaartje NAC) en Jodi vooral de bank warm heeft gehouden. Ben benieuwd of Chris, Toby en Siem blijven. Zou ik beter vinden dan nieuwe aankopen, maar ik betwijfel het toch zeer (al zie ik Siem nog wel een jaartje blijven). Maar gezien de snelheid van de binnenlandse transfers hoop ik dat Overmars en co hun uiterste best doen om er met ze alle drie uit te komen. Geef ze een flinke salaris verhoging. Als er niet veel gehaald gaat worden kan je het geld beter daar in steken. Dan denk ik dat overwinteren in de CL zeker mogelijk is. Rechtsbuiten maar uit het buitenland vissen dan (Assaidi mag wegblijven, pisventje. Afkomst heeft er niks mee te maken. Boukhari en Aissati zijn ook marokkanen toch? Allebei fijne spelers en persoonlijkheden). Of Sana en Lukoki op het Hoessen programma zetten. Want we hebben wel meer kerels nodig in het team. Jozefzoon kostte ook maar 4 ton geloof ik dus daar kan geen buil aan gevallen worden. Had niet raar geweest om in de selectie erbij te hebben als wisselspeler. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 22:23 schreef RoodWit81 het volgende:Of Sana en Lukoki op het Hoessen programma zetten. Want we hebben wel meer kerels nodig in het team. Sana heeft de afgelopen maanden inderdaad het 'Hoesen' programma gevolgd. We zullen dus even moeten afwachten hoe het nu zal gaan. Denk dat we morgen wel iets van hem zullen tijdens de eerste oefenwedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Shitzooi een steengoede verdediger gaat waarschijnlijk naar Pisvee....Viergever...de perfecte opvolger van Alderweireld....vormde een perfect koppel met Moisander bij AZ.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 22:26 schreef Hollands glorie het volgende:[..] Jozefzoon kostte ook maar 4 ton geloof ik dus daar kan geen buil aan gevallen worden. Had niet raar geweest om in de selectie erbij te hebben als wisselspeler. Jozefzoon helemaal mislukt bij NAC...lekker naar PSV laten gaan aub.... |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jozefzoon helemaal mislukt bij NAC...lekker naar PSV laten gaan aub.... Je wens komt uit. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Shitzooi een steengoede verdediger gaat waarschijnlijk naar Pisvee....Viergever...de perfecte opvolger van Alderweireld....vormde een perfect koppel met Moisander bij AZ.... Je loopt wel erg snel vooruit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jozefzoon helemaal mislukt bij NAC...lekker naar PSV laten gaan aub.... RKC.....droppie |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jozefzoon helemaal mislukt bij NAC...lekker naar PSV laten gaan aub.... 7 goals 7 assists dit jaar bij RKC. Bijna altijd in de basis gespeeld en selectie jong oranje gehaald en gespeeld tijdens het EK in Israel. Vind ik toch een goede comeback na een jaar niets presteren bij NAC. En het feit dat PSV, Ajax en FC Twente allemaal geinteresseerd waren en hij door de eerste is gehaald, zegt genoeg denk ik. Had een prima aanwinst geweest gezien z'n verleden bij de club en had bijna niets gekost. Marco Netto lag nog even te slapen denk ik (of de prioriteiten lagen even ergens anders...). |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Mark my words: Nu Pieters naar Stoke is vertrokken en Toivonen hoogstwaarschijnlijk naar Norwich City gaat word de poen daarvan deels besteed aan Viergever (en mogelijk Schaars). Dat gaat heel snel rond zijn. Brands is een gehaaid ventje. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat we niet 2 verdedigers opstellen die hetzelfde sterke been hebben. Viergever zal dus nooit opvolger worden voor Alderweireld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, al die transfers naar PSV, ik zie niet zo waarom wij ons daar nou zo druk over zouden moeten maken. We hebben gelukkig voor veel posities prima spelers en prima vervangers.
Frank de Boer is heel uitgesproken geweest in dat hij als absolute prioriteit een rechtsbuiten heeft. Daar lees je vreemd genoeg niets over. Ook het uitblijven van interesse op het middenveld suggereert dat er nog geen concrete interesse is voor Siem de Jong en Christian Eriksen.
De opvolging van Toby Alderweireld maak ik me totaal geen zorgen over. Zoals al vaker aangegeven, Ajax heeft meer als voldoende talent achter de hand op die plek. Een extra kracht daar zou mats zijn, geen noodzaak. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 06:34 schreef Eide het volgende:Ach, al die transfers naar PSV, ik zie niet zo waarom wij ons daar nou zo druk over zouden moeten maken. We hebben gelukkig voor veel posities prima spelers en prima vervangers. Frank de Boer is heel uitgesproken geweest in dat hij als absolute prioriteit een rechtsbuiten heeft. Daar lees je vreemd genoeg niets over. Ook het uitblijven van interesse op het middenveld suggereert dat er nog geen concrete interesse is voor Siem de Jong en Christian Eriksen. De opvolging van Toby Alderweireld maak ik me totaal geen zorgen over. Zoals al vaker aangegeven, Ajax heeft meer als voldoende talent achter de hand op die plek. Een extra kracht daar zou mats zijn, geen noodzaak. 100% mee eens! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 06:34 schreef Eide het volgende:Ach, al die transfers naar PSV, ik zie niet zo waarom wij ons daar nou zo druk over zouden moeten maken. We hebben gelukkig voor veel posities prima spelers en prima vervangers. De vervangers zijn goed, maar de vraag is of ze goed genoeg zijn om direct voor de leeuwen te gooien in de CL. Daarom zou ik het persoonlijk best prettig vinden als er wat nederlandse (of nederlands sprekende) spelers werden vastgelegd die al wat langer mee draaien. Nu ziet het er naar uit dat al de beste opties naar PSV verkassen. Als onze sterkhouders dan vertrekken op het laatste moment dan zit je mijninziens toch in een situatie die je had kunnen voorkomen. Het is niet zo dat je op het laatste moment nog even een topspeler uit het buitenland haalt. De betaalbare jongens die willen zijn dan ook al verkocht en we kunnen bieden wat we willen op de echte toptalenten maar die komen toch niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 06:34 schreef Eide het volgende:Frank de Boer is heel uitgesproken geweest in dat hij als absolute prioriteit een rechtsbuiten heeft. Daar lees je vreemd genoeg niets over. Ook het uitblijven van interesse op het middenveld suggereert dat er nog geen concrete interesse is voor Siem de Jong en Christian Eriksen. Wat toch vreemd is gezien de interesse waar van tevoren mee geschermd werd? De spelers van PSV gaan allemaal niet naar echte top clubs maar zijn wel al vertrokken. Dat er dan weinig/langzaam op gang komende interesse is voor sterkhouders van Ajax vind ik dan niet echt een goed signaal. Ook wij moeten af en toe een klapper maken om ons te kunnen versterken op de zwakke plekken. En die versterkingen dat is waar ik me nu zorgen over maak gezien de snelheid van de binnenlandse transfers.
Overigens denk ik dat Chadli mss nog wel gaat komen aangezien hij de russische interesse heeft afgezegd. Hij wil ook spelen ivm Brazilië en zal Ajax toch wel overwegen. Topspeler, maar lag afgelopen jaar toch veel in de lappenmand. Blijft een gok wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 06:34 schreef Eide het volgende:De opvolging van Toby Alderweireld maak ik me totaal geen zorgen over. Zoals al vaker aangegeven, Ajax heeft meer als voldoende talent achter de hand op die plek. Een extra kracht daar zou mats zijn, geen noodzaak. Ik heb ook best vertrouwen in Veltman, maar ik heb niet dat aanhoudende vertrouwen in hem dat ik wel altijd bij Blind had. Veltman is een hele degelijke speler, maar wanneer de druk hoog word (in top wedstrijden of de CL) is het toch afwachten. De interesse in Van Der Hoorn is toch veelzeggend in mijn ogen. Is een van de meest veelbelovende en geprezen jonge verdedigers van de Nederland en die zou moeten gaan concureren met Veltman. Het kan een vermeer/cillesen situatie worden, maar in eerste instantie zegt dat mij: te weinig vertrouwen. Anders haal je wel een ervaren rot als standin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door RoodWit81 -- |
|
|
|