BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 29 juni 2013 - 12:13   quote  deeplink  
Chadli zou ik ook gelukkig van worden hoor. Die heeft een hele ongelukkige periode achter de rug maar is in potentie een hele beste voetballer. En met Chaldi heb je veelzijdigheid, een vleugelspeler die ook als 10 kan spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juni 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 06:34 schreef Eide het volgende:
Ach, al die transfers naar PSV, ik zie niet zo waarom wij ons daar nou zo druk over zouden moeten maken. We hebben gelukkig voor veel posities prima spelers en prima vervangers.

Frank de Boer is heel uitgesproken geweest in dat hij als absolute prioriteit een rechtsbuiten heeft. Daar lees je vreemd genoeg niets over. Ook het uitblijven van interesse op het middenveld suggereert dat er nog geen concrete interesse is voor Siem de Jong en Christian Eriksen.

De opvolging van Toby Alderweireld maak ik me totaal geen zorgen over. Zoals al vaker aangegeven, Ajax heeft meer als voldoende talent achter de hand op die plek. Een extra kracht daar zou mats zijn, geen noodzaak.
Inderdaad om die psv transfers maak ik me ook geen zorgen,
alleen Maher zal jammer zijn.. Bruma, Veltman zijn wel versterkingen
en Jozefzoon is zo spannend niet..

Vind wel dat we voorin versterking kunnen gebruiken want het is verdacht stil.
Maher, Duarte, Douglas zal mooi zijn..

Zie Erikssen, Alderweireld en de Jong nog wel vertrekken helaas..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zaterdag 29 juni 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 23:16 schreef Breijan het volgende:

[..]

Assaidi matig?! Hij is zeker niet de makkelijkste, maar kan wel een duel beslissen. Mounir is een afgesloten hoofdstuk en tja hij kwam voor zijn maatje op ...so?!
Ik hoop dat Ajax zich versterkt daar waar nodig. Niet met dertien-in-een-dozijn spelers (v/d Hoorn), maar spelers die het verschil kunnen maken.
Waar kan die een duel beslissen dan???
remco k
 remco k - zaterdag 29 juni 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 23:24 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Klinkt allemaal hee mooi, maar ze hebben allen nog niets bewezen. We spelen over een paar maanden CL, en ik mag deze keer wel hopen dat we een keer gaan overwinteren.
Waarschijnlijk zijn deze spelers die je nu opnoemt ontzettend talentvol, anders koopt AJAX ze niet, maar waarschijnlijk gaan er enkele van in de JL spelen en moeten maar eerst wennen aan het AJAX spel. Ik zie graag een gevestigde naam komen bv een Tadic of een Chadli.
Inderdaad man, lekker weer kopen en deze jongens geen kans geven..
remco k
 remco k - zaterdag 29 juni 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 12:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad om die psv transfers maak ik me ook geen zorgen,
alleen Maher zal jammer zijn.. Bruma, Veltman zijn wel versterkingen
en Jozefzoon is zo spannend niet..

Vind wel dat we voorin versterking kunnen gebruiken want het is verdacht stil.
Maher, Duarte, Douglas zal mooi zijn..

Zie Erikssen, Alderweireld en de Jong nog wel vertrekken helaas..
En dus gewoon voor iedere vertrekkende speler een nieuwe basis speler kopen.. En wanneer moeten die talenten dan worden ingepast en wanneer krijgen die jongens eens een kans..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 juni 2013 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus gewoon voor iedere vertrekkende speler een nieuwe basis speler kopen.. En wanneer moeten die talenten dan worden ingepast en wanneer krijgen die jongens eens een kans..
als we de visie volgen van sommigen op dit forum gaan die jongens geen kans krijgen denk ik...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 29 juni 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad man, lekker weer kopen en deze jongens geen kans geven..
Jawel ze krijgen wel een kans, maar niet in AJAX 1
remco k
 remco k - zaterdag 29 juni 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 18:45 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Jawel ze krijgen wel een kans, maar niet in AJAX 1
En die kans heeft een Veltman dus goed aangegrepen, prima wedstrijden gespeeld en gewoon klaar voor het eerste.. Ook Fischer heeft al laten zien een goede eerste elftal speler te zijn en kan prima op de plek van Eriksen uit de voeten, per solt van rekening is hij voor die plek gehaald..
En Klaassen heeft de gehele jeugdopleiding laten zien bij de beteren van zijn generatie te horen.

Kom op man, geen kans krijgen bij Ajax 1 is gewoon weer terug bij af zijn voor het tijdperk de Boer..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 29 juni 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En die kans heeft een Veltman dus goed aangegrepen, prima wedstrijden gespeeld en gewoon klaar voor het eerste.. Ook Fischer heeft al laten zien een goede eerste elftal speler te zijn en kan prima op de plek van Eriksen uit de voeten, per solt van rekening is hij voor die plek gehaald..
En Klaassen heeft de gehele jeugdopleiding laten zien bij de beteren van zijn generatie te horen.

Kom op man, geen kans krijgen bij Ajax 1 is gewoon weer terug bij af zijn voor het tijdperk de Boer..
Waar ik bij je op reageerde waren deze namen die jij aangaf: de Sa, Meleg, Andersen, en twee van de nieuwe talenten die gekocht zijn, die jongen van Sparta en die Nigeriaan.
Ik heb het niet over Veltman, want daar heb ik wel redelijk wat vertrouwen in, ik heb het niet over Fisher, want ik was één van de eerste die zei dat hij makkelijk op de plaats van Eriksen zou kunnen spelen. Maar als Fisher daar gaat spelen, wie kunnen we dan op de linker en rechter vleugel zetten, zodat we een CL-waardig elftal hebben. Klopt voor de ED ben ik van overtuigd dat je met deze jonge talenten hoge ogen kan gooien, maar de CL????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juni 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als we de visie volgen van sommigen op dit forum gaan die jongens geen kans krijgen denk ik...
Volgens mij heb jij ook wel namen genoemd toch?
Geen aanval op je hoor maar er zit nog wel een verschil tussen een
kans geven of 30 wedstrijden spelen..
Ook ik ben voor spelers een kans geven maar er zitten gewoon nog veel
spelers in je selectie die middelmaat zijn..

Vermeer-Cillissen
Van rhijn veltman denswil moisander boilissen blind Alderweireld (bij vertrek aankooo)
Boccara-sportsklede poulsen schone sorrero klaassen de jong erikssen (Maher bij vertrek)
Sigtorsson hoessen fischer de rest is niks dus twee aanwinsten minimaal 1

Voor de rest vindt ik het zo wel ok dus wachten het wel af..
remco k
 remco k - zaterdag 29 juni 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Waar ik bij je op reageerde waren deze namen die jij aangaf: de Sa, Meleg, Andersen, en twee van de nieuwe talenten die gekocht zijn, die jongen van Sparta en die Nigeriaan.
Ik heb het niet over Veltman, want daar heb ik wel redelijk wat vertrouwen in, ik heb het niet over Fisher, want ik was één van de eerste die zei dat hij makkelijk op de plaats van Eriksen zou kunnen spelen. Maar als Fisher daar gaat spelen, wie kunnen we dan op de linker en rechter vleugel zetten, zodat we een CL-waardig elftal hebben. Klopt voor de ED ben ik van overtuigd dat je met deze jonge talenten hoge ogen kan gooien, maar de CL????
Jij wil aankopen voor de posities die je zelf opnoemt, daar hebben we gewoon heel goede vervangers voor waardoor de jongens die ik noem weer kunnen aansluiten bij het eerste, iets dat dus niet kan als we weer gaan kopen..

Boerrigter kan prima als linksbuiten spelen, dat de rechtsbuiten plek onderbezet is, is een understatement en ontken ik ook zeker niet, echter denk ik dat we daar mits hij terug komt met Cuenca een potentiele beste voetballer van de ED hebben lopen, en heb ik vandaag gezien dat Meleg een hele goede zou kunnen gaan worden..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juni 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij wil aankopen voor de posities die je zelf opnoemt, daar hebben we gewoon heel goede vervangers voor waardoor de jongens die ik noem weer kunnen aansluiten bij het eerste, iets dat dus niet kan als we weer gaan kopen..

Boerrigter kan prima als linksbuiten spelen, dat de rechtsbuiten plek onderbezet is, is een understatement en ontken ik ook zeker niet, echter denk ik dat we daar mits hij terug komt met Cuenca een potentiele beste voetballer van de ED hebben lopen, en heb ik vandaag gezien dat Meleg een hele goede zou kunnen gaan worden..
Cuenca zou ik mn geld niet opzetten.. Weer knie volgens mij en minstens 3 maanden out..
Fischer, derk en Sana links. Rechts aankoop plus meleg lukoki
Eide
 Eide - zondag 30 juni 2013 - 06:27   quote  deeplink  
Kenny Tete en Riechedly Bazoer trouwens mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Bocarra en Lukoki zijn er beiden niet bij.

De Boer laat Lukoki thuis voor trainingskamp, Bazoer wel aanwezig

Jody Lukoki is de opvallendste afwezige in de selectie van Ajax die op trainingskamp gaat in Oostenrijk. De rechtsbuiten speelde en scoorde zaterdagmiddag nog tegen SDC Putten en kwam afgelopen seizoen zestien keer in actie in de Eredivisie.

Naast Lukoki is ook Ilan Boccara een opvallende afwezige. De middenvelder mocht begin vorig seizoen nog zijn debuut in het eerste maken tegen sc Heerenveen. Verder ontbreken Daley Blind en Ricardo van Rhijn. Zij genieten nog van hun laatste vakantiedagen, doordat zij actief waren op het EK onder 21.

Met Riechedly Bazoer en Kenny Tete herbergt de selectie van 23 spelers ook twee verrassingen. Vooral de aanwezigheid van Bazoer is opmerkelijk; de veel besproken verdediger is pas zestien jaar oud. Tete - eveneens een verdediger - is een jaar ouder.

http://www.soccernews.nl/news/200916/De_Boer_laat_Lukoki_thuis_voor_trainingskamp,_Bazoer_wel_aanwezig?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 juni 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Wat ben jij altijd vroeg, Eide.....
Eide
 Eide - zondag 30 juni 2013 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 10:07 schreef infamous psv het volgende:
Wat ben jij altijd vroeg, Eide.....
Mijn werkdag begon om 06:30 vandaag. Werkplek met continue internet toegang dus werp zo af en toe een blik om het forum, deze nog van vlak voor ik begon ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juni 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 23:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cuenca zou ik mn geld niet opzetten.. Weer knie volgens mij en minstens 3 maanden out..
Fischer, derk en Sana links. Rechts aankoop plus meleg lukoki
Wat ik ervan begreep is zijn eerste blessure niet helemaal goed geheeld en is hij daarom nu weer geopereerd. En volgens mij raakt vrijwel ieder spelers tijdens zijn carrière weleens langdurig geblesseerd. Maak me er niet zo druk om. Vind het enkel jammer dat ie er niet direct bij zal zijn als ie komt. Van die drie maanden is de eerste al weer voorbij he.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juli 2013 - 02:23   quote  deeplink  
Met geruchten kan je een heel boekwerk vullen bij Ajax. Het gaat om de daadwerkelijke transfers en de laatste tijd zitten alle media er bijna naast als het om spelers gaat.
Fischer_020
 Fischer_020 - maandag 01 juli 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Espanyol concreet voor Derk Boerrigter
http://transferzone.nl/derk-boerrigter-kan-loopbaan-voortzetten-in-barcelona/

Ik vraag me af of Ajax hem laat gaan als het bericht waar is.
Als ze Bojan of Assaidi halen mag Boerrigter vertrekken. Is helaas vaak gebleseerd.
riveco
 riveco - maandag 01 juli 2013 - 13:43   quote  deeplink  
Bojan en Cuenca samen misschien, heb je bij elkaar één hele. haha
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Ajax laat Boerrigter wel gaan met 1 jaar contract...
Maar vind dat we dan sowieso nog een rechtsbuiten moeten halen....
Het is nu al zo mager...
Panzer
 Panzer - maandag 01 juli 2013 - 15:08   quote  deeplink  
Ik zie die Bojan trouwens niet zo snel naar NL komen...
Peterhs
 Peterhs - maandag 01 juli 2013 - 16:14   quote  deeplink  
Van mij mag Boerrigter gaan, maar de spoeling op de vleugels word wel steeds dunner.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 15:08 schreef Panzer het volgende:
Ik zie die Bojan trouwens niet zo snel naar NL komen...
Feyenoord schijnt vorig jaar al achter hem aan geweest te zijn... is wel een goede speler trouwens... hoop dat hij komt... is volgens mij trouwens wel een speler voor achter de spitsen... niet als 10 maar als schaduwspits...
maar ik denk dat Ajax hem als links of rechtsbuiten ziet...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 16:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Feyenoord schijnt vorig jaar al achter hem aan geweest te zijn... is wel een goede speler trouwens... hoop dat hij komt... is volgens mij trouwens wel een speler voor achter de spitsen... niet als 10 maar als schaduwspits...
maar ik denk dat Ajax hem als links of rechtsbuiten ziet...
Als rechtsbuiten las ik ergens.. mag komen van me hoor..
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 01 juli 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Barca wil Bojan verhuren en dan denk ik dat ze eerder voor Ajax kiezen dan voor PSV (is logisch ivm speelstijlen). PSV heeft op de flanken al veel spelers (uiteraard niet van niveau Bojan). EN Ajax speelt sowieso CL. Maar ik denk dat hij gewoon aan een spaanse middenmotor wordt verhuurd.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:11 schreef Blaatkoe het volgende:
Barca wil Bojan verhuren en dan denk ik dat ze eerder voor Ajax kiezen dan voor PSV (is logisch ivm speelstijlen). PSV heeft op de flanken al veel spelers (uiteraard niet van niveau Bojan). EN Ajax speelt sowieso CL. Maar ik denk dat hij gewoon aan een spaanse middenmotor wordt verhuurd.
Barca zou sowieso eerder verhuren aan Ajax...
alleen het salaris wordt een probleempje las ik.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 18:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als rechtsbuiten las ik ergens.. mag komen van me hoor..
van mij ook hoor...
maar ik moet eerlijk zijn dat ik hem niet een man van de voorzet vind...
heeft wel een individuele actie, maar dan krijg je met Fischer op links 2 hangende spelers net als met Schöne..
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 01 juli 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Barca zou sowieso eerder verhuren aan Ajax...
alleen het salaris wordt een probleempje las ik.
Ik las dat Barca het grootste deel van zijn salaris zou betalen.... die jongen vangt 3 milj. per jaar
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van mij ook hoor...
maar ik moet eerlijk zijn dat ik hem niet een man van de voorzet vind...
heeft wel een individuele actie, maar dan krijg je met Fischer op links 2 hangende spelers net als met Schöne..
Wel een klasse beter dan schone..
Voor de voorzet tja een echte rechtsbuiten.. cuenca ook niet echt .
Narsingh had het gekund maar verder in Nederland? Boerrigter
kan het vanaf links misschien Fischer rechts proberen?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 19:11 schreef Blaatkoe het volgende:
Denk het ook Ajax is al heel lang gecharmeerd van Bojan maar
vooralsnog wil hij niet echt..
We zullen nog even moeten wachten wat er uit de hoge hoed komt
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel een klasse beter dan schone..
Voor de voorzet tja een echte rechtsbuiten.. cuenca ook niet echt .
Narsingh had het gekund maar verder in Nederland? Boerrigter
kan het vanaf links misschien Fischer rechts proberen?
Cuenca is wel echt een voorbereider hoor. kun je echt in zijn spel zien, zoekt altijd zijn man op en daarna de combinatie. hoop eigenlijk dat hij gekocht kan worden...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 21:30   quote  deeplink  
die Kalasz is overigens terug naar Chelsea.
vond hem als CV en RB altijd wel goed bij Vitesse en is volgens mij pas 19 jaar.
zou mooi zijn als vervanger achter Veltman en van Rhijn.
heeft bij Chelsea toch geen toekomst...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:30 schreef NatjosFC het volgende:
die Kalasz is overigens terug naar Chelsea.
vond hem als CV en RB altijd wel goed bij Vitesse en is volgens mij pas 19 jaar.
zou mooi zijn als vervanger achter Veltman en van Rhijn.
heeft bij Chelsea toch geen toekomst...
Duur en beter dan veltman denk ik..
In ieder geval meer ervaring en sterker, sneller.
Als je die kan halen als Toby vertrekt klap ik in mijn handen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Cuenca is wel echt een voorbereider hoor. kun je echt in zijn spel zien, zoekt altijd zijn man op en daarna de combinatie. hoop eigenlijk dat hij gekocht kan worden...
Trekt wel naar binnen.. Wel een goede actie helaas minstens nog twee
maanden out.. Bojan maar doen...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Duur en beter dan veltman denk ik..
In ieder geval meer ervaring en sterker, sneller.
Als je die kan halen als Toby vertrekt klap ik in mijn handen..
weet niet of Kalasz duur zal zijn, denk ook niet dat een hoog salaris opstrijkt...
maar kan de concurentie zeker aan met Veltman en Rhijn!!
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 03 juli 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Bojan wordt verhuurd aan Real Betis. Leek me ook een logischere kandidaat als ik het eredivisie gerucht uberhaupt al geloofde...

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/71475/-bojan-op-huurbasis-naar-real-betis-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2013 door RoodWit81 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 juli 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Kluivert: 'Er moet wel wat komen'

Patrick Kluivert heeft nog geen nieuwe werkgever gevonden. De trainer was de afgelopen twee seizoenen hoofdtrainer van Jong FC Twente. Kluivert besloot Enschede deze zomer te verlaten, omdat hij toe was aan iets anders.

Foto: Orange Pictures
Kluivert wacht rustig af. "Hoofdtrainer zijn wordt lastig in verband met het Nederlands elftal. Als ik ergens aan de slag ga, moet het te combineren zijn met Oranje. Op dit moment heb ik nog niets en wat komt, moet wel interessant zijn", laat de voormalig voetballer weten tegenover RTL7.
Met Jong FC Twente behaalde Kluivert direct zijn eerste succes als trainer. In zijn eerste seizoen bij de Tukkers legde de keuzeheer met zijn manschappen beslag op de landstitel voor beloftenteams. Op dit moment is Kluivert de assistent-trainer van bondscoach Louis van Gaal.

De Boer wil vanaf zijn aanstelling een 2e Kluivert als spits, wie kan onze spitsen dan het beste opleiden ?? Juist Patrick Kluivert himself?
Ik weet we hebben Bergkamp ook....misschien hem dan toevoegen aan de staf voor de Jupiler League ?
Hij zit nog zonder club!
Eide
 Eide - donderdag 04 juli 2013 - 00:52   quote  deeplink  
Nou ja, Jong Ajax zou geen stap vooruit zijn van Jong Twente. Beide 1e divisie. Kluivert wil hoofdtrainer worden. Met zijn huidige doelstelling wordt het gewoon moeilijk.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 04 juli 2013 - 07:36   quote  deeplink  
Ik denk eerlijk gezegd dat hij wel bij Ajax terecht gaat komen.
Het voelt bij mij aan alsof hij daar een beetje op inspeelt.
Hij geeft namelijk zelf al aan dat hoofdtrainer moeilijk is terwijl hij ook bij Oranje aan het werk is.
Wat zou er dan interessant moeten zijn? Ik kom simpelweg niet verder als zijn oude club Ajax waar alles begonnen is en waar al een aantal van zijn carrieré genoten ook zitten.
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Zou mooi zijn. Vind niet dat dit soort jongens bij andere Nederlandse clubs dan ajax terecht moeten komen.
joduh
 joduh - vrijdag 05 juli 2013 - 06:25   quote  deeplink  
Straks heb je meer begeleiders dan spelers!!! Niet goed voor de kassa ouwe?
Of komen ze gratis helpen omdat get hun cluppie is????
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 juli 2013 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 22:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

weet niet of Kalasz duur zal zijn, denk ook niet dat een hoog salaris opstrijkt...
maar kan de concurentie zeker aan met Veltman en Rhijn!!
Wellicht nieuwe ontwikkelingen??
Bojan Krkic werd gelinkt aan Ajax, Feyenoord en PSV, de twee laatstgenoemde clubs zouden zelfs al contact hebben gehad met de speler van FC Barcelona. Volgens De Telegraaf is PSV zelfs in hoofdlijnen akkoord met zijn club, de speler heeft zelf echter een voorkeur voor de regerend kampioen van Nederland.

De Nederlandse ochtendkrant baseert het bericht over Bojan op bronnen rondom FC Barcelona. Ajax zou door de deelname aan de Champions League betere papieren hebben om de aanvaller binnen te halen. Ook de bijzondere band met Johan Cruijff zorgt voor een positieve kijk op een Ajax-transfer. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, hoopt de huurdeal naar verwachting op korte termijn af te ronden.

De Telegraaf meldt dat PSV 'in hoofdlijnen al een akkoord heeft met FC Barcelona', de ploeg van trainer Phillip Cocu is dan ook nog niet kansloos in de strijd om Bojan. In Eindhoven ontkende ze de afgelopen dagen echter de interesse en ieder contact. Namens Feyenoord zou trainer - en voormalig FC Barcelona-speler - Ronald Koeman met Bojan gesproken hebben.

De 22-jarige aanvaller staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit Spanje. In zijn nog prille carrière was hij naast FC Barcelona ook actief voor AS Roma en AC Milan.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-poleposition-voor-bojan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 05 juli 2013 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 08:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wellicht nieuwe ontwikkelingen??
Bojan Krkic werd gelinkt aan Ajax, Feyenoord en PSV, de twee laatstgenoemde clubs zouden zelfs al contact hebben gehad met de speler van FC Barcelona. Volgens De Telegraaf is PSV zelfs in hoofdlijnen akkoord met zijn club, de speler heeft zelf echter een voorkeur voor de regerend kampioen van Nederland.

De Nederlandse ochtendkrant baseert het bericht over Bojan op bronnen rondom FC Barcelona. Ajax zou door de deelname aan de Champions League betere papieren hebben om de aanvaller binnen te halen. Ook de bijzondere band met Johan Cruijff zorgt voor een positieve kijk op een Ajax-transfer. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, hoopt de huurdeal naar verwachting op korte termijn af te ronden.

De Telegraaf meldt dat PSV 'in hoofdlijnen al een akkoord heeft met FC Barcelona', de ploeg van trainer Phillip Cocu is dan ook nog niet kansloos in de strijd om Bojan. In Eindhoven ontkende ze de afgelopen dagen echter de interesse en ieder contact. Namens Feyenoord zou trainer - en voormalig FC Barcelona-speler - Ronald Koeman met Bojan gesproken hebben.

De 22-jarige aanvaller staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit Spanje. In zijn nog prille carrière was hij naast FC Barcelona ook actief voor AS Roma en AC Milan.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-poleposition-voor-bojan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ik heb deze speler net op youtube bekeken (ik kon hem zelf nog niet). Een mooie, sierlijke voetballer die geweldig uit de voeten kan op de plek van Eriksen.
Het vreemde is, waarom AJAX hier dan interesse in heeft? We hebben Eriksen toch al?
Ik hoop toch niet dat ze een speler als Bojan, op de vleugel gaan zetten, of gaat Eriksen naar de vleugel?
Ik zag graag dat Maher kwam (mits Eriksen vertok tenminste), Ik zie Bojan ook graag komen, maar wel als Eriksen vertrekt.
Ik zou liever zien dat AJAX zich richt op de vleugels.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 05 juli 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Bojan is een aanvaller, geen AM...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 05 juli 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 08:57 schreef Peterhs het volgende:
Bojan is een aanvaller, geen AM...
Dat kan ik niet uit de filmpjes opmaken, en ik geloof ook zeker niet dat hij centrumspits is. Op de vleugels speelt hij zo-ie-zo niet kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=DY4gYnB1_JE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 05 juli 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Het is toch ongelovelijk he... Elk jaar duik dit gerucht op, elk jaar geloof ik er geen kloot van en elk jaar ben ik teleurgesteld als hij niet komt :) Toch een geweldige voetballer en een zeer welkome aanvallende versterking. Mocht het dit keer toch waar zijn hoop ik echt dat ze hun best doen om hem binnen te hengelen. Als ik hem in een PSV of Feyenoord shirt zie dit seizoen dan zal dat toch wel een beetje pijn doen.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 05 juli 2013 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 09:25 schreef RoodWit81 het volgende:
Het is toch ongelovelijk he... Elk jaar duik dit gerucht op, elk jaar geloof ik er geen kloot van en elk jaar ben ik teleurgesteld als hij niet komt :) Toch een geweldige voetballer en een zeer welkome aanvallende versterking. Mocht het dit keer toch waar zijn hoop ik echt dat ze hun best doen om hem binnen te hengelen. Als ik hem in een PSV of Feyenoord shirt zie dit seizoen dan zal dat toch wel een beetje pijn doen.
Mijn mening is dat, mits Eriksen blijft, het een nutteloze koop/huur is. Dan kan het nog zo'n geweldige voetballer zijn, voor wie en op welke plek moet hij dan spelen?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 juli 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 09:09 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dat kan ik niet uit de filmpjes opmaken, en ik geloof ook zeker niet dat hij centrumspits is. Op de vleugels speelt hij zo-ie-zo niet kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=DY4gYnB1_JE
Bojan is volgens mij een spits maar kan op vrijwel alle aanvallende posities uit de voeten, hij heeft goede dribbel etc.
is altijd handig die jongen erbij te hebben. als rechtsbuiten bijv.
en als Eriksen vertrekt kan hij of Fischer op 10 en de ander linksbuiten.

hij zegt zelf dat hij het liefst speelt op:
1 spits
2 hangende spits
3 linksbuiten
4 rechtsbuiten

http://www.transfermarkt.de/de/bojan-krkic/profil/spieler_44675.html

hier zie je hem trouwens wel vaak van de vleugels en vanuit de spits komen:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 juli 2013 - 11:53   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door NatjosFC --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 05 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 11:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bojan is volgens mij een spits maar kan op vrijwel alle aanvallende posities uit de voeten, hij heeft goede dribbel etc.
is altijd handig die jongen erbij te hebben. als rechtsbuiten bijv.
en als Eriksen vertrekt kan hij of Fischer op 10 en de ander linksbuiten.

hij zegt zelf dat hij het liefst speelt op:
1 spits
2 hangende spits
3 linksbuiten
4 rechtsbuiten

http://www.transfermarkt.de/de/bojan-krkic/profil/spieler_44675.html

hier zie je hem trouwens wel vaak van de vleugels en vanuit de spits komen:
[ filmpje ]
Ik hoop dat je gelijk hebt, het ziet er inderdaad naar uit dat het een geweldige voetballer is. Als hij ook op de vleugels kan spelen is hij van harte welkom. Overigens een beetje concurrentie voor Eriksen is ook niet verkeerd.-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0200359