|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 06:25 schreef joduh het volgende:Straks heb je meer begeleiders dan spelers!!! Niet goed voor de kassa ouwe? Of komen ze gratis helpen omdat get hun cluppie is???? grappig dat je dat zegt. ajax wil namelijk nog eens 3 miljoen extra gaan steken in de juegdopleiding en dan met name specifieke trainers en accommodatie etc. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tja, ze hebben een groot clubje met vrienden en die moeten toch allemaal nog wat bij verdienen, dus dan is dat meteen opgelost. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
vd Hoorn inmiddels definitief naar Ajax, naja er moet nog een keuring volgen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan is het toch geen gerucht meer? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Van der Hoorn: 'Ajax een geweldige nieuwe uitdaging'
05/07/2013 13:11
Mike van der Hoorn kan zich woensdag melden in Amsterdam voor zijn eerste training voor Ajax. De verdediger prijst zich gelukkig met de snelle afhandeling van de transfer.
Van der Hoorn ging na het EK Onder-21 jaar op vakantie in de wetenschap dat Ajax de interesse kenbaar had gemaakt bij FC Utrecht. 'Ik heb een goed gesprek met trainer Frank de Boer gehad en daarna ben ik tijdens mijn vakantie in Mexico op de hoogte gehouden', zegt de verdediger tegen Voetbal International.
'Het is fantastisch dat alles zo snel is rondgekomen. Komende woensdag sta ik voor de eerste keer op het trainingsveld in Amsterdam, daarvoor zal nog de medische keuring en de presentatie zijn.'
Vrijdag bereikten de twee clubs een akkoord over een afkoopsom. Ajax kwam met de twintigjarige Almeerder tot een vergelijk over een contract voor vier seizoenen. De international van Jong Oranje had bij FC Utrecht nog een contract tot medio 2016.
Van der Hoorn brak afgelopen seizoen door in de Domstad en wekte daarmee de belangstelling van PSV en Ajax. 'Met Ajax krijg ik een geweldige nieuwe uitdaging, terwijl ik voor mijn gevoel FC Utrecht op een prachtige manier afsluit. De club gaat Europa in en zal voor mij altijd speciaal blijven.'
FC Utrecht zal op zoek gaan naar een nieuwe centrale verdediger. Belangrijkste gegadigde voor die positie is Kees Luijckx. De 27-jarige verdediger traint momenteel al mee met de selectie van Jan Wouters. (Freek Jansen) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Was op 1 topic het bericht plaatsen niet voldoende? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nee anders gaat zijn gemiddelde posts per dag naar beneden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Lekker overzichtelijk weer. Krijg je op verschillende topics dezelfde discussie. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Lekker overzichtelijk weer. Krijg je op verschillende topics dezelfde discussie. En het leuke is dat Boudewijn straks dat andere topic gaat sluiten en er een nieuwe voor aanmaakt met de definitieve contractering. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Plaatste het eerst hier was verkeerde topic. Excuus |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bojan schijnt toch ook een optie te blijven voor Ajax. Zou zomaar eens een hele nuttige kracht kunnen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 06:25 schreef joduh het volgende:Straks heb je meer begeleiders dan spelers!!! Niet goed voor de kassa ouwe? Of komen ze gratis helpen omdat get hun cluppie is???? In mijn optiek moeten echte Ajacieden altijd welkom zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 08:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik heb deze speler net op youtube bekeken (ik kon hem zelf nog niet). Een mooie, sierlijke voetballer die geweldig uit de voeten kan op de plek van Eriksen. Het vreemde is, waarom AJAX hier dan interesse in heeft? We hebben Eriksen toch al? Ik hoop toch niet dat ze een speler als Bojan, op de vleugel gaan zetten, of gaat Eriksen naar de vleugel? Ik zag graag dat Maher kwam (mits Eriksen vertok tenminste), Ik zie Bojan ook graag komen, maar wel als Eriksen vertrekt. Ik zou liever zien dat AJAX zich richt op de vleugels..... Ik heb de jongen vooral in zijn tijd bij Barcelona heel vaak zien voetballen. Maar is geen middenvelder maar aanvaller, als hij daar inviel was het vrijwel altijd voor de voorste 3 posities.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 16:39 schreef Eide het volgende:Bojan schijnt toch ook een optie te blijven voor Ajax. Zou zomaar eens een hele nuttige kracht kunnen zijn. Als je de Boer moet geloven zou het zelfs vrij snel rond moeten kunnen komen.. De vader van Bojan schijnt een scout voor ajax geweest te zijn??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er kan, bij monde van FdB in datzelfde interview, trouwens een streep door de naam van Cuenca. Aangezien die op z'n vroegst pas in de loop van september fit kan zijn gaat Ajax hem zoals het er nu voor staat geen aanbieding doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 17:42 schreef Eide het volgende:Er kan, bij monde van FdB in datzelfde interview, trouwens een streep door de naam van Cuenca. Aangezien die op z'n vroegst pas in de loop van september fit kan zijn gaat Ajax hem zoals het er nu voor staat geen aanbieding doen. Hoop nu op Bojan maar laten we niet blij zijn voordat we hem binnen hebben.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Als je de Boer moet geloven zou het zelfs vrij snel rond moeten kunnen komen.. De vader van Bojan schijnt een scout voor ajax geweest te zijn??? nee, volgens mij niet. dat legde die Simon Zwartkruis verkeerd uit. Simon Zwartkruis zei dat Ajax contact had met de vader van Bojan. is in principe ook zo. maar Ajax heeft contact met de vader van Bojan via een scout van Ajax, Fred Arroyo.
letterlijk citaat de Boer:
quote:We hebben altijd goed contact gehad met zijn vader. Dat gaat via onze scout Fred Arroyo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 18:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, volgens mij niet. dat legde die Simon Zwartkruis verkeerd uit. Simon Zwartkruis zei dat Ajax contact had met de vader van Bojan. is in principe ook zo. maar Ajax heeft contact met de vader van Bojan via een scout van Ajax, Fred Arroyo. letterlijk citaat de Boer: [..] Daarom vroeg ik het ook al. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 17:42 schreef Eide het volgende:Er kan, bij monde van FdB in datzelfde interview, trouwens een streep door de naam van Cuenca. Aangezien die op z'n vroegst pas in de loop van september fit kan zijn gaat Ajax hem zoals het er nu voor staat geen aanbieding doen. Heb je een link naar dat intervieuw? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: daarom geef ik je antwoord, ik laat je drinken uit de fontein van mijn wijsheid. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: http://www.ajaxlife.nl/updates/de-boer-spreekt-met-bojan-en-heeft-goede-hoop
onderste stukje:
quote:Dat is ook precies de reden waarom Cuenca niet in beeld is. De Boer: Isaac is de komende 2,5 maand zeker nog niet fit en dat biedt mij geen enkele garantie. Daarom zou het een beetje raar zijn om Cuenca vast te leggen, terwijl ik geen idee heb van welke waarde hij voor Ajax kan zijn. We zijn richting begin september alweer zo'n zes wedstrijden onderweg en die gaat Cuenca zeker nog missen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 19:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] daarom geef ik je antwoord, ik laat je drinken uit de fontein van mijn wijsheid. Whoooowwww ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het over een gefilmd intervieuw |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2013 - 19:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] daarom geef ik je antwoord, ik laat je drinken uit de fontein van mijn wijsheid. Wat ben jij een mafkees zeg.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Enne...., was het lekker?? ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Klein fonteintje hoor... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, was een rondetafelgesprek met journalisten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oké jammer. Dan is het ook mar weer net hoe het gebracht wordt door de pers. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ajaxlife had een redelijk goed stuk er over en aangezien dat van de SVA is zullen die niet snel vreemde dingen schrijven. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Zit me trouwens af te vragen wie ze gaan halen mocht De Jong vertrekken (ipv van Ginkel). Ik zie in de jeugd niet 1 2 3 iemand die hem direct zou kunnen vervangen (Klaassen in principe, maar die moet nog een jaartje aan het werk na z'n revalidatie voordat hij die belofte kan inlossen imho). Zouden ze Toornstra dan toch op het lijstje heb als alternatief voor Van Ginkel? Lijkt me een logische keuze al vind ik het niet perse een ajax speler. Het gerucht ging een aantal maanden geleden dat ze naar hem en Van der hoorn aan het bekijken waren tijdens een wedstrijd.
Wat denken jullie van Toornstra? Aanwinst mocht De Jong vertrekken? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 12:24 schreef RoodWit81 het volgende:Zit me trouwens af te vragen wie ze gaan halen mocht De Jong vertrekken (ipv van Ginkel). Ik zie in de jeugd niet 1 2 3 iemand die hem direct zou kunnen vervangen (Klaassen in principe, maar die moet nog een jaartje aan het werk na z'n revalidatie voordat hij die belofte kan inlossen imho). Zouden ze Toornstra dan toch op het lijstje heb als alternatief voor Van Ginkel? Lijkt me een logische keuze al vind ik het niet perse een ajax speler. Het gerucht ging een aantal maanden geleden dat ze naar hem en Van der hoorn aan het bekijken waren tijdens een wedstrijd. Wat denken jullie van Toornstra? Aanwinst mocht De Jong vertrekken? dan hadden ze hem van ado moeten kopen... nu ben je miljoenen kwijt...meer miljoenen dan Ajax wil uitgeven.
op zich zou Bojan die plek dit jaar op kunnen vangen... hij is van origine volgens mij een schaduwspits. andersen zou kunnen.... Qua fanatisme en balvastheid weet ik niet of die twee gelijk zijn aan De Jong(Bojan zou meer talent moeten hebben, maar dat moet er wel uit komen). Een vertrek van De Jong zal denk ik de grootste aderlating zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 12:24 schreef RoodWit81 het volgende:Zit me trouwens af te vragen wie ze gaan halen mocht De Jong vertrekken (ipv van Ginkel). Ik zie in de jeugd niet 1 2 3 iemand die hem direct zou kunnen vervangen (Klaassen in principe, maar die moet nog een jaartje aan het werk na z'n revalidatie voordat hij die belofte kan inlossen imho). Zouden ze Toornstra dan toch op het lijstje heb als alternatief voor Van Ginkel? Lijkt me een logische keuze al vind ik het niet perse een ajax speler. Het gerucht ging een aantal maanden geleden dat ze naar hem en Van der hoorn aan het bekijken waren tijdens een wedstrijd. Wat denken jullie van Toornstra? Aanwinst mocht De Jong vertrekken? daar zou ik Klaassen de kans geven, is in potentie beter dan Toornstra. zelfde geld voor Andersen en Meleg... |
|
|
|
|
Stevens
|
|
|
Freddy Adu & Dos Santos Naar Ajax bij verkoop van Siem&Erikssen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Geef de jeugd maar de kans bij weggaan de Jong (Klaasen) en voor Eriksen genoeg andere opties met Fisher en Andersen en Serero en Bojan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Yeaahhhh right.. Messi naar ajax bij verkoop siggie.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
'Ajax wil ook Sergi Roberto huren van Barcelona'
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:08 juli 2013 om 22:21 Na Bojan Krkic hoopt Ajax nog een speler te kunnen huren van FC Barcelona. De Amsterdammers zijn serieus in de markt voor Sergi Roberto, meldt Voetbal International maandag.
De 21-jarige Roberto geldt als een groot talent en maakte twee jaar geleden zijn debuut in het eerste van FC Barcelona. Sindsdien volgden er echter vooral wedstrijden in het beloftenteam. Voor komend seizoen is de middenvelder definitief overgeheveld naar het eerste elftal van de Catalanen, waardoor het nog maar de vraag is of de Spaanse landskampioen mee wil werken aan een transfer.
De technisch zeer begaafde Roberto, die vooral geldt als een aanvallend ingestelde middenvelder, is in beeld om een eventueel vertrek van Christian Eriksen of Siem de Jong op te vangen. Ook Heracles Almelo-speler Lerin Duarte is nog altijd serieus in beeld. http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-wil-ook-sergi-roberto-huren-van-barcelona?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Allemaal leuk en aardig hoor, maar we kunnen elke speler wel huren, maar financieel worden we er niks beter op. Ik snap het idee erachter wel, maar gaan we eigen jeugd de kans geven te groeien of doen we dat voor barca? Dan kunnen ze beter opleidingsgeld vragen van barca ipv huur betalen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Alderweireld gaat in op aanbieding van Norwich city |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Schijnt alleen dat er onderhandelingen zijn. Ik hoop niet datie daar heen wilt, want sportief is het nou niet vooruit ofzo. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 23:42 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Schijnt alleen dat er onderhandelingen zijn. Ik hoop niet datie daar heen wilt, want sportief is het nou niet vooruit ofzo. Hij reist vd week naar Engeland om zijn eisen met de club te bespreken...
Dan kan hij beter bij ajax blijven.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 23:44 schreef infamous psv het volgende:[..] Hij reist vd week naar Engeland om zijn eisen met de club te bespreken... Dan kan hij beter bij ajax blijven.. Precies ja.. Desperate zoekend naar buitenland? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Meer geld en via Norwich kan hijdan stap omhoog maken in Engeland. Maar het blijft een verrassende transfer als het doorgaat.
Ze zijn wel gek op spelers uit Eredivisie trouwens. Ze hebben een bod op Toivonen gedaan en willen Fer halen en hebben natuurlijk Van Wolfswinkel al gehaald. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat gevoel krijg ik ook. Zit totaal geen gedachte achter, enkel de drijfveer om naar het buitenland te verkassen. |
|
|
|
|
Nummer 4
|
|
|
Prima carriere move Toby;) degradatievoetbal kan ook goed zijn voor je ontwikkeling.....mijn god..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch is het wel zorgwekkend dat goede voetballers bereid zijn om in de krochten van het Engelse voetbal terecht te komen om de Eredivisie te ontvluchten.
Ze doen daar nergens voor mee, in ploegen die niet het niveau hebben van de Nederlandse ploegen waar ze vandaan komen. Geen kans op nationale prijzen, geen internationale wedstrijden dus puur voor de competitie zelf. Toch opvallend in mijn ogen. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Voor zover ik weet heeft Toby zelf nog niet echt concreet iets uitgelaten over zijn mening over deze club... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juli 2013 - 11:22 schreef Panzer het volgende:Voor zover ik weet heeft Toby zelf nog niet echt concreet iets uitgelaten over zijn mening over deze club... Nee, maar als je gaat praten daar, dan laat je toch enigzins doorschemeren dat de interesse is gewekt. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Je kunt altijd even aanhoren wat ze te melden hebben toch? En er schijnt meer interesse te zijn uit Engeland, het kan ook een soort truck zijn om de interesse van andere clubs kenbaar te maken... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Vind het erg ver gezocht, maar ja, wie zal het zeggen. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 12:24 schreef RoodWit81 het volgende:Zit me trouwens af te vragen wie ze gaan halen mocht De Jong vertrekken (ipv van Ginkel). Ik zie in de jeugd niet 1 2 3 iemand die hem direct zou kunnen vervangen (Klaassen in principe, maar die moet nog een jaartje aan het werk na z'n revalidatie voordat hij die belofte kan inlossen imho). Zouden ze Toornstra dan toch op het lijstje heb als alternatief voor Van Ginkel? Lijkt me een logische keuze al vind ik het niet perse een ajax speler. Het gerucht ging een aantal maanden geleden dat ze naar hem en Van der hoorn aan het bekijken waren tijdens een wedstrijd. Wat denken jullie van Toornstra? Aanwinst mocht De Jong vertrekken? Het lijkt me best een goede keuze. Je kan zeggen, had hem dan bij Ado gehaald. Mja toen was hij niet nodig en nie zover ontwikkeld |
|
|
|