BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 15:07 schreef midway het volgende:
maar moet je als een top club als ajax met de financiele mogelijkheden altijd maar
genoegen nemen om eerst maar weer een stuk minder te worden en niet zoals de grote clubs in europa een gelijkwaardige of betere speler op zon belangrijke positie aan te kopen
natuurlijk fischer en een serrero dejan klaassen kunnen op die positie prima uit te voeten maar dat is toch niet het niveau van een Eriksen
misschien een bojan maar die heb ik op die plek nog niet zien spelen dus die kan eigenlijk ook in het zelfde rijtje
het gaat er mij dus om ,om nog veel beter te worden en niet gelijkwaardig blijven
dat willen we toch allemaal
Simpelweg omdat dat onmogelijk is.. In Nederland is er geen enkele betere speler voor die positie te vinden dan Eriksen. Dus mag jij me vertellen wie er dan had moeten komen?
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
waarom zouden het nederlanders moeten zijn dan remco,ik kan je wel wat namen noemen die er gelijk op niveau zouden staan

Paul Pogba,Marco Verratti,Andrea Poli,Josh McEachran,Mikel Arteta
het zou wel wat kosten maar dan heb je ook wat .
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Geen speler bij die voor minder dan 10 miljoen te krijgen is, en zeker niemand die minder dan 2 miljoen wil verdienen.. en daarbij weet je nooit zeker dat ze er staan
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Neem Paul Bogba. Gewoon een goede speler voor juve die veel gespeeld heeft.. Onhaalbaar
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:36 schreef remco k het volgende:
Geen speler bij die voor minder dan 10 miljoen te krijgen is, en zeker niemand die minder dan 2 miljoen wil verdienen.. en daarbij weet je nooit zeker dat ze er staan
die 10 miljoen had ik al aangegeven dat ben je gewoon kwijt als je dus beter wil worden
nogmaals ik ben trots op onze eigen jongens die in aanmerking komen voor die positie
en daar moeten we het dus ook mee doen

het blijkt dus dat als je het lijstje ziet Paul Pogba,Marco Verratti,Andrea Poli,Josh McEachran,Mikel Arteta ook het salaris niet van kan betalen
waarom zijn deze mannen niet in een scandinavisch land geboren
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:47 schreef remco k het volgende:
Neem Paul Bogba. Gewoon een goede speler voor juve die veel gespeeld heeft.. Onhaalbaar
ja maar dat heeft christian eriksen voor ajax ook maar die is wel haalbaar voor veel clubs
ook voor min 10 miljoen
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 12 juli 2013 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:12 schreef midway het volgende:
waarom zouden het nederlanders moeten zijn dan remco,ik kan je wel wat namen noemen die er gelijk op niveau zouden staan

Bojan! Geef hem een kans, misschien is hij wel beter dan Eriksen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 18:06 schreef midway het volgende:

[..]

ja maar dat heeft christian eriksen voor ajax ook maar die is wel haalbaar voor veel clubs
ook voor min 10 miljoen
Je hebt een heeeeeeel groot verschil tussen haalbaar voor Ajax of haalbaar voor de grote europese competities, vaak zit er een begrotingsverschil tussen van een paar 100 miljoen
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 18:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Maar niet voor de posistie van Eriksen, ik denk dat ie er wel zou kunnen spelen, maar hij heeft er nog nooit gespeeld.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 12 juli 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat denk ik niet hoor...
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

hij staat dan wel boven aan mijn lijstje om hem dan op die positie te vervangen .
maar of hij dan gelijk Eriksen kan doen vergeten hij heeft de meeste potentie
chukkie76
 chukkie76 - vrijdag 12 juli 2013 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:12 schreef midway het volgende:

Paul Pogba,Marco Verratti,Andrea Poli,Josh McEachran,Mikel Arteta
het zou wel wat kosten maar dan heb je ook wat .
Kom op zeg... wil je terug in de tijd? Als we toch weer zulke investeringen gaan doen, dan zijn we straks financieel weer terug bij af.
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 15:07 schreef midway het volgende:
maar moet je als een top club als ajax met de financiele mogelijkheden altijd maar
genoegen nemen om eerst maar weer een stuk minder te worden en niet zoals de grote clubs in europa een gelijkwaardige of betere speler op zon belangrijke positie aan te kopen
natuurlijk fischer en een serrero dejan klaassen kunnen op die positie prima uit te voeten maar dat is toch niet het niveau van een Eriksen
misschien een bojan maar die heb ik op die plek nog niet zien spelen dus die kan eigenlijk ook in het zelfde rijtje
het gaat er mij dus om ,om nog veel beter te worden en niet gelijkwaardig blijven
dat willen we toch allemaal
(Kom op zeg... wil je terug in de tijd? Als we toch weer zulke investeringen gaan doen, dan zijn we straks financieel weer terug bij af.)quote chukkie

klopt maar hoe kan je dus beter worden chukkie kan je dat intern oplossen of koop je een jonge op gelijk niveau middenvelder voor een hoop geld en een dik salaris

ik denk namelijk dat we echt een stuk minder worden met het vertrek van Eriksen en dat het weer even gaat duren voordat een van onze eigen kanjers het zelfde niveau gaat brengen .
chukkie76
 chukkie76 - vrijdag 12 juli 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 19:34 schreef midway het volgende:

[..]

(Kom op zeg... wil je terug in de tijd? Als we toch weer zulke investeringen gaan doen, dan zijn we straks financieel weer terug bij af.)quote chukkie

klopt maar hoe kan je dus beter worden chukkie kan je dat intern oplossen of koop je een jonge op gelijk niveau middenvelder voor een hoop geld en een dik salaris

ik denk namelijk dat we echt een stuk minder worden met het vertrek van Eriksen en dat het weer even gaat duren voordat een van onze eigen kanjers het zelfde niveau gaat brengen .
Ja maar er is heel bewust gekozen voor een bepaald beleid. Daar stappen ze nu dan niet zomaar weer vanaf. Dan eerder huren zoals Krkic
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 18:33 schreef midway het volgende:

[..]

hij staat dan wel boven aan mijn lijstje om hem dan op die positie te vervangen .
maar of hij dan gelijk Eriksen kan doen vergeten hij heeft de meeste potentie
op basis waarvan? die jongen heeft nog nooit op die plek gespeeld???
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 19:34 schreef midway het volgende:

[..]

Dat zei men ook na Suarez en al die andere jongens. Het vertrek van Eriksen zal misschien wel goed werken voor sommige andere spelers waar dan dus weer meer van verwacht wordt.

Na het vertrek van janssen Anita en vertonghen afgelopen seizoen zijn we uiteindelijk ook niet minder geworden.
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 12 juli 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Zou lekker zijn als Erikssen nog een jaartje blijft, zeker met CL in het vooruitzicht, maar als hij gaat staan er genoeg vervangers klaar toch? Fischer is potentieel misschien zelfs wel beter dan Erikssen op het middenveld (al moet je dat natuurlijk maar afwachten). Je hebt Serrero ook nog.

En wat Remko zegt: Misschien zorgt die druk juist wel voor een snellere ontwikkeling bij spelers. Maar dure aankopen doen in blinde paniek doen ze niet. Ze hebben sowieso vertrouwen in hun eigen jongens. Anders hadden ze Maher niet laten lopen.

Sowieso kunnen ze spelers als Verratti, Pogba etc niet betalen naast het feit dat ze zelf niet in de eredivisie willen ballen. Staar je niet blind op namen. Met goede scouting loop je juist voor op zulke dingen. Wie weet zitten er wel een paar spelers van hetzelfde kaliber als die "gevestigde" namen tussen die jeugd aankopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2013 door RoodWit81 --
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zei men ook na Suarez en al die andere jongens. Het vertrek van Eriksen zal misschien wel goed werken voor sommige andere spelers waar dan dus weer meer van verwacht wordt.

Na het vertrek van janssen Anita en vertonghen afgelopen seizoen zijn we uiteindelijk ook niet minder geworden.
Maar het punt dat ik wil maken is dat je er dus veel beter van moet worden

alles wat je aangegeven hebt ben ik 100 procent met je eens maar ik probeer eens anders te denken
Natuurlijk hebben wij een budget wat niet tevergelijken is met europese top clubs
Natuurlijk komen de jeugd spelers er aan en kunnen op niveau mee
maar waarom niet mee gaan met de filosofie van ajax maar daar in toch een uitzondering in maken !
dus een speler op de belangrijkste positie van ajax (dat vind ik dan )vervangen voor een speler van het niveau van Eriksen of misschien wel beter en dat kost dan wel veel geld
ervan uitgaande dat we niet de vervangers in huis hebben
chukkie76
 chukkie76 - vrijdag 12 juli 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 21:34 schreef midway het volgende:

[..]

alles wat je aangegeven hebt ben ik 100 procent met je eens maar ik probeer eens anders te denken
Natuurlijk hebben wij een budget wat niet tevergelijken is met europese top clubs
maar waarom niet mee gaan met de filosofie van ajax maar daar in toch een uitzondering in maken !
dus een speler op de belangrijkste positie van ajax (dat vind ik dan )vervangen voor een speler van het niveau van Eriksen of misschien wel beter en dat kost dan wel veel geld
Maar dan moet je dus financiële offers maken, die Ajax juist heeft afgezworen...
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 21:34 schreef midway het volgende:

[..]

Kom op man, Ajax kan dat niet eens betalen al zouden ze het willen, die bedragen waar jij het over hebt heeft Ajax uberhaubt nog nooit ergens betaald, en nu wil jij zelfs meer uit gaan geven terwijl Ajax financieel en sprotief juist door dat soort acties helemaal aan de grond zat..

Ajax die wel even een basis speler van juventus zal ophalen?? En jij denkt dat die jongens uberhaubt in de Nederlandse competitie willen spelen??
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:19 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus financiële offers maken, die Ajax juist heeft afgezworen...
Offers die niet eens uit kunnen bij de club.
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:19 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

wie heeft dat afgezworen dan ??

QUOTE Mark overmars

Ajax staat er financieel hartstikke goed voor en we zijn bereid geld uit te geven. Dat hebben we bewezen met de poging Marco van Ginkel binnen te halen.'
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:27 schreef midway het volgende:

[..]

wie heeft dat afgezworen dan ??

QUOTE Mark overmars

Ajax staat er financieel hartstikke goed voor en we zijn bereid geld uit te geven. Dat hebben we bewezen met de poging Marco van Ginkel binnen te halen.'
Tussen geld uit willen geven voor een speler, of 20 miljoen voor een speler betalen en 4 miljoen salaris betalen zit wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot verschil man..
remco k
 remco k - vrijdag 12 juli 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Dat zijn namelijk wel de bedragen waar jij over praat
midway
 midway - vrijdag 12 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Tussen geld uit willen geven voor een speler, of 20 miljoen voor een speler betalen en 4 miljoen salaris betalen zit wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot verschil man..
maar dat bedrag verzin jij nu net
ik heb het toch helemaal niet over deze bedragen gehad keep it real man

maar ik begrijp dat jullie dus geen vervanger voor de jong of Eriksen zouden aankopen
en dit dus met eigen spelers op willen vangen ,
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 juli 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:35 schreef midway het volgende:

[..]

maar ik begrijp dat jullie dus geen vervanger voor de jong of Eriksen zouden aankopen
Nope.. Is niet nodig. Genoeg opvolgers in huis. Tuurlijk verliezen we een hele belangrijke speler. Maar dat zal later te niet worden gedaan als er anderen doorbreken.
freakie
 freakie - vrijdag 12 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 22:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nope.. Is niet nodig. Genoeg opvolgers in huis. Tuurlijk verliezen we een hele belangrijke speler. Maar dat zal later te niet worden gedaan als er anderen doorbreken.
Dat is het hele punt van de filosofie van cruijf, aan van ginkel had het eerste half jaar niet mee gekund met het hele spel van ajax, vermoeiend en het is moeilijk om gelijk te weten wat je moet doen in het begin bij ajax. Spelers uit de jeugd hebben dit stuk al geleerd en hebben dat in alle rust kunnen oefenen.
Eide
 Eide - zaterdag 13 juli 2013 - 00:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd stelt. Velen hier waren heel gelukkig geworden van Maher bijvoorbeeld. Maar las dat niet lukt, dan zijn er echt wel voldoende spelers in de selectie die op zo'n positie ook prima uit de voeten kunnen.

En verder, namen uit grotere competities... dat blijft gewoon een moeilijk verhaal. Als iemand bij een degradatiekandidaat in Engeland met 20 jaar al meer verdiend dan het salarisplafond van Ajax.... dan kan je van alles willen, maar dat gebeurt gewoon niet.

Alles valt of staat met doorselecteren en aankopen waar nodig. Spelers hoeven niet gearriveerd te zijn om echt top te zijn of te kunnen worden. Marc Overmars werd bij Willem II opgepikt door Ajax. Overmars speelde bij Willem II 31 wedstrijden en maakte wel 1(!) goal. Werd toch een wereldtopper. Kluivert was een noodoplossing omdat Ajax naast Ronaldo greep. Een scherp oog van een goede coach met een goede scouting om zich heen is veel meer waard dan een gevulde portemonnee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door Eide --
midway
 midway - zaterdag 13 juli 2013 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 00:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd stelt. Velen hier waren heel gelukkig geworden van Maher bijvoorbeeld. Maar las dat niet lukt, dan zijn er echt wel voldoende spelers in de selectie die op zo'n positie ook prima uit de voeten kunnen.

En verder, namen uit grotere competities... dat blijft gewoon een moeilijk verhaal. Als iemand bij een degradatiekandidaat in Engeland met 20 jaar al meer verdiend dan het salarisplafond van Ajax.... dan kan je van alles willen, maar dat gebeurt gewoon niet.

Alles valt of staat met doorselecteren en aankopen waar nodig. Spelers hoeven niet gearriveerd te zijn om echt top te zijn of te kunnen worden. Marc Overmars werd bij Willem II opgepikt door Ajax. Overmars speelde bij Willem II 31 wedstrijden en maakte wel goal. Werd toch een wereldtopper. Kluivert was een noodoplossing omdat Ajax naast Ronaldo greep. Een scherp oog van een goede coach met een goede scouting om zich heen is veel meer waard dan een gevulde portemonnee.
mijn ajax hart geeft je 100 procent gelijk ook die van de andere mannen hier op dit forum

ik heb alleen een andere kijk op het niveau van de spelers die volgens jullie wel twee belangrijkste spelers van ajax met die klasse en ervaring kunnen vervangen.
dit allemaal als ze zouden vertrekken natuurlijk !
mijn vraag was dan ook hoe kan je beter worden bij vertrek van die speler of spelers
en daar is ook een duidelijk antwoord op gekomen

Maar waarom informeert ajax naar een v ginkel of een Sergi Roberto
denkt ajax net als ik ook aan een aankoop of huur of wil ik dit te graag en zie ik spoken

ik kom er voor me zelf maar niet uit en dat is echt fuckt up !
chukkie76
 chukkie76 - zaterdag 13 juli 2013 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 02:56 schreef midway het volgende:

[..]

mijn ajax hart geeft je 100 procent gelijk ook die van de andere mannen hier op dit forum

ik heb alleen een andere kijk op het niveau van de spelers die volgens jullie wel twee belangrijkste spelers van ajax met die klasse en ervaring kunnen vervangen.
dit allemaal als ze zouden vertrekken natuurlijk !
mijn vraag was dan ook hoe kan je beter worden bij vertrek van die speler of spelers
en daar is ook een duidelijk antwoord op gekomen

Maar waarom informeert ajax naar een v ginkel of een Sergi Roberto
denkt ajax net als ik ook aan een aankoop of huur of wil ik dit te graag en zie ik spoken

ik kom er voor me zelf maar niet uit en dat is echt fuckt up !
Gelukkig zijn er goede mensen bij de club die daar vast al over nadenken. Maak je druk joh, komt echt wel goed! En daarbij, Eriksen is nog steeds niet weg he!
midway
 midway - zaterdag 13 juli 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 08:09 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er goede mensen bij de club die daar vast al over nadenken. Maak je druk joh, komt echt wel goed! En daarbij, Eriksen is nog steeds niet weg he!
ja hij zal toch bij tekenen (nou dan dans ik een half uur lang de horlepiep) http://www.youtube.com/watch?v=I9e-lfPNYw8

en ik zoek dan eigenlijk nog 7 vrijwillegers

Maar in iedergeval iedereen bedankt voor jullie meningen !
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 13 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Eriksen is belangrijk voor Ajax,maar heeft wel veel potentiële opvolgers(Fischer, andersen, serrero). Ik denk toch echt dat de belangrijkste speler de afgelopen seizoenen De Jong is geweest en dat die moeilijker te vervangen is dan Eriksen. Het voordeel voor Ajax is bij De Jong dat ze daar veel geld voor kunnen vragen ivm contract, Eriksen in iets mindere mate maar Ajax zal in de onderhandelingen wel kunnen schermen met de mondelinge afspraak om nog een jaar bij te tekenen. Al met al zal als er een van de twee wordt verkocht een bak geld binnenkomen en ik denk dat je alleen bij een verkoop van De Jong moet gaan denken aan aantrekken van spelers.
Eide
 Eide - zaterdag 13 juli 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 02:56 schreef midway het volgende:

[..]

Oh, ik ben er van overtuigd dat Fischer, Serero of Andersen niet even goed is als Eriksen nu is. Op die positie zullen we dan echt wel iets inleveren... maar op andere posities is Ajax sterker aan het worden en zo staat Ajax, zelfs als Eriksen zou vertrekken er onder de streep momenteel gewoon goed voor.
remco k
 remco k - zaterdag 13 juli 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zijn bedragen die horen bij de spelers die je zelf opnoemt kerel, ik verzin het niet terplekke..
freakie
 freakie - zaterdag 13 juli 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh, ik ben er van overtuigd dat Fischer, Serero of Andersen niet even goed is als Eriksen nu is. Op die positie zullen we dan echt wel iets inleveren... maar op andere posities is Ajax sterker aan het worden en zo staat Ajax, zelfs als Eriksen zou vertrekken er onder de streep momenteel gewoon goed voor.
Mmm zou dat? Of verzwakt ajax niet zo snel meer als een speler weggaat? Serero, Fischer of een Anderson hebben allemaal minimaal 1 seizoen meegedraaid met ajax, dat betekend dat ze de rol kunnen nemen, wat je vaak ziet is dat er op een andere positie spelers uitbreken. Kijk naar Sightorsson of naar van Rijn en Blind.. Ik denk dat je, je als ajax dan echt niet zo druk hoeft te maken, als je maar je jeugdspelers voorbereid op het spel van ajax, dan zullen ze altijd met niet te veel moeite mee kunnen in het spel van ajax.

Dat is ook een van de redenen waarom je voor een van Ginkel of een Maher niet zo super veel moet gaan betalen, je gaat namelijk pas profijt van ze hebben als ze een half jaar(minimaal) bij ajax hebben gespeeld(dat komt omdat ze niet spelen op de manier van ajax). Er zijn uitzonderingen die dat wel kunnen maar als je Maher had gehaald had alle aandacht op maher geweest, betaal je 8/9 miljoen dan is dat nog veel erger en wat dan nog het vervelende is, je speelt altijd in dienst van de club en Maher moet de aller belangrijkste speler zijn en hij moet het doen, zo gaat dat niet bij ajax.

Van Ginkel is een ander verhaal maar als je daar veel voor betaald dan krijg je dat hij waarschijnlijk bij ajax nog iets te traag zal zijn in het spel van ajax. Dan krijg je dat we allemaal zeuren over de traagheid, deze spelers moeten allemaal(waarschijnlijk) groeien in het ajax spel en zullen(vaak) niet gelijk van onschatbare waarde zijn.

Een Bojan Krikic zal dan makkelijker meekunnen(Waarschijnlijk) omdat ht ajax spel en het barcalona spel niet heel erg veel verschillen, dan kan je misschien in potentie minder zijn dan een andere speler maar heb je er veel meer aan bij het ajax van ons:):)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 juli 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 15:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Mmm zou dat? Of verzwakt ajax niet zo snel meer als een speler weggaat? Serero, Fischer of een Anderson hebben allemaal minimaal 1 seizoen meegedraaid met ajax, dat betekend dat ze de rol kunnen nemen, wat je vaak ziet is dat er op een andere positie spelers uitbreken. Kijk naar Sightorsson of naar van Rijn en Blind.. Ik denk dat je, je als ajax dan echt niet zo druk hoeft te maken, als je maar je jeugdspelers voorbereid op het spel van ajax, dan zullen ze altijd met niet te veel moeite mee kunnen in het spel van ajax.

Dat is ook een van de redenen waarom je voor een van Ginkel of een Maher niet zo super veel moet gaan betalen, je gaat namelijk pas profijt van ze hebben als ze een half jaar(minimaal) bij ajax hebben gespeeld(dat komt omdat ze niet spelen op de manier van ajax). Er zijn uitzonderingen die dat wel kunnen maar als je Maher had gehaald had alle aandacht op maher geweest, betaal je 8/9 miljoen dan is dat nog veel erger en wat dan nog het vervelende is, je speelt altijd in dienst van de club en Maher moet de aller belangrijkste speler zijn en hij moet het doen, zo gaat dat niet bij ajax.

Van Ginkel is een ander verhaal maar als je daar veel voor betaald dan krijg je dat hij waarschijnlijk bij ajax nog iets te traag zal zijn in het spel van ajax. Dan krijg je dat we allemaal zeuren over de traagheid, deze spelers moeten allemaal(waarschijnlijk) groeien in het ajax spel en zullen(vaak) niet gelijk van onschatbare waarde zijn.

Een Bojan Krikic zal dan makkelijker meekunnen(Waarschijnlijk) omdat ht ajax spel en het barcalona spel niet heel erg veel verschillen, dan kan je misschien in potentie minder zijn dan een andere speler maar heb je er veel meer aan bij het ajax van ons:):)
Freaky....van Ginkel te traag ??? foutje van je hoor....van Ginkel had Ajax beter gemaakt....Ajax had daar zelfs 7 miljoen voor over....die russen besloten anders....(reactie vanuit vakantieadres)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 juli 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Heleamaal mee eens Eide...(verstuurd vanaf vakantieadres)
freakie
 freakie - zondag 14 juli 2013 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Freaky....van Ginkel te traag ??? foutje van je hoor....van Ginkel had Ajax beter gemaakt....Ajax had daar zelfs 7 miljoen voor over....die russen besloten anders....(reactie vanuit vakantieadres)
Dat zou je zien als er een speler bij et ajax spelletje komt.. Iedere speler is dan net iets te traag(geen echt idee van het spelletje)
chukkie76
 chukkie76 - zondag 14 juli 2013 - 08:14   quote  deeplink  
Vanmorgen bericht, dat Liverpool zich meldt met 25,5 miljoen voor Toby en Eriksen... wat vinden we ervan? Redelijk bedrag denk ik en we hebben eindelijk duidelijkheid...
Panzer
 Panzer - zondag 14 juli 2013 - 09:34   quote  deeplink  
25,5milj is volgens mij zo slecht nog niet.

Wat ik wel mooi vind is dat Toby Norwich afgezegd heeft. ( laat ik weet het maar had niet eerder tijd ) Ook hier waren er veel reacties op deze eventuele transfer, maar feit is dat we Papa Alderweireld wel vaak in de media hoorden maar Toby zelf nooit. Dat was voor mij al genoeg teken om te denken dat hij niet van plan was om die kant op te gaan.
chukkie76
 chukkie76 - zondag 14 juli 2013 - 10:38   quote  deeplink  
Ik denk dat het gemis van Toby wel op te vangen is, al leveren we natuurlijk wel ervaring in. Ik denk wel dat Veltman en/of V.d. Hoorn snel stappen zullen maken. Een vertrek van Eriksen zal zwaarder wegen, al blijft het moeilijk. Soms heb ik het gevoel dat de aanwezigheid van Christan het spel soms ook blokkeert... Maar uiteindelijk denk ik toch, dat ondanks dit eventuele vertrek we er zeker wel weer sterker uit zullen komen!
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2013 - 10:41   quote  deeplink  
25.5 miljoen voor Eriksen en Toby is een mooi bedrag denk ik. Ik denk dat Liverpool voor Toby een prima club is. Of datzelfde geldt voor Eriksen weet ik dan weer niet hoewel hij voldoende power heeft om in Engeland goed mee te komen. De combinatie Suarez - Eriksen is een goede.
maaktnietuit
 maaktnietuit - zondag 14 juli 2013 - 10:48   quote  deeplink  
Ik vind het een beetje aan de lage kant, maar voor een openingsbod is het redelijk. Bij 28M zou ik wel toehappen als ik Ajax was denk ik. Echter als ik Toby of Eriksen was zou ik het zo zeker nog niet weten. De speelstijl zal hun waarschijnlijk niet echt bevallen. Ik wens beiden in ieder geval veel succes.
midway
 midway - zondag 14 juli 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Toby mag van mij gaan maar Eriksen zou daar niet heen moeten gaan de culb past op dit moment totaal niet bij hem en al die fucking miljoenen intresseren me ook niet want we doen er toch niets mee !

zie je het zit me nog steeds niet lekker !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door midway --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 11:11 schreef midway het volgende:
Toby mag van mij gaan maar Eriksen zou daar niet heen moeten gaan de culb past op dit moment totaal niet bij hem en al die fucking miljoenen intresseren me ook niet want we doen er toch niets mee !

Die miljoenen kunnen we dan mooi aan de kerk doneren.....tenslotte zijn wij de godenzonen.....slaap ik ook lekkerder.....halleluja ;-)
midway
 midway - zondag 14 juli 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 11:11 schreef midway het volgende:

what the f... er gaat bij mij ineens een lichtje branden
weet iemand hier wat het ajax gaat kosten om van de beurs te komen het aandeel staat op 7,23
kom dan toch maar op met die miljoenen !!
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Volgens mij is dat een wereldbedrag voor 2 spelers met een aflopend contract.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 juli 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 14:02 schreef remco k het volgende:
Volgens mij is dat een wereldbedrag voor 2 spelers met een aflopend contract.
Zeker niet slecht kunnen we gelijk Pogba ophalen.. ;)
Nee Fischer op zijn plek en nog wel een Linksbuiten
aantrekken dan..
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Zie ik toh echt veel liever dan een van de talenten daar gaan spelen..
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 17 juli 2013 - 10:14   quote  deeplink  
Hmm, voor het eerst dat ik het nu uit zijn mond hoor:

"Veltman weet nog niet wat hij komend seizoen bij Ajax kan verwachten. 'Het is afwachten wat Toby gaat doen. Als hij blijft, speel ik komend jaar met Jong Ajax in de Jupiler League."

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/71802/veltman-over-stam-wat-een-beest-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0230920