|
|
NatjosFC
|
|
|
Veltman dus achter van de Hoorn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je geeft geen miljoenen uit voor een speler om die in de Jupiler League te laten spelen, dat lijkt me voor de hand liggend en dat ziet Veltman zelf kennelijk ook goed. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2013 - 22:37 schreef Eide het volgende:[..] Je geeft geen miljoenen uit voor een speler om die in de Jupiler League te laten spelen, dat lijkt me voor de hand liggend en dat ziet Veltman zelf kennelijk ook goed. Geen vreemde gedachte van hem, denk ik. Al weet ik nog niet zo snel, wie de slag uiteindelijk zal winnen. Veltman is natuurlijk wel wat meer thuis in het systeem... |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2013 - 22:48 schreef chukkie76 het volgende:[..] Geen vreemde gedachte van hem, denk ik. Al weet ik nog niet zo snel, wie de slag uiteindelijk zal winnen. Veltman is natuurlijk wel wat meer thuis in het systeem... Hij klinkt niet geheel zelfverzekerd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
met een 'nieuwe' Sana zijn we overigens mooi dik bezet op de vleugels.
Fischer en Bojan, met daarachter in willekeurige volgorde BoerRigter Sana Meleg en Andersen en Daddy etc, maar denk dat die de JL ingaat.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siggi is gewoon een goede sterke spits die helaas veel geblesseerd is geweest waardoor hij niet heeft kunnen brengen wat er van hem verwacht werd. Ik hoop dat hij nu fit is en blijft dan kunnen wij hem beter beoordelen, ik heb alle vertrouwen in hem en ben ook gelukkig met Hoessen er achter als het niet loopt, Hoessen wordt ook steeds beter dus prima voor Ajax kan Frankie roeleren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax zit gewoon heel dik in de spelers, voor elke positie heeft De Boer minimaal 2 en vaak 3 spelers die gewoon in de A selectie thuis horen. Dat er een aantal gaan afvallen en Jupiler League gaan spelen is een luxe probleem. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote: Nee... ze elk hun voordelen... maargoed voorlopig is Toby er nog en zal die spelen (mits hij verlengt). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Villanova weg bij Barca trouwens, is weer ziek.
De naam van Koeman zou al rondzingen in het geruchtencircuit, daar kunnen we Frank de Boer wel bijzetten schat ik zo. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 - 22:07 schreef Eide het volgende:Villanova weg bij Barca trouwens, is weer ziek. De naam van Koeman zou al rondzingen in het geruchtencircuit, daar kunnen we Frank de Boer wel bijzetten schat ik zo. The usual suspects. Hoop dat beide gewoon in de eredivisie blijven coachen. Als Frank gaat ben ik de rest van het seizoen zuur... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Geen van beide.....Ferrer gaat het overnemen |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Ik hoop het echt man. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor 20 mil mogen ze Frank halen....gaan we verder met Ronald ;-) |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
De Boer bedoel je hoop ik?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh.....niet Waterkneus |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hopen dat Eriksen ook wil blijven en bijtekenen en ook Alderweireld mag van mij blijven en ook bijtekenen natuurlijk!!
op naar titel 33!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 00:07 schreef Ronald 1960 het volgende:Hopen dat Eriksen ook wil blijven en bijtekenen en ook Alderweireld mag van mij blijven en ook bijtekenen natuurlijk!! op naar titel 33!!! Of naar tiete van 33....hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Marijnajax10
|
|
|
Waaromnhalen we elia niet zit op een zijspoor bij werden en gister zag ik wel dat die het voetballen nog nie verleerd is. Zijn gedrag is natuurlijk niet goed maar daar kan frank wel wat aan doen |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
quote: Het ging even daarvoor namelijk over Ronald Koeman.... Duh.. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 00:07 schreef Ronald 1960 het volgende:Hopen dat Eriksen ook wil blijven en bijtekenen en ook Alderweireld mag van mij blijven en ook bijtekenen natuurlijk!! op naar titel 33!!! Gister was ik echt een beetje onder de indruk over de fysieke staat van Eriksen, die heeft de laatste tijd flink in het krachthonk gezeten volgens mij. Als hij dat fysieke kan combineren met zijn technische vaardigheden mag hij inderdaad dit seizoen nog wel even blijven. Ik vond dat hij in voorgaande seizoenen soms veel te makkelijk van de bal werd gezet, nu hij zelf ook wat sterker is zal hij lastiger van de bal te krijgen zijn. En dat terwijl ik verre van de grootste fan van Eriksen ben ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: is dat de cup-maat die je bedoeld? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 09:48 schreef Panzer het volgende:[..] Gister was ik echt een beetje onder de indruk over de fysieke staat van Eriksen, die heeft de laatste tijd flink in het krachthonk gezeten volgens mij. Als hij dat fysieke kan combineren met zijn technische vaardigheden mag hij inderdaad dit seizoen nog wel even blijven. Ik vond dat hij in voorgaande seizoenen soms veel te makkelijk van de bal werd gezet, nu hij zelf ook wat sterker is zal hij lastiger van de bal te krijgen zijn. En dat terwijl ik verre van de grootste fan van Eriksen ben ;) Ik vindt hem een geode speler, maar vaak te wisselvallig. De dingen die hij goed doet, doet hij dan wel weer erg goed over het algemeen. Zoals hij nu spelt denk ik dat hij nog een stuk beter kan dan afgelopen seizoenen. Daar hoop ik echt op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hey Pietje!! Leuk dat je weer terug naar het oude nest ben gekomen!! Wij zitten vaak op 1 lijn...misschien omdat onze leeftijd andere inzichten brengt....hahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Leeftijd is ook OK...kan me niet bommen als ze maar lekker vol zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 11:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik vindt hem een geode speler, maar vaak te wisselvallig. De dingen die hij goed doet, doet hij dan wel weer erg goed over het algemeen. Zoals hij nu spelt denk ik dat hij nog een stuk beter kan dan afgelopen seizoenen. Daar hoop ik echt op. Kan wel zijn maar Eriksen gaat vertrekken...ik heb niet het gevoel dat hij blijft....denk zelfs dat hij binnen een week verkocht is... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kan wel zijn maar Eriksen gaat vertrekken...ik heb niet het gevoel dat hij blijft....denk zelfs dat hij binnen een week verkocht is... waar maak je dat uit op dan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 09:48 schreef Panzer het volgende:[..] Gister was ik echt een beetje onder de indruk over de fysieke staat van Eriksen, die heeft de laatste tijd flink in het krachthonk gezeten volgens mij. Inderdaad, Eriksen ziet er erg afgetraind uit, heeft een behoorlijk kast en dito schouders gekregen.
Vond de hele selectie er trouwens afgetraind uitziet, Siggie viel mij op dat front ook enorm op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Omdat hij een speler is die een elftal beter kan maken....een speler die liverpool als voorbeeld beter laat voetballen....en omdat mijn gevoel dat zeg... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Omdat hij een speler is die een elftal beter kan maken....een speler die liverpool als voorbeeld beter laat voetballen....en omdat mijn gevoel dat zeg... Van mij mag je er best een keertje naast zitten.. :) Hoop dat Alderweireld ook bijtekent en we kunnen een jaartje vlammen.. Las net dat Maduro openstaat voor vertrek uit madrid en dat Anderlecht een optie is, halen? |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 18:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Van mij mag je er best een keertje naast zitten.. :) Hoop dat Alderweireld ook bijtekent en we kunnen een jaartje vlammen.. Las net dat Maduro openstaat voor vertrek uit madrid en dat Anderlecht een optie is, halen? Niet halen om het halen. We hebben Poulsen voor die positie en uit de jeugd komt ook nog wel wat voordien plek. Is nu nog niet echt nodigbdenk ik. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Omdat hij een speler is die een elftal beter kan maken....een speler die liverpool als voorbeeld beter laat voetballen....en omdat mijn gevoel dat zeg... Iets zegt mij, ook dat hij nog wel gaat. En steeds meer heb ik het idee dat we hem echt gaan missen.
Heb ook het idee dat hij dit jaar echt goed in conditie is. Eindelijk eens geen korte zomerstop, door weet ik veel wat voor eindronde. Ik hoop echt dat hij toch blijft en dat hij met zijnsleer laat zien dat hij er klaar voor is. Dat hij het laat zien aan hen die steeds weer zeuren over zijn wisselvalligheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen is in mijn optiek de enige speler met meer dan 2 jaar ervaring die naar de wereldtop zou kunnen in mijn optiek. Dus ja, als hij vertrekt is dat een heel groot gemis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik lees trouwens steeds meer de naam van Laudrup als opvolger bij Barca, ik gun Barca het allerbeste maar ik hoop echt dat ze Frank nog even met rust laten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja dat hoop ik ook en ik hoop ook dat Eriksen nog een jaar bijtekend samen met Bojan dat is kicken man. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 22:53 schreef remco k het volgende:Eriksen is in mijn optiek de enige speler met meer dan 2 jaar ervaring die naar de wereldtop zou kunnen in mijn optiek. Dus ja, als hij vertrekt is dat een heel groot gemis.. wereldtop is misschien vergaand edoch zie ik hem graag nog een jaartje bij ons spelen....in de C.L. wedstrijden was hij toppie afgelopen seizoen....wie weet is hij toch nog wat meer gegroeid en kan hij ons wat verder helpen...afwachten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Edoch....ouwe neanterdertaler .....vroeg het net aan mijn stief zoon.....heeft er nog nooit van gehoord......hahahahaha Sjakie...je wordt ouder papa |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 01:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] wereldtop is misschien vergaand edoch zie ik hem graag nog een jaartje bij ons spelen....in de C.L. wedstrijden was hij toppie afgelopen seizoen....wie weet is hij toch nog wat meer gegroeid en kan hij ons wat verder helpen...afwachten... Wereldtop is absoluut haalbaar. Hij is pas 21/22 en een voetballer is op zijn top als hij 27/28 is dus hij heeft nog jaren voor zich om te groeien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 - 23:50 schreef nora het volgende:Ja dat hoop ik ook en ik hoop ook dat Eriksen nog een jaar bijtekend samen met Bojan dat is kicken man. Yep, tegen Werder heb ik echt bij vlagen het oude ajaxspel gezien. Veel beweging, mooie combinaties, functionele hakballen. Siggi die echt begint te groeien. Houterig oogt maar echt wel techniek heeft. Legde de bal een paar heerlijk neer met de buitenkant van zijn voet. Bojan is echt een genot om naar te kijken. Als hij speelt, ik weet het is voorbarig, dan lijken anderen ook ineens te "groeien". Hij heeft alles wat een speler moet hebben. Zijn eerste aanname is net als van Eriksen briljant.Snelheid en overzicht. Als ik dan dan naar het gestuntel van Babel erbij haal die de bal keer moet aanraken voor hij hem onder controle heeft dan is Bojan een verademing |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 10:38 schreef Brandje het volgende:[..] Yep, tegen Werder heb ik echt bij vlagen het oude ajaxspel gezien. Veel beweging, mooie combinaties, functionele hakballen. Siggi die echt begint te groeien. Houterig oogt maar echt wel techniek heeft. Legde de bal een paar heerlijk neer met de buitenkant van zijn voet. Bojan is echt een genot om naar te kijken. Als hij speelt, ik weet het is voorbarig, dan lijken anderen ook ineens te "groeien". Hij heeft alles wat een speler moet hebben. Zijn eerste aanname is net als van Eriksen briljant.Snelheid en overzicht. Als ik dan dan naar het gestuntel van Babel erbij haal die de bal keer moet aanraken voor hij hem onder controle heeft dan is Bojan een verademing Toch heb ik tegen werder ook Elia gezien die mag van best komen als Erikssen vertrekt dan kan Fisher mooi op die plek.. Lees net ook chadli voor 7 miljoen naar londen:( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onder de indruk van Elia??? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Onder de indruk niet maar vindt het nog best een goede voetballer die prima als linksbuiten kan spelen bij ons.. Maar alleen als Erikssen vertrekt. Of jij heb liever schone, Sorrero, boerrigter of klaassen in de basis? Die zijn allemaal stuk minder dan erikssen/Fisher |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik vond Elia ook wel goed voetballen hoor. Weet niet of je hem erbij wilt hebben, maar blijft toch een sterke speler.. Zal wel duur zijn! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 14:12 schreef joey het volgende:Ik vond Elia ook wel goed voetballen hoor. Weet niet of je hem erbij wilt hebben, maar blijft toch een sterke speler.. Zal wel duur zijn! Maand geleden mocht ie voor 4 miljoen weg, dat was na dat voorval.. Nu is ie in genade aangenomen dus zal wel duurder zijn.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar qua salaris ook duur denk ik. haha :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 14:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Onder de indruk niet maar vindt het nog best een goede voetballer die prima als linksbuiten kan spelen bij ons.. Maar alleen als Erikssen vertrekt. Of jij heb liever schone, Sorrero, boerrigter of klaassen in de basis? Die zijn allemaal stuk minder dan erikssen/Fisher Boerrigter op linksbuiten kan gewoon prima, Bojan kan daar ook spelen, de Boer gaf al aan dat ook Meleg tegen de A selectie aan zit.
Fischer kan naar de plek van Eriksen, Serrero kan daar prima spelen, Andersen komt eraan..
Elia is een moeilijke jongen in de omgang, kost veel geld en heeft eigenlijk nooit echt iets laten zien over een wat langere periode. Zo'n jongen zou ik niet graag in mijn ploeg willen hebben.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Boerrigter op linksbuiten kan gewoon prima, Bojan kan daar ook spelen, de Boer gaf al aan dat ook Meleg tegen de A selectie aan zit. Fischer kan naar de plek van Eriksen, Serrero kan daar prima spelen, Andersen komt eraan.. Elia is een moeilijke jongen in de omgang, kost veel geld en heeft eigenlijk nooit echt iets laten zien over een wat langere periode. Zo'n jongen zou ik niet graag in mijn ploeg willen hebben.. Een grote stoorzender die jongen , die na 2 goeie acties naast zijn schoenen gaat lopen..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 16:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Een grote stoorzender die jongen , die na 2 goeie acties naast zijn schoenen gaat lopen..... Dat was dan ook precies wat Elia gister deed bij Werder: 2 goed acties. We zullen zien :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Boerrigter op linksbuiten kan gewoon prima, Bojan kan daar ook spelen, de Boer gaf al aan dat ook Meleg tegen de A selectie aan zit. Fischer kan naar de plek van Eriksen, Serrero kan daar prima spelen, Andersen komt eraan.. Elia is een moeilijke jongen in de omgang, kost veel geld en heeft eigenlijk nooit echt iets laten zien over een wat langere periode. Zo'n jongen zou ik niet graag in mijn ploeg willen hebben.. BoerRigter is geen speler voor het spel wat FdB wil spelen is mijn mening. Het blijft toch een draver en dat bedoel ik niet meteen negatief. Met Bojan heb je een speler die daar wel past. Aissati vulde dat eind vorig seizoen vanaf links ook erg goed in. BoerRigter moet toch de ruimte hebben en mist wat finesse vind ik. |
|
|
|