BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 april 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Goeie eerste post van jou,dat beloofd wat......of het echte fans zijn,ja dat zijn ze....dat kan ik wel bepalen,de meeste ken ik en jij kent ze niet.
Dus een beetje dimmen ouwe
Moeder theresa...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 april 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Moeder theresa...
Mijn moeder heet Annie....slome,vandaag 85 jaar geworden
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 april 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn moeder heet Annie....slome,vandaag 85 jaar geworden
gefeliciteerd...Ruggetuffert.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 april 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Dank je.......ehm,laat maar ;-)
nora
 nora - maandag 08 april 2013 - 09:52   quote  deeplink  
Ik vrees dat we afscheid gaan nemen van Eriksen-de Jong-Vermeer-Aldeweireld.Ik zou graag Maher en van Dijk van groningen zien opbouwend nu al een stuk sterker als Toby zeer sterk in de lucht geen Heitinga die is verpest in Engeland en opbouw kan hij niet meer,en is ook geen toekomst.Voor een cvm kan ik niet meteen een naam opnoemen ik gok toch op die halve Fransman Boccara helaas kan ik niet goed over hem oordelen ik zie hem bijna nooit voetballen,en voor de Jong hebben we hopelijk Serero of Anderson of een andere jongeling.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2013 - 14:56   quote  deeplink  
Heitinga zal dat vrij snel weer kunnen oppakken. Overigens denk ik dat Veltman daar prima uit de voeten zou kunnen naast Moisander.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 09 april 2013 - 01:18   quote  deeplink  
Maher vervangen voor Eriksen.
Heitinga vervangen voor Alderweireld.
Babel verlengen

Verder geen aankopen nodig. Genoeg jeugd.
Eide
 Eide - dinsdag 09 april 2013 - 10:37   quote  deeplink  
Ik denk dat we voor CV niemand gaan kopen. Voor RCV heeft men Bazoer en Veltman. Voor LCV heeft Ajax Denswil en Boilesen en eventueel zelfs Blind. Kopen voor CV zou kapitaal vernietiging zijn.

Het enige argument voor kopen zou kunnen zijn omdat men Bazoer als CVM ziet. Dat kan ook.

Maher zie ik graag komen mits Siem of Chris vertrekt. Babel vind ik moeilijk, hij is een fijne speler maar ook de grote onbekende. Is gratis gekomen en wacht nu af op clubs. Kan Ajax wel op Babel wachten is de vraag. Ik hoop dat Ryan dit zelf ook snapt en snel een knoop doorhakt.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 09 april 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 10:37 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat we voor CV niemand gaan kopen. Voor RCV heeft men Bazoer en Veltman. Voor LCV heeft Ajax Denswil en Boilesen en eventueel zelfs Blind. Kopen voor CV zou kapitaal vernietiging zijn.

Het enige argument voor kopen zou kunnen zijn omdat men Bazoer als CVM ziet. Dat kan ook.

Maher zie ik graag komen mits Siem of Chris vertrekt. Babel vind ik moeilijk, hij is een fijne speler maar ook de grote onbekende. Is gratis gekomen en wacht nu af op clubs. Kan Ajax wel op Babel wachten is de vraag. Ik hoop dat Ryan dit zelf ook snapt en snel een knoop doorhakt.
ik vind dat Ajax hoe dan ook een rechtsbuiten moet aantrekken als Boerrigter vertrekt, want zo heel breed zijn we niet op vleugels. met evt Meleg en Fischer hebben we anders daarachter kwalitatief niet zo veel meer...
Eide
 Eide - dinsdag 09 april 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 11:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik vind dat Ajax hoe dan ook een rechtsbuiten moet aantrekken als Boerrigter vertrekt, want zo heel breed zijn we niet op vleugels. met evt Meleg en Fischer hebben we anders daarachter kwalitatief niet zo veel meer...
Rechtsbuiten is echt wel de zwakste plek op het moment.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 april 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 01:18 schreef Peterhs het volgende:
Maher vervangen voor Eriksen.
Heitinga vervangen voor Alderweireld.
Babel verlengen

Verder geen aankopen nodig. Genoeg jeugd.
Maher voor Eriksen
Viergever voor Alderweireld
(Viergever en Moisander was een heel goed koppel...vorig jaar stond de verdediging van AZ als een huis....mede door dit centrale koppel 1e in de winterstop....en ver doorgedrongen in de E.L.) Sana verkopen...Lukoki verhuren...Cuenca en Babel verlengen..
Ja en dan ons zorgenkindje de CVM...Poulsen weg....Boccara inpassen....
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2013 - 20:34   quote  deeplink  
De boer gaat niet met twee linksbenige cv spelen. Dat heeft ie al vaak zat aangegeven.
Eide
 Eide - donderdag 11 april 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boccara inpassen....
Ik heb Bocarra nu een paar keer gezien bij Jong Ajax maar mij kan hij niet bekoren hoor. Ik vind het eigenlijk maar een matige voetballer. Voetballend beperkt, brengt eigenlijk alleen maar vechtlust.

Dan liever zoals Ronald de Boer die Bazoer liet spelen tijdens de Future Cup. Wat een talent is dat, verdedigend goed, met 16 echt al een vent en voetballend zo sterk!
Peterhs
 Peterhs - zondag 14 april 2013 - 03:41   quote  deeplink  
Sporkslede op CVM
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zondag 14 april 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Fisher hoesen cuenca
Maher sporkslede schone
Blind moisander denswil van rijn
remco k
 remco k - zondag 14 april 2013 - 15:13   quote  deeplink  
De Kamps mischien wel de minst besproken optie, maar misschien ook wel de beste optie vanuit de jeugd, is nu een tijdje fit en begint steeds beter te ballen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 april 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 15:13 schreef remco k het volgende:
De Kamps mischien wel de minst besproken optie, maar misschien ook wel de beste optie vanuit de jeugd, is nu een tijdje fit en begint steeds beter te ballen.
is ook al 21 toch?

dan is ie fysiek ook wat sterker dan die Boccara en Sporkslede...
Eide
 Eide - zondag 14 april 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 03:41 schreef Peterhs het volgende:
Sporkslede op CVM
Sporkslede is niet beter dan Bocarra. De Kamps heeft veel strijd maar is voetballend zwak. Nee, voorals nog zie ik Bazoer als de beste optie in de toekomst op die plek.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 19:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Sporkslede is niet beter dan Bocarra. De Kamps heeft veel strijd maar is voetballend zwak. Nee, voorals nog zie ik Bazoer als de beste optie in de toekomst op die plek.
Vond Poulsen vandaag ook erg sterk, lekker irritant aan het begin en daarna super geconcentreerd heel veel counters er uit gehaald. en dat misten we tegen Heracles een aantal keer...
remco k
 remco k - zondag 14 april 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 19:23 schreef Eide het volgende:

[..]

De Kamps is juist voetballend de betere van de eerste 3 die je noemt.. Bazoer heeft inderdaad een hele goede indruk gemaakt tot nu toe.
remco k
 remco k - zondag 14 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 19:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vond Poulsen vandaag ook erg sterk, lekker irritant aan het begin en daarna super geconcentreerd heel veel counters er uit gehaald. en dat misten we tegen Heracles een aantal keer...
Hij was vandaag erg goed..
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 15 april 2013 - 08:23   quote  deeplink  
Het Belgische toptalent Nathan Leyder tekent deze week een driejarig contract bij Ajax. De 16 jarige aanvoerder van België -16 verkiest daarbij Ajax boven Anderlecht en een aantal Franse clubs.

Leyder is een linksbenige speler, die centraal achterin én als controlerende middenvelder kan spelen. Hij speelt momenteel in de jeugd van Zulte-Waregem.

Leyder bracht onlangs twee keer een bezoek aan De Toekomst.

----

Sparta-aanvaller Anwar El-Ghazi speelt de komende drie seizoenen waarschijnlijk voor Ajax. De traditionele rechtsbuiten, zoals De Telegraaf hem omschrijft, kan een contract voor drie jaar in Amsterdam tekenen.

El-Ghazi staat positief tegenover het contract, aldus Steinar Dietz van Essel Sports. De aanvaller wordt vergeleken met Nacer Chadli

---

Voor beide geldt de bron: De Telegraaf.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 15 april 2013 - 08:24   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Grasmaaier --
Brandje
 Brandje - maandag 15 april 2013 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 19:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij deed in mijn ogen niet zoveel verkeerd. Toivonen is vanaf minuut 1 bezig geweest hem een kaart aan te naaien. Bij Bommel kwam hij misschien wat lomp in maar deed dat met de schouder en niet op een gemene manier. Maar zowel Bommel als dat Zweedse flikkertje hebben we daarna niet meer gezien.
Sterker nog Bommel schijnt zo onder de indruk zijn geweest en dat dat de rede is dat hij ermee stopt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 april 2013 - 09:05   quote  deeplink  
Leyder was laatst ook op Eurosport met Belgie, is verdedigend en voetballend erg sterk!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 april 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 09:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij deed in mijn ogen niet zoveel verkeerd. Toivonen is vanaf minuut 1 bezig geweest hem een kaart aan te naaien. Bij Bommel kwam hij misschien wat lomp in maar deed dat met de schouder en niet op een gemene manier. Maar zowel Bommel als dat Zweedse flikkertje hebben we daarna niet meer gezien.
Van Bommel probeerde ook kaarten aan te naaien alleen omdat hij het niet kon belopen door goed werk van het hele middenveld...
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 15 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Geen gerucht meer.. Nathan Leyder heeft bij Ajax getekend!
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 16 april 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Ook El Ghazy van Sparta is officieel naar Ajax
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Vind dat een goede aankoop, goede actie en overzicht, volgens mij niet de allersnelste...
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 16 april 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Eén van de grootste talenten van Sparta.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 15:23   quote  deeplink  
Ook een heel goede opleiding trouwens.. Men heeft het altijd over Feyenoord en Ajax, maar Sparta heeft ook een echt heel goede opleiding..
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 16 april 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Sparta heeft inderdaad een hele goede opleiding!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 15:23 schreef remco k het volgende:
Ook een heel goede opleiding trouwens.. Men heeft het altijd over Feyenoord en Ajax, maar Sparta heeft ook een echt heel goede opleiding..
worden altijd weggekocht door de top van Nederland...
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Goh..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 18:12   quote  deeplink  
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 19:59   quote  deeplink  
O.O
C.Ronaldo heeft getweet: 'ik kan niet wachten het rode shirt weer aan te trekken #MUFC volgend seizoen.'

hij heeft de tweet weer verwijderd maar dit was op zijn echte profiel!
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Gehacked..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 17 april 2013 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 19:59 schreef NatjosFC het volgende:
O.O
C.Ronaldo heeft getweet: 'ik kan niet wachten het witte shirt met rode baan aan te trekken #AFCA volgend seizoen.'

hij heeft de tweet weer verwijderd maar dit was op zijn echte profiel!
Wat zeg jij nu?

C.Ronaldo heeft getweet: 'ik kan niet wachten het witte shirt met rode baan aan te trekken #AFCA volgend seizoen.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 17 april 2013 - 07:56   quote  deeplink  
OKE het is NOT DONE!!
geintje EXCUUS ;-)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 17 april 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Ik zou die pisvlek niet eens bij ons willen zien rondlopen.
Eide
 Eide - woensdag 17 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Het belangrijkste transfer nieuws is in ieder geval al bevestigd: Frank blijft.

De Boer is volgend jaar nog Ajacied

Ajax kan in ieder geval volgend jaar nog rekenen op de trainerskwaliteiten van Frank de Boer.

De coach, die door zijn goede prestaties in Amsterdam in de belangstelling zou staan van enkele buitenlandse clubs, beloofde woensdagmiddag voor de camera van AT5 in ieder geval volgend jaar nog bij Ajax op de bank te zitten. 'Ik ben volgend jaar nog Ajacied, daar mag je me aan houden', stelde De Boer.

De trainer was met een deel van zijn selectie aanwezig op de Ajax Streetwise Clinic in Almere, waar zowel hij als zijn spelers een ontspannen indruk maakten. 'We hebben zin in het duel van vrijdag tegen Heerenveen', aldus De Boer.

Woensdagmorgen meldde het AD al dat Ajax binnenkort met De Boer om tafel wil om over een eventuele contractverlenging te praten.

http://www.at5.nl/artikelen/100787/de-boer-is-volgend-jaar-nog-ajacied

De link is inclusief een filmpje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Erg goed nieuws, uiteraard is iedere uitspraak in de voetbal relatief en moet men maar afwachten wat er gebeurt, maar ik heb wel vertrouwen in Frankie dat hij blijft..
Eide
 Eide - maandag 29 april 2013 - 14:09   quote  deeplink  
'Cuenca heeft het erg naar zijn zin'

Isaac Cuenca heeft dit weekend aangegeven dat hij volgend seizoen ook graag nog voor Ajax uitkomt. De Spanjaard is sinds de winterstop gehuurd van FC Barcelona. Mogelijk wordt zijn huurcontract verlengd met een jaar.

Volgens VI-verslaggever Simon Zwartkruis wil de aanvaller dolgraag in Amsterdam blijven. 'Hij heeft het erg naar zijn zin in Amsterdam. Hij probeert de taal onder de knie te krijgen en staat ook midden in de groep zie ik. Cuenca heeft het gevoel dat hij Ajax nog niet heeft gegeven wat hij kan geven', aldus Zwartkruis, die niet verwacht dat Viktor Fischer gaat vertrekken.

'Van Fischer is absoluut geen sprake dat hij gaat vertrekken. Hij is nog steeds A-junior. Het gaat om Christian Eriksen, Toby Alderweireld, Siem de Jong en Kenneth Vermeer. Die hebben aangegeven dat ze weg willen als er een grote club komt. Maar Eriksen heeft bijvoorbeeld ook gezegd dat hij Champions League wil spelen. Dus ik moet het nog maar zien of hij wel vertrekt, want Christian wil niet naar een subtopper.'

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/70009/-cuenca-heeft-het-erg-naar-zijn-zin-.html
Eide
 Eide - maandag 29 april 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Gerucht: 'Barca wil ver gaan voor De Boer'

FC Barcelona wil volgens de laatste geruchten Frank de Boer komende zomer als nieuwe trainer aanstellen. De clubleiding van de Catalanen is steeds minder tevreden over Tito Vilanova, maar wil de huidige hoofdcoach wél in een adviserende rol behouden voor de Spaanse club.

Barça is uitermate gecharmeerd van De Boer, die waarschijnlijk komend weekend met Ajax zijn derde landstitel op rij pakt. De visie en speelstijl van Johan Cruijff, zijn verleden bij Barcelona en de uitstekende prestaties met Ajax zijn de redenen de Nederlander te halen. De Boer begon eind 2010 als hoofdcoach in De Arena.

De Catalanen zijn bereid heel ver te gaan. Het tot medio 2014 durende contract zouden willen ze afkopen voor 5 miljoen euro en daarnaast blijft Isaac Cuenca nog een jaar bij Ajax, terwijl Barça het hele salaris van de huurling betaalt. Ook Marc Muniesa zou tijdelijk de overstap naar Amsterdam maken bij een vertrek van Toby Alderweireld.

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/70015/gerucht-barca-wil-ver-gaan-voor-de-boer-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2013 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 29 april 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Goed nieuws over Cuenca. Opvallend ook dat hij het kennelijk zo goed naar zijn zin heeft. Dat zegt iets over de groep en de situatie binnen de club op het moment.

Het gerucht over De Boer is wel slikken. Barca is natuurlijk niet zomaar een clubje. Ben benieuwd.
Jesper11
 Jesper11 - maandag 29 april 2013 - 14:38   quote  deeplink  
Het hangt er ook vanaf of De Boer zichzelf al goed genoeg acht voor de wereldtop. Het afbreukrisico is nl. erg groot. En de verwachtingen heel hoog.
Eide
 Eide - maandag 29 april 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 14:38 schreef Jesper11 het volgende:
Het hangt er ook vanaf of De Boer zichzelf al goed genoeg acht voor de wereldtop. Het afbreukrisico is nl. erg groot. En de verwachtingen heel hoog.
Ik denk dat het daar helemaal niet aan hangt. Ten eerste natuurlijk is het maar een gerucht, maar er even vanuit gaande dat het waar is zal het eerder hangen of Frank de Boer het gevoel heeft al klaar te zijn bij Ajax en of dat hij persoonlijke doelstellingen heeft die hij met Ajax nog na wil jagen.

Of hij klaar is of niet zal voor Frank denk ik geen rol spelen of liever, ik denk dat dit een non-issue is voor hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2013 door Eide --
Jesper11
 Jesper11 - maandag 29 april 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Ja, dat kan wel kloppen. Hij is niet zo'n treinspringer als Koeman: die laat alles vallen voor Barcelona, denk ik.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 29 april 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 14:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar helemaal niet aan hangt. Ten eerste natuurlijk is het maar een gerucht, maar er even vanuit gaande dat het waar is zal het eerder hangen of Frank de Boer het gevoel heeft al klaar te zijn bij Ajax en of dat hij persoonlijke doelstellingen heeft die hij met Ajax nog na wil jagen.

Of hij klaar is of niet zal voor Frank denk ik geen rol spelen of liever, ik denk dat dit een non-issue is voor hem.
Ik ben ook niet bang dat Frank ons op korte termijn gaat verlaten. Daar heb ik meerdere redenen voor:
1)Hij heeft het goed naar zijn zin bij AJAX en ziet genoeg nieuwe uitdagingen
2)Zijn kinderen zitten hier op school/ vriendjes vriendinnetjes etc.
3)Zijn vrouw heeft een eigen zaak.
4)Hij is financieel onafhankelijk dus nog niet de drang om daarvoor weg te gaan.

Barcelona is een mooie club, maar dat is ons AJAX ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
remco k
 remco k - maandag 29 april 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 14:44 schreef Eide het volgende:

[..]

De voorzitter van Barcelona heeft afgelopen weekend nog heel duidelijk aangegeven dat ze erg tevreden zijn over Villenova en dat hij volgend seizoen zeker voor de ploeg zal staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0080499