|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Boerrigter op linksbuiten kan gewoon prima, Bojan kan daar ook spelen, de Boer gaf al aan dat ook Meleg tegen de A selectie aan zit. Fischer kan naar de plek van Eriksen, Serrero kan daar prima spelen, Andersen komt eraan.. Elia is een moeilijke jongen in de omgang, kost veel geld en heeft eigenlijk nooit echt iets laten zien over een wat langere periode. Zo'n jongen zou ik niet graag in mijn ploeg willen hebben.. Andersen, Meleg is inderdaad even afwachten.. Sorrero moet ik ook nog maar zien. Boerrigter is ook even afwachten of hij zijn dip kwijt kan raken.. Van mij mag de selectie zo blijven hoor alleen bij vertrek Erikssen neig ik naar aantrekken buitenspeler. . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 01:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Edoch....ouwe neanterdertaler .....vroeg het net aan mijn stief zoon.....heeft er nog nooit van gehoord......hahahahaha Sjakie...je wordt ouder papa Hahaha ouder zeer zeker maar daarnaast ook wijzer... nog nooit van edoch gehoord of nochtans??
edoch conjunction Uitspraak: [e'dɔx]
maar formeel Voorbeeld: `gezond edoch goedkoop eten`
Bovenstaande informatie is afkomstig van Kernerman Dictionaries meer info Onderstaande informatie is samengesteld uit diverse bronnen. Herhalingen en/of tegenstellingen kunnen het gevolg zijn.
Spelling Correct gespeld: 'edoch' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
Synoniemen echter maar
3 definities op Encyclo 1) (vw) - maar (als het deftig mag klinken)... 2) Let op: Spelling (deels) uit 1864: vw. zie DOCH.... 3) 1) Bijwoord 2) Dat is toch chic 3) Deftige tegenwerping 4) Desalniettemin 5) Doch 6) Echter 7) Evenwel 8) Maar 9) Nochta... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Boerrigter op linksbuiten kan gewoon prima, Bojan kan daar ook spelen, de Boer gaf al aan dat ook Meleg tegen de A selectie aan zit. Fischer kan naar de plek van Eriksen, Serrero kan daar prima spelen, Andersen komt eraan.. Elia is een moeilijke jongen in de omgang, kost veel geld en heeft eigenlijk nooit echt iets laten zien over een wat langere periode. Zo'n jongen zou ik niet graag in mijn ploeg willen hebben.. Eens!! wat betreft Elia loopt heel snel met zijn hoofd in de wolken.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 20:36 schreef Brandje het volgende:[..] BoerRigter is geen speler voor het spel wat FdB wil spelen is mijn mening. Het blijft toch een draver en dat bedoel ik niet meteen negatief. Met Bojan heb je een speler die daar wel past. Aissati vulde dat eind vorig seizoen vanaf links ook erg goed in. BoerRigter moet toch de ruimte hebben en mist wat finesse vind ik. Boerrigter brengt meer power mits hij 100% fit is... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Derk heeft door zijn versnelling wel een stuk explosiviteit wat andere buitenspelers niet hebben. Dat moet je niet onderschatten. Ook is hij een stuk opportunistischer dan de meesten, zie bijvoorbeeld die goal tegen PSV afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Eriksen bereikt persoonlijk akkoord met Liverpool'
Een transfer van Christian Eriksen naar de Premier League lijkt nu dan echt te gaan gebeuren. Volgens Caught Offside heeft de middenvelder van Ajax namelijk een akkoord bereikt met Liverpool. Dat heeft het medium vrijdag naar buiten gebracht.
Volgens het eerdergenoemde medium heeft de club niet alleen een persoonlijk akkoord met de Deense spelmaker. De club zou zich namelijk ook al gemeld hebben bij de clubleiding van Ajax. Die heeft aangegeven dat Eriksen mocht gaan praten met Liverpool.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014, maar liet al meerdere keren weten graag te willen vertrekken bij Ajax. Mocht een vertrek niet lukken, dan is de Deens international bereid om zijn contract bij de landskampioen an Nederland te verlengen. http://www.soccernews.nl/news/202843/Eriksen_bereikt_persoonlijk_akkoord_met_Liverpool?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2013 - 23:53 schreef Eide het volgende:Derk heeft door zijn versnelling wel een stuk explosiviteit wat andere buitenspelers niet hebben. Dat moet je niet onderschatten. Ook is hij een stuk opportunistischer dan de meesten, zie bijvoorbeeld die goal tegen PSV afgelopen seizoen. Juist...beter geformuleerd!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is geen goed nieuws...heb al langer het gevoel dat hij weg gaat.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoe dan ook zal hij het dit seizoen moeten laten zien want hij loopt ook met zijn hoofd in de wolken terwijl hij weinig heeft laten zien. Vooral in de kleine ruimte is hij zwak.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Caught Offside, hahaha. Die bron is totaal onbetrouwbaar. Die roepen elke dag de meest rare transfers en bedragen. Overigens zeg ik niet dat het niet waar kan zijn, maar die bron is gewoon niet te vertrouwen.
Maar nu heeft Eriksen dus al een persoonlijk akkoord met Liverpool en Milaan? Who's next?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Milaan kan ik begrijpen maar Liverpool speelt geen CL en geen kans op kampioenschap en is het dus toch een kwestie van geld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 22 juli 2013 - 07:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Caught Offside, hahaha. Die bron is totaal onbetrouwbaar. Die roepen elke dag de meest rare transfers en bedragen. Overigens zeg ik niet dat het niet waar kan zijn, maar die bron is gewoon niet te vertrouwen. Maar nu heeft Eriksen dus al een persoonlijk akkoord met Liverpool en Milaan? Who's next? Klopt, caught offside plaatst allemaal onziin!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het is ook het geruchten topic, niet het feiten topic ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op dit moment vid ik ook Liverpool geen vooruitgang, simeplweg omdat er daar geen CL gespeeld wordt en het vooruitzicht dat dit wel gaat gebeuren er in mijn optiek ook niet echt is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
[Update II] Geen contract voor Moses Daddy Door Sjoerd Valkering, 24 juli 2013 12:15, 16386 views, Bron: Ajax Life VERBAZINGWEKKEND - UPDATE II - Moses Daddy (18) krijgt geen contract bij Ajax. De Amsterdammers zijn toch niet overtuigd van zijn kwaliteiten en zit alweer op het vliegtuig naar Nigeria. Dat bevestigde de persafdeling van Ajax tegenover AjaxLife.nl.
Het nieuws is opmerkelijk, omdat Moses Daddy een verpletterende indruk achter liet in de oefenwedstrijd tegen De Graafschap. De debutant scoorde zelfs na enkele minuten al. De Amsterdammers hadden al een mondeling akkoord met de speler over een transfer. Volgens Ajax Showtime ging dat om een optie.
Moses Daddy werd in Nigeria gezien als 'de nieuwe Cristiano Ronaldo'.
Update 13.22u: Volgens Voetbal International wilde Ajax hem alleen een contract geven als hij in aanmerking komt voor het eerste elftal. Aanvullen van Jong Ajax was 'geen optie'. Hij is dan ook 'te licht bevonden' door de technische staf.
Update 14.20u: Onze redacteur Sam van Raalte zocht even contact met Bryan Roy en twitterde het volgende: 'Daddy tekende in mei slechts een voorcontract bij Ajax, zodat Ajax de eerste optie had. Ajax licht de optie dus niet.' http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71944/-update-ii-geen-contract-voor-moses-daddy.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa, jammer zou ik zeggen, vond hem erg overuigend in de momenten die ik gezien heb, maar blijkbaar denkt ons TH daar anders over.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 18:32 schreef remco k het volgende:Tsjaa, jammer zou ik zeggen, vond hem erg overuigend in de momenten die ik gezien heb, maar blijkbaar denkt ons TH daar anders over.. Vond het verrassend nieuws maar heb hem niet zien spelen dus kan niet oordelen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wedstrijden zijn moment opnames, maar toch wel verrassend. Je haalt zo'n gozer toch niet voor niets op in Nigeria. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
was ook niet voor niets, maar als er afgesproken is dat hij alleen voor ajax1 een kans zou krijgen en dan dus te licht bevonden werd, hebben we dus blijkbaar best een geode degelijke selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien heeft het wat te maken met de goede ontwikkeling van Lesley de Sa, die speelt vrij goed deze voorbereiding..
Ook kan het een financieel verhaal zijn aangezien het een speler is die niet uit de EU komt en dus een flink salaris zal opstrijken, ik denk dat Ajax dat bedrag misschien wel te veel zal vinden aangezien het geen eerste elftal speler zal zijn komend seizoen. |
|
|
|
|
polleke1986
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 11:10 schreef Stanley het volgende:---------------- Topspits--------------- Fischer------------------------Boerrigter --------Maher-------------Serrero------- ---------------Sporkslede--------------- Boilesen------------------------Ligeon -----------Denswill----vanRhijn------- ---------------Cilessen---------------- veel te jong elftal, vermeer heeft de plek onder de lat (rust op de lijn is belangrijk), moisander met denswill als standin, (heeft ie nog een jaar voor zijn ontwikkeling.poulsen voor sporkslede ervaring op t middenveld is ook. boerrigter moet zijn plek maar verdienen hij had vorig jaar MAAR 1 goed moment en dat was tegen psv!! en sigthorson in de spits hoewel hij een ongelukkig seizoen had blijft hij een topspits, let maar op |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het zou kut zijn en van slecht inzicht zijn als hij later echt een 2e Ronaldo wordt...hahaha... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het zou kut zijn en van slecht inzicht zijn als hij later echt een 2e Ronaldo wordt...hahaha... Tja Messi hebben we ook afgetest haha.. Waarom niet een jaartje jong Ajax? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 23:28 schreef polleke1986 het volgende:[..] veel te jong elftal, vermeer heeft de plek onder de lat (rust op de lijn is belangrijk), moisander met denswill als standin, (heeft ie nog een jaar voor zijn ontwikkeling.poulsen voor sporkslede ervaring op t middenveld is ook. boerrigter moet zijn plek maar verdienen hij had vorig jaar MAAR 1 goed moment en dat was tegen psv!! en sigthorson in de spits hoewel hij een ongelukkig seizoen had blijft hij een topspits, let maar op Kon je geen ouder bericht vinden? Maher gaat ook niet lukken denk ik.. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote: Geen jaartje Jong Ajax omdat hij van buiten de EU komt en daarom minimaal een salaris van 275.000 moet ontvangen. Daarom werd hij ook getest als aanwinst voor 1e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door RJ -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 22:57 schreef RJ het volgende:[..] Geen jaartje Jong Ajax omdat hij van buiten de EU komt en daarom minimaal een salaris van 275.000 moet ontvangen. Daarom werd hij ook getest als aanwinst voor 1e. Yup, is toch wel een excessief bedrag voor een Jupiler league speler :) Zeker omdat die gasten van dezelfde leeftijd met een jeugdcontract 2.600 euro per maand verdienen (wat ongeveer het salaris van een standaard jeugdcontract bij Ajax is). |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 23:37 schreef Eide het volgende:[..] Yup, is toch wel een excessief bedrag voor een Jupiler league speler :) Zeker omdat die gasten van dezelfde leeftijd met een jeugdcontract 2.600 euro per maand verdienen (wat ongeveer het salaris van een standaard jeugdcontract bij Ajax is). Ja ok dat is wel logisch dan.. Alleen wat als het wel de nieuwe Ronaldo blijkt te zijn? Ow nee die hebben we al me El Ghazi.. Jammer dat ie het eerste niet gelijk red want na Bojan zit er vrij weinig kwaliteit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 06:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja ok dat is wel logisch dan.. Alleen wat als het wel de nieuwe Ronaldo blijkt te zijn? Ow nee die hebben we al me El Ghazi.. Jammer dat ie het eerste niet gelijk red want na Bojan zit er vrij weinig kwaliteit Nou ja, Boerrichter is in potentie echt heel prima. Maar hij moet wel de draad op gaan pakken. verder heeft Ajax ook nog Meleg en De Sa voor rechtbuiten. In de breedte voldoende opties, of de 2e keuze van voldoende kwaliteit is, is niet te bepalen omdat die gasten gewoon te weinig ervaring hebben op daar iets zinnigs over te zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heeft Meleg op rechtsbuiten een verpletterende indruk achtergelaten in de voorbereiding en heeft de Boer zelfs aangegeven dat hij na Bazoer de eerste zal zijn die zal aansluiten bij Ajax 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/sensatie-%C3%B6zbiliz-maakt-toptransfer-naar-spartak
Het gaat hard met Aras Özbiliz. De 23-jarige aanvaller, die zijn opleiding genoot bij Ajax, tekende vrijdag een meerjarig contract bij de Russische topclub Spartak Moskou.
Spartak neemt Özbiliz over van Kuban Krasnodar. In zijn eerste seizoen als speler van die club groeide de aanvaller uit Armenië uit tot een ware sensatie. In 22 duels wist hij 9 keer het net te vinden, mede door zijn goede spel plaatste Kuban zich voor het eerst in de geschiedenis van de club voor de voorronde van de Europa League.
De club uit de hoofdstad van Rusland laat op de officiële website weten dat Özbiliz 'reeds een langdurig contract heeft getekend'. Details gaf Spartak niet prijs. Ondertussen begon Özbiliz het seizoen waar hij het afgelopen voetbaljaar mee eindigde: doelpunten maken. In de eerste twee wedstrijden vond Özbiliz direct twee keer het net. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg jammer dat deze jongen niet meer bij ons in de selectie zit.. Een hele mooie dribbelaar.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 18:29 schreef remco k het volgende:Erg jammer dat deze jongen niet meer bij ons in de selectie zit.. Een hele mooie dribbelaar.. Klopt.. Vond het jammer dat hij wegging bij Ajax. Maar we weten niet of hij dezelfde stijgende lijn hier ook zou hebben gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat klopt zeker, maar zegt wel wat over zijn potentie wat hij dus wel degelijk had. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Özbiliz voor 10miljoen naar Spartak.. WOW! respect voor hem dat hij zich heeft terug gevochten en deze transfer heefr verdient Krijgt Ajax nog een percentage??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 21:40 schreef iAmsterdam het volgende:Özbiliz voor 10miljoen naar Spartak.. WOW! respect voor hem dat hij zich heeft terug gevochten en deze transfer heefr verdient Krijgt Ajax nog een percentage??? Ja, hij heeft altijd bij Ajax gezeten dus Ajax krijgt de gehele opleidingsvergoeding.
Fijn voor Aras dat het er nu uitkomt terwijl hij bij Ajax zijn kansen maar niet leek te willen grijpen. Is dat dan toch de druk? |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Allicht een stukje opleidingsvergoeding... Kan me niet voorstellen dat er nog een percentage bij verkoop is overeengekomen.... |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 18:00 schreef remco k het volgende:Volgens mij heeft Meleg op rechtsbuiten een verpletterende indruk achtergelaten in de voorbereiding en heeft de Boer zelfs aangegeven dat hij na Bazoer de eerste zal zijn die zal aansluiten bij Ajax 1 Heeft zeker leuke dingen laten zien. Verwacht ook wel dat hij bij de selectie komt van het eerste. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 21:52 schreef chukkie76 het volgende:Allicht een stukje opleidingsvergoeding... Kan me niet voorstellen dat er nog een percentage bij verkoop is overeengekomen.... Ja dat bedoel ik ook Opleidingvergoeding sowiezo maar ook een doorverkoop percentage
Zijn oude club heeft flink aan hem verdient gehaald voor 1miljoen verkocht voor 10miljoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De oefenwedstrijd tegen Osasuna was mogelijk de laatste wedstrijd van Derk Boerrigter in het shirt van Ajax. De aanvaller ontbrak zaterdagavond in de wedstrijdselectie voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal en gaat volgens Voetbal International naar Celtic. Boerrigter moet nog wel medisch gekeurd worden en dat gaat maandag gebeuren. / De vleugelaanvaller heeft nog een eenjarig contract bij Ajax en hoeft niet te rekenen op een basisplaats, daar Frank de Boer de voorkeur geeft aan Viktor Fischer op links en Bojan Krkic op rechts. De coach was in het verleden al vaak kritisch over Boerrigter, die mede door blessureleed een teleurstellend seizoen achter de rug heeft. Ajax staat dan ook open voor een transfer. Celtic zal naar verluidt 3,5 miljoen euro betalen voor de 26-jarige Boerrigter, die er nu 2 seizoenen in het eerste elftal van Ajax heeft opzitten. In Engeland is het bericht inmiddels ook opgedoken, maar helemaal verkeerd overgenomen: Sports Direct News meldt dat Celtic 3,5 miljoen euro wil betalen voor Fischer, maar het zou dus gaan om Boerrigter. Hij speelde tot dusver 47 competitiewedstrijden voor Ajax, waarmee hij tweemaal kampioen werd. Hij maakte in de Eredivisie twaalf doelpunten voor de hoofdstedelingen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193019&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
voor beiden denk ik een mooie oplossing! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prima deal. Is gekocht voor een paar ton, heeft het niet heel erg slecht gedaan maar nu op 2e plan geraakt. Dan is 3,5 miljoen een prima transfersom wat mij betreft. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Tja, Derk wil spelen en ik kan hem geen ongelijk geven. Is ook 26 inmiddels. En 3,5 Miljoen is een mooi bedrag voor iemand die vaker niet dan wel in de basis staat. Ik vind het nog steeds een goede speler en wens hem veel succes bij z'n nieuwe club. Ook hij was een belangrijk onderdeel in de trilogie.
Maar als ik gisteren Andersen zie ballen in de tweede helft... tja. Dan maak ik me eerlijk gezegd echt geen zorgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 21:26 schreef RoodWit81 het volgende:Tja, Derk wil spelen en ik kan hem geen ongelijk geven. Is ook 26 inmiddels. En 3,5 Miljoen is een mooi bedrag voor iemand die vaker niet dan wel in de basis staat. Ik vind het nog steeds een goede speler en wens hem veel succes bij z'n nieuwe club. Ook hij was een belangrijk onderdeel in de trilogie. Maar als ik gisteren Andersen zie ballen in de tweede helft... tja. Dan maak ik me eerlijk gezegd echt geen zorgen. was die zo indrukwekkend Andersen? heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren, maar Andersen werd na zijn wissen nog 2x hooguit 3x genoemt... en niet bijster positief... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 21:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] was die zo indrukwekkend Andersen? heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren, maar Andersen werd na zijn wissen nog 2x hooguit 3x genoemt... en niet bijster positief... Liet mooie dingen zien hoor. Natuurlijk is ie nog jong maar liet duidelijk merken over heel veel kwaliteit te beschikken.
Legde oa een crosspass in 1 x geweldig dood en speelde tussen 2 tegenstanders door op fraaie wijze sigthorsson aan die helaas niet afronde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 21:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] was die zo indrukwekkend Andersen? heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren, maar Andersen werd na zijn wissen nog 2x hooguit 3x genoemt... en niet bijster positief... Nou die jongen heeft anders maar 1 of twee keer balverlies geleden in een half uur voetballen, deed eigenlijk alles goed wat ie moest doen en was bij de hele mooie derde goal betrokken met goed passwerk samen met Eriksen.. Geweldige techniek en overzicht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht Boerrigter vertrekken dan hoop ik erop dat Meleg bij de selectie komt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Natuurlijk kloppen andere vleugelspelers aan de deur maar vind het toch jammer dat Derk vertrekt...zag hem altijd graag voetballen....3,5 miljoen is weinig vind ik... |
|
|
|