BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 29 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Natuurlijk kloppen andere vleugelspelers aan de deur maar vind het toch jammer dat Derk vertrekt...zag hem altijd graag voetballen....3,5 miljoen is weinig vind ik...
Misschien omdat we meer van hem hadden verwacht na zijn eerste jaar?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 juli 2013 - 01:52   quote  deeplink  
Zal Ajax nu misschien nog met een verrassing uit de hoge hoed komen? Of denken we allemaal dat dit met een jeugdspeler zal worden opgelost?

Overigens ben ik er niet rauwig om dat Derk vertrekt. Heeft gewoon veel te weinig gebracht en is ook niet een speler die Ajax vooruit kan helpen. Iets dat ik wel verwacht bij Bojan.
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 07:31   quote  deeplink  
Weinig? Ze staan echt niet in de rij voor een speler van het kaliber Boerigter die meer geblesseerd is dan fit is.
Je koopt in de winkel toch ook geen half pak melk, omdat je de andere helft toch niet hoeft?
Het lijkt mij een mooi bedrag voor een halve speler met nog een kort contract.
Anders had hij toch gratis de deur uit gelopen.
Panzer
 Panzer - maandag 29 juli 2013 - 08:55   quote  deeplink  
Voor alle partijen is dit nu een mooie oplossing. Ik vermoed ook niet dat Ajax nu nog met een nieuwe speler komt omdat Derk weggaat. Fischer en Bojan zijn de eerste keuzes op beide flanken en dus zal het 'gat' wat Derk achter laat voor mijn gevoel opgevuld worden met een jeugdspeler, wat ik overigens ook het liefste zie.

Wel jammer, want na dat eerste jaar had ik echt verwacht dat hij het wel ging redden.
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Ja potentieel was op sommige momenten wel zichtbaar, maar het is gewoon onmogelijk om door te gaan wanneer je een speler hebt die enkel geblesseerd is of aan het terugkomen is. Als je dan betere vervangers hebt en zelf vind je dat je hoort te spelen, dan is het denk ik de beste keuze zo.
nora
 nora - maandag 29 juli 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Nou niet om het een of ander maar Andersen deed het geweldig na Bojan dus die 3.5 miljoen in pakken en Andersen als vervanging .
Als Derek nog zijn niveau had gehad van het eerste seizoen dan had het een verlies geweest maar op dit moment is het een goede zaak om 3.5 mil te pakken en Andersen als backup voor Bojan neer te zetten.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 17:15   quote  deeplink  
Derk had de mentaliteit niet voor Ajax.. Ik woon in hartje Amsterdam en ik zag hem wel heel opvallend vaak in het uitgaansleven..
Paar keer per week zag je Derk in het nachtleven.. vind hem beetje popi jopi en ben blij dat hij weg is!
remco k
 remco k - maandag 29 juli 2013 - 17:55   quote  deeplink  
3.5 miljoen voor een matige bankspeler die veel geblesseerd is en al 11/2 jaar geen bal goed heeft geraakt is eigenlijk belachelijk veel, zeker gezien het feit dat ie ook nog eens maar een 1 jarig contract heeft.
remco k
 remco k - maandag 29 juli 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:00 schreef nora het volgende:
Nou niet om het een of ander maar Andersen deed het geweldig na Bojan dus die 3.5 miljoen in pakken en Andersen als vervanging .
Als Derek nog zijn niveau had gehad van het eerste seizoen dan had het een verlies geweest maar op dit moment is het een goede zaak om 3.5 mil te pakken en Andersen als backup voor Bojan neer te zetten.
Alleen eerste halve seizoen.
Robinho
 Robinho - dinsdag 30 juli 2013 - 00:23   quote  deeplink  
De medische keuring gaat morgen verder, dus weg is ie nog niet.
chukkie76
 chukkie76 - dinsdag 30 juli 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Mocht Boerrigter vertrekken dan hoop ik erop dat Meleg bij de selectie komt..
Ben ik het zeker mee eens. Wat ik van hem gezien, tot nu toe spreekt me zeker aan!
chukkie76
 chukkie76 - dinsdag 30 juli 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Natuurlijk kloppen andere vleugelspelers aan de deur maar vind het toch jammer dat Derk vertrekt...zag hem altijd graag voetballen....3,5 miljoen is weinig vind ik...
Tsja weinig... Zou je meer verwachten? Dat was reëel geweest als hij zijn tweede jaar net zo had gepresteerd als het eerste jaar. Door omstandigheden is het helaas anders gelopen...
chukkie76
 chukkie76 - dinsdag 30 juli 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 01:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zal Ajax nu misschien nog met een verrassing uit de hoge hoed komen? Of denken we allemaal dat dit met een jeugdspeler zal worden opgelost?

Overigens ben ik er niet rauwig om dat Derk vertrekt. Heeft gewoon veel te weinig gebracht en is ook niet een speler die Ajax vooruit kan helpen. Iets dat ik wel verwacht bij Bojan.
Een verrassing... Ik weet het niet... De speler die eventueel zal komen, zal niet direct voor de basis komen. Denk dat we met Andersen en Meleg twee spelers hebben die al klaar zijn als back-up. Daarnaast heeft ook De Sa een goede indruk achter gelaten...
chukkie76
 chukkie76 - dinsdag 30 juli 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:15 schreef iAmsterdam het volgende:
Derk had de mentaliteit niet voor Ajax.. Ik woon in hartje Amsterdam en ik zag hem wel heel opvallend vaak in het uitgaansleven..
Paar keer per week zag je Derk in het nachtleven.. vind hem beetje popi jopi en ben blij dat hij weg is!
Ik vond het vooral opmerkelijk, dat altijd aan anderen lag. Zelf kritiek, daar had ik hem het afgelopen graag wat meer op betrapt.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 10:59 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Ik vond het vooral opmerkelijk, dat altijd aan anderen lag. Zelf kritiek, daar had ik hem het afgelopen graag wat meer op betrapt.
Precies, het andere uiterste is Dost die zoals zijn coach zei bij Wolfsburg zich als een klein kind gedroeg als hij zijn zin niet kreeg dan
Ging hij stampij maken en veel zeuren op een manier van me against the world, Boerrigter gedroeg zich popi jopi verongelijkt en idd niet
Zelf kritisch. Ben blij dat zo jongen niet meer in de Ajax selectie zit
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 juli 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 18:29 schreef remco k het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/sensatie-%C3%B6zbiliz-maakt-toptransfer-naar-spartak

Het gaat hard met Aras Özbiliz. De 23-jarige aanvaller, die zijn opleiding genoot bij Ajax, tekende vrijdag een meerjarig contract bij de Russische topclub Spartak Moskou.

Spartak neemt Özbiliz over van Kuban Krasnodar. In zijn eerste seizoen als speler van die club groeide de aanvaller uit Armenië uit tot een ware sensatie. In 22 duels wist hij 9 keer het net te vinden, mede door zijn goede spel plaatste Kuban zich voor het eerst in de geschiedenis van de club voor de voorronde van de Europa League.

De club uit de hoofdstad van Rusland laat op de officiële website weten dat Özbiliz 'reeds een langdurig contract heeft getekend'. Details gaf Spartak niet prijs. Ondertussen begon Özbiliz het seizoen waar hij het afgelopen voetbaljaar mee eindigde: doelpunten maken. In de eerste twee wedstrijden vond Özbiliz direct twee keer het net.
Een aardige dribbelaar met 0,0 rendement. Prima dat hij zijn geluk gevonden heeft en ajax krijgt ook weer beetje poen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 juli 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boerrigter brengt meer power mits hij 100% fit is...
Echter zal hij maar een paar wedstrijden bruikbaar zijn. Meleg en Andersen hebben veel meer potentie dan Derk.
prima oplossing voor beide partijen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:55 schreef remco k het volgende:
3.5 miljoen voor een matige bankspeler die veel geblesseerd is en al 11/2 jaar geen bal goed heeft geraakt is eigenlijk belachelijk veel, zeker gezien het feit dat ie ook nog eens maar een 1 jarig contract heeft.
Niet eens...noteer: wordt daar een grote....de Boer baalt dat hij weg is....jammer want zo'n speler moet meer spelen wordt dan met de week beter...ik zeg "koopje"
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 juli 2013 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet eens...noteer: wordt daar een grote....de Boer baalt dat hij weg is....jammer want zo'n speler moet meer spelen wordt dan met de week beter...ik zeg "koopje"
Moet het nog maar eens zien.. Volgens mij zit het in het koppie ook niet
helemaal goed. Hij is snel en kan wel lekker schieten maar dan
heb je alles wel gezegd. We zullen het zien vindt wel dat de Boer hem
verkeerd gebruikt heeft op rechts.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 juli 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Whahahahaha dat Roma is ook op zijn achterhoofd gevallen volgens mij. Denken met een bod van 7 miljoen euro Fischer bij Ajax los te weken.

BRON
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Waar halen ze het lef vandaan Roma haha
Ajax moet nu €70.000 bieden voor Totti dan begrijpen ze de hint wel
Voor een moderne stofzuiger op het middenveld Strootman 20 miljoen en voor een geweldenaar

Pazzo di spaghetti mangiatori!!!
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 12:03   quote  deeplink  
Niet alleen Swansea,Psv,Feyenoord en Ac Milan wilde hem ook weer huren, Maar Dortmund wilde Bojan ook dolgraag lees ik nu pas.. Mooi dat hij Ajax boven Dortmund kiest..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zal daar best een grote speler kunnen worden, maar Celtic is dan ook niet van het niveau Ajax en zie ik persoonlijk in alle opzichten als een stap terug..

En ja, vorig seizoen hebben ze een wedstrijd van Barcelona gewonnen, maar ik vraag je direct die wedstrijd even terug te kijken..
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moet het nog maar eens zien.. Volgens mij zit het in het koppie ook niet
helemaal goed. Hij is snel en kan wel lekker schieten maar dan
heb je alles wel gezegd. We zullen het zien vindt wel dat de Boer hem
verkeerd gebruikt heeft op rechts.
Op links heeft ie keihard gefaald bij Ajax, hij heeft van de Boer nog een kans gehad op rechts aangezien daar een plekje was, op links was ie al lang uitgespeeld door Fischer..

De Boer heeft hem dus niet verkeerd gebruikt, hij heeft de vele kansen die hij heeft gehad op links nooit gepakt en mag de Boer op zijn blote knieën bedanken dat ie nog een kans op rechts heeft gekregen,
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Nou, hij speelde op links natuurlijk heel goed, haalde zelfs voor selectie Oranje maar raakte toen geblesseerd en na die belssure heeft Derk nooit meer het niveau gehaald van voor zijn blessure.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Jongens, BoerRigter is een groot gemis uiteindelijk.
Straks speelt ie in het Nederlands Elftal.

Hij was heel goed, kreeg blessures en kakte in,maar hier komt ie zeker uit.

Ik vindt dit echt dood zonde
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 20:02   quote  deeplink  
nou ja, eeuwig zonde. Dat gaat ook wel weer erg ver. Uiteindelijk heeft Derk voldoende kansen gehad en heeft hij die kansen zelf niet gegrepen. Hij zit ver van Oranje, zit op de bank bij Ajax. Uiteindelijk waarschijnlijk voor beide partijen nu de beste optie.

Derk zal toch voornamelijk moeten gaan presteren, iets wat hij al geruime tijd nalaat.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Iedereen was hielarisch over hem het eerste seizoen, die vorm komt denk ik terug als ie gewend is met pijn te spelen.

Ik vindt dit echt zonde.
Hij pikte ondanks dat ie niet voluit ging toch z'n doelpuntjes me, en helemaal in deze voorbereiding
Oceanu
 Oceanu - woensdag 31 juli 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 18:56 schreef frankdribben het volgende:
Jongens, BoerRigter is een groot gemis uiteindelijk.
Straks speelt ie in het Nederlands Elftal.

Hij was heel goed, kreeg blessures en kakte in,maar hier komt ie zeker uit.

Ik vindt dit echt dood zonde
Wie speelt er tegenwoordig niet in Oranje ? Boerrigter heeft het niet heel slecht gedaan, maar denk wel dat hij inmiddels tekortschiet. Het gebrek aa. zelfinzicht en de rare opmerking over Krkic hebben hem ook geen goed gedaan denk ik.
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:13 schreef frankdribben het volgende:
die vorm komt denk ik terug als ie gewend is met pijn te spelen.
Nee, dat komt pas terug als Derk mentaal ook goed wordt, in plaats van het probleem steeds bij een ander te leggen.

En qua talent is hij gewoon minder als anderen (lees Fischer en Andersen), zo eerlijk moet je ook zijn.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Dat is waar, maar het eerste seizoen was ie geweldig met zoveel assists en doelpunten.

Wat moet ie bij Celtic,

Ongelofelijk (MArio Been?)
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Bij Celtic? Spelen hopelijk, misschien met minder concurrentie en dan hoop ik voor Derk dat het weer gaat lopen. Uiteindelijk is het geen verkeerde geweest voor Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:23 schreef frankdribben het volgende:
Dat is waar, maar het eerste seizoen was ie geweldig met zoveel assists en doelpunten.

Wat moet ie bij Celtic,

Ongelofelijk (MArio Been?)
10 goals en 6 assist in zijn eerste seizoen.. Dat noem jij veel??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 juli 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet onaardig toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 juli 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 17:54 schreef Eide het volgende:
Nou, hij speelde op links natuurlijk heel goed, haalde zelfs voor selectie Oranje maar raakte toen geblesseerd en na die belssure heeft Derk nooit meer het niveau gehaald van voor zijn blessure.
Juist Eide maar dat wil niet zeggen dat hij dat niveau nooit meer gaat halen...mocht Derk 100% blessurevrij zijn dan moet dat lukken....echt de Boer was niet blij dat hij vertrok want hij heeft iets explosiefs wat de meesten bij Ajax niet hebben....ook Fisher is niet zo rap....en van Celtic is een overstap naar de Premier league zo gemaakt...ik vind het nog steeds jammer want hij heeft het in zich....hij scoorde prachtig destijds tegen Real in Madrid....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 juli 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:13 schreef frankdribben het volgende:
Iedereen was hielarisch over hem het eerste seizoen, die vorm komt denk ik terug als ie gewend is met pijn te spelen.

Ik vindt dit echt zonde.
Hij pikte ondanks dat ie niet voluit ging toch z'n doelpuntjes me, en helemaal in deze voorbereiding
Dat bedoel ik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 juli 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat komt pas terug als Derk mentaal ook goed wordt, in plaats van het probleem steeds bij een ander te leggen.

En qua talent is hij gewoon minder als anderen (lees Fischer en Andersen), zo eerlijk moet je ook zijn.
Maar die zijn lang zo rap niet....Overmars moest het ook van zijn snelheid hebben....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 juli 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Celtic-manager Lennon tevreden met 'krachtige' Boerrigter

Celtic heeft dinsdagavond de transfer van Derk Boerrigter afgerond. De flankaanvaller komt voor twee miljoen euro over van Ajax. In Amsterdam stond de 26-jarige buitenspeler nog tot medio 2014 onder contract. Bij de Schotse topclub tekent hij voor vier jaar.
Neil Lennon, manager van Celtic, toont zich happy met het langdurig vastleggen van Boerrigter. "Hij is het type speler waar we al een tijdje achteraan zaten", meldt Lennon op de clubwebsite. "Hij is een krachtige, snelle speler, die kan scoren. Met links en rechts. Hij heeft veel ervaring op het hoogste niveau en bij veel goals betrokken geweest."
Door een voetblessure maakt Boerrigter woensdagavond nog niet zijn debuut voor Celtic, dat in de derde voorronde van de Champions League in actie komt. De speler richt zich op de eerste competitiewedstrijd, zaterdag tegen Ross County.
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar die zijn lang zo rap niet....Overmars moest het ook van zijn snelheid hebben....
Klopt, andere spelers, andere kwaliteiten. Dit Ajax speelt zo dicht tegen de goal van de tegenstander aan dat snelheid onderschikt is aan combinerend vermogen en techniek op de vierkante centimeter. Ben het met iedereen eens dat met Derk Ajax kwaliteiten verliest die we verder niet hebben... maar dat Derk nu weg is ligt toch voornamelijk aan het onvermogen van Derk de rug te rechten na tegenslag. Die mentale component heeft een echte topper ook nodig.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

VOor iemand die ook toen een aantal maanden geblesseerd was wel ja.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Wat heeft ja er voor gevangen?
Zal wel beschamend zijn
frankdribben
 frankdribben - woensdag 31 juli 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Wat heeft ajax ervoor gevangen?
Zal wel beschamend zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 juli 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt, andere spelers, andere kwaliteiten. Dit Ajax speelt zo dicht tegen de goal van de tegenstander aan dat snelheid onderschikt is aan combinerend vermogen en techniek op de vierkante centimeter. Ben het met iedereen eens dat met Derk Ajax kwaliteiten verliest die we verder niet hebben... maar dat Derk nu weg is ligt toch voornamelijk aan het onvermogen van Derk de rug te rechten na tegenslag. Die mentale component heeft een echte topper ook nodig.
Klopt! maar ons beste spel is in de C.L. geweest destijds tegen Dortmund en City...we speelden toen meer vanuit onze defensie...niet op de helft van de tegenstander....eigenlijk zoals Celtic altijd speelt en dan heb je aan een snelle speler als Boerrigter veel perspectief zoals ook vroeger met Overmars....zet dan Derk op links....hij is niet de juiste speler voor Ajax thuis in de eredivisie met tikkie takkie in de kleine ruimte....zo'n speler voor 2 miljoen laten gaan is niet slim....
Peterhs
 Peterhs - donderdag 01 augustus 2013 - 07:42   quote  deeplink  
Al die berichten vind ik sowieso tegenstrijdig.
Het begon met een bedrag van 3,5 miljoen. Later las ik 3 en nu lees ik ineens alweer weer 2 miljoen.
Nog 1 week wachten en we hebben hem gratis de deur uit laten lopen.
Kunnen ze niet fatsoenlijk onderzoek doen naar de betaalde bedragen ofzo? Overal een ander bedrag, wat is nu waar...
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 08:14   quote  deeplink  
Wat gaat er nog gebeuren bij Ajax?

Vervanger voor Boerrigter?
Ik hoor hier de naam van Maduro steeds maar die heb ik alleen hier gehoort niet vanuit Ajax
Eriksen en Aldeweireld?
Duarte?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 01 augustus 2013 - 08:28   quote  deeplink  
Ik verwacht dat er niemand meer vertrekt of bijkomt.
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 08:34   quote  deeplink  
Dan zou ik heel tevreden zijn, maar het is de voetballerij you never know
Aldeweireld mag van mij voor een mooi bedrag vertrekken, als Eriksen maar blijft
Peterhs
 Peterhs - donderdag 01 augustus 2013 - 08:39   quote  deeplink  
Eens, maar degene die de meeste kans heeft om te vetrekken is toch wel Eriksen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 09:11   quote  deeplink  
Idd, dus ik houd me hart vast, met Eriksen kunnen we vol vertrouwen naar de ChamL en de 4de titel is ook in zicht
Zonder Eriksen word het weer veel passen en meten, Serero en Klaassen goede spelers maar een groot verschil met Eriksen
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 09:15   quote  deeplink  
De perfecte opvolger van Eriksen zou Vd Vaart zijn, is nu niet reëel maar miss volgend jaar als ook Siem dan weggaat.
Met Vd Vaart ervaring en veel technische bagage...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0242490