BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 08 augustus 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 11:04 schreef Peterhs het volgende:
Toch grappig dat de grootste gloriedagen bij Ajax wel in die tijd was dat ze buitenspelers gebruikten zoals het hoort.
Voetbal is tevens inderdaad ook veranderd. Het is egoistischer geworden, omdat iedereen bijna liever voor eigen succes speelt.
Er zijn tegenwoordig ook niet zoveel ploegen meer als vroeger die echt vleugels gebruiken. Diegenen die daar bij zweren voeren het uit waarvoor ze niet bestemd zijn. Zoals ik zei dan kan je net zo goed in een andere opstelling gaan spelen en dan alsnog de backs laten opkomen. Als ze toch alleen maar naar binnen trekken, dan stel ik liever een goede middenvelder op en zet ik er eventueel een spits bij.
Vind het overigens totaal niet achterhaald, want het werkt nog steeds alleen wil niemand het meer zo spelen.
Gewoon maar een voorbeeld kortst geleden. Misschien niet het beste voorbeeld maar toch. Telstar-Jong Ajax en kijk de Sa. Acherlijn halen. Terugleggen, goal. Omdat ze altijd hetgene van Ajax verwachten omdat ze nooit iets anders spelen zijn ze juist voorspelbaar geworden en heb al vaker gezegd, dat dit zeker in Europa je toch vaak op ingespeeld word. Als je ineens wel die achterlijn gaat pakken steeds dan moeten ze ineens hun spel aanpassen er ontstaat verrassing en verwarring en zo vallen er weer gaten.
Daarom heb ik ook niet gezegd dat het een slecht systeem is wat ze spelen, maar afwisselender is een must. Makkelijk verdedigen hoor als je altijd de schijnbeweging maakt naar buiten. Je weet als verdediger toch wel dat hij via binnen gaat dus je trapt er niet in en verovert simpel.
Toch is het zo dat als je de goals van de glorietijden van weleer terug gaat kijken, dat er echt meer goals zonder voorzet werden gemaakt dan met. Het punt is dat de verassing dat alles mogelijk is er moet zijn, een voorzet, een combinatie of een afstandsschot, het behoort allemaal tot het totaalvoetbal, niet alleen het een of het ander. Zo maakt Barcelona ook best veel goals vanuit een voorzet, en het grappige is dat deze goals het meest voorkomen uit de voorzetten van Alves.

Daarom is het ook bij Ajax goed te zien dat men bezig is de voorzetten van de backs te verbeteren. En eerlijk is eerlijk, er valt nog veel aan te verbeteren, maar het is al een heel stuk beter als voorgaande jaren.

Wat je trouwens zegt dat een voorzet op de 11 1e paal of 16 vrijwel 100% een doelpunt is, is natuurlijk een beetje onzin, denk eerder dat de 10% van die voorzetten in de buurt komt.
remco k
 remco k - donderdag 08 augustus 2013 - 19:14   quote  deeplink  
En volgens mij heeft het gemiddelde aan goals van Sigthorson aan het einde van afgelopen seizoen wel bewezen dat ie wel degelijk belangrijk is bij Ajax op 9.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 19:14 schreef remco k het volgende:
En volgens mij heeft het gemiddelde aan goals van Sigthorson aan het einde van afgelopen seizoen wel bewezen dat ie wel degelijk belangrijk is bij Ajax op 9.
Even in het algemeen....niet tav van Sigthorsson maar als een spits in het algemeen niet tot scoren komt met zulke goede voetballers om hem heen mankeert er iets aan de spits zelf.....aanvoelen....intelligent zijn....goed opstellen...Huntelaar bijv. heeft wel een neusje....
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 augustus 2013 - 01:20   quote  deeplink  
"Wat je trouwens zegt dat een voorzet op de 11 1e paal of 16 vrijwel 100% een doelpunt is, is natuurlijk een beetje onzin, denk eerder dat de 10% van die voorzetten in de buurt komt."

Als de bal bij de persoon terecht komt meteen, dan zeker wel. Meteen vol op de pantoffel.

Ik begrijp jullie reacties wel hoor, daar gaat het mij ook niet om. De creativiteit is ook erg belangrijk. Jullie zeggen heel erg dat het achterhaald is, maar iets is nooit achterhaald mits het goed word uitgevoerd. Dat tikkie takkie combi spel wat ze nu willen spelen, werkt ook niet altijd. Soms omdat ze zelf wat minder zijn, maar ook daar kan de tegenstander zich op instellen net als op iedere tactiek.

Ik vindhet niet achterhaald, maar het moet allemaal toegepast worden en als je dan standaard 2 naar binnen lopende vleugelspelers hebt, dan blijf ik erbij dat ze hun positie te kort doen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:23   quote  deeplink  
Az zit achter Maduro aan, zou wel een verassende transfer zijn, miss kiest Maduro eieren voor zijn geld en wilt hij salaris inleveren, om zodoende in beeld te geraken voor Oranje. Al betwijfel ik dat hij A: geld wilt inleveren en B: dat hij het niveau heeft
voor Oranje. Vind qua handelingssnelheid dat hij bijvb voor Ajax te traag is goed dat Ajax geen interesse voor hem heeft
Hij komt gewoon net iets te kort, kan veel wedstrijden degelijk spelen maar daar blijft het meestal ook bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door iAmsterdam --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:25   quote  deeplink  
'AZ wil reservespeler Maduro terughalen naar Nederland'

Dat Hedwiges Maduro momenteel bij Sevilla niet hoeft te rekenen op een plek in de basis, is ook bij AZ niet onopgemerkt gebleven. Volgens het Spaanse Estadio Deportivo willen de Alkmaarders de Nederlander terughalen naar de Eredivisie om hem te verlossen van een plek op de reservebank in Spanje.

Maduro slaagde er niet in om onder trainer Unai Emery een basisplaats af te dwingen. De middenvelder wil dit seizoen echter wel aan spelen toekomen en zou daardoor overwegen om te vertrekken vanuit Spanje om aan spelen toe te komen.

De voormalig Ajacied wist eerder al eens de aandacht te trekken van RSC Anderlecht. Tot een transfer kwam het uiteindelijk echter niet. Of trainer John van den Brom de speler nog graag ziet komen, is niet bekend.

------------
Zou goede move zijn van AZ, maar als hij zou overwegen terug te keren, dan zou ik graag bij ons zien niet bij AZ. Eenmaal weer aan het spelen is hij gewoon goed.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:26   quote  deeplink  
Hij kwam toen niet te kort, was gewoon goede speler voor de club.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Even in het algemeen....niet tav van Sigthorsson maar als een spits in het algemeen niet tot scoren komt met zulke goede voetballers om hem heen mankeert er iets aan de spits zelf.....aanvoelen....intelligent zijn....goed opstellen...Huntelaar bijv. heeft wel een neusje....
Ik geef Siggi nog de voordeel van de twijfel vanwege zijn lange blessures veel scorende automatisme heeft hij nu niet opgebouwd.
Hij doet zijn best en gaat er echt voor dat zie ik aan alles beetje tegenovergestelde van Matavz die het allemaal wel best vind zo straald hij dat uit. Maar Siggi moet de komende wedstrijden het wel laten zien en idd met al die goede voetballers om zich heen moet hij meer rendement hebben.. hij mist gewoon teveel kansen.. Hoessen aardige spelertje maar geen toekomstige eerste spits van Ajax die voor 20goals gaat zorgen. Als Siggi blijft missen. Dan De Jong in de spits, mensen zeggen dan ja maar dat is uit nood geboren maar hij baart wel veel goals;-)

Siggi moet er nu staan en die kansen niet missen! Of Bojan in de spits en Andersen erbij in het elftal is ook een optie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:26 schreef Peterhs het volgende:
Hij kwam toen niet te kort, was gewoon goede speler voor de club.
Hij heeft zijn potentie nooit echt kunnen doorzetten vind hem nu een degelijke speler, maar voor het spel wat Ajax nu graag speelt ik denk
dat hij qua handelingssnelheid te kort komt voor Ajax...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:34 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Hij heeft zijn potentie nooit echt kunnen doorzetten vind hem nu een degelijke speler, maar voor het spel wat Ajax nu graag speelt ik denk
dat hij qua handelingssnelheid te kort komt voor Ajax...
Misschien niet, maar was toch een tijdje vaste basis speler in oranje, dus dan ben je niet zo slecht.
Hij had wel een heel goed overzicht en dat is bij ons juist nu belangrijk.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Misschien niet, maar was toch een tijdje vaste basis speler in oranje, dus dan ben je niet zo slecht.
Hij had wel een heel goed overzicht en dat is bij ons juist nu belangrijk.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, en hopelijk verrast hij me door een goed seizoen waar hij ook mag spelen.
Overzicht heeft hij zeker, ik heb best wel veel wedstrijdjes gezien in spanje maar hij kon nooit een goede reeks neerzetten.
Kwam in het duel vaak telaat en heeft niet echt veel stappen gemaakt na zijn vertrek bij Ajax..

iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 12:20   quote  deeplink  
Nog belangrijker voor Oranje is dat VD Wiel zijn vorm weer gaat terug vinden!
Nog een jaar op de bank bij P$G zou hem niet goed doen, Hij heeft een trainer nodig die 100% vertrouwen in hem heeft.
Het is een gevoels jongen die alleen constant kan presteren met vertrouwen die in hem word geinversteerd
We weten allemaal hoe goed hij kan zijn, op het WK speelde hij heel sterk en speelde een goede Finale.
Daarna is het steeds wat minder gegaan met hem.. hij moet nu aan spelen toekomen, Janmaat doet het aardig maar komop
Een WK elftal met Janmaat dat is niet top, in potentie is Vd Wiel een klasse beter.

Eide
 Eide - vrijdag 09 augustus 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Greg was echt onnozel. Naar een Franse club gaan waar je concurrent de aanvoerder is, en Frans international. Greg had toch zelf ook wel kunnen verzinnen hoe weinig hij zou gaan spelen en wat de gevolgen daarvan zouden zijn...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 augustus 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 12:35 schreef Eide het volgende:
Greg was echt onnozel. Naar een Franse club gaan waar je concurrent de aanvoerder is, en Frans international. Greg had toch zelf ook wel kunnen verzinnen hoe weinig hij zou gaan spelen en wat de gevolgen daarvan zouden zijn...
Correct, maar $$$ doet wonderen met sommigen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
En het is soms extra moeilijk om geconcentreerd en 100% gefocust te blijven op het voetbal en je eigen presteren als de miljoenen
Naar je toe vliegen.. dat is niet voor iedereen gegeven gemakzucht kan onbewust een factor zijn.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Marcelo naar Hannover haha wat een mazzel allemaal voor Psv deze transfer periode

Toch wel naar een club met dezelde naam als Hannover ergens in Alaska?
Want kan me niet voorstellen dat een club als Hannover zo slechte verdediger koopt..
Unbelievable!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 08:36   quote  deeplink  
Pff lees net dat Tottenham 17, 5 miljoen bied voor Erikssen en Alderweireld.
Zal dus 20 miljoen vangen worden en geen kampioenschap. . :(
Vertrek Alderweireld is nog wel op te vangen maar Erikssen ook weg
wordt lastiger..
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 09:11   quote  deeplink  
Dat zei iedereen afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor ook. Voor iedere vertrekkende speler staat er wel een andere op.
Sander111
 Sander111 - zondag 11 augustus 2013 - 09:28   quote  deeplink  
Ik vind het nogal een laag bedrag voor 2 klasse spelers..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 11 augustus 2013 - 09:54   quote  deeplink  
Ajax zou meer moeten vragen, 8 voor Toby en 14 voor Chris...
Eide
 Eide - zondag 11 augustus 2013 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 08:36 schreef Hummel10 het volgende:
Pff lees net dat Tottenham 17, 5 miljoen bied voor Erikssen en Alderweireld.
Zal dus 20 miljoen vangen worden en geen kampioenschap. . :(
Vertrek Alderweireld is nog wel op te vangen maar Erikssen ook weg
wordt lastiger..
Daar gaat Ajax niet mee akkoord hoor. Ajax wil voor alleen Eriksen al 17.5 miljoen. Bovendien, als Eriksen de #3 van Duitsland afwijst, wetende hoe veel aanvallende middenvelders Tottenham heeft... mwah, dat moet ik nog maar eens zien.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:28 schreef Sander111 het volgende:
Met een 1 jaar contract voor beide is het zeker geen laag bedrag
Sander111
 Sander111 - zondag 11 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:09 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Met een 1 jaar contract voor beide is het zeker geen laag bedrag
In principe 1 jarig contract, maar Ajax zit niet in de positie dat ze een laag bedrag moeten accepteren omdat ze anders gratis weglopen. Beiden tekenen toch weer voor een jaar bij...

Als Ajax slim is, zetten ze een doorverkoop percentage in de overeenkomst bij Eriksen. Kan zomaar zijn dat hij over een paar jaar weer flink doorverkocht wordt aan de echte top.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Ik roep nu een paar namen, Heitingha en Chivu ?
Als ervaring erbij, of niet nodig jullie mening?

Vervanger Eriksen, Andersen of Fischer op zijn plaats,
Miss een flankspeler erbij... De Bruyne huren zou fenomenaal zijn!!

Tielemans van Anderlecht is een van de grootste talenten 16 of 17 is die jongen
Hij is het geld zeker waard..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:28 schreef Sander111 het volgende:
Klasse spelers zeker maar als Tottenham de club is waar beide heren
op zitten te wachten gaan ze weg.. Gaan echt niet bijtekenen als ze niet
weg mogen dus gratis de deur uit is ook geen optie..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:13 schreef iAmsterdam het volgende:
Ik roep nu een paar namen, Heitingha en Chivu ?
Als ervaring erbij, of niet nodig jullie mening?

Vervanger Eriksen, Andersen of Fischer op zijn plaats,
Miss een flankspeler erbij... De Bruyne huren zou fenomenaal zijn!!

Tielemans van Anderlecht is een van de grootste talenten 16 of 17 is die jongen
Hij is het geld zeker waard..
Chivu zou op moisander zijn plek komen dus heb je niks aan..
Heitinga lijkt me ook niet slim omdat je van der Hoorn dan voor de bank gekocht heb.
Tadic op Erikssen zijn plek en Fischer lekker laten staan.
Zoals verwacht zijn chadli, Djuricic, Maher al vertrokken dus weinig opties over.
Ook Babel had behouden kunnen blijven voor links en Fischer op Erikssen zijn plek
We zullen even moeten afwachten zie niet veel directe versterkingen in nederland
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 10:46   quote  deeplink  
In Nederland zijn alleen spelers over als:
Toornstra
Schalk
Duarte
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:12 schreef Sander111 het volgende:

[..]

In principe 1 jarig contract, maar Ajax zit niet in de positie dat ze een laag bedrag moeten accepteren omdat ze anders gratis weglopen. Beiden tekenen toch weer voor een jaar bij...

Als Ajax slim is, zetten ze een doorverkoop percentage in de overeenkomst bij Eriksen. Kan zomaar zijn dat hij over een paar jaar weer flink doorverkocht wordt aan de echte top.
Ja die doorverkoop percentage hadden ze ook beter moeten doen bij Vertonghen en Suarez

Maar mensen die zeggen geen titel zonder Eriksen, dan zeg ik kijk onze selectie zonder Eriksen, wie heeft er dan een betere selectie?
Alleen het is jammer voor de ChamL
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:46 schreef Hummel10 het volgende:
In Nederland zijn alleen spelers over als:
Toornstra
Schalk
Duarte
Schalk heeft nog geen eens een basisplaats bij Nac
Duarte daar ben ik niet weg van.

Toornstra daar willen ze veel miljoenen voor, dan kan Ajax het beter intern oplossen
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Eriksen!
Als hij gaat veel succes! Je hebt het verdient, hoe jammer ik het ook vind
Hij is een echte Ajacied geworden altijd gaf hij aan ik ga niet zomaar weg Ajax moet ook aan mij verdienen
Waar vind je nog zulke spelers hij is het tegenovergestelde van Toivonen

Aldeweireld ook hij een echte Ajacied we mogen trots op ze zijn!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heitinga lijkt me ook niet slim omdat je van der Hoorn dan voor de bank gekocht heb.
Zoals verwacht zijn chadli, Djuricic, Maher al vertrokken dus weinig opties over.
Ook Babel had behouden kunnen blijven voor links en Fischer op Erikssen zijn plek
We zullen even moeten afwachten zie niet veel directe versterkingen in nederland
Babel is toch al weg naar Turkye..

Tadic vind ik miss ben ik de enige een beetje overschat vooral voor het geld wat ze voor hem willen hebben

Ik zie ook geen aankopen, of ze moeten bij de topclubs een interresante speler kunnen huren, zoals we dat deden bij Bojan
iemand van het niveau De Bruyne.

Vd Vaart zou de perfecte vervanger voor Eriksen zijn..
Maar hij wilt denk ik nog minimaal 2jaar genieten van een hoog salaris
Eide
 Eide - zondag 11 augustus 2013 - 11:36   quote  deeplink  
Lui, Eriksen gaat niet naar Tottenham. Daar geloof ik he-le-maal niets van.

edit: nog even gekeken: de bronnen zijn Engelse tabloids.... -.-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door Eide --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Ik hoop het Eide, Maar Jan Vertonghen zou Eriksen en Toby zeker aan bevelen daar,
Wat hij ook bij Chadli deed.... dus He-le-maal niet vind ik ook wat voorbarig..
Maar ik hoop dat ze blijven... maar miss is dat He-le-maal niet realistisch;-)
Nogmaals ik hoop dat ze blijven vooral Eriksen..

Ps
De wedstrijd spanning is bij mij a begonnen!

Psv dat houd maar niet op wanneer krijgen ze een dipje;-)
Maarja eerste 5 wedstrijdem is de makkelijkste begin reeks ooit in de nederlandse
Geschiedenis voor een topclub... Dus als Ajax minimaal bij blijft want Psv staat na 5 wedstrijden gewoon op 15punten
Dan loopt Ajax er straks overheen.... Zie je nou de wedstrijdspanning is al aanwezig ik raaskalk maar door haha
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:50 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Schalk heeft nog geen eens een basisplaats bij Nac
Duarte daar ben ik niet weg van.

Toornstra daar willen ze veel miljoenen voor, dan kan Ajax het beter intern oplossen
Daarom dat zeg ik elke speler die de moeite waard was is al vertrokken Een
Chadli, Maher, Djuricic.
Tadic is wel een speler waar je voor naar het stadion gaat alleen
niet zo goed als bovenstaande. En zoals ik al aangeef er is weinig over op
de Nederlandse velden en kom je op spelers als
Toornstra, Duarte, Schalk ( zeg nergens dat ik die wil hebben)
Volgens mij speelt Schalk wek alles en was hij daar topscoorder in de voorbereiding?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 11:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom dat zeg ik elke speler die de moeite waard was is al vertrokken Een
Chadli, Maher, Djuricic.
Tadic is wel een speler waar je voor naar het stadion gaat alleen
niet zo goed als bovenstaande. En zoals ik al aangeef er is weinig over op
de Nederlandse velden en kom je op spelers als
Toornstra, Duarte, Schalk ( zeg nergens dat ik die wil hebben)
Volgens mij speelt Schalk wek alles en was hij daar topscoorder in de voorbereiding?
Maher vind ik voor dat geld niet de moeite waard,

Schalk speelt niet alles Lurling werd zelfs tegen Heerenveen op zij n plek gezet.. Amaoh was topscorer
En doelpunten tegen amateurs zeggen mij niet zoveel.. tis geen slechte speler maar voor Ajax dat nooit
Utrecht zit iig achter hem aan
Eide
 Eide - zondag 11 augustus 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 11:48 schreef iAmsterdam het volgende:
Ik hoop het Eide, Maar Jan Vertonghen zou Eriksen en Toby zeker aan bevelen daar,
Maar Jantje is ook maar 1 vent. Suarez zal ook wel door Jan worden aanbevolen... vooralsnog is Bale daar niet weg, is Soldado wel gekocht en gebeurt daar in london niet veel meer voordat er centen vrij komen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 11:58 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Maher vind ik voor dat geld niet de moeite waard,

Schalk speelt niet alles Lurling werd zelfs tegen Heerenveen op zij n plek gezet.. Amaoh was topscorer
En doelpunten tegen amateurs zeggen mij niet zoveel.. tis geen slechte speler maar voor Ajax dat nooit
Utrecht zit iig achter hem aan
Maher was maar 7 miljoen die is hij wel waard hoor..

Je gaat hoe dan ook kwaliteit inleveren..

Zie dan toch Tadic het liefst komen je moet toch spelers achter de hand houden
Wordt een zwaar seizoen en de voorhoede blijft niks over als Fischer linie zakt. (Aleen Andersen)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 12:11   quote  deeplink  
Bale gaat weg dat staat bijna wel vast...

Offtopic
Koeman houd niet vertrouwen in het duo De Vrij-Indi meteen gooit tie het weer om haha
En Cisse speelt mee haha word lachuh!
Hopelijk scoort net als Fernandez ook Castaignos tegen zijn oude club!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 12:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maher was maar 7 miljoen die is hij wel waard hoor..

Je gaat hoe dan ook kwaliteit inleveren..

Zie dan toch Tadic het liefst komen je moet toch spelers achter de hand houden
Wordt een zwaar seizoen en de voorhoede blijft niks over als Fischer linie zakt. (Aleen Andersen)
Ik vind Maher overschat..

Fischer of Andersen op de plek van Eriksen en dan heb je nog Klaassen en Serero achter de hand
Tadic voor al die miljoenen nee zo goed vind ik hem ook weer niet
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 12:16 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik vind Maher overschat..

Fischer of Andersen op de plek van Eriksen en dan heb je nog Klaassen en Serero achter de hand
Tadic voor al die miljoenen nee zo goed vind ik hem ook weer niet
Ik vind dat jij er geen kijk op hebt..
Tadic overschat kan nog Maher niet
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we opties zat voor deze twee posities
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Ik vind Maher idd iets overschat, geen slechte speler dat niet maar vind hem niet vele maler beter dan Klaasse
En 7miljoen geen zekerheid dat je er meer geld voor terug krijgt.. Aissati daarvan zei ik het ook in zijn begin tijd bij Psv
Toen zeiden ze ook Hummel je hebt er geen kijk op... tsja...
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 12:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind dat jij er geen kijk op hebt..
Tadic overschat kan nog Maher niet
4 wedstrijden bij PSV gespeeld nu en geen wedstrijd dat ik hem vond overtuigen. Het is wel degelijk een talent. Maar ik denk dat Andersen en Fischer zeker zoveel potentie hebben.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 augustus 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

4 wedstrijden bij PSV gespeeld nu en geen wedstrijd dat ik hem vond overtuigen. Het is wel degelijk een talent. Maar ik denk dat Andersen en Fischer zeker zoveel potentie hebben.
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Maar het wordt een lang seizoen en de selectie steeds dunner
Bij vertrek erikssen en alderweireld kan andersen op fischer
zijn plek maar ik zit rustiger als Erikssen blijft.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 21:04   quote  deeplink  
Huntelaar 2 goals Vd Vaart goal en assist... speelde ze maar bij Ajax...
20miljoen voor Toby en Eriksen... 20miljoen voor Huntelaar en Vd Vaart..
Jaja gebeurd niet salaris enz enz.. ik dag droomde ff in de avond...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 11 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Zou graag Tadic zien als vervanger van Eriksen...
Speelde geweldig!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:59 schreef NatjosFC het volgende:
Zou graag Tadic zien als vervanger van Eriksen...
Speelde geweldig!
nee man ....die knakker van AZ....
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Speeld zeker goed. Is nu te duur denk ik voor ajax. Een aantal wouden hem destijds al bij Groningen weg halen. Jammer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 09:11 schreef remco k het volgende:
Dat zei iedereen afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor ook. Voor iedere vertrekkende speler staat er wel een andere op.
Het sprookje zal eens uitgeblazen worden...met name als Eriksen vertrekt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 10:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Babel is toch al weg naar Turkye..

Tadic vind ik miss ben ik de enige een beetje overschat vooral voor het geld wat ze voor hem willen hebben

Ik zie ook geen aankopen, of ze moeten bij de topclubs een interresante speler kunnen huren, zoals we dat deden bij Bojan
iemand van het niveau De Bruyne.

Vd Vaart zou de perfecte vervanger voor Eriksen zijn..
Maar hij wilt denk ik nog minimaal 2jaar genieten van een hoog salaris
Inderdaad zou vd Vaart de perfecte vervanger zijn....maar zie jij hem komen...ikke niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0284411