|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ???......vertel weetkoppie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het topic dat jij toen helemaal in de shit zat en toen niks zag zitten in Frank de Boer, remember? ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het topic dat jij toen helemaal in de shit zat en toen niks zag zitten in Frank de Boer, remember? ;) Yep ouwe graver....jij heb een olifanten geheugen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt heel soms geef ik het.....merendeels ben ik het niet met jullie eens.....over onze eigen spelers zeker niet Je maakt me wel nieuwsgierig nu man. Laat eens zien wat je per positie van welke speler vind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Om op jullie niveau te blijven...en dat bedoel ik niet verkeerd hoor. Waar zijn de Litmanen,Bergkamp,Kluivert,Overmars,Huntelaar,Suarez,van de Sar,Davids....bij dit Ajax zie ik ze niet
En ik kan nog verder terug gaan....maar dat doe ik niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Je maakt me wel nieuwsgierig nu man. Laat eens zien wat je per positie van welke speler vind Kom maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:Om op jullie niveau te blijven...en dat bedoel ik niet verkeerd hoor. Waar zijn de Litmanen,Bergkamp,Kluivert,Overmars,Huntelaar,Suarez,van de Sar,Davids....bij dit Ajax zie ik ze niet En ik kan nog verder terug gaan....maar dat doe ik niet Zulk soort spelers heb je bij geen enkele club.. Ouwe romanticus. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben 50 D. dus verwendt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ik bijna 40 en realist. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat moet jij wel....maar had zomaar 4-1 kunnen zijn |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij mr hopen vanavond... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, nee maar dat was gewoon een keerpunt hier op het forum ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij weet alles Tobias.....ik ben bij wijs van spreken mijn laatste post al kwijt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ouwe sokken hier, ben blij dat ik met mijn 35 voor wat verjonging zorg. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: heb je dus niet de gouden jaren 70 van onze mooie club bewust meegemaakt ;-)
ik wel.... :-)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 12:57 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] heb je dus niet de gouden jaren 70 van onze mooie club bewust meegemaakt ;-) ik wel.... :-)) Nee, die weer niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben iets ouder dan de helft van jouw leeftijd, dus ik zorg ook wel een beetje voor het gemiddelde ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 12:57 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] heb je dus niet de gouden jaren 70 van onze mooie club bewust meegemaakt ;-) ik wel.... :-)) Ouwe bok ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 5 miljoen plus vd Wiel mogen ze van Rhijn opkomen halen! ;) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Laat alsjeblieft dit gerucht kloppen... Dan kunnen we verder met Ligeon. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 1 zwaluw maakt geen zomer, 1 goed optreden van Ligeon is geen reden hem heilig te verklaren. We weten dat Van Rhijn veel beter kan... maar goed, mocht Van Rhijn vertrekken hebben we wel een uitstekende reserve achter de hand.
En eventueel zou Greg terug kunnen komen natuurlijk. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Daley Blind (Ajaks), Jeffrey Bruma (Feyenoord Jeugd), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Dirk Kuyt (Feyenoord icoon), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Feyenoord Jeugd), Karim Rekik (Feyenoord Jeugd), Ricardo van Rhijn (Ajaks), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajaks), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Feyenoord Jeugd) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City). |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
sorry Dacht dat ik op 010 site zat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Noem jij je eigen club zo ????.......triest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:Om op jullie niveau te blijven...en dat bedoel ik niet verkeerd hoor. Waar zijn de Litmanen,Bergkamp,Kluivert,Overmars,Huntelaar,Suarez,van de Sar,Davids....bij dit Ajax zie ik ze niet En ik kan nog verder terug gaan....maar dat doe ik niet Ik denk dat een speler als Eriksen, Fischer of straks Andersen wel de potentie hebben om in die lijst te komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Halst liet een flink aantal hele zwakke momenten zien uit de wedstrijd van afgelopen week, met name verdedigend kwam ie een aantal keren toch in de problemen door eigen fouten. Ook aan de bal bleek het niet allemaal rozengeur en maneschijn.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ze zijn ook triest die 010 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 17:06 schreef NickyTee het volgende:Daley Blind (Ajaks), Jeffrey Bruma (Feyenoord Jeugd), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Dirk Kuyt (Feyenoord icoon), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Feyenoord Jeugd), Karim Rekik (Feyenoord Jeugd), Ricardo van Rhijn (Ajaks), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajaks), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Feyenoord Jeugd) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City). Als je het zo opschrijft dan kan Ajax iedereen wel opnoemen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat blijkt ook wel uit zijn post hier.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja, want het moge toch algemeen bekend zijn dat er overal oud Ajax spelers voetballen. Wel meer dan van dat klootjesvolk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 08:01 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja, want het moge toch algemeen bekend zijn dat er overal oud Ajax spelers voetballen. Wel meer dan van dat klootjesvolk. Lekker belangrijk ook.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je hoeft niet sarcastisch naar mij te doen hoor. Het was meer een reactie door die lozerpost van die kakkerlak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer knipt bij Ajax geen telefoonlijnen door
Er duiken iedere dag nieuwe geruchten op over Christian Eriksen en Toby Alderweireld. Speelt er concreet iets? Nee, nee en nog eens nee. Dat laat Frank de Boer weten.
Het wachten is op het moment dat het transfergeweld echt losbarst. Als het balletje eenmaal gaat rollen, kan dat ook consequenties hebben voor Ajax. Arsenal gaat bijvoorbeeld zeker nog geld uitgeven en zou zomaar eens kunnen aankloppen links of rechts.
Geruchten zijn er trouwens genoeg. Werkelijk ieder bericht waarin ook maar het woord 'Ajax' wordt gebezigd, is voor sommige websites reden om met uitgebreide verhalen te komen en de ene na de andere zaakwaarnemer te betrappen op dubieuze uitspraken, maar er speelt gewoon he-le-maal niets.
Gratis tip: geloof al die berichten gewoon niet en besteed er lekker geen aandacht aan. Er staan nu eenmaal geen twintig clubs in de rij voor Eriksen of Alderweireld. Laat staan dat zich iedere dag een nieuwe club meldt. Voorlopig zijn en blijven ze allebei Ajacied.
Het is rustig, meldt De Boer zelf tijdens het persmoment. Er speelt niks rond Eriksen en ook bij Alderweireld is niets gaande. Een transfer van de Belg naar Spartak Moskou is ook geen optie meer. Alderweireld voelt er zelf niks voor om naar Rusland te verkassen en Spartak haakte inmiddels af en kocht een andere verdediger.
De transfermarkt gaat dit keer begin september op slot. De deadline is iets verschoven omdat die anders middenin een weekeinde valt en sommige clubs hebben aan drie maanden bedenktijd nog niet genoeg. Er kan tot die tijd van alles gebeuren. Hoe rustig het nu ook is.
Des te later Ajax zijn spelers kwijtraakt, des te minder tijd blijft er over om eventueel vervangers aan te trekken. Deadlines opleggen en 'nee' verkopen is voor Ajax onmogelijk. Het blijft spannend tot het laatste moment. Telefoonlijnen doorknippen heeft ook al geen zin, reageert de trainer op een suggestie van Ajax Life. Dan bellen geïnteresseerde clubs de spelers gewoon zelf. http://www.ajaxlife.nl/updates/de-boer-knipt-bij-ajax-geen-telefoonlijnen-door?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 14:16 schreef Peterhs het volgende:[..] Je hoeft niet sarcastisch naar mij te doen hoor. Het was meer een reactie door die lozerpost van die kakkerlak. Was niet lullig bedoeld hoor! Bedoelde alleen naar de kakkerlak toe dat het geen reet boeit.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk dat Eriksen blijft....Alderweireld is binnen 2 dagen rond met Atletico...PSV ligt er uit voor de C.L. extra 7 miljoen voor Ajax...dan halen wij voor het weekend Duarte op!!!! Let maar op!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk dat Eriksen blijft....Alderweireld is binnen 2 dagen rond met Atletico...PSV ligt er uit voor de C.L. extra 7 miljoen voor Ajax...dan halen wij voor het weekend Duarte op!!!! Let maar op!!! Zie Eriksen wel naar de Spur's gaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee want die kunnen hem zo wel halen...wachten niet op verkoop Bale...Eriksen blijft gewoon... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee want die kunnen hem zo wel halen...wachten niet op verkoop Bale...Eriksen blijft gewoon... Wraf....ja baas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Spurs biedt op Eriksen
Ajax heeft de onderhandelingen geopend met Tottenham Hotspur over de verkoop van zijn sterspeler Christian Eriksen (21). De Londense club is na een lange rij buitenlandse clubs die door de Deense international de deur zijn gewezen, de eerste Europese naam die aanslaat bij de beste voetballer van de kampioen van Nederland.
Of de onderhandelingen in de laatste dagen van de transferperiode tot een goed einde worden gebracht, hangt voor een groot deel af van de bereidheid bij de Engelsen om hun eerste bod aanzienlijk te verhogen. Tussen wat Ajax vraagt een transferbedrag van 15 miljoen euro en wat Tottenham Hotspur biedt een bedrag van bijna 8 miljoen euro zit nu nog een te groot gat. Realistische prijs
Maar in het onderhandelingsspel tussen Ajax directeur Marc Overmars, Spurs-voorzitter Daniel Levy en diens technisch directeur Franco Baldini zal het gat de komende dagen nog wel kleiner worden gemaakt. De meest realistische prijs voor Eriksen wordt in het Europese clubcircuit geschat op zon 10 miljoen euro, omdat hij nog slechts een contract voor tien maanden heeft bij Ajax. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21843106/__Spurs_biedt_op_Eriksen__.html |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Zie ik hem wel heen gaan als dit waar is. Deal met bonusconstructies etc. Voor Eriksen is dit een mooie tussenstap naar de absolute top. Hij kan daar in de luwte beter worden. Zelfde gold voor Vertonghen. Al vond ik dat Jan wel verder was dan Chris qua volwassenheid in houding en spel toen hij naar Spurs vertrok. Maar misschien is ook wat meer een karakter ding.
Verschrikkelijke aderlating voor Ajax, maar ik we hebben genoeg deense talenten die het op zouden kunnen vangen. Al verwacht ik niet dat het een soepele transitie zal zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2013 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja dit was verwacht ik hoop dat Ajax geen 4 of 5 milj gaat uitgeven aan Duarte daar is hij niet byzonder genoeg voor, laat die plaats maar is invullen door Bojan en/of Serero/Andersen.Helaas had ik liever Maher gezien maar met deze 3 kan je denk ik redelijk dat gat invullen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 10:03 schreef nora het volgende:Tja dit was verwacht ik hoop dat Ajax geen 4 of 5 milj gaat uitgeven aan Duarte daar is hij niet byzonder genoeg voor, laat die plaats maar is invullen door Bojan en/of Serero/Andersen.Helaas had ik liever Maher gezien maar met deze 3 kan je denk ik redelijk dat gat invullen. Ik geloof weinig van de berdragen. Overmars gaat na het eerste bod van een miljoen niet ineens 1,5 miljoen extra bieden plus ook nog eens bonussen. Verder weet ik zeker dat Smit dit bod wel geaccepteerd zou hebben. Dat er wat speelt weet ik bijna zeker de bedragn neem ik met een kilo zout |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chris heeft aangegeven naar een topclub te willen. Hij heeft de #3 van Duitsland afgewezen. Spurs is een mooie club, een goede Engelse subtopper maar geen topclub.
Geen CL, weinig kansen op titels. Het kan natuurlijk dat Chris er wel voor kiest maar Spurs is geen club waar hij geen nee tegen kan zeggen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 10:23 schreef Eide het volgende:Chris heeft aangegeven naar een topclub te willen. Hij heeft de #3 van Duitsland afgewezen. Spurs is een mooie club, een goede Engelse subtopper maar geen topclub. Geen CL, weinig kansen op titels. Het kan natuurlijk dat Chris er wel voor kiest maar Spurs is geen club waar hij geen nee tegen kan zeggen. Engeland en veel betere spelers om zich heen loon zal ook beter zijn.. Tja geen topclub wel stap omhoog |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 10:23 schreef Eide het volgende:Chris heeft aangegeven naar een topclub te willen. Hij heeft de #3 van Duitsland afgewezen. Spurs is een mooie club, een goede Engelse subtopper maar geen topclub. Geen CL, weinig kansen op titels. Het kan natuurlijk dat Chris er wel voor kiest maar Spurs is geen club waar hij geen nee tegen kan zeggen. Laatste jaren rond plaats 4/5 in Engeland. Prachtig stadion. Goede selectie. Mooiste comp van de wereld. Spurs is echt niet zo maar een clubje en ik zou er niet laqng over hoeven na te denken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|