BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, maar toch. Het lijkt zo weinig.
En tis bullcrap dat omdat het nu 10 maanden is dat het dan nog lager wordt.
Zou logischer zijn als Ajax het juist verhoogd doordat de transfermarkt sluit.
Maargoed, ik weet er ook geen ene fuck van af.
Bij een meerjarig contract gaat de prijsomhoog,
Maarbij.een eenjarig contract is dit het laatste moment dat je er aan kunt verdienen,
En dus is de verkopende partij.genoodzaakt te kiezen voor het geld of voor het sportieve aspect...
Aangezien Eriksen niet meteen CL betekent zou Ajsx denk ik voor geld gaan...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 augustus 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax vroeg 15.....spurs bied/bood 8....dus zal wel 10 worden
Is echt zo fucking weinig. Al helemaal als men Toornstra, Tadic en die andere meukspelers voor hoger willen verkopen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 augustus 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bij een meerjarig contract gaat de prijsomhoog,
Maarbij.een eenjarig contract is dit het laatste moment dat je er aan kunt verdienen,
En dus is de verkopende partij.genoodzaakt te kiezen voor het geld of voor het sportieve aspect...
Aangezien Eriksen niet meteen CL betekent zou Ajsx denk ik voor geld gaan...
Dat weet ik ja.
Maar je kan hem zeg maar ook volgend jaar verkopen aangezien Eriksen heeft aangegeven dat hij best voor een jaartje wil bijtekenen. Dan is hij sowieso meer waard, levert meer geld op en is sportief dit jaar veel beter.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is echt zo fucking weinig. Al helemaal als men Toornstra, Tadic en die andere meukspelers voor hoger willen verkopen.
Tadic kun je zo ie zo vergeten kost minstens 12
Duarte zal nu 4 kosten
Toornstra 5/6 miljoen

We hebben onszelf ernstig te kort gedaan door Erikssen voor 11 te laten vertrekken.
Djuricic, Chadli, Maher hebben nu al een andere club.
Hoop dat Ajax nu vriend en vijand verrast en Toivonen ophaalt voor 4, 5 miljoen (sorry neman)
Spoeling is dun op de Nederlandse velden Duarte of Toornstra kan
maar liever dan Tadic of Finbagasson ophalen!
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
WTF moeten wij met finnbogason?? Kan niet ballen in de kleine ruimte en is net zoals Siggie een pure afmaker. En hem dan balen als Eriksen weggaat begrijp ik al helemaal niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 29 augustus 2013 - 10:45   quote  deeplink  
Gaat Eriksen weg dan? Misschien om ze zelf uit te leggen dat ze geen CL spelen en dat hij dus niet naar Tottenham komt. En anders staat er vast wel weer iemand anders op en worden we weer kampioen na een inhaalrace.

Kom op jongens, de wereld vergaat niet.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE ***+2
Andre Hazes was Ajac
 Andre Hazes was Ajac - donderdag 29 augustus 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Raf terug halen
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 29 augustus 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Ik vind Duarte een hele talentvolle speler, maar een directe vervanger voor Eriksen is het niet. Ik zou toch liever zien dat ze Andersen of Fischer op zijn positie zetten en ergens een goede vleugel aanvaller vandaan halen. Liefst uit het buitenland want hier betaald Ajax de hoofdprijs voor zelfs 3de rangs spelers. slaat nergens op.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 29 augustus 2013 - 11:31   quote  deeplink  
Van Ginkel huren van Chelsea? :P
JOOD
 JOOD - donderdag 29 augustus 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 10:42 schreef remco k het volgende:
WTF moeten wij met finnbogason?? Kan niet ballen in de kleine ruimte en is net zoals Siggie een pure afmaker. En hem dan balen als Eriksen weggaat begrijp ik al helemaal niet.
Idd beetje wazige reactie. Paniekaankopen klinkt hem wellicht bekend in de oren.

Ze zullen wel een plannetje hebben hoor. Duarte zal iedereen doen verbazen verwacht ik. Bojan is misschien wel beter dan Eriksen op die positie, Fischer zit eraan te komen, Andersen nog achter de hand. Het kwartje is bij Serero ook gevallen hoorde ik FDB deze week zeggen. Davy Klaassen moet de nieuwe Bergkamp worden.

Dus... Keus genoeg denk ik :)

(Al zou Toivonen wel een stunt zijn haha!)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
eindelijk...
sommigen hier denken blijkbaar dat Finbogason een goede actie heeft, maar die scoort vrijwel alles op de counter...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 12:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Idd beetje wazige reactie. Paniekaankopen klinkt hem wellicht bekend in de oren.

Ze zullen wel een plannetje hebben hoor. Duarte zal iedereen doen verbazen verwacht ik. Bojan is misschien wel beter dan Eriksen op die positie, Fischer zit eraan te komen, Andersen nog achter de hand. Het kwartje is bij Serero ook gevallen hoorde ik FDB deze week zeggen. Davy Klaassen moet de nieuwe Bergkamp worden.

Klaassen... laat die eerst maar eens leren dat de bal IN het doel moet...
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klaassen... laat die eerst maar eens leren dat de bal IN het doel moet...
Dat vind ik niet zo'n heel groot probleem, ja hij miste veel kansen de afgelopen wedstrijden bij Jong Ajax, maar hij is een middenvelder die uiteindelijk toch wel veel in die positie komt, ook dat is een belangrijke kwaliteit. Al zie ik hem meer als een type de Jong dan Eriksen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo'n heel groot probleem, ja hij miste veel kansen de afgelopen wedstrijden bij Jong Ajax, maar hij is een middenvelder die uiteindelijk toch wel veel in die positie komt, ook dat is een belangrijke kwaliteit. Al zie ik hem meer als een type de Jong dan Eriksen.
ja, maar hij speelde in de spits. niet vanuit het middenveld.
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Finnbogason is veel sneller en wendbaarder dan houten klaas Sigthorson, bovendien een betere afmaker en veelzijdige spits. Snap niet precies hoe je bij de vergelijking komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door moa --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Ik zelf vind dat een passende vervanger van Eriksen uit de gelederen kan komen. Bojan (hopend dat hij op die plek WEL rendeert) of Fischer zouden hem prima kunnen vervangen. Het nieuwe probleem zou dan kunnen zijn dat we een gebrek hebben aan goede buitenspelers. In plaats van Duarte zou ik me meer richten op een goede buitenspeler. Bij PEC Zwolle lopen er enkele goede buiten spelers rond. Goedkoper dan Duarte, die me overigens niet echt kan bekoren.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, maar hij speelde in de spits. niet vanuit het middenveld.
Oke, dat heb ik niet gezien, maar dan nog vind ik dat niet zon probleem.. Je ziet het beide kanten op veel vaker. Veel scoren in de jeugd en niet in het eerste, maar andersom zie je het ook best regelmatig..
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
FF een Serieuze vraag he. Kan iemand mij uitleggen op basis waarvan Bojan op de positie van Eriksen moet gaan spelen??? Ik heb denk ik iedere wedstrijd van Bojan bij Barca1 gezien, en daar heeft ie nooit gespeeld, in Italie is ie volledig geflopt dus ik ben heel benieuwd op basis waarvan een pure aanvaller een linie terug uit de voeten zou kunnen op een positie waar ie nog nooit gespeeld heeft..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:
FF een Serieuze vraag he. Kan iemand mij uitleggen op basis waarvan Bojan op de positie van Eriksen moet gaan spelen??? Ik heb denk ik iedere wedstrijd van Bojan bij Barca1 gezien, en daar heeft ie nooit gespeeld, in Italie is ie volledig geflopt dus ik ben heel benieuwd op basis waarvan een pure aanvaller een linie terug uit de voeten zou kunnen op een positie waar ie nog nooit gespeeld heeft..
omdat hij simpelweg op de positie waar hij nu speelt absoluut niet rendeert! Of je zet hem op de bank of je probeert hem op Eriksen's zijn plaats.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Overigens geloof ik best dat hij creativiteit heeft, dus waarom niet. In Italie spelen ze het spelletje net iets anders, misschien dat dat de reden is waarom hij is geflopt. Misschien ook wel, omdat het misschien helemaal niet zo'n geweldige speler is.
joduh
 joduh - donderdag 29 augustus 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Volgens mij nooit doen man.... Veel balverlies.....
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:13 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

omdat hij simpelweg op de positie waar hij nu speelt absoluut niet rendeert! Of je zet hem op de bank of je probeert hem op Eriksen's zijn plaats.
Dat is geen uitleg waarom hij daar wel zou renderen.
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:13 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Gewoon terugsturen, Bojan is technisch uitzonderlijk vaardig, maar voor de rest komt hij op heel veel punten veel te veel te kort.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Ik weet ook niet zeker OF hij daar rendeert, maar ik zie in hem wel een creatieve speler. Op de plek van Eriksen, heb je gewoon een creatieve speler nodig. Tegen Groningen kun je dat toch prima proberen. Anders ben ik bang dat hij rechtsbuiten blijft staan, omdat we daar geen goede vervanger voor hem hebben.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:36 schreef moa het volgende:

[..]

Gewoon terugsturen, Bojan is technisch uitzonderlijk vaardig, maar voor de rest komt hij op heel veel punten veel te veel te kort.
Helaas te laat vrees ik.
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:39 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Helaas te laat vrees ik.
Ja waarschijnlijk wel, voor het geld dat ze voor hem betalen had Ajax wel 3 buitenspelers kunnen halen bij laagvliegers en middenmotors in de eredivisie. Bijvoorbeeld Mokhtar, Promes en/of van Duinen. Dan heb je een aantal jonge talentvolle spelers met alle mogelijkheden.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:36 schreef moa het volgende:

[..]

Fijn dat dit al bepaald is na 4 wedstrijdjes... Een buitenlandse speler heeft gewoon ff tijd nodig.. Daarbij is het een combinatie speler en dit gaat gewoon niet met Schone
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn dat dit al bepaald is na 4 wedstrijdjes... Een buitenlandse speler heeft gewoon ff tijd nodig.. Daarbij is het een combinatie speler en dit gaat gewoon niet met Schone
Hij mist op 1 of andere manier gewoon regelmatig het overzicht, lijkt fysiek ook niet voldoende, het ziet er gewoon allemaal wat knullig uit. En ik kijk er neutraal naar.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

.... Daarbij is het een combinatie speler...
precies, en dat is nou net de reden, waarom ik hem graag eens achter de spits wil zien spelen. De combi's met Fischer, Siggie en de Jong wil ik wel eens zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:22 schreef moa het volgende:

[..]

Finnbogason is veel sneller en wendbaarder dan houten klaas Sigthorson, bovendien een betere afmaker en veelzijdige spits. Snap niet precies hoe je bij de vergelijking komt.
Klopt...geen reactie op gekregen zeker...hahaha
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hier wordt idd. goed omheen gefietst.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Hahaha in de hele kleine ruimte komt hij idd te kort...maar goed we heten niet allemaal van Persie of Suarez....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 11:07 schreef Andre Hazes was Ajac het volgende:
Raf terug halen
Zou niet verkeerd zijn....we kunnen nu wel wat ervaring gebruiken...hahaha
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:51 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

precies, en dat is nou net de reden, waarom ik hem graag eens achter de spits wil zien spelen. De combi's met Fischer, Siggie en de Jong wil ik wel eens zien.
maar hij verdedigd vrijwel niet mee..
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat lul jij nou, ik reageer overal op..
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha in de hele kleine ruimte komt hij idd te kort...maar goed we heten niet allemaal van Persie of Suarez....
En als Ajax spits voetbal je altijd in de kleine ruimte, kom op man dat zie je zelf toch ook wel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 12:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Mmmmmm...Toivonen zou zeker een stunt zijn...heeft body is een gifkikker die we zeker kunnen gebruiken voorin met scorend vermogen....is alleen niet geliefd in Amsterdam...ben daarom benieuwd hoe de supporters op hem zouden reageren...waarom is hij nog niet verkocht?? Dacht dat hij zelf niet rond kwam met Norwich...heeft Ajax misschien al een poos geleden achter de schermen contact gelegd ??? Wie weet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

En als Ajax spits voetbal je altijd in de kleine ruimte, kom op man dat zie je zelf toch ook wel..
En daar heeft Siggie moeite mee...maar goed jijn wilt altijd je gelijk...
Heb overigens nooit gezegd dat Siggie geen goede spits is...ben erg gecharmeerd van hem maar ik zie hem liever opdraven wat later in de wdstrijd mocht het 0-0 staan...als breekijzer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
PSV geeft korting op Ola Toivonen

PSV wil graag af van Ola Toivonen en daarom heeft de club besloten de vraagprijs te verlagen. De Zweed mag voor elk realistisch bedrag worden opgehaald in Eindhoven, weet De Telegraaf.

Toivonen (27) moest eigenlijk 5,7 miljoen euro opleveren, maar PSV wil voorkomen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vermoedt dat de korting niet veel verschil maakt. "Zelfs als hij maar 3 miljoen euro moet kosten, verwacht ik niet dat het lukt. Ik denk dat Toivonen blijft en volgend jaar gratis vertrekt."

Het is niet helemaal uitgesloten dat de aanvaller nog wat geld in het laatje brengt, maar de kans op een transfer is volgens Raiola deze zomer niet groot. "Op dit moment is er geen enkele club waar Ola naar toe wil. Er is nog een week en er kan nog iets gebeuren, maar ik verwacht dat nu niet."
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
PSV geeft korting op Ola Toivonen

PSV wil graag af van Ola Toivonen en daarom heeft de club besloten de vraagprijs te verlagen. De Zweed mag voor elk realistisch bedrag worden opgehaald in Eindhoven, weet De Telegraaf.

Toivonen (27) moest eigenlijk 5,7 miljoen euro opleveren, maar PSV wil voorkomen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vermoedt dat de korting niet veel verschil maakt. "Zelfs als hij maar 3 miljoen euro moet kosten, verwacht ik niet dat het lukt. Ik denk dat Toivonen blijft en volgend jaar gratis vertrekt."

Het is niet helemaal uitgesloten dat de aanvaller nog wat geld in het laatje brengt, maar de kans op een transfer is volgens Raiola deze zomer niet groot. "Op dit moment is er geen enkele club waar Ola naar toe wil. Er is nog een week en er kan nog iets gebeuren, maar ik verwacht dat nu niet."
Je gaat p$v toch niet sponsoren? Laat hem lekker wegkwijnen in het 2de! Komt-ie volgend jaar gewoon gratis -)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

maar hij verdedigd vrijwel niet mee..
Ook daar kun je op inspelen. Sneijder is ook niet bepaald een meeverdedigende speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat lul jij nou, ik reageer overal op..
Deze keer niet gast...kijk maar terug...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

love is in the air
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:43 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

love is in the air
Whahahaha mafkees!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:
Zet Bojan maar in de spits...heeft daar ooit ook gespeeld...krijgen we wat meer voetballend vermogen in de kleine ruimte...
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ook daar kun je op inspelen. Sneijder is ook niet bepaald een meeverdedigende speler.
Klopt, maar die speelt ook niet in een systeem met wtee aanvallende middenvelders, en die kan niet samen spelen met een type vd Vaart
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien dan even gaan lezen, heb er namelijk allang op gereageeerd in een andere post.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zet Bojan maar in de spits...heeft daar ooit ook gespeeld...krijgen we wat meer voetballend vermogen in de kleine ruimte...
Laat Siggie daar nu gewoon staan mensen. Maakt 3 belangrijke goals de afgelopen twee wedstrijden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Ajax waagde poging voor Van Ginkel bij Chelsea, maar ving bot

Donderdag, 29 augustus 2013 om 21:43

Volgens NOS-verslaggever Arno Vermeulen heeft Ajax geprobeerd Marco van Ginkel te huren van Chelsea. De Amsterdammers hebben, naar het lijkt, de onderhandelingen met Tottenham Hotspur succesvol afgerond en verkopen Christian Eriksen aan die club. In de zoektocht naar een geschikte vervanger zou Ajax hebben geprobeerd een huurdeal te bewerkstelligen met Chelsea, maar tevergeefs.
Ajax wilde Van Ginkel eind vorig seizoen al aantrekken, maar stuitte toen op weerwil bij Vitesse. Die club wilde niet met de landskampioen in gesprek gaan over een transfer. Chelsea meldde zich vervolgens en daarmee wenst men wél te praten. Van Ginkels zaakwaarnemer Rob Jansen verklaarde recent bij BNR dat zijn cliënt het liefst van alles van Vitesse naar Ajax was vertrokken.
Ajax was de beste tussenstap, omdat de jongen het zelf ook wenste. Ajax wilde dat ook heel graag. De speler wilde alleen maar naar Ajax, niet eens naar een andere club. Het bedrag wat Vitesse zou hebben gekregen, zit niet eens zo ver af van het Chelsea-verhaal. Dus het is niet eens zo'n groot verschil. Maar doordat Chelsea een enorme grip heeft op Vitesse, wordt er druk uitgevoerd op de speler. Ze willen hem hebben, legde Jansen twee weken geleden uit.
Ajax zag hoe Chelsea de afgelopen dagen Willian nog aantrok voor het middenveld en vermoedde dat Van Ginkel het wel eens lastig zou kunnen krijgen qua speeltijd. Daarom trok men aan de bel in Londen, maar men kreeg te horen dat Van Ginkel niet gehuurd kon worden. José Mourinho lijkt het toch te zien zitten in de jonge middenvelder, die zelf al aangaf duidelijke afspraken te hebben gemaakt met the Blues over speeltijd.

****Jammer zeer jammer.....van Ginkel had ik graag naar Ajax zien komen!!
Oceanu
 Oceanu - donderdag 29 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Precies, wil hem wel zien als De Jong achter Krkic speelt. Heeft ie meer steun aan en kan hem beter bedienen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0313358