|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:38 schreef Oceanu het volgende:[..] Precies, wil hem wel zien als De Jong achter Krkic speelt. Heeft ie meer steun aan en kan hem beter bedienen. Siem speelde achet Bojan in de jc schaal en tegen Roda en AZ...? toen was het ook al niks... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Siem speelde achet Bojan in de jc schaal en tegen Roda en AZ...? toen was het ook al niks... Bojan moet gewoon nog ff wennen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad laten we nieuwe spelers afzeiken.. Oo wacht weetje, we kopen nieuwe spelers dan laten we ze 4 wedstrijden spelen en dan totaal afzeiken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Siem speelde achet Bojan in de jc schaal en tegen Roda en AZ...? toen was het ook al niks... NIet goed inderdaad, maar waarom krijgt deze jongen geen tijd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is nu niet zo dat de rest van het elftal al aan het schitteren is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik bedoel, ik had ook meer van hem verwacht, dat is zeker. Maar het gehele elftal op C Eriksen en Siggie na heeft ondermaats gespeeld tot nu toe. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoho, ik zeg niet dat ik hem de tijd niet wil geven. maar er werdt gezegt dat hij met de Jong beter speelt, ik gaf daarop alleen maar aan dat ie in de wedstrijden met Siem ook verre van goed speelde... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:29 schreef remco k het volgende:Ik bedoel, ik had ook meer van hem verwacht, dat is zeker. Maar het gehele elftal op C Eriksen en Siggie na heeft ondermaats gespeeld tot nu toe. Sigtorsson ook niet overtuigend hoor. Was tegen Feyenoord ook telkens te laat. Alleen die kopbal was lekker voor de rest was ie niet bijzonder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Sigtorsson ook niet overtuigend hoor. Was tegen Feyenoord ook telkens te laat. Alleen die kopbal was lekker voor de rest was ie niet bijzonder 3 goals op 4 wedstrijden, daar wordt een spits op afgerekend.. Prima dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 13:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoho, ik zeg niet dat ik hem de tijd niet wil geven. maar er werdt gezegt dat hij met de Jong beter speelt, ik gaf daarop alleen maar aan dat ie in de wedstrijden met Siem ook verre van goed speelde... Bedoel het ook niet direct richting jou, alleen zijn er al heel veel mensen hier die hem afschrijven. En dat zijn echt dezelfde mensen die op de banken stonden te dansen toen ie kwam.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/72885/de-boer-twee-kandidaten-op-het-oog-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RAFAEL? - Frank de Boer was vrijdag aanwezig als 'eerste gast' bij de opnames van een nieuwe reeks College Tour afleveringen. Zoals altijd is het concept van College Tour dat de studenten voornamelijk de vragen stellen. Onder die vragen zat ook de vraag wie er nu als vervanger komt voor Christian Eriksen.
Bij de vraag wie er als vervanger wordt aangetrokken voor Eriksen, beaamde De Boer direct dat Ajax Lerin Duarte op het oog heeft. Daar bleef het echter niet bij. De hoofdtrainer van Ajax gaf aan dat Duarte één van de twee kandidaten is waar Ajax interesse in heeft.
Over de andere kandidaat wilde De Boer niet teveel kwijt, maar na doorvragen van de studenten kwam er uiteindelijk nog uit dat het een Nederlandse speler betreft die momenteel in het buitenland actief is. Toen iemand nog suggereerde dat het Rafael van der Vaart is, wist De Boer maar al te goed wist dat de middenvelder op de training met een blessure was uitgevallen.
Bekend is dat Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel te huren van Chelsea. De Londense club zou echter hebben aangegeven dat Van Ginkel niet te huur is. Verder informeerde Ajax Showtime nog bij Urby Emanuelson, maar de speler van AC Milan zei niks te weten van interesse van Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zoals ik in het Eriksen topic al zei: je kan mij van het plafond schrapen als FdB Raf weet terug te halen. dat zou echt het erg goed zijn. Ik geloof er weinig van maar een man mag hopen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Rafael van der Vaart zou natuurlijk prachtig zijn, maar ik geloof het eerlijk gezegd niet dat hij het gaat worden.
Maaaaaaaarrrrrr..... niet geschoten is altijd mis..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja van der Vaart zou een speler zijn die direct ergens kan spelen, met die soap tussen silvie en rafael is hij misschien toe aan nederland? Zou zomaar kunnen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Direct spelen dan weer niet aangezien VDV gebleseerd is (zwaarte onbekend) |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Denk niet dat HSV hem laat vertrekken, maar als er ook maar een kleine kans bestaat dan zou ik er als Ajax zijnde vol voor gaan. Gezien de CL poule denk ik echt dat we iemand nodig hebben op het middenveld na het vertrek van Chris. We hebben genoeg talent, maar een veteraan als Van der Vaart weet wat er gevraagd word in zulke wedstrijden en kan andere jongens op sleeptouw nemen. Maargoed, ik droom nog wel even verder. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 3 goals in 1 wedstrijd Pelle... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:42 schreef RoodWit81 het volgende:Denk niet dat HSV hem laat vertrekken, maar als er ook maar een kleine kans bestaat dan zou ik er als Ajax zijnde vol voor gaan. Gezien de CL poule denk ik echt dat we iemand nodig hebben op het middenveld na het vertrek van Chris. We hebben genoeg talent, maar een veteraan als Van der Vaart weet wat er gevraagd word in zulke wedstrijden en kan andere jongens op sleeptouw nemen. Maargoed, ik droom nog wel even verder. Eens...maar droom lekker verder... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat hoorde ik bij matavz geloof ik ook.... Kijk hoe goed hij nu is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Matavs is helemaal geen verkeerde spits...scoorde zelfs nog tegen Milan...moet beter aangespeeld worden...denk wel dat hij bij ons zou passen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Matavs is helemaal geen verkeerde spits...scoorde zelfs nog tegen Milan...moet beter aangespeeld worden...denk wel dat hij bij ons zou passen... Kost ook een hoop muntjes Sjakie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jaaa jaa.. Dat denk je, t is totaal geen garantie en een spits bij ajax heeft een andere rol dan bij psv of feyenoord.. Ajax heeft iemand nodig die het zelf ook kan creëren maar matavs of een pele kunnen het niet zelf creëren en alleen een bal binnen tikken, iets dat ook goed is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:53 schreef freakie het volgende:jaaa jaa.. Dat denk je, t is totaal geen garantie en een spits bij ajax heeft een andere rol dan bij psv of feyenoord.. Ajax heeft iemand nodig die het zelf ook kan creëren maar matavs of een pele kunnen het niet zelf creëren en alleen een bal binnen tikken, iets dat ook goed is. Vind ik onzin, van Siggie wordt het namelijk ook niet verwacht en die is toch echt door de Boer zelf gehaald.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik onzin, van Siggie wordt het namelijk ook niet verwacht en die is toch echt door de Boer zelf gehaald.. Foutje van de Boer!! Hahaha Denk namelijk ook dat een meer voetballende spits beter in dit team past... Maar goed ik hoop het beste voor Sigthorsson want een andere spits gaat er nu echt niet van komen...hoeft ergens ook niet want we hebben meer aan een hele goede CVM.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lees nu allerlei berichten dat Ajax nu gaat voor de Marokkaan Labyad van Sporting naast Lerin Duarte...hoop dat dit geruchten zijn...leuke voetballer maar gaf problemen bij PSV...ja en dat heb je Marokkanen.... Ook de naam Yossi Benayoun middenvelder van Chelsea duikt op....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 10:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Lees nu allerlei berichten dat Ajax nu gaat voor de Marokkaan Labyad van Sporting naast Lerin Duarte...hoop dat dit geruchten zijn...leuke voetballer maar gaf problemen bij PSV...ja en dat heb je Marokkanen.... Is gerucht idd mr mijn zegen heb je ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze kunnen Yossi Benayoun middenvelder van Chelsea ook huren...in deze speler had Ajax in het verleden ook interesse in.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax heeft opties, Benayoun kandidaat
Marc Overmars gaat ervan uit dat hij zaterdagmiddag meer duidelijkheid krijgt over de eventuele opvolgers van Christian Eriksen bij Ajax.
Er zijn meerdere opties. In gesprek met het Algemeen Dagblad gaf Overmars vrijdag aan niet over een eenzijdige optie te beschikken. "Zaterdag hopen we op meer duidelijkheid. Er zijn meerdere opties." De naam van Lerin Duarte zweeft al sinds het begin van de transferwindow rond en De Telegraaf voegde daar zaterdagochtend Zakaria Labyad aan toe. De oud-speler van PSV wil zich blijven ontwikkelen en hoopt op een terugkeer in Nederland.
Het Algemeen Dagblad deed zaterdagmorgen eveneens een duit in het zakje en meldde dat Yossi Benayoun ook een kandidaat is om Eriksen op te volgen. De Israëliër is bij Chelsea op een zijspoor beland en zou opnieuw op de radar van Ajax zijn verschenen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Agent Benayoun hult zich in nevelen
Door Sam van Raalte, 31 augustus 2013 11:23, 249 views, Bron: Ajax Showtime
Yossi Benayoun werd zaterdagochtend door het AD in verband gebracht met Ajax, waarna Ajax Showtime besloot contact op te nemen met de zaakwaarnemer van de speler. 'Ik wil die geruchten noch ontkennen noch ontkrachten', hult zijn agent Ronen Katzav zich in nevelen.
Benayoun is sinds juni transfervrij. De 33-jarige voetballer stond de afgelopen drie jaar bij Chelsea onder contract. Tijdens de laatste twee seizoenen werd hij verhuurd aan achtereenvolgend Arsenal en West Ham United. Eerder speelde de Israëliër onder meer voor Liverpool en Racing Santander.
Benayoun speelde op 16-jarige leeftijd één jaar in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij vanwege heimwee uit Amsterdam vertrok. Sindsdien is de international regelmatig met Ajax in verband gebracht. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 11:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze kunnen Yossi Benayoun middenvelder van Chelsea ook huren...in deze speler had Ajax in het verleden ook interesse in.... Ik dacht dat z'n contract ontbonden was? Lees ook dat Crystal Palace achter hem aan zit. Is in iedergeval letterlijk een echte jood. Maar onze hoop in bange dagen? Gozer is ook alweer 33. Zou hij nog een bijdrage kunnen leveren aan dit team?
Ben ook wel benieuwd wie die "nederlandse speler die in het buitenland actief is" zou moeten zijn. Het zou dan in principe om een middenvelder of een buitenspeler moeten gaan. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 11:49 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ik dacht dat z'n contract ontbonden was? Lees ook dat Crystal Palace achter hem aan zit. Is in iedergeval letterlijk een echte jood. Maar onze hoop in bange dagen? Gozer is ook alweer 33. Zou hij nog een bijdrage kunnen leveren aan dit team? Ben ook wel benieuwd wie die "nederlandse speler die in het buitenland actief is" zou moeten zijn. Het zou dan in principe om een middenvelder of een buitenspeler moeten gaan. Labyad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: is een halve...heeft een Marokkaans en een Nederlands paspoort..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Benayoun zou wel prima in de verhuur zijn. Zonde om transfergeld te betalen voor een 33 jarige. Huren kost minder en dan heb je een jaar om in de luwte iemand te brengen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 12:47 schreef Eide het volgende:Benayoun zou wel prima in de verhuur zijn. Zonde om transfergeld te betalen voor een 33 jarige. Huren kost minder en dan heb je een jaar om in de luwte iemand te brengen. is transfervrij... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hmm, dacht dat er over verhuur werd gesproken? Contract voor een jaar, optie op nog een jaar? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax heeft opties, Benayoun kandidaat Marc Overmars gaat ervan uit dat hij zaterdagmiddag meer duidelijkheid krijgt over de eventuele opvolgers van Christian Eriksen bij Ajax. Er zijn meerdere opties. In gesprek met het Algemeen Dagblad gaf Overmars vrijdag aan niet over een eenzijdige optie te beschikken. "Zaterdag hopen we op meer duidelijkheid. Er zijn meerdere opties." De naam van Lerin Duarte zweeft al sinds het begin van de transferwindow rond en De Telegraaf voegde daar zaterdagochtend Zakaria Labyad aan toe. De oud-speler van PSV wil zich blijven ontwikkelen en hoopt op een terugkeer in Nederland. Het Algemeen Dagblad deed zaterdagmorgen eveneens een duit in het zakje en meldde dat Yossi Benayoun ook een kandidaat is om Eriksen op te volgen. De Israëliër is bij Chelsea op een zijspoor beland en zou opnieuw op de radar van Ajax zijn verschenen. Ik was zwaar tegen Labyad, alleen lijkt het hij zich op persoonlijk vlak verbeterd te hebben, hij heeft zijn excuses aangeboden bij Brands, dat is natuurlijk goed van zon jongen.
Of het een verbetering is voor Ajax, ik denk van niet aangezien ik hem eigenlijk nog nooit iets heb zien presteren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap het verhaal over Marokanen en het niet samen kunnen gaan met Ajax ook niet helemaal hiero..
Kan me namelijk alleen El Hamdaoui herinneren, en ja die is niet geslaagd, maar dat zegt toch niks over de rest?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Aisattie, Assaidi, Labyad, El hamdaoui...hebben niet alleen bij Ajax problemen opgeleverd...zeg niet dat ze niet kunnen voetballen maar denk niet dat de Boer problemen oopzoekt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Labyad niet op verlanglijst Ajax
Nee, Ajax wordt het niet voor Zakaria Labyad. Marc Overmars bevestigt dat de 20-jarige middenvelder van Sporting Lissabon 'geen optie' is.
De 40-jarige directeur voetbalzaken heeft dat laten weten in een onderhoud met Voetbal International. Ajax is op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Christian Eriksen. Lerin Duarte (Heracles Almelo) is nadrukkelijk in beeld om hem op te volgen. Labyad, die in het tweede elftal van Sporting Lissabon acteert, heeft volgens De Telegraaf contacten met Feyenoord en Vitesse. De Marokkaan hoopt terug te keren in de Eredivisie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 16:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Aisattie, Assaidi, Labyad, El hamdaoui...hebben niet alleen bij Ajax problemen opgeleverd...zeg niet dat ze niet kunnen voetballen maar denk niet dat de Boer problemen oopzoekt... Aissati problemen?? Omdat ie niet goed genoeg was, maar heeft volgens mij nooit gal lopen spugen toch.. En onder de Boer zelfs nog goed gespeeld ook voordat ie wegging.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] Aissati problemen?? Omdat ie niet goed genoeg was, maar heeft volgens mij nooit gal lopen spugen toch.. En onder de Boer zelfs nog goed gespeeld ook voordat ie wegging.. Hij nam het wel op voor zijn maatje El Hamdaoui... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bakkal clubloos na ontbinden contract
Otman Bakkal is niet langer speler van Dinamo Moskou. De middenvelder heeft zijn contract bij de Russische club laten ontbinden. Dit houdt in dat hij transfervrij is en ook buiten de transferdeadline een nieuw club kan vinden. Foto Foto: Orange Pictures Bakkal (28) kwam weinig in actie voor Dinamo. Afgelopen seizoen viel de aanvallend ingestelde speler slechts vijf keer in. Ook in het beloftenteam had hij geen vaste basisplaats. Bakkal kwam in 2012 over van PSV. Trainer Sergei Silkin wilde de ex-international graag hebben, maar hij nam ontslag. Dan Petrescu, momenteel coach van Dinamo, zag weinig in de Nederlander. "Dinamo bedankt Bakkal voor zijn inzet en wenst hem veel succes in zijn verdere loopbaan", luidt het persbericht.
Niet dat ik kapot ben van Bakkal maar niet duur Overmars... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 12:47 schreef Eide het volgende:Benayoun zou wel prima in de verhuur zijn. Zonde om transfergeld te betalen voor een 33 jarige. Huren kost minder en dan heb je een jaar om in de luwte iemand te brengen. Sorry maar ik word zo moe van dit gezever. In de luwte brengen, langzaam brengen, eraan laten ruiken, kan nog geen drie wedstrijden per week spelen. Wat een gelul zeg!! Bakkali; 17 jaar speelt de sterren van de hemel. Eriksen was 18 en speelde een volle wedstrijd UIT bij Milan en is sindsdien basisspeler geweest. Wat goed is komt vanzelf en ja de jeugd maakt fouten maar ik zie liever een Bazoer en/ of Andrersen fouten maken dan dat ik naar een 33 jarige zeer matige speler moet gaan zitten kijken. We trekken allemaal jeugd en talenten aan maar NIEMAND krijgt de kans tot nu toe of je moet Sana, Schone of Poulsen heten!! Wat zal zon Bazoer nu denken. Die heeft twee speler voor zich die er allebei niks van kunnen en als hij ziet wat er nu bij zijn oude club gebeurd dan baalt hij wel even.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Bakkal clubloos na ontbinden contract Otman Bakkal is niet langer speler van Dinamo Moskou. De middenvelder heeft zijn contract bij de Russische club laten ontbinden. Dit houdt in dat hij transfervrij is en ook buiten de transferdeadline een nieuw club kan vinden. Foto Foto: Orange Pictures Bakkal (28) kwam weinig in actie voor Dinamo. Afgelopen seizoen viel de aanvallend ingestelde speler slechts vijf keer in. Ook in het beloftenteam had hij geen vaste basisplaats. Bakkal kwam in 2012 over van PSV. Trainer Sergei Silkin wilde de ex-international graag hebben, maar hij nam ontslag. Dan Petrescu, momenteel coach van Dinamo, zag weinig in de Nederlander. "Dinamo bedankt Bakkal voor zijn inzet en wenst hem veel succes in zijn verdere loopbaan", luidt het persbericht. Niet dat ik kapot ben van Bakkal maar niet duur Overmars... Koopjesjacht haha Benayoun en Bakkal gratis doe voor voorin Jovanovic erbij die zit ook zonder club... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Koopjesjacht haha Benayoun en Bakkal gratis doe voor voorin Jovanovic erbij die zit ook zonder club... Hahahaha wie zitten er in de uitverkoop??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Bakkal clubloos na ontbinden contract Otman Bakkal is niet langer speler van Dinamo Moskou. De middenvelder heeft zijn contract bij de Russische club laten ontbinden. Dit houdt in dat hij transfervrij is en ook buiten de transferdeadline een nieuw club kan vinden. Foto Foto: Orange Pictures Bakkal (28) kwam weinig in actie voor Dinamo. Afgelopen seizoen viel de aanvallend ingestelde speler slechts vijf keer in. Ook in het beloftenteam had hij geen vaste basisplaats. Bakkal kwam in 2012 over van PSV. Trainer Sergei Silkin wilde de ex-international graag hebben, maar hij nam ontslag. Dan Petrescu, momenteel coach van Dinamo, zag weinig in de Nederlander. "Dinamo bedankt Bakkal voor zijn inzet en wenst hem veel succes in zijn verdere loopbaan", luidt het persbericht. Niet dat ik kapot ben van Bakkal maar niet duur Overmars... Altijd al fan geweest van de speler Bakkal.. Alleen heeft ie nog niet alles uit zijn carriere weten te halen.. Bij Feyenoord vorig jaar een van de beteren, |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hopelijk geen spelers van ons meer! Las net Bennayoun die transfervrij is vandaar! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Altijd al fan geweest van de speler Bakkal.. Alleen heeft ie nog niet alles uit zijn carriere weten te halen.. Bij Feyenoord vorig jaar een van de beteren, Bij PSV de laatste jaren minder daar kwam hij nauwelijks aan spelen toe....bij Feyenoord was hij een dragende speler...denk dat hij nu de kuip weer inwandeld.. |
|
|
|