|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Was deze morgen al bekend dat hij misschien wel eens naar Ajax zou komen...ik zelf geloof daar niet in...33 jaar komt dan lekker bij ons zijn oude dag vieren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Was deze morgen al bekend dat hij misschien wel eens naar Ajax zou komen...ik zelf geloof daar niet in...33 jaar komt dan lekker bij ons zijn oude dag vieren... Jij wou toch ervaring.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heb jou eerder al laten weten geen dertigers te willen....
wel spelers met body en ervaring die internationale wedstrijden op hun conto hebben staan...ze hoeven niet bij topclubs zoals Barca, Real en Manchester te spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat jij wil is precies waar Ajax mee gestopt is, het aanschaffen van veel te dure spelers.. Dat wat jij opnoemt kost namelijk veel geld, en is geen enkele garantie to wat dan ook.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:19 schreef remco k het volgende:Wat jij wil is precies waar Ajax mee gestopt is, het aanschaffen van veel te dure spelers.. Dat wat jij opnoemt kost namelijk veel geld, en is geen enkele garantie to wat dan ook.. Ik dacht ooit ergens gelezen dat er ook uitzonderingen zijn.....een uitspraak van Overmars.....is dit geen uitzondering dan,wat geld betreft ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:19 schreef remco k het volgende:Wat jij wil is precies waar Ajax mee gestopt is, het aanschaffen van veel te dure spelers.. Dat wat jij opnoemt kost namelijk veel geld, en is geen enkele garantie to wat dan ook.. Wat basel je nou... heb vandaag nog gepost dat je geen spelers moet halen van boven de 5 miljoen.... maar als Ajax 1 uitzondering wil maken zou ik daar geen bezwaar tegen hebben....iemand uitzonderlijk zoals van Ginkel heb ik geen problemen mee....nogmaals heb het volste vertrouwen in onze technische staf...met wel 1 aantekening dat een aantal vorige aankopen niet al te best waren...hoop dat ze hier van geleerd hebben... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik dacht ooit ergens gelezen dat er ook uitzonderingen zijn.....een uitspraak van Overmars.....is dit geen uitzondering dan,wat geld betreft ? Niet specifiek voor een positie, maar voor een bepaalde speler wil ajax best meer geld uitgeven. Ik zou alleen niet weten voor wie ze op de CVM plek veel geld zouden moeten gaan neerleggen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik dacht ooit ergens gelezen dat er ook uitzonderingen zijn.....een uitspraak van Overmars.....is dit geen uitzondering dan,wat geld betreft ? Dacht het wel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat basel je nou... heb vandaag nog gepost dat je geen spelers moet halen van boven de 5 miljoen.... maar als Ajax 1 uitzondering wil maken zou ik daar geen bezwaar tegen hebben....iemand uitzonderlijk zoals van Ginkel heb ik geen problemen mee....nogmaals heb het volste vertrouwen in onze technische staf...met wel 1 aantekening dat een aantal vorige aankopen niet al te best waren...hoop dat ze hier van geleerd hebben... Je hoort niet eens wat je zelf post. en leest niet wat ik schrijf.
Je geeft aan welk type speler je zou willen, maar die zijn voor minder dan 5 miljoen niet te krijgen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] Niet specifiek voor een positie, maar voor een bepaalde speler wil ajax best meer geld uitgeven. Ik zou alleen niet weten voor wie ze op de CVM plek veel geld zouden moeten gaan neerleggen.. Hoezo zijn ze dat van plan dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nenam vraagt ernaar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Je hoort niet eens wat je zelf post. en leest niet wat ik schrijf. Je geeft aan welk type speler je zou willen, maar die zijn voor minder dan 5 miljoen niet te krijgen.. Lijkt me sterk...ga toch weg...Europa heeft heel wat landen hoor...onze scouting moet dan wel aan de slag.... Kijkend naar Duarte heeft volgens mij ook wel body...heeft in ieder geval zijn lichaam mee...is geen tuinkabouter... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij hebt het over veel geld voor de CVM positie of geef je nu een voorbeeld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nenam vraagt of Ajax een uitzondering zou maken, we hadden het over die positie. Een voorbeeld dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lijkt me sterk...ga toch weg...Europa heeft heel wat landen hoor...onze scouting moet dan wel aan de slag.... Kijkend naar Duarte heeft volgens mij ook wel body...heeft in ieder geval zijn lichaam mee...is geen tuinkabouter... Europese ervaring vraag je om.. Nou ben ik benieuwd naar je lijstje?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoop trouwens niet dat Ajax met Bennayoun op de proppen komt. Maar zoals ik in een ander topic al aangaf, aangezien Van Ginkel niet haalbaar is, is bakkal dan geen optie? Heb hem altijd goed gevonden en wordt erg onderschat vind ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben het wel met je eens. Alleen vind ik dat meer een vervanger voor de Jong.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Maar ik vind Van Ginkel ook dichterbij De Jong komen dan bij Eriksen. Vandaar mijn opmerking |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ik denk dat Ajax hem ook kan gebruiken. Sowiezo zal hij denk ik wel terug naar Nederland willen denk ik. Denk niet dat hij gelukkig was in een land als Rusland |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:44 schreef Loetje het volgende:Hoop trouwens niet dat Ajax met Bennayoun op de proppen komt. Maar zoals ik in een ander topic al aangaf, aangezien Van Ginkel niet haalbaar is, is bakkal dan geen optie? Heb hem altijd goed gevonden en wordt erg onderschat vind ik Misschien teveel type de Jong? Vond hem ook wel redelijk maar heeft een jaar bijna niet gespeeld. Denk dat je als vervanger Erikssen ook meer zo een type moet aantrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
5 wedstrijdjes is niet veel inderdaad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Misschien teveel type de Jong? Vond hem ook wel redelijk maar heeft een jaar bijna niet gespeeld. Denk dat je als vervanger Erikssen ook meer zo een type moet aantrekken. Andersen, Serrero, Meleg.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Je was me net voor! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eventueel Fischer ook nog.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Misschien teveel type de Jong? Vond hem ook wel redelijk maar heeft een jaar bijna niet gespeeld. Denk dat je als vervanger Erikssen ook meer zo een type moet aantrekken. Kijk Duarte zie ik niet als opvolger van Eriksen daar ben ik eerlijk in. Maar weet inmiddels ook geen enkele optie meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja inderdaad, dus als Duarte komt is dat voor die plek meer dan voldoende. Duarte heeft ook nog veel op de rechter vleugel gespeeld, al zou het ook zomaar kunnen dat Duarte voor de linker vleugel is gehaald en Fischer naar de plek van Eriksen gaat.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:56 schreef remco k het volgende:Ja inderdaad, dus als Duarte komt is dat voor die plek meer dan voldoende. Duarte heeft ook nog veel op de rechter vleugel gespeeld, al zou het ook zomaar kunnen dat Duarte voor de linker vleugel is gehaald en Fischer naar de plek van Eriksen gaat.. Ja zoiets zal het wel worden ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen. De mooie spelers zijn al vertrokken dus wordt of B keus of een verrassing uit de hoge hoed! Nou aub geen Poulsen, schone of Sana's meer! Kom maar op met die jeugd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja zoiets zal het wel worden ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen. De mooie spelers zijn al vertrokken dus wordt of B keus of een verrassing uit de hoge hoed! Nou aub geen Poulsen, schone of Sana's meer! Kom maar op met die jeugd! Voor Ajax is Duarte geen B keus Hummel. Ajax was al geïnteresseerd in Duarte nog voordat van Ginkel en Maher verkocht waren.. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Volgens Jan Smit gaat Duarte naar Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik ben bang dat het een gevalletje Sana gaat worden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Want Sana is al afgeschreven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor mij zeker niet.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Voor mij ook niet idd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk je dat er nog wat weg gaat dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bij Ajax weet je dat nooit. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik zie echt helemaal niks in hem wat hem tot een ajaxspeler zou moeten maken dus ben heel benieuwd waar jij dat vertrouwen op basseert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 23:23 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zie echt helemaal niks in hem wat hem tot een ajaxspeler zou moeten maken dus ben heel benieuwd waar jij dat vertrouwen op basseert Waarom zo verschrikkelijk negatief? Waarom zou het niks zijn dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Voor Ajax is Duarte geen B keus Hummel. Ajax was al geïnteresseerd in Duarte nog voordat van Ginkel en Maher verkocht waren.. Klopt de Boer was al gecharmeerd van hem destijds bij Sparta...de Boer trainde toen nog de jeugd....heb dit uit wel ingelichte kringen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: niet bang zijn komt goed...deze jongen heeft veel potentie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lees net op Voetbalzone dat Ajax waarschijnlijk nog een Nederlandse buitenspeler gaan halen uit het buitenland. Ik vrees Elia, zou voor mij grote twijfels opleveren. Hoop op john |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:38 schreef Loetje het volgende:Lees net op Voetbalzone dat Ajax waarschijnlijk nog een Nederlandse buitenspeler gaan halen uit het buitenland. Ik vrees Elia, zou voor mij grote twijfels opleveren. Hoop op john Zou dat niet betekenen dat Fischer dan op de plek van Eriksen gaat spelen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:38 schreef Loetje het volgende:Lees net op Voetbalzone dat Ajax waarschijnlijk nog een Nederlandse buitenspeler gaan halen uit het buitenland. Ik vrees Elia, zou voor mij grote twijfels opleveren. Hoop op john Elia mag van mij ook maar John zal ook mooi zijn! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Voor Ajax is Duarte geen B keus Hummel. Ajax was al geïnteresseerd in Duarte nog voordat van Ginkel en Maher verkocht waren.. Misschien als buitenspeler dan maar als am weet ik niet of dat zo is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nederlander topscorer in Zweden gaf al aan graag naar Ajax te verkassen... Technisch en vlug kereltje... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nederlander topscorer in Zweden gaf al aan graag naar Ajax te verkassen... Technisch en vlug kereltje... Ok dan, heeft hij ooit bij een Nederlandse club gespeeld? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|