|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja, nec... Maar is prima speler zie hem graag komen. Elia of John trouwens ook... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ah daardoor kwam die naam me zo bekend voor. Ik ken hem verder echt niet en weet zijn speelstijl ook niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb ff zijn carrière bekeken op Wikipedia maar niet echt vrolijk wordt je daar van.. Doe maar Elia of Ola |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 12:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nederlander topscorer in Zweden gaf al aan graag naar Ajax te verkassen... Technisch en vlug kereltje... Hoe kom jij bij hem uit?
Dat is toch die oud speler van NEC? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elia speelt amper. John zou geweldig zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha Arjen Robben op ee tribune, ga eens een praatje maken Overmars haha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: John speelt niet veel meer daarom staat ie open voor vertrek. Mooie speler om sig te bedienen. Elia past wel beter in het spelletje wat de Boer wilt spelen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
John kan eigenlijk alleen op Huurbasis, daar heeft Benifa z´n 15 miljoen voor betaald... gaan ze niet voor minder dan 10 laten gaan nu.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wie zegt dat het tussen Elia en Ola John gaat ??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hoeveel buitenspelers van Nederlandse nationaliteit in het buitenland ken jij die op een transferlijst staan?
Uit m'n hoofd kom ik op John, Elia en Labyad. Labyad is redelijk naar het rijk der fabelen gewezen, blijven Elia en John over lijkt me. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:03 schreef Eide het volgende:[..] Hoeveel buitenspelers van Nederlandse nationaliteit in het buitenland ken jij die op een transferlijst staan? Uit m'n hoofd kom ik op John, Elia en Labyad. Labyad is redelijk naar het rijk der fabelen gewezen, blijven Elia en John over lijkt me. en Kuyt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:03 schreef Eide het volgende:[..] Hoeveel buitenspelers van Nederlandse nationaliteit in het buitenland ken jij die op een transferlijst staan? Uit m'n hoofd kom ik op John, Elia en Labyad. Labyad is redelijk naar het rijk der fabelen gewezen, blijven Elia en John over lijkt me. El Kabir, zat ik aan te denken...
maar ik kom er net op, Barazite? komt van Arsenal, ging naar Monaca en verdiende daar een transfer naar Austria wien. Overmars heeft goede contacten met Arsenal dus ik sluit hem niet uit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:03 schreef Eide het volgende:[..] Hoeveel buitenspelers van Nederlandse nationaliteit in het buitenland ken jij die op een transferlijst staan? Uit m'n hoofd kom ik op John, Elia en Labyad. Labyad is redelijk naar het rijk der fabelen gewezen, blijven Elia en John over lijkt me. Een paar die ik zo nog kan verzinnen: Assaidi....Youssouf Hersi....Leroy George...Joshua john...toch denk ik met name aan het huren van Ola John...geen koop te duur... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Een paar die ik zo nog kan verzinnen: Assaidi....Youssouf Hersi....Leroy George...Joshua john...toch denk ik met name aan het huren van Ola John...geen koop te duur... Assaidi is al naar Stoke vriend... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Flikker op man. Mafkees. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik weet het maar van Ginkel was ook al naar Chelsea... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel man.....schoppen we hem met pek en veren de stad uit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Assaidi is van Liverpool gehuurd, denk niet dat die hem dan ook nog eens verhuren. ook al vind ik dat Assaidi totaal niet bij Stoke in het tactische plaatje past... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop op Ola John huren.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ken die knakker niet.....verder heb ik geen flauw idee |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Linksbuiten van Twente heeft zelfs in het Nederlands elftal gestaan...daarna voor 15 miljoen euro verkocht... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Linksbuiten van Twente heeft zelfs in het Nederlands elftal gestaan...daarna voor 15 miljoen euro verkocht... Zegt me nog steeds niets....sorry Sjakie Wie zegt trouwens dat het een nederlander is die ze willen halen...... Smoke on the water.... volgens mij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
'Heerenveen versterkt zich op huurbasis met Ajacied'
SC Heerenveen kan komend seizoen een beroep doen op de diensten van Joeri de Kamps. De middenvelder komt op huurbasis over van Ajax.
Dat meldt De Telegraaf zondagavond. De Kamps wordt de tweede Ajacied die op tijdelijke basis actief is in Friesland. Mitchell Dijks speelt al sinds de voorbereiding zijn wedstrijden voor het team van hoofdtrainer Marco van Basten. De overstap van De Kamps naar Heerenveen betekent dat ADO Den Haag naast de middenvelder grijpt. De Residentieclub wilde hem eveneens huren van de Amsterdammers. In maart verlengde De Kamps zijn contract nog tot medio 2016.
########Dat is na Dijks de volgende die ze verhuren aan Heerenveen....wie weet een deal ??? Wordt Finnbogason dan toch voor een gelimiteerd bedrag aangekocht door Ajax ??? er speelt wel iets...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:'Heerenveen versterkt zich op huurbasis met Ajacied' SC Heerenveen kan komend seizoen een beroep doen op de diensten van Joeri de Kamps. De middenvelder komt op huurbasis over van Ajax. Dat meldt De Telegraaf zondagavond. De Kamps wordt de tweede Ajacied die op tijdelijke basis actief is in Friesland. Mitchell Dijks speelt al sinds de voorbereiding zijn wedstrijden voor het team van hoofdtrainer Marco van Basten. De overstap van De Kamps naar Heerenveen betekent dat ADO Den Haag naast de middenvelder grijpt. De Residentieclub wilde hem eveneens huren van de Amsterdammers. In maart verlengde De Kamps zijn contract nog tot medio 2016. ########Dat is na Dijks de volgende die ze verhuren aan Heerenveen....wie weet een deal ??? Wordt Finnbogason dan toch voor een gelimiteerd bedrag aangekocht door Ajax ??? er speelt wel iets... Bull |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
Boussoufa en bouy zouden ook nog kunnen en misschien de guzman |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:'Heerenveen versterkt zich op huurbasis met Ajacied' SC Heerenveen kan komend seizoen een beroep doen op de diensten van Joeri de Kamps. De middenvelder komt op huurbasis over van Ajax. Dat meldt De Telegraaf zondagavond. De Kamps wordt de tweede Ajacied die op tijdelijke basis actief is in Friesland. Mitchell Dijks speelt al sinds de voorbereiding zijn wedstrijden voor het team van hoofdtrainer Marco van Basten. De overstap van De Kamps naar Heerenveen betekent dat ADO Den Haag naast de middenvelder grijpt. De Residentieclub wilde hem eveneens huren van de Amsterdammers. In maart verlengde De Kamps zijn contract nog tot medio 2016. ########Dat is na Dijks de volgende die ze verhuren aan Heerenveen....wie weet een deal ??? Wordt Finnbogason dan toch voor een gelimiteerd bedrag aangekocht door Ajax ??? er speelt wel iets... Tis vooral hoop voor jouw Jack, ik denk dat het niet gebeurd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey Ajax....mogen wij een paar spelers huren van jullie.....krijgen jullie Finbogasson voor een prikkie..... Stierenpoep Sjakie....geloof je het zelf...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk het zelf ook niet maar wie weet Ziyech, van la Parra of Wildschut....hahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey Ajax....mogen wij een paar spelers huren van jullie.....krijgen jullie Finbogasson voor een prikkie..... Stierenpoep Sjakie....geloof je het zelf...... Ze zijn wel met elkaar in gesprek.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk het zelf ook niet maar wie weet Ziyech, van la Parra of Wildschut....hahahaha... Of Van Basten. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat is een goeie van Basten voor de spits positie...of als rechtsbuiten...hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geloof er geen reet van.....die gaat cashen in het buitenland....no offence naar jou toe Sjakie |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat Sjakie Swart van stal wordt gehaald :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Of Sjakie Huntelaar...hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het is toch gebeurd, ongelooflijk. 100 miljoen euro voor een speler. Sjonge jonge, wat is het voetbal in Europa verziekt en verneukt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ze sporen voor geen meter...straks is Spanje naar de kloten en gaan onze miljarden daar naar toe...betalen wij dus Bale... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Het is toch gebeurd, ongelooflijk. 100 miljoen euro voor een speler. Sjonge jonge, wat is het voetbal in Europa verziekt en verneukt. Daarom blijf ik het raar vinden dat voor een speller als Eriksen maar total 13,5 mjn wordt betaald. dat is 7x !!! minder, terwijl ik denk dat Eriksen een veel grotere speller gaat worden dan Bale
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Het is toch gebeurd, ongelooflijk. 100 miljoen euro voor een speler. Sjonge jonge, wat is het voetbal in Europa verziekt en verneukt. Triest...maar waar....soms denk ik ook,ik stop met deze waanzin....het voetbal volgen.....Ajax is sterker,net als stoppen met roken....Ajax wint
Ik weet het vlees is zwak.....Ajax is net zo slecht als roken,geeft me hart verzakkingen.....kan het niet laten.
Morgen toch maar ff het Jellinek bellen......... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:ze sporen voor geen meter...straks is Spanje naar de kloten en gaan onze miljarden daar naar toe...betalen wij dus Bale... Doen we al, want die bank die de lening heeft verschaft heeft eerder steun gekregen van de EU. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
'Kans op komst John slinkt'
Door Sam van Raalte, 1 september 2013 22:24, 2224 views, Bron: VI
Volgens Voetbal International is de kans op een verhuurperiode van Ola John bij Ajax geslonken. Benfica heeft namelijk te maken gekregen met een blessuregolf.
Ook vleugelaanvaller Eduardo Salvio is geblesseerd geraakt en dus is Benfica volgens VI van plan om John van de transferlijst te halen. John mocht aanvankelijk verhuurd worden.
#### Vind het onvoorstelbaar dom dat Ajax Boerrigter heeft laten gaan.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind je nu... Maar het leek destijds logisch aangezien zijn vorm.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boerrigter is bagger........manke nelis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Lag na 1 wedstrijd Celtic alweer in de lappenmand, dus zekerheidje zou het ook nu niet zijn geweest. Komen hem wel tegen in de CL. Hoop dat hij dan echt bewijst dat zijn transfer alleen maar goed uit heeft gepakt voor Ajax en niet andersom. Maar vaak zie je dat zulke jongens dan ineens scoren in zulke wedstrijden en zijn we allemaal weer weken zuur.
Wel benieuwd of de laatste dag ons nog iets gaat brengen. Ik ga eerlijk gezegd nergens meer van uit. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Gaan ze nu weer voor Labyad omdat Benfica John schijnbaar nu niet meer wil verhuren.. Ik vind het wel een beetje kunst en vliegwerk als dit echt zo is. Klinkt niet alsof er echt een solide plan klaar lag. Ook vraag ik me af of Labyad echt wat toevoegd.
En namen zoals John en Labyad zijn wel een beetje the usual suspects. Staan wel bij meer nederlandse clubs op een lijstje. Heeft onze dscouting liggen slapen? Als het gerucht dan gaat dat ze het intern over Toivonen hebben gehad dan krijg ik dat gevoel wel een beetje.
Haal maar een paar scouts van Heerenveen op deze transfer periode. Denk dat we daar op den duur sterker van worden dan de huur van spelers die bij hun clubs op het tweede plan zijn geraakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 08:24 schreef RoodWit81 het volgende:Gaan ze nu weer voor Labyad omdat Benfica John schijnbaar nu niet meer wil verhuren.. Ik vind het wel een beetje kunst en vliegwerk als dit echt zo is. Klinkt niet alsof er echt een solide plan klaar lag. Ook vraag ik me af of Labyad echt wat toevoegd. En namen zoals John en Labyad zijn wel een beetje the usual suspects. Staan wel bij meer nederlandse clubs op een lijstje. Heeft onze dscouting liggen slapen? Als het gerucht dan gaat dat ze het intern over Toivonen hebben gehad dan krijg ik dat gevoel wel een beetje. Haal maar een paar scouts van Heerenveen op deze transfer periode. Denk dat we daar op den duur sterker van worden dan de huur van spelers die bij hun clubs op het tweede plan zijn geraakt. Daarom ze lopen nu achter de feiten aan moeten de laatste dag nog snel even een speler kopen/huren. 1 keer nog omdat ik het niet laten kan! Waar zijn Maher, Djuricic, Chadli??? Juist niet bij ons! 80 miljoen op de bank maar niet de ruimte om 1 van deze jongens aan te trekken op voorhand?? Sterk gehandeld gierige geldwolven!!! Nu komt het dus aan op een gelukstreffer met Duarte, Labyad |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Ajax richt zich alsnog op aantrekken van Labyad'
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:02 september 2013 om 07:46Categorie:Nieuws
Na het 'nee' voor Ola John richt Ajax zich mogelijk alsnog op Zakaria Labyad. Volgens De Telegraaf is de kans aanwezig dat de landskampioen maandag een poging voor de tweede keus gaat wagen.
Labyad stond in Amsterdam op het lijstje, hoewel technisch directeur Marc Overmars de belangstelling ontkende. Na het negatieve antwoord van Benfica, waar Ajax John hoopte te halen, schakelt de club mogelijk alsnog naar stadgenoot Sporting Portugal.
De twintigjarige Labyad aast op een terugkeer naar Nederland. De middenvelder is geen echte buitenspeler, maar kan wel op de flanken uit de voeten. De voormalig PSV'er zou ook contact hebben met Feyenoord en Vitesse.
bron:VP |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 08:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom ze lopen nu achter de feiten aan moeten de laatste dag nog snel even een speler kopen/huren. 1 keer nog omdat ik het niet laten kan! Waar zijn Maher, Djuricic, Chadli??? Juist niet bij ons! 80 miljoen op de bank maar niet de ruimte om 1 van deze jongens aan te trekken op voorhand?? Sterk gehandeld gierige geldwolven!!! Nu komt het dus aan op een gelukstreffer met Duarte, Labyad Hoezo zou duarte een geluks treffer zijn. Die jongen wou men bij ajax liever dan Maher en nog om het geld. Ik vind duarte een type SP'er die we nu niet hebben. Een beetje een Edgar Davids type alleen dan water aanvallend. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik weet het, het zijn geruchten...
Elia 4 miljoen, John 7 miljoen.
Had je best kunnen doen hoor als ajax zijnde. Omdat:
-Het twee spelers zijn, dan kan er eentje niet presteren. -Ze allebei niet voor niets weggekocht zijn uit de Eredivisie. -Je dan in totaal nog steeds 9 miljoen overhoudt aan transfergelden. -Je dan praat over een kwaliteitsinjectie van de selectie, iets dat geen overbodige luxe was.
Maar de andere kant is dat we kunnen zien hoe de opleiding van Ajax er op dit moment voorstaat. Laat maar komen die jeugd!! |
|
|
|