BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 18:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de jeugd het niveau op kan vangen wat siem en eriksen laten liggen?
Waar zeg ik dat?? Helemaal nergens, ik zeg alleen dat je niet beide spelers moet gaan kopen.. Ik denk namelijk dat zowel Fischer als Serrero op de plek van Eriksen kan spelen..
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Siggie...
En hier ligt dus ons probleem...onze spits die ze maar de hand boven het hoofd blijven houden...Als Siggie fit blijft....als hij laat zien dat hij kan scoren...dat vragen we ons al twee seizoenen af...
Hij is mede verantwoordelijk dat onze flanken de afgelopen seizoenen zwak waren...hij moet zich wat meer terug laten zakken...zoals Kluivert vroeger....
Ik vind Siggie een van de minste spitsen die Ajax ooit heeft gehad...

wij worden in principe 3x kampioen door Frank de Boer maar ook door Eriksen en De Jong...de Boer omdat hij degene was die het elftal weer liet voetballen...tikkie takkie...een heel groot verschil met het elftal onder Jol..lange halen snel thuis...al drie jaar worden wij op rij kampioen met Eriksen en de Jong...die zijn eigelijk niet te vervangen...maar ik weet niet of we ze nog kunnen motiveren om volgend jaar weer tegen PEC, NEC en Willem 2 uit te ballen....
Wat een onzin zeg, Siggie heeft gewoon een heel erg goed gemiddelde in de wedstrijden die hij speelt, alleen het fit blijven is dus een vraag, een vraag die door hem de Boer en de medische staf is beantwoord dat hij bij Ajax nog nooit zo fit is geweest als nu.. En hij maakt daarnaast ook nog eens een heel goede indruk nu.. Is erg balvast, maakt zijn doelpuntje..
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 19:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij moet aanspeelbaar zijn...en zich dus terug laten zakken..zoals een Pelle of Bony die altijd aanspeelbaar zijn....een technisch minder goede spits staat voor de goal zijn balletjes op te wachten....en ik zie hem heel weinig bewegen laat staan terug zakken...zodoende komen onze flankspelers ook niet tot hun recht....
Dat is maar net de opdracht die hij van de Boer meekrijgt.

je doet net alsof Ajax een aanval heeft uit de middenmoot van de eerste divisie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 april 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, Siggie heeft gewoon een heel erg goed gemiddelde in de wedstrijden die hij speelt, alleen het fit blijven is dus een vraag, een vraag die door hem de Boer en de medische staf is beantwoord dat hij bij Ajax nog nooit zo fit is geweest als nu.. En hij maakt daarnaast ook nog eens een heel goede indruk nu.. Is erg balvast, maakt zijn doelpuntje..
Ben nog niet zeker van hem...zie hem nog te weinig...komt nog tekort voor de top....is al twee jaar een vraagteken en niet alleen bij mij....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 april 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is maar net de opdracht die hij van de Boer meekrijgt.

je doet net alsof Ajax een aanval heeft uit de middenmoot van de eerste divisie..
Sigthorsson wel ja...Hoessen komt uit de eerste divisie... maar zie in hem meer toekomst...mits hij wat sterker wordt...is daar al flink mee bezig in het krachthonk....
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben nog niet zeker van hem...zie hem nog te weinig...komt nog tekort voor de top....is al twee jaar een vraagteken en niet alleen bij mij....
Door zijn blessures ja, hij is nu pijn vrij en speelt gewoon goed de laatste weken..
freakie
 freakie - dinsdag 30 april 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Remcoo, vind ik ook.. We hadden 2 jaar terug en 1 jaar terug het over matavs en narsingh.. Maar raak kopen in de ereduvisie gaat ajax niet meer doen, scouten en vreemde niet hele bekende goede spelers halen, reken er maar op dat ajax de komende jaren gewoon jeugd gaat gebruiken, serero gaat ook spelen, er is echt wel weer een nieuwe voor eriksen alleen moet er nu een vervanger voor die er dan staat zijn(jeugd). Deze spelers kennen het ajax spel dan helemaal en kunnen zo meespelen.
freakie
 freakie - dinsdag 30 april 2013 - 23:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2013 door freakie --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 23:35 schreef freakie het volgende:
Remcoo, vind ik ook.. We hadden 2 jaar terug en 1 jaar terug het over matavs en narsingh.. Maar raak kopen in de ereduvisie gaat ajax niet meer doen, scouten en vreemde niet hele bekende goede spelers halen, reken er maar op dat ajax de komende jaren gewoon jeugd gaat gebruiken, serero gaat ook spelen, er is echt wel weer een nieuwe voor eriksen alleen moet er nu een vervanger voor die er dan staat zijn(jeugd). Deze spelers kennen het ajax spel dan helemaal en kunnen zo meespelen.
Snap niet helemaal wat je tegen Matavz hebt...
Het was toentertijd met el hamlap duidelijk dat we een spits nodig hadden...
Toen was het Sigi of Matavz voor veel supporters...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 mei 2013 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 00:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Snap niet helemaal wat je tegen Matavz hebt...
Het was toentertijd met el hamlap duidelijk dat we een spits nodig hadden...
Toen was het Sigi of Matavz voor veel supporters...
Daarom denk ook dat hij fitter dan sig had geweest.
En Narsingh kun je ook niet echt beoordelen daar lange blessure.
freakie
 freakie - woensdag 01 mei 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Je kan ze niet beoordelen maar ze gingen allemaal psv kampioen maken;)
freakie
 freakie - woensdag 01 mei 2013 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat sommige Ajacieden hier bezielt???

Weten sommige mensen nog niet dat de tijden zijn veranderd bij Ajax??

Ajax gaat niet zo veel kopen, en zeker niet even 20 miljoen uitgeven aan een paar spelers....

Is er hier iemand die de Boer of Overmars dit al hebben zien doen?? Ik niet namelijk..

Als de Jong en Eriksen weg gaan, dan zal Ajax echt niet Maher en van Ginkel gaan halen..

Want welk signaal geeft dat af naar de aankomende jeugd?? NIet een heel goed signaal en we gaan dan ook weer aardig lijken op dat waar we PSV zo lekker veel van beschuldigen hier..

Kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen..... Pfffffffffffffffffffff
Ben blij dat remco precies zo denkt, kopen kopen kopen wordt het niet meer, genoeg smaak om op te vangen en anders wordt het een spelen in het buitenland, onbekend..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 09:41 schreef freakie het volgende:
Je kan ze niet beoordelen maar ze gingen allemaal psv kampioen maken;)
Wat Hummel zegt misschien had Matavz er wel 30 ingeschoten bij ons...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 11:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat had zomaar gekunnen ja.. Bij De Boer had hij meer kans gehad want Advocaat wisselt continu en daardoor raak je ook niet ingespeeld..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 11:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat had zomaar gekunnen ja.. Bij De Boer had hij meer kans gehad want Advocaat wisselt continu en daardoor raak je ook niet ingespeeld..
En heb je geen vertrouwen...
Al hoewel ik ook niet snap dat Matavz niet speelt,
Hij is beter dan Lens denk ik... hij had er iig meer gmaakt...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 11:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En heb je geen vertrouwen...
Al hoewel ik ook niet snap dat Matavz niet speelt,
Hij is beter dan Lens denk ik... hij had er iig meer gmaakt...
Hij is een betere spits idd, als je echte buitenspelers hebt lopen.. Maar Lens/Wijnaldum komen meer naar binnen en worden zijn kwaliteiten dus niet benut.. Al deed Lens het wel aardig hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 20:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij was wel goed voor zijn blessure maar misschien komt het nog.
Is hoessen een goede concurrent of verder kijken?
Hey Hummel...neem van mij aan dat Hoessen een betere spits wordt als Siggie...die komt er echt...Hoessen is sneller en technisher ze zijn hem aan het klaar stomen voor volgend seizoen..let maar eens op als hij een paar maanden in het krachthonk heeft gezeten...als je Siggie in het krachthonk zet voetbalt hij nooit meer...het meest frappante is dat Verbeek ons hier voor gewaarschuwd heeft...

Verbeek had twijfels bij Sigthorsson
Door sv, 6 oktober 2011 08:51, 217 views, Bron: AD | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Gertjan Verbeek had al twijfels of Kolbeinn Sigthorsson het fysiek aan kon bij Ajax.

'Ik vroeg me af of Kolbeinn het fysiek aan zou kunnen bij Ajax. Bij die club speel je om het kampioenschap en moet je ook presteren in de Champions League. Ik weet van vorig seizoen dat hij al moeite had met het aantal wedstrijden bij AZ. En dat terwijl hij halverwege het seizoen pas een basisplaats kreeg en niet alles speelde. Toen waren we al uitgeschakeld in de Europa League dus we speelden niet meer drie wedstrijden in de week. Toch had hij al moeite', zegt Verbeek in het Algemeen Dagblad.

Sigthorsson sloeg al eens een advies van Verbeek in de wind. 'Ik heb hem geadviseerd om het EK met Jong IJsland te laten schieten vanwege de grote belasting. Hij zei me toen dat hij toch wilde spelen. Zijn land had zich voor het eerst gekwalificeerd en dat was heel bijzonder voor hem. Prima, zei ik toen. Ik kan het je niet verbieden'.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 11:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Denk ik ook Natjos...daar kan Hummel weleens gelijk in hebben...met Fisher op links en met een fitte in vorm zijnde Boerrigter op rechts had een Matavs er zeer zeker meer als 22 ingeprakt....Matavs heeft echt een neusje...had zeer goed bij Ajax gepast....is ook sloveens international...mocht al invallen op het WK in Zuid- Afrika... is bij Slovenie nu de spits die in de basis staat.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:18   quote  deeplink  
De Boer: 'Blijven strikte grenzen hanteren op transfermarkt'
Door SAM VAN RAALTE __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 1 mei '13 18:28

Ajax toonde de afgelopen transferperiodes aan dat het niet zomaar meer met miljoenen smijt en spelers niet zomaar meer laat vertrekken. Hoofdtrainer Frank de Boer heeft woensdag aangegeven dat die lijn doorgezet zal worden in de aankomende transferperiode.

"We blijven vrij strikte grenzen hanteren op de transfermarkt", sprak de voormalig profvoetballer klare taal. "Er is altijd de mogelijkheid dat we een uitzondering maken, maar dan moet het om een heel goede speler gaan. In principe houden we vast aan de lijn die we hebben ingezet. Daar sta ik ook helemaal achter. We bewijzen opnieuw dat het vertrek van sleutelfiguren geen gevolgen hoeft te hebben."

De Boer gaf daarnaast aan dat hij altijd een persoonlijk gesprek voert met aankopen, zelfs met spelers die in de hogere jeugdelftallen instromen. "De jongens die vanuit onze opleiding doorstromen, ken ik al. Met aankopen voer ik een individueel gesprek", aldus De Boer in gesprek met Voetbal International. "Ergens op een neutrale plek of ik nodig ze bij me thuis uit. Dan kan ik ze recht in de ogen kijken. Dan probeer ik te weten te komen hoe ze over voetbal en trainingen denken, in hoeverre ze bereid zijn in zichzelf te investeren. Dan weet je vrij snel of er een klik is."
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hey Hummel...neem van mij aan dat Hoessen een betere spits wordt als Siggie...die komt er echt...Hoessen is sneller en technisher ze zijn hem aan het klaar stomen voor volgend seizoen..let maar eens op als hij een paar maanden in het krachthonk heeft gezeten...als je Siggie in het krachthonk zet voetbalt hij nooit meer...het meest frappante is dat Verbeek ons hier voor gewaarschuwd heeft...

Door sv, 6 oktober 2011 08:51, 217 views, Bron: AD | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Gertjan Verbeek had al twijfels of Kolbeinn Sigthorsson het fysiek aan kon bij Ajax.

'Ik vroeg me af of Kolbeinn het fysiek aan zou kunnen bij Ajax. Bij die club speel je om het kampioenschap en moet je ook presteren in de Champions League. Ik weet van vorig seizoen dat hij al moeite had met het aantal wedstrijden bij AZ. En dat terwijl hij halverwege het seizoen pas een basisplaats kreeg en niet alles speelde. Toen waren we al uitgeschakeld in de Europa League dus we speelden niet meer drie wedstrijden in de week. Toch had hij al moeite', zegt Verbeek in het Algemeen Dagblad.

Sigthorsson sloeg al eens een advies van Verbeek in de wind. 'Ik heb hem geadviseerd om het EK met Jong IJsland te laten schieten vanwege de grote belasting. Hij zei me toen dat hij toch wilde spelen. Zijn land had zich voor het eerst gekwalificeerd en dat was heel bijzonder voor hem. Prima, zei ik toen. Ik kan het je niet verbieden'.
Volgens mij heeft Siggie juist het halve seizoen in het krachthonk gezeten om sterker te worden en is hij momenteel fysiek in zeer goede staat, dit wordt gezegd door Siggie de Boer en de medische staf..

Fysiek wordt hij beter en sterker, dat kan bij mensen he..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 11:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen met name door het nieuwe beleid laten weten dat ze niet meer dan 5 miljoen uittrekken voor een nieuwe speler....heeft een speler exceptionele kwaliteiten en hij is duurder dan 5 miljoen proberen ze hem te huren...vandaar de samenwerking met Manchester en Barcelona...
Was al heel lang bekend Remco en dat weet jij ook...de Boer benadrukt het wederom...zie mijn bericht boven van gisteren...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 mei 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Siggie juist het halve seizoen in het krachthonk gezeten om sterker te worden en is hij momenteel fysiek in zeer goede staat, dit wordt gezegd door Siggie de Boer en de medische staf..

In zeer goede staat.....hehehehe dat is mijn auto ook Remco......kopen??
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk ik ook Natjos...daar kan Hummel weleens gelijk in hebben...met Fisher op links en met een fitte in vorm zijnde Boerrigter op rechts had een Matavs er zeer zeker meer als 22 ingeprakt....Matavs heeft echt een neusje...had zeer goed bij Ajax gepast....is ook sloveens international...mocht al invallen op het WK in Zuid- Afrika... is bij Slovenie nu de spits die in de basis staat.
Volgens mij stond daar een Narsingh op de flanken die iedere Ajax supporter gehaald wou hebben, stond daar een Lens op de vleugels die iedere Ajax supporter wou hebben en staat daar een Mertens op de vleugel die iedere Ajax supporter gehaald wou hebben.. Volgens mij niet de mindere t.o.v. onze Boerrigter en Fischer dit seizoen..

Matavsz is een zeer matige spits in de kleine ruimte blijkt nu en heeft het gewoon niet voor de top van Nederland..

Iedere Ajax supporter is in deze context uiteraard gechargeerd, ik neem aan dat men dat begrijpt..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Was al heel lang bekend Remco en dat weet jij ook...de Boer benadrukt het wederom...zie mijn bericht boven van gisteren...
Dus?
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

In zeer goede staat.....hehehehe dat is mijn auto ook Remco......kopen??
Ligt eraan, is het een Audi a4 avant van 2010 met niet meer dan 175 duizend op de teller??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 mei 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt eraan, is het een Audi a4 avant van 2010 met niet meer dan 175 duizend op de teller??
Fiat palio weekend.....sorry vriend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Laten we het hopen....sinds dat de Boer aangesteld is laat hij weten dat hij gecharmeerd is van het type Kluivert....kijken wie hem in de toekomst het meest benaderd...de tijd zal het uitwijzen...Hoessen of Sigthorsson...maakt niet uit...heb geen voorkeur...als hij maar flink gaat scoren...he
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij stond daar een Narsingh op de flanken die iedere Ajax supporter gehaald wou hebben, stond daar een Lens op de vleugels die iedere Ajax supporter wou hebben en staat daar een Mertens op de vleugel die iedere Ajax supporter gehaald wou hebben.. Volgens mij niet de mindere t.o.v. onze Boerrigter en Fischer dit seizoen..

Matavsz is een zeer matige spits in de kleine ruimte blijkt nu en heeft het gewoon niet voor de top van Nederland..

Iedere Ajax supporter is in deze context uiteraard gechargeerd, ik neem aan dat men dat begrijpt..
Hebben ze bij PSV ons derde jaars kampioenkoppel Eriksen en de Jong op het middenveld staan Remco ??....nee dus...
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Fiat palio weekend.....sorry vriend
Whahaha, jammer man, anders hadden we kunnen babbelen, had het namelijk gister et het vrouwtje over een andere auto..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hebben ze bij PSV ons derde jaars kampioenkoppel Eriksen en de Jong op het middenveld staan Remco ??....nee dus...
Nee daar staan Toivonen en Strootman die een goede toekomst toegedacht wordt en in de belangstelling staan van diverse topploegen, met name Strootman.. En van Bommel die de grote man is bij de ploeg..

Heel Nederland vond vooraf aan deze competitie het middenveld van PSV veruit het beste van de Nederlandse competitie..

En hoeveel assits hebben onze middenvelders op de spits?? Die van PSV heel wat meer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2013 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Heel Nederland ??? Hoor ik daar ook bij?? Zijn Toivonen en Strootman al eens kampioen geweest??...
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heel Nederland ??? Hoor ik daar ook bij?? Zijn Toivonen en Strootman al eens kampioen geweest??...
driekwart Nederland..

Toivonen in Zweden... Maar Eriksen en de Jong moesten dat ook eens een keer worden..

Maar wat heeft bovenstaande te maken met de aanvoer richting de spits en het renderen van deze spits????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Moet ik jou dat nog uitleggen ?
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:44   quote  deeplink  
De middenvelders van PSV hebben meer aanvoer gegeven aan de spitsen dan Eriksen en de Jong.. Dat die twee belangrijker zijn voor het elftal zegt helemaal niks over de prestaties van een spits..

Bij Ajax zou Matavsz feitelijk dus gewoon minder kansen krijgen in een wedstrijd dan dat hij nu bij PSV in een wedstrijd krijgt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:49   quote  deeplink  
Zeg jij nu dat Eriksen en de Jong in mindere mate een spits vrij voor de goal kunnen aanspelen dan een Strootman en een Toivonen?
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zeg jij nu dat Eriksen en de Jong in mindere mate een spits vrij voor de goal kunnen aanspelen dan een Strootman en een Toivonen?
Ze hebben tussen hun beide meer assists met Wijnaldum erbij die ook een groot gedeelte heeft gespeeld i.p.v. Toivonen dan de jongens van Ajax..

Daarbij heeft PSV meer gescoord, meer doelpogingen, dus het doet er niet zo toe of het wel niet beter is.. De feiten spreken dit seizoen voor zich..

En nee, ik vind ze geen beter middenveld hebben, de Jong en Eriksen zijn een beter duo dan die van PSV..
nora
 nora - woensdag 01 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Lens is op dit moment een betere spits als Matavz
hjf
 hjf - donderdag 02 mei 2013 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, jammer man, anders hadden we kunnen babbelen, had het namelijk gister et het vrouwtje over een andere auto..
Hé Remco! Ik heb een veel mooiere Italiaan. Kopen?
hjf
 hjf - donderdag 02 mei 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Ik lees net de berichten, dat Ajax bij vertrek van Eriksen en De Jong vol voor Maher en Van Ginkel gaan. Dat zou kunnen betekenen, dat Ajax bereid is meer te gaan betalen dan het eerder geschetste € 5mln. Als ga je er niet vol voor toch? Dat houdt tevens in, dat er geen spelers uit de eigen gelederen zijn, die beide steakhouders kunnen vervangen. Of zie ik dat verkeerd?
Jesper11
 Jesper11 - donderdag 02 mei 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Volgens het plan Cruijff wordt er bij vervanging van vertrokken spelers eerst gekeken naar interne opvolgers. Als die er, nog, niet zijn dan worden spelers gekocht. Het lijkt erop dat dat nu het geval is. En dat moet er inderdaad de beurs getrokken worden. Maher en Van Ginkel zullen niet goedkoop zijn. Maar goed, er komt ook aardig wat binnen uit verkopen en wederom inkomsten uit de CL.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 mei 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij oogt inderdaad flink sterk ja. Ben benieuwd want sig heeft mij nog
niet kunnen bekoren dit seizoen. Ajax spits moet je er "gewoon" 20 in
kunnen schieten. We gaan het zien volgend seizoen
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 11:05   quote  deeplink  
Uuuuuuu okeee hij heeft in 13 wedstrijden 7 goals gemaakt. Waar hij de eerste wedstrijden vooral wedstrijd ritme heeft opgedaan.. Okee okee..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 mei 2013 - 12:51   quote  deeplink  
en 2 enorm belangrijke goals...
echte spitsengoals tegen PSV en NAC, allebei vrij knappe goals als je het mij vraagt.
ook de goal tegen AZ vond ik erg goed van Sigi. die komt er wel hoor.
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 12:51 schreef NatjosFC het volgende:
en 2 enorm belangrijke goals...
echte spitsengoals tegen PSV en NAC, allebei vrij knappe goals als je het mij vraagt.
ook de goal tegen AZ vond ik erg goed van Sigi. die komt er wel hoor.
Dat denk ik ook ja, dus siggie doet het nu al prima..

Natuurlijk heb ik ook gedacht dat ajax eerder slechter speelde dan goed met siggie maar nu siggie vaker speelt staat hij vaker op de goede plek en loopt hij minder uit zijn rol weg.
nora
 nora - donderdag 02 mei 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 09:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij oogt inderdaad flink sterk ja. Ben benieuwd want sig heeft mij nog
niet kunnen bekoren dit seizoen. Ajax spits moet je er "gewoon" 20 in
kunnen schieten. We gaan het zien volgend seizoen
Dat gaat moeilijk als je maar zo weinig wedstrijden hebt gespeeld.Siggi is een prima spits in mijn ogen beter als Hoessen en dat gaat hij ook bewijzen ga ik van uit.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 02 mei 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Hoessen heeft veel meer talent. Dat zie je aan alles. Ik verwacht dat Hoessen de spits van de toekomst word.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 08:55 schreef hjf het volgende:

[..]

Hé Remco! Ik heb een veel mooiere Italiaan. Kopen?
Kan het me haast niet voorstellen kerel.. Ben geen fan van de Italiaanse auto's... Ze zien er mooi uit maar zijn technisch een heel stuk minder dan hun Duitse vrienden..
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 16:04 schreef Peterhs het volgende:
Hoessen heeft veel meer talent. Dat zie je aan alles. Ik verwacht dat Hoessen de spits van de toekomst word.
Er zit maar 10 maanden leeftijdsverschil tussen de twee..

Hoesen 16 wedstrijden 3 goals. Siggie 13 wedstrijden 5 goals..
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 11:05 schreef freakie het volgende:
Uuuuuuu okeee hij heeft in 13 wedstrijden 7 goals gemaakt. Waar hij de eerste wedstrijden vooral wedstrijd ritme heeft opgedaan.. Okee okee..
5 goals.
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Ik zie het, 5 competitie en 2 in de beker:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0084829