BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Maar dan heeft hij inderdaad 15 wedstrijden gespeeld:)
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:34   quote  deeplink  
Zowel Hoesen als Siggie zijn een groot gedeelte van dit seizoen gewoon niet fit geweest, beiden lijken nu wel fit en sterker dan voorheen en ik denk dat ze ons beiden kunnen en zullen overtuigen... Een beetje zoals Kluivert met Kanu...
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Jaa dat denk ik ook:)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:34 schreef remco k het volgende:
Zowel Hoesen als Siggie zijn een groot gedeelte van dit seizoen gewoon niet fit geweest, beiden lijken nu wel fit en sterker dan voorheen en ik denk dat ze ons beiden kunnen en zullen overtuigen... Een beetje zoals Kluivert met Kanu...
Laten we hopen dat ze dat niveau gaan halen...en zonder blessures...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 16:04 schreef Peterhs het volgende:
Hoessen heeft veel meer talent. Dat zie je aan alles. Ik verwacht dat Hoessen de spits van de toekomst word.
Denk ik ook...beter in de combinatie met Fisher...
JOOD
 JOOD - vrijdag 03 mei 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:34 schreef remco k het volgende:
Denk ik ook. Zijn twee potentiele goede centrumspitsen.

Alleen de vraag over de aanvallende middenvelders blijft bij me hangen.. Als Eriksen en Siem weggaan hebben we niets over..

Serero, te licht
Klaassen, groot talent maar geen seizoen lang constant
Meleg, te jong en onervaren
Anderssen, meer een spits en geen seizoen lang de man

Je bent echt veel te licht zonder vervangers...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - vrijdag 03 mei 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Ze hebben alle twee niet veel gespeeld...
Dus je kan ze niet vergelijken....
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 03 mei 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Alleen de vraag over de aanvallende middenvelders blijft bij me hangen.. Als Eriksen en Siem weggaan hebben we niets over..

Serero, te licht

Serero ben ik met je eens... maar heeft ook goede wedstrijden gespeeld maar lijkt me geen basisspeler.
Klaassen, heeft de Boer al op gereageerd, misschien een verhuur voor hem als Siem vertrekt en Ginkel komt...
Meleg denk ik als rechts op linksbuiten
Andersen is een echte aanvallende middenvelder hoor, speeld hij waar hij vandaan kwam ook vaak maar op links of rechtsbuiten.
die kan dan op links als Fischer op CAM gaat spelen.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 03 mei 2013 - 16:16   quote  deeplink  
Serero vind ik best een aardige speler, maar als vaste basisspeler denk ik niet.
Als van Ginkel komt ala, maar als ze dan Klaassen verhuren ben je dom bezig. De enige die je naast van Ginkel dan nog hebt voor die zelfde rol is dan Klaassen.
Als van Ginkel geschorst/geblesseerd/ziek is dan heb je dus enkel nog maar een 3de keus over. Klaassen dus niet verhuren en vaker laten ruiken aan het 1ste en de plek overnemen als van Ginkel eruit ligt. Rouleren doet Frank toch vrij regelmatig dus dat kan dan ook. Klaassen verhuren is simpelweg kapitaal vernietiging.
Wat gebeurd er dan straks zoals zo vaak is gebeurd?
We hebben geen plaats meer dus we verkopen hem wel voor een dubbeltje en dan kopen we hem over 3 jaar weer terug voor miljoenen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 mei 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Mocht Eriksen en/of Siem vertrekken wordt dat goed ingevuld door de Boer....ben ik niet bang voor....Maher en/of van Ginkel worden dan binnen gevist...
Serero kan een grote worden maar dan moet je hem laten spelen...dit seizoen was hij langdurig geblesseerd....misschien volgend seizoen...ik zou hem niet verkopen...altijd goede spelers achter de hand houden....hij mocht van Ajax niet vertrekken naar Jol dus denk ik dat hij nog steeds niet weg mag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 03 mei 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 16:16 schreef Peterhs het volgende:
Serero vind ik best een aardige speler, maar als vaste basisspeler denk ik niet.
Als van Ginkel komt ala, maar als ze dan Klaassen verhuren ben je dom bezig. De enige die je naast van Ginkel dan nog hebt voor die zelfde rol is dan Klaassen.
Als van Ginkel geschorst/geblesseerd/ziek is dan heb je dus enkel nog maar een 3de keus over. Klaassen dus niet verhuren en vaker laten ruiken aan het 1ste en de plek overnemen als van Ginkel eruit ligt. Rouleren doet Frank toch vrij regelmatig dus dat kan dan ook. Klaassen verhuren is simpelweg kapitaal vernietiging.
Wat gebeurd er dan straks zoals zo vaak is gebeurd?
We hebben geen plaats meer dus we verkopen hem wel voor een dubbeltje en dan kopen we hem over 3 jaar weer terug voor miljoenen.
in de aanval werd er veel gerouleert. het middenveld bleef zoveel mogelijk staan als het kon...
maar Klaassen achter Ginkel vind ik wel een goede optie ook...
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Serero, te licht

Andersen een spits, daar speelt ie nooit... Verder ben ik het wel eens, al denk ik dat als ze beiden vertrekken, 1 goede vervanger in de vorm van Maher of van Ginkel voldoende zou moeten zijn..

Vergeet ook Fischer niet voor die positie..
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:57 schreef Hippy2.0 het volgende:
Ze hebben alle twee niet veel gespeeld...
Dus je kan ze niet vergelijken....
In ruim 13 wedstrijden per persoon kun je toch heel wat zien in mijn optiek, daarbij veel gezien van jong Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Wat mensen ook niet moeten vergeten is dat de Boer fan is van Schone, het kan dus maar zo zijn dat Schone een van deze plekken gaat innemen.. Persoonlijk ben ik daar geen fan van, maar goed, de Boer heeft de afgelopen 21/2 jaar ons wel vaker het ongelijk bewezen..

Daarbij kan het ook gewoon weer gebeuren dat ze allang met andere spelers uit bijvoorbeeld het buitenland bezig zijn..
joduh
 joduh - zaterdag 04 mei 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Maher en van Ginkel hoorde ik.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:07 schreef joduh het volgende:
Hahaha zou het ?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 07 mei 2013 - 17:06   quote  deeplink  
lees net dat Ajax zijn pijlen richt op:
Cuenca
Muniesa
Sergi Roberto
allemaal huren van Barca en Muniesa overnemen, die is transfervrij...

dat ze Cuenca willen houden begrijp ik.
die Roberto is middenvelder kan er ook nog mee door...

maar Muniesa???
we hebben toch Moisander en Denswil. verder op zelfs nog Boilesen die terugkomt.
die Muniesa zijn we dan echt niet nodig denk ik. is ook een linkspoot, dus komt ook niet rechts in de verdediging.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 07 mei 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Een gratis appeltje laten ze denk ik niet snel liggen, maar of het waar is, is een tweede.
nora
 nora - dinsdag 07 mei 2013 - 18:05   quote  deeplink  
Misschien zijn ze toch niet zo tevreden over wat er op dit moment achter de basis zit,vandaar dat ze misschien voor die Barca jongens gaan.Al hoop ik toch wel op Maher en/of van Ginkel
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 07 mei 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 18:05 schreef nora het volgende:
Misschien zijn ze toch niet zo tevreden over wat er op dit moment achter de basis zit,vandaar dat ze misschien voor die Barca jongens gaan.Al hoop ik toch wel op Maher en/of van Ginkel
Je moet ervan uitgaan dat veel van de interesse is 'uitgaande van een vertrek van'. Zo zullen ze Muniesa in het oog hebben voor het geval van een vertrek van Alderweireld (Muniesa is toch rechtspoot?), op dezelfde manier als waarop ze interesse hebben in Maher (Eriksen) en van Ginkel (de Jong). Roberto komt wellicht in het beeld als bijv Van Ginkel onhaalbaar blijkt (wat ik denk dat hij is).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 mei 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 17:06 schreef NatjosFC het volgende:
Cuenca
Muniesa
Sergi Roberto

maar Muniesa???
we hebben toch Moisander en Denswil. verder op zelfs nog Boilesen die terugkomt.
die Muniesa zijn we dan echt niet nodig denk ik. is ook een linkspoot, dus komt ook niet rechts in de verdediging.
Die spanjaarden komen pas in beeld mocht Maher en van Ginkel te duur zijn...Muniesa heel goed voor de ervaring in Europese wedstrijden..Veltman en Denswil...een paar competitie wedstrijden en in de beker...niet alle wedstrijden laten spelen...zuinig op zijn...zijn nog jong...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2013 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 17:06 schreef NatjosFC het volgende:
Cuenca
Muniesa
Sergi Roberto

maar Muniesa???
Alderweireld die vertrekt, dan hebben we Veltman als nr1 en Munesia als nr2 die de druk flink kan opvoeren..

Alle andere spelers die je noemt zijn linksbenige spelers en de Boer wil gewoon rechtsbenige spelers op die positie..
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 19:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die spanjaarden komen pas in beeld mocht Maher en van Ginkel te duur zijn...Muniesa heel goed voor de ervaring in Europese wedstrijden..Veltman en Denswil...een paar competitie wedstrijden en in de beker...niet alle wedstrijden laten spelen...zuinig op zijn...zijn nog jong...
Munesia voor de ervaring??? Die jongen is 20 en heeft 1 wedstrijd in het eerste gespeeld..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:07 schreef joduh het volgende:
Bron???

;-))
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 07 mei 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 21:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Bron???

;-))
Zijn grote rechterduim :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Munesia voor de ervaring??? Die jongen is 20 en heeft 1 wedstrijd in het eerste gespeeld..
Maar is misschien een stuk verder...vorig seizoen is het niet gelukt om hem binnen te halen...ze zitten niet voor niks al heel lang achter hem aan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 23:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zijn grote rechterduim :-)
bron van Joduhhhhhh??...zijn bron zit niet in zijn rechterduim hahahaaaaaa
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 08 mei 2013 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Alderweireld die vertrekt, dan hebben we Veltman als nr1 en Munesia als nr2 die de druk flink kan opvoeren..

Alle andere spelers die je noemt zijn linksbenige spelers en de Boer wil gewoon rechtsbenige spelers op die positie..
Alle respect Remco, maar Muniesa is Links...
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 01:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Alle respect Remco, maar Muniesa is Links...
Volgens een intervieuw met Marc Overmars is hij rechtsbenig, dat zei hij afgelopen zomerstop.

Volgens wikipedia ook..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Muniesa

Een filmpje van hem doet die 1 actie met links..

Maar een linksbenige CV is volledig overbodig, dan zou het maarzo kunnen zijn dat hij helemaal niet voor hem daar is geweest.. Of dat hij voor een andere positie wordt gehaald, bijvoorbeeld de CVM plek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens een intervieuw met Marc Overmars is hij rechtsbenig, dat zei hij afgelopen zomerstop.

Volgens wikipedia ook..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Muniesa

Een filmpje van hem doet die 1 actie met links..

Maar een linksbenige CV is volledig overbodig, dan zou het maarzo kunnen zijn dat hij helemaal niet voor hem daar is geweest.. Of dat hij voor een andere positie wordt gehaald, bijvoorbeeld de CVM plek..
Dat is een goede Remco....zou voor de CVM positie kunnen zijn....Poulsen en Schone deden het daar niet slecht maar ook weer niet super....van Rhijn, Blind of Boilesen zou ook nog een optie zijn voor de CVM....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Heracles denkt aan ruil met Ajax
Door sv, 8 mei 2013 14:34, Bron: VI

Heracles wil graag Geoffrey Castillion definitief overnemen van Ajax. De spits is momenteel verhuurd aan de ploeg van Peter Bosz.

Bosz denkt dat Ajax het contract van Castillion heeft verlengd om hem met een speler te kunnen ruilen. Voor Heracles moet het in de ogen van Bosz geen probleem zijn om wat te kunnen bieden aan de kersverse landskampioen. 'Wij hebben hier nog wel wat pareltjes rondlopen', laat hij aan Voetbal International weten.
JOOD
 JOOD - woensdag 08 mei 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 14:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is een goede Remco....zou voor de CVM positie kunnen zijn....Poulsen en Schone deden het daar niet slecht maar ook weer niet super....van Rhijn, Blind of Boilesen zou ook nog een optie zijn voor de CVM....
Ja daar moet ook een goed talent achter Poulsen vandaan komen..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 08 mei 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Gerucht: 'Akkoord Ajax en Roma'

AS Roma zou interesse hebben in Toby Alderweireld. Dat is het laatste gerucht uit Italie. Daarnaast worden Inter, Juventus en AC Milan gelinkt aan de Belgische centrumverdediger.

In Engeland zou onder andere Liverpool belangstelling hebben voor Alderweireld, die nog een seizoen onder contract bij Ajax staat. Hij moet daarom verlengen of vertrekken.

Update 15.22u Volgens Sky Italia hebben Ajax en AS Roma een akkoord bereikt over Alderweireld.
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2013 - 15:52   quote  deeplink  
Overmars is over het algemeen vrij open over de zaken en gaf van de week nog aan dat er helemaal niks speelt op dit moment.

Ik denk niet dat dit waar is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 16:45   quote  deeplink  
AS Roma is er naar verluidt in geslaagd om een akkoord te bereiken met Toby Alderweireld. Calcio Mercato heeft dat nieuws woensdagmiddag namelijk naar buiten gebracht. De kans lijkt daardoor groot dat de Belg in de zomerstop vertrekt naar Italië.

Alderweireld heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014 en sprak al meerdere keren de wens uit dat hij eventueel zou willen vertrekken naar het buitenland. Met Roma als geïnteresseerde lijkt de Belgische verdediger in de zomerstop daadwerkelijk te kunnen vertrekken.

De afgelopen seizoenen kwam Alderweireld in actie voor Ajax en in korte tijd groeide hij bij de Amsterdammers uit tot een belangrijke pion in het elftal van trainer Frank de Boer. Dit seizoen kwam de mandekker 32 competitiewedstrijden in actie voor Ajax en in dat aantal wedstrijden vond hij twee keer het net.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/196185/Alderweireld_verlaat_Ajax_voor_AS_Roma#ixzz2SiEzaSf6
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 16:58   quote  deeplink  
Update 16:36 'Alderweireld-berichtgeving voorbarig'

Terwijl Sir Alex Ferguson het internationale voetbalnieuws domineert gebeurt er ook vanuit Nederlands perspectief voldoende noemenswaardigs. Toby Alderweireld is op weg naar Rome.

Sky Sports weet woensdagmiddag te melden dat AS Roma op een haar na rond is met Ajax aangaande de definitieve overgang van Toby Alderweireld. De Belgische centrumverdediger van de kersverse landskampioen zou op het punt staan naar Italië te verkassen.

Tot dusver is er nog niets bevestigd door zowel de speler als beide clubs, maar een transfer is naar verluidt ophanden. La Repubblica spreekt zelfs al van een transfersom ter hoogte van acht miljoen euro.

Alderweireld groeide de voorbije jaren uit tot een stabiele kracht in de verdediging van Ajax en werd de voorbije weken veelvuldig met een vertrek uit de Nederlandse hoofdstad in verband gebracht. Of hij een dienstverband in Rome ziet zitten is vooralsnog onbekend.

Update 16:36 'Alderweireld-berichtgeving voorbarig'

De eerdere berichtgeving van Sky Sport inzake de mogelijke transfer van Toby Alderweireld naar AS Roma lijkt voorbarig. Technisch directeur Walter Sabatini heeft tegenover hetzelfde medium ontkend dat de overgang ophanden is. Sterker nog, hij zou de transfer geblokkeerd hebben.
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 15:42 schreef Boudewijn het volgende:
Gerucht: 'Akkoord Ajax en Roma'

AS Roma zou interesse hebben in Toby Alderweireld. Dat is het laatste gerucht uit Italie. Daarnaast worden Inter, Juventus en AC Milan gelinkt aan de Belgische centrumverdediger.

In Engeland zou onder andere Liverpool belangstelling hebben voor Alderweireld, die nog een seizoen onder contract bij Ajax staat. Hij moet daarom verlengen of vertrekken.

Update 15.22u Volgens Sky Italia hebben Ajax en AS Roma een akkoord bereikt over Alderweireld.
Bronvermelding. ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 mei 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Bronvermelding. ?
Staat er toch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Ik lees: Sky Italia
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik lees: Sky Italia
ik ook.....ken het niet,maar toch......BOKS SJAKIE
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dacht dat het altijd met link moest.. Maar dan kan je dus ook iets posten en erbij zetten.."Volgens Pietje" ??
Ronald1708
 Ronald1708 - donderdag 09 mei 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Daley Blind zou volgens de laatst geruchten in de belangstelling staan van Real Madrid. Volgens AS.com, althans dat schrijft Sport1, zou Real niet tevreden zijn over Marcelo en Fabio Coentrao en daarom kijken naar versterking.

Voor Blind, die onlangs zijn contract bij Ajax met drie jaar verlengde, zou de ploeg van Jose Mourinho ongeveer 12 miljoen euro over hebben.

AS Roma zou 6 miljoen euro willen betalen voor Toby Alderweireld. Echter, woensdag ontkende AS Roma dat er een akkoord zou zijn met Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 mei 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BOKS NEMAN!!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 09 mei 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dacht dat het altijd met link moest.. Maar dan kan je dus ook iets posten en erbij zetten.."Volgens Pietje" ??
ja had er inderdaad bij gemoeten, was het vergeten, bij deze:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=176676&abbr=voetbal24
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 10 mei 2013 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 13:06 schreef Ronald1708 het volgende:
Daley Blind zou volgens de laatst geruchten in de belangstelling staan van Real Madrid. Volgens AS.com, althans dat schrijft Sport1, zou Real niet tevreden zijn over Marcelo en Fabio Coentrao en daarom kijken naar versterking.

Voor Blind, die onlangs zijn contract bij Ajax met drie jaar verlengde, zou de ploeg van Jose Mourinho ongeveer 12 miljoen euro over hebben.

AS Roma zou 6 miljoen euro willen betalen voor Toby Alderweireld. Echter, woensdag ontkende AS Roma dat er een akkoord zou zijn met Ajax.
Ik geloof niet dat die interesse met dat geldbedrag voor Blind waar is.
Mocht het echt zo zijn, zou ik zeggen ondanks dat hij belangrijk was dit seizoen.
Grote mooie strik eromheen en alstublieft. 12 mil voor 1 seizoen presteren. Die kans krijg je niet snel nog eens.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 16:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja had er inderdaad bij gemoeten, was het vergeten, bij deze:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=176676&abbr=voetbal24
Dank je man..
Brandje
 Brandje - vrijdag 10 mei 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Thijs Slegers Maher naar Ajax, Bommel stopt
Categorie: Ajaxtotaal.nl Gemaakt op donderdag 09 mei 2013 21:40
Thijs Slegers, journalist van VI, komt nog maar eens met een geluid dat Adam Maher aan Ajax verbindt. Als PSV-watcher heeft Slegers in het verleden wel bewezen dicht bij het vuur te zitten bij de Brabantse club. Zijn nieuws deelt hij doorgaans op de officiële VI kanalen, maar soms ook via twitter.

De volgende tweet werd de wereld geslingerd strootman blijft, Bommel stopt, maher Ajax. Ook Slegers ziet het AZ talent dus naar Ajax vertrekken danks dat Maher zelf nog geen kleur bekent. Eveneens weerspreekt hij de geruchten dat Kevin Strooman al een voorctract zou hebben en bevestigt hij dat Mark Van Bommel zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. De PSV-captain zakte ook vanavd in de bekerwedstrijd opzichtig door het ijs.

Forum: Adam Maher

The Thijs Slegers Maher naar Ajax, Bommel stoptAjaxTotaal - Ajax nieuws & forum site..
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 10 mei 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Maher komt toch pas na het vertrek van Eriksen? Of is dat ook al rond?
Brandje
 Brandje - vrijdag 10 mei 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 11:44 schreef Jesper11 het volgende:
Maher komt toch pas na het vertrek van Eriksen? Of is dat ook al rond?
Maher komt denk ik eerder dan wij denken. Iedereen weet dat of Eriksen of de Jong gaat. Als Ajax weer moet reageren kan het wel eens te laat zijn en je hebt het voordeel dat je voor een van beide nog geen grote zak geld hebt gekregen wat de vraagprijs misschien wat drukt
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Het zou maar zo kunnen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0110719