BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 11:53   quote  deeplink  
Ik heb zo het gevoel dat er as maandag al wel het een en ander duidelijk gaat worden.. Niet zozeer over Maher.. Maar het is niet voor niets dat de woning van Siem de Jong te koop staat..
Brandje
 Brandje - vrijdag 10 mei 2013 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 11:53 schreef remco k het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er as maandag al wel het een en ander duidelijk gaat worden.. Niet zozeer over Maher.. Maar het is niet voor niets dat de woning van Siem de Jong te koop staat..
Volgens mij heeft Siem nog een huis in oud zuid waar hij eigenlijk ook woont
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Dat zou kunnen, maar het is natuurlijk niet voor niets dat ie zijn woning te koop heeft staan.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 12:23   quote  deeplink  
Nigeriaans talent tekent bij Ajax.

NIEUWE RONALDO? - De 17-jarige Moses Daddy-Ajala Simon zou een voorcontract bij Ajax hebben getekend. Op zijn achttiende zou de vleugelaanvaller, die ook in de belangstelling staat van Liverpool en Tottenham Hotspur, definitief naar Ajax gaan.

Supersport meldt dat hij donderdag het contract zou hebben getekend in bijzijn van Brian Roy in Abuja. De Nigeriaan wordt op divers sites 'een supertalent' genoemd en ook wel 'de nieuwe Ronaldo'. (foto: Black Bath Towel Photographers)

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/70378/-nigeriaans-talent-simon-tekent-bij-ajax-.html
Twanus
 Twanus - vrijdag 10 mei 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Als we Maher kunnen krijgen dan moeten we (mits betaalbaar) daar altijd voor gaan! Ik hoop dat Eriksen en Alderweireld nog 1 of meerdere jaren bijtekenen en dat de Jong dit jaar de stap maakt. Niet omdat ik van de Jong af wil maar omdat ik vind dat hij klaar is voor de stap. Eriksen en Alderweireld kunnen na het WK ergens anders gaan spelen dan zijn hun vervangers er waarschijnlijk wel klaar voor Klaassen, Serrero, Veltman en Bazoer. Zo kun je de selectie op niveau houden zonder veel aankopen te hoeven doen en maken Eriksen en Alderweireld (meer) kans om op het WK.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 10 mei 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Maher zou een fantastische versterking zijn. Als je zag hoe hij gisteren speelde.... maar ik ben toch bang dat Ajax niet de gevraagde zak geld wil overleggen. Psv zal dit wel doen, ook al hebben ze eigenlijk geen geld ervoor. Maher zou wanneer ajax afketst beter kunnen kiezen voor het buitenland of az. Voor psv is hij teveel voetballer.
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 10 mei 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Siem de Jong heeft getwitterd dat zijn huis in A'veen al twee jaar te koop staat dus niks nieuws onder de zon.
reje
 reje - vrijdag 10 mei 2013 - 14:18   quote  deeplink  
Ik denk dat het volgende gaat gebeuren op de transfermarkt voor ajax dit jaar:

Eriksen en Alderweireld gaan weg.

Maher en Van Dijk komen.

Cuenca wordt nog een jaar gehuurd voor een lager salaris of wordt overgenomen met een 1ste terugkoop optie voor barcelona.

Castillon gaat naar Heracles waardoor duarte + een paar duizenden euro's naar Ajax vertrekt.

En sulejmani gaat weg maar dat wisten we al...
Eide
 Eide - vrijdag 10 mei 2013 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 13:34 schreef Blaatkoe het volgende:
Psv zal dit wel doen
Als ze dat echt wilden hadden ze dat al gedaan. Wacht nou eerst eens de transferperiode af voordat je conclusies trekt. Maher heeft denk ik voor zichzelf wel een keuze gemaakt.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Waarom roepen mensen toch dat van Dijk moet komen?? Volgens mij heeft de Boer al vele malen aangegeven dat Veltman klaar is voor de plek van Alderweireld.. Die gaat hem gewoon opvolgen op die positie.. Of de Boer is met een heel raar spelletje bezig..
Eide
 Eide - vrijdag 10 mei 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Bovendien heeft men voor RCV voldoende opties binnen de club. Nu iemand halen zou haaks staan op het gekozen beleid. Achter Toby heeft Ajax Veltmen, Bazoer en zelfs Moisander zou op RCV op de voeten kunnen.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 10 mei 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 15:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Als ze dat echt wilden hadden ze dat al gedaan. Wacht nou eerst eens de transferperiode af voordat je conclusies trekt. Maher heeft denk ik voor zichzelf wel een keuze gemaakt.
Maher kan wel zelf het liefst naar Ajax willen, maar ajax moet ook het geld willen investeren. Ik denk zelf dat Maher het liefst naar Ajax gaat, dit ivm het voetballende en aanvallende spel. We zien wel hoe het gaat lopen...
Eide
 Eide - vrijdag 10 mei 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 17:49 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Maher kan wel zelf het liefst naar Ajax willen, maar ajax moet ook het geld willen investeren. Ik denk zelf dat Maher het liefst naar Ajax gaat, dit ivm het voetballende en aanvallende spel. We zien wel hoe het gaat lopen...
Als Maher een keuze heeft gemaakt zal AZ echt wel willen onderhandelen. Ook AZ heeft niets aan een gedesillusioneerde speler die bovendien alleen maar in waarde afneemt hierna. AZ heeft 10 miljoen geroepen, AZ wilde halverwege het seizoen niet praten over 6.5 miljoen. In mijn ogen is een bedrag van rond de 8 miljoen van de zomer een richting waar een transfer mogelijk wordt.

Dat is een bedrag dat ik Ajax nog wel zie betalen, PSV kan dit alleen als er flink verkocht wordt, maar bij PSV zullen er ook stemmen zijn om bijvoorbeeld wat verdedigers te gaan halen. Bovendien heeft PSV een structureel tekort dat afgelopen jaar 6.6 miljoen bedroeg dat ze ook nog moeten dekken.

Kortom, de kans dat PSV zo'n bedrag kan betalen is aanwezig maar klein. In mijn beleving draait het voornamelijk om de wil van Ajax om zoveel geld te betalen voor een speler. Bovendien woont Maher in Diemen, op fietsafstand van de Toekomst en blijft hij dus lekker dicht bij vrienden en familie mocht het Ajax worden.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat Ajax 8 miljoen zal betalen.. Het is weliswaar marktconform, maar Ajax zit nog in de modus van het niet te veel willen betalen als een statement..
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 10 mei 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:
Ik verwacht niet dat Ajax 8 miljoen zal betalen.. Het is weliswaar marktconform, maar Ajax zit nog in de modus van het niet te veel willen betalen als een statement..
ik denk dat Maher wel in de categorie zit, waarvan Ajax heeft gezegd dat ze voor exceptionele voetballers wel iets meer wil uitgeven. Maar inderdaad ik denk niet dat ajax die 8 gaat bieden. Bovendien is er al aangegeven dat Maher alleen in beeld komt als Eriksen vertrekt.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 10 mei 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Ik denk dat een bedrag rond de 5 miljoen gewoon max is wat ze zullen/willen betalen.
Wat mij betreft meer dan genoeg. Meer is hij op dit moment ook niet waard. 1 jarig contract en moet nog maar aantonen ook die rol bij Ajax aan te gaan kunnen.
Ben een beetje bang dat het zo'n hamlapje word.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 10 mei 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 19:43 schreef Peterhs het volgende:
Ik denk dat een bedrag rond de 5 miljoen gewoon max is wat ze zullen/willen betalen.
Wat mij betreft meer dan genoeg. Meer is hij op dit moment ook niet waard. 1 jarig contract en moet nog maar aantonen ook die rol bij Ajax aan te gaan kunnen.
Ik denk dat 8 milj. wel marktconform is. Maher is veruit de meest talentvolle speler van Nederland op dit moment. Eriksen is in mijn ogen niet beter....
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Vind ik heel erg denigrerend naar Maher. ElHamdaoui heeft met iedere trainer problemen gehad was al een stuk ouder, en Maher is juist een voorbeeldige prof die juist aangeeft niet voor het geld te willen gaan en daarom in Nederland wil blijven...
Daarbij is Mounir uit de selectie gezet en ik zie geen enkele aanwijzing waarom dat bij Maher ook zal gebeuren..

Ik vind je opmerking daarover dan ook een beetje raar..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 mei 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Kan me hier wel in vinden Peet.....heb hetzelfde gevoel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 mei 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:
Klopt...dat hebben ze duidelijk naar buiten gebracht!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 10 mei 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat het gebeurd. Ik ben er alleen bang voor. Is alleen een gevoel en hoop dat dit niet het geval is.
Verder vind ik 8 miljoen echt niet markt conform en al helemaal niet voor iemand met een 1 jarig contract.
Dan kan je ieder seizoen wel zo iemaand kopen, want ieder seizoen staat er wel een speler op die als meest talentvolle speler word gezien.
Het resultaat zou dan dus worden dat je het doel wat je had overboord gooit qua te duur inkopen. Wanneer je die talentvolle speler ieder jaar binnenhaalt, hoe kun je dan je beleid nog verkopen naar buiten toe?
Als ze dat bedrag willen neerleggen zijn ze achterlijk.
Voor 8 miljoen hadden ze hem vorig seizoen al kunnen hebben.
Ze hebben een max en het is take or leave it.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 22:05 schreef Peterhs het volgende:
Ik zeg niet dat het gebeurd. Ik ben er alleen bang voor. Is alleen een gevoel en hoop dat dit niet het geval is.
Verder vind ik 8 miljoen echt niet markt conform en al helemaal niet voor iemand met een 1 jarig contract.
Dan kan je ieder seizoen wel zo iemaand kopen, want ieder seizoen staat er wel een speler op die als meest talentvolle speler word gezien.
Het resultaat zou dan dus worden dat je het doel wat je had overboord gooit qua te duur inkopen. Wanneer je die talentvolle speler ieder jaar binnenhaalt, hoe kun je dan je beleid nog verkopen naar buiten toe?
Er is wel duidelijk aangegeven dat Ajax wel meer zal betalen als het een voor Ajax uitzonderlijke speler betreft.. Ik denk dat je Maher daar wel onder kan scharen..

Daarbij speelt hij nu 2 seizoenen zo goed.. Ik denk niet dat hij ten onrechte zoveel complimenten krijgt, al moet hij zich uiteraard wel bewijzen
riveco
 riveco - zaterdag 11 mei 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 22:05 schreef Peterhs het volgende:
Hoe kom je bij een één jarig contract, zijn contract loopt tot juni 2015 is dus echt 2 jaar
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 11 mei 2013 - 01:01   quote  deeplink  
Dat hoorde ik anderen zeggen.
2 jarig contract. Ja dan zal ie inderdaad meer kosten.

Net wel iets heel vaags gezien trouwens.
Zoek eens Maher op binnen Wikipedia.
Staat daar al dat ie naar ajax is seizoen 2013/14 en onderaan staat opvolger van Eriksen. Knap als er nog niets bekend is loll
riveco
 riveco - zaterdag 11 mei 2013 - 08:17   quote  deeplink  
Sam Borremans date 11 Mei 2013 om 07:02

Marc Overmars heeft inmiddels bevestigd dat Ajax er zo goed als zeker in geslaagd is om zich te versterken met Moses Daddy-Ajala Simon. Volgens de directeur voetbalzaken bij Ajax maakt de Nigeriaan de overstap naar Nederland wanneer hij achttien jaar wordt.

Overmars vertelde in gesprek met De Telegraaf: "We hebben afspraken met Moses", aldus de voormalig voetballer. Wanneer de Nigeriaanse speler, die gezien wordt als de 'Nieuwe Ronaldo', achttien jaar wordt, zal hij voor drie seizoenen tekenen bij de Amsterdammers.

De zeventienjarige vleugelaanvaller trok de afgelopen tijd de interesse van een groot aantal clubs. Naast dat Ajax geïnteresseerd was in de jongeling, bleken ook Liverpool en Tottenham Hotspur te azen op de handtekening van het jonge talent.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/196424/Overmars_bevestigt:_We_hebben_afspraken_met_Moses#ixzz2SxicPdHs
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 mei 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 01:01 schreef Peterhs het volgende:
Dat hoorde ik anderen zeggen.
2 jarig contract. Ja dan zal ie inderdaad meer kosten.

Net wel iets heel vaags gezien trouwens.
Zoek eens Maher op binnen Wikipedia.
Staat daar al dat ie naar ajax is seizoen 2013/14 en onderaan staat opvolger van Eriksen. Knap als er nog niets bekend is loll
Hoop dat Dickie gelijk krijgt ouwe zuurpruim!

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/70403/advocaat-maher-gaat-kiezen-voor-ajax-.html
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 mei 2013 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 09:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoop dat Dickie gelijk krijgt ouwe zuurpruim!

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/70403/advocaat-maher-gaat-kiezen-voor-ajax-.html
Denk het wel... Maher kiest voor de club die CL speelt..
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 11 mei 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 09:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Denk het wel... Maher kiest voor de club die CL speelt..
Ik denk ook dat hij zichzelf meer bij Ajax vindt passen. Ajax is toch een meer voetballende en aanvallende ploeg, waar een type als maher veel meer tot zijn recht komt. Ik denk dat CL spelen niet zijn hoofdargument zal zijn bij het kiezen van een club. Je kan wel voor een club met CL kiezen, maar als je er niet tot je recht komt dan gaat het mis.

neemt niet weg dat Ajax waarschijnlijk niet zoveel wil uitgeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2013 door Blaatkoe --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 mei 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 10:21 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij zichzelf meer bij Ajax vindt passen. Ajax is toch een meer voetballende en aanvallende ploeg, waar een type als maher veel meer tot zijn recht komt. Ik denk dat CL spelen niet zijn hoofdargument zal zijn bij het kiezen van een club. Je kan wel voor een club met CL kiezen, maar als je er niet tot je recht komt dan gaat het mis.

neemt niet weg dat Ajax waarschijnlijk niet zoveel wil uitgeven.
Gaat er niet om dat hij zichzelf bij ajax vind passen mr hij wil gewoon CL spelen.
Als Feyenoord kampioen had geweest dan had hij daar willen spelen..
Maher past bij elke club in de top in Nederland.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 11 mei 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 10:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gaat er niet om dat hij zichzelf bij ajax vind passen mr hij wil gewoon CL spelen.
Als Feyenoord kampioen had geweest dan had hij daar willen spelen..
Maher past bij elke club in de top in Nederland.
Maher past beter bij een aanvallend ingestelde ploeg die het spel probeert te maken..... dan denk ik toch dat er niet veel clubs binnen NL overblijven.... Ik zeg niet dat hij het niet zou kunnen waarmaken bij PSV, ik zeg dat hij alleen veel beter bij een aanvallende en voetballende ploeg past.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 mei 2013 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 10:31 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Maher past beter bij een aanvallend ingestelde ploeg die het spel probeert te maken..... dan denk ik toch dat er niet veel clubs binnen NL overblijven.... Ik zeg niet dat hij het niet zou kunnen waarmaken bij PSV, ik zeg dat hij alleen veel beter bij een aanvallende en voetballende ploeg past.
Zeg ook niet dat jij dat zegt mr als ajax 3e geeindigd zou zijn dan was dat geen optie hoor!

Daarom ook heel wijs geen voorkeur genoemd van Maher om niet zijn eigen glazen in te gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Dacht ook dat ie een 1 jarig contract had.. Maar Maher kan wel willen kiezen, als Ajax het bedrag niet wil betalen..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 mei 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 11:34 schreef remco k het volgende:
Dacht ook dat ie een 1 jarig contract had.. Maar Maher kan wel willen kiezen, als Ajax het bedrag niet wil betalen..
Klopt zonder meer..
En AZ wil nog wel wat vangen voor hem..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 mei 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 11:34 schreef remco k het volgende:
Zoals het er nu uitziet is de kans toch erg groot dat Erikssen deze zomer gaat vertrekken.
Hij zegt alleen maar dat ie bij gaat tekenen maar geloof er niks van dat 1-jarige contract werkt ook erg in je nadeel. Dus bij goed bod is ie weg en als je daar Maher voor kunt halen en misschien nog iets over kunt houden heb je het al goed gedaan. Blijf het bij Ajax altijd een raar verhaal vinden dat de sterkhouders verkocht moeten worden omdat ze anders transfervrij vertrekken. :( Wordt er dan nooit op tijd naar de contracten gekeken? Eerder verlengen misschien een optie met clausule of zoiets?
Eide
 Eide - zaterdag 11 mei 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 11:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zegt alleen maar dat ie bij gaat tekenen
Dat zegt hij helemaal niet. Hij heeft een aantal clubs in zijn hoofd waar hij graag naar toe wil, als die niet komen tekent hij bij.

Hij lijkt mij buitengewoon vreemd als niet een van die clubs zich meldt trouwens.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 11 mei 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 11:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zoals het er nu uitziet is de kans toch erg groot dat Erikssen deze zomer gaat vertrekken.
Hij zegt alleen maar dat ie bij gaat tekenen maar geloof er niks van dat 1-jarige contract werkt ook erg in je nadeel. Dus bij goed bod is ie weg en als je daar Maher voor kunt halen en misschien nog iets over kunt houden heb je het al goed gedaan. Blijf het bij Ajax altijd een raar verhaal vinden dat de sterkhouders verkocht moeten worden omdat ze anders transfervrij vertrekken. :( Wordt er dan nooit op tijd naar de contracten gekeken? Eerder verlengen misschien een optie met clausule of zoiets?
Tuurlijk wordt er naar gekeken, maar je moet ook realistisch zijn, contractverlenging betekent ook vaak hogere kosten. Een clausule/optie kost een club ook vaak veel geld als dit opgenomen wordt (vaak een hoger salaris).
nora
 nora - zaterdag 11 mei 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Nou volgens mij heeft Liverpool en Dortmund zich gemeld Eriksen gaat zeker weg,met die clubs komt Ajax en Eriksen er wel uit.Als ik dan alle opmerkingen lees van Frank (waarheid ?) dan pas komt er geld vrij voor evt het aantrekken van Maher.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Het is niet het seizoen geworden van Derk Boerrigter. Mede door blessures moest hij het veelal met invalbeurten doen. 'In het begin van het seizoen had ik wel een basisplaats, maar het explosieve had ik niet. Ik scoorde niet, had geen assists. Ik ben daar te veel mee bezig geweest.'

'Dit moest mijn seizoen worden. Ik wilde nog beter en nog belangrijker worden voor het team. Het is frustrerend dat dat niet gelukt is', zegt Boerrigter in het AD.

'Een zuur moment was dat de trainer voor een middenvelder (Schöne) koos toen Cuenca geblesseerd was. Maar een week later mocht ik tien minuten invallen en tegen NAC zat ik op de tribune. Ik begrijp die redenatie niet. Bovendien moest ik op tv horen dat ik geen stijgende lijn vertoon. Dat had ik niet van de trainer zelf gehoord. Ik dacht dat ik vorig seizoen wel wat krediet had opgebouwd. Misschien liggen mijn kansen wel buiten Ajax.'

Frank de Boer denkt daar anders over. 'Hij heeft laten zien dat hij een echte linksbuiten is met scorend vermogen. Hij brengt iets anders dan Viktor Fischer. Het is belangrijk om verschillende types te hebben voor één positie.'

Rare jongen toch die Boerrigter, weer had hij van een ander wat verwacht.. Kijkt echt veel te weinig naar zijn eigen ik..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 mei 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 12:22 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt er naar gekeken, maar je moet ook realistisch zijn, contractverlenging betekent ook vaak hogere kosten. Een clausule/optie kost een club ook vaak veel geld als dit opgenomen wordt (vaak een hoger salaris).
Snap ik maar het blijft doodzonde ga eens na wat je kan vragen als ze langere contracten hebben. Gelukkig kijken ze al iets verder met bv Fischer..
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 17:47   quote  deeplink  
En voor contractverleningen zijn er toch echt twee partijen nodig die willen bijtekenen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 mei 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 17:47 schreef remco k het volgende:
En voor contractverleningen zijn er toch echt twee partijen nodig die willen bijtekenen..
Dat is zo maar een speler met 1,5 jaar contract is misschien nog over te halen
met meer salaris en een clausule..
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is zo maar een speler met 1,5 jaar contract is misschien nog over te halen
met meer salaris en een clausule..
Wie zegt dat ze dat niet geprobeerd hebben dan??
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 mei 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat niet geprobeerd hebben dan??
Niet hard genoeg blijkbaar
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 23:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet hard genoeg blijkbaar
Je hebt twee partijen nodig he.. Als je Eriksen 2 miljoen salaris biedt plus een gelimiteerde transfersom van bijvoorbeeld 15 miljoen, en hij zegt nee dan kun je niet zo heel erg veel.. Uiteraard is dit een fictief voorbeeld, maar zo simpel is het wel..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 mei 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt twee partijen nodig he.. Als je Eriksen 2 miljoen salaris biedt plus een gelimiteerde transfersom van bijvoorbeeld 15 miljoen, en hij zegt nee dan kun je niet zo heel erg veel.. Uiteraard is dit een fictief voorbeeld, maar zo simpel is het wel..
Dat ben ik ook helemaal met je eens en snap ook dat er een
salarisplafond is... nu krijg je en geen 15 en moet je hem verkopen.
Denk dat je mij ook wel begrijpt. Weet ook niet wat er tussen Ajax en Erikssen
besproken is maar blijft zonde
Eide
 Eide - zondag 12 mei 2013 - 11:08   quote  deeplink  
Lijkt wel alsof we collectief van alles vergeten.

Ajax heeft voor de winterstop met Eriksen aan tafel gezeten om te praten over zijn contract. Ajax wilde dat graag openbreken en verlengen waardoor Chris, samen met Siem, de best betaalde speler van de A selectie zou worden. Eriksen heeft bij dit gesprek aangegeven dat hij pas in de zomerstop over een nieuw contract wilde spreken. Reden hiervoor is dat Eriksen wil bezien of er clubs zijn met concrete interesse en zo ja, welke clubs dat zijn.

Zowel Ajax als Eriksen hebben dit in de winterstop al bevestigd waarbij beide partijen hebben aangegeven elkaars wensen te respecteren. Eriksen heeft daarbij bovendien gezegd dat, indien er geen club komt die hij als een topclub ziet (aanname: Engelse, Duitse of Spaanse club die CL/EL speelt?) hij bij Ajax gaat verlengen omdat hij na alles bij Ajax de club niet transfervrij wil verlaten.

Ajax en Eriksen hebben dus steeds goed contact gehad. Eriksen heeft Ajax al heel vroeg duidelijkheid gegeven en zolang er geen topclub komt staat de deur gewoon open. Dat is de stand van zaken op dit moment.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 mei 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Is ook wel zo maar Erikssen heeft misschien ook zijn prijs...
Hij verdient het ook terug voor je en kan zich nog wel ontwikkelen bij Ajax..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 mei 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Las elia 5 miljoen en affelay 3 zijn dat geen versterkingen als
De jong, babel, erikssen vertrekken?
Eventueel labyad voor 1 miljoen? Van ginkel lijkt nl. niet haalbaar en
Maher is duur
remco k
 remco k - woensdag 15 mei 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Affelay, compleet mislukte speler die nooit voor Ajax zal spelen.. Elia en Labyad ook gewoon niet goed genoeg en daarbij ook nog eens flinke probleem gasten...

Nee dus, deze gasten zullen absoluut niet welkom zijn in mijn optiek..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 mei 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Affelay, compleet mislukte speler die nooit voor Ajax zal spelen.. Elia en Labyad ook gewoon niet goed genoeg en daarbij ook nog eens flinke probleem gasten...

Nee dus, deze gasten zullen absoluut niet welkom zijn in mijn optiek..
Met oog op wk zullen ze zich toch een keer willen bewijzen.
Zonde dat djuricic niet komt die had ik er graag bij gezien.
Ben benieuwd hoe de selectie er volgend seizoen uit gaat zien
denk wel dat we ieder jaar sterker gaan worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0095181