|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heeft Litmanen zoontjes ??.......gelijk vastleggen,die van Finidi George ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar wil jij 3 spelers in je elftal die keer op keer bewijzen over een hele slechte mentaliteit te beschikken?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Eens met Remco.....niet doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gareth Bale......vind ik wel een goeie,ik zou hem halen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eens man.. Ik denk dat Ajax hem wel moet kunnen oppikken voor zon 3 ton.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Voor 2 moet het ook te doen zijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:42 schreef remco k het volgende:Maar wil jij 3 spelers in je elftal die keer op keer bewijzen over een hele slechte mentaliteit te beschikken?? Kunnen een hoop kapotmaken idd..
Dus rap halen ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:42 schreef remco k het volgende:Maar wil jij 3 spelers in je elftal die keer op keer bewijzen over een hele slechte mentaliteit te beschikken?? Niet alle drie en volgens mij valt dat allemaal wel mee hoor. Alleen Elia hoor je af en toe iets over... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik stuk hier man :( |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 06:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Niet alle drie en volgens mij valt dat allemaal wel mee hoor. Alleen Elia hoor je af en toe iets over... Jij hebt alle akkefietjes van Affelay bij Schalke gemist geloof ik? Dat hij zijn neus al maanden niet heeft laten zien op de club? En dat heb dat niet in dank werd afgenomen? Of dat hij niet bij de selectie zat eerder in het seizoen omdat hij rare trekjes vertoonde?
Elia mag duidelijk zijn. Labyad moet je maar eens aan de PSvers hier vragen hoe lekker die lag in Eindhoven. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 06:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Niet alle drie en volgens mij valt dat allemaal wel mee hoor. Alleen Elia hoor je af en toe iets over... Ik sluit mij volledig aan bij Eide.. Ik denk dat je een aantal gebeurtenissen gemist hebt..:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 18:05 schreef Eide het volgende:[..] Jij hebt alle akkefietjes van Affelay bij Schalke gemist geloof ik? Dat hij zijn neus al maanden niet heeft laten zien op de club? En dat heb dat niet in dank werd afgenomen? Of dat hij niet bij de selectie zat eerder in het seizoen omdat hij rare trekjes vertoonde? Elia mag duidelijk zijn. Labyad moet je maar eens aan de PSvers hier vragen hoe lekker die lag in Eindhoven. :) Affelay heeft sinds zijn vertrek bij PSV geen bal meer geraakt en is fysiek gezien ( mijn mening ) ongeschikt voor alle competities buiten de Eredivisie.... Ook zijn gedrag is flink veranderd..
Labyad was niet echt lastig bij PSV tot zijn transfer..
Elia is , denk ik, een lastig mannetje en gooit gauw knuppel in hoenderho als het meneertje niet aanstaat.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waar gaat dit over?? oeverloos gelul in de ruimte.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Net zo nuttig als zo'n opmerking ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV heeft geen geld voor Maher: 'Eerst verkopen'
De kans dat Adam Maher komend seizoen bij PSV speelt is zeer klein. De Brabanders hebben geen mogelijkheid om een miljoenenbedrag op tafel te leggen voor de middenvelder van AZ. 'Er komt dan ook geen nieuw bod als dat niet gebeurt. Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen', zegt technisch manager Marcel Brands in het Eindhovens Dagblad. 'Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid.'
'Op dit moment is er niks concreet rondom de andere spelers, ook niet rond Marcelo', aldus Brands over de vermeende interesse van Werder Bremen. 'Als er geld binnenkomt, kunnen we alsnog andere afwegingen maken.'
Afgelopen winter bood PSV rond de 7 miljoen euro voor de Diemenaar. AZ wees het bod destijds resoluut af. http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3442538/2013/05/16/PSV-heeft-geen-geld-voor-Maher-Eerst-verkopen.dhtml |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe....ik zeg niks Sjakie ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is toch zo al dat gezwam over Affelay die totaal niets met Ajax heeft...gewoon gezwam in de ruimte....love you maatje...jij snapt het...hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 22:52 schreef Eide het volgende:PSV heeft geen geld voor Maher: 'Eerst verkopen'De kans dat Adam Maher komend seizoen bij PSV speelt is zeer klein. De Brabanders hebben geen mogelijkheid om een miljoenenbedrag op tafel te leggen voor de middenvelder van AZ. 'Er komt dan ook geen nieuw bod als dat niet gebeurt. Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen', zegt technisch manager Marcel Brands in het Eindhovens Dagblad. 'Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid.' 'Op dit moment is er niks concreet rondom de andere spelers, ook niet rond Marcelo', aldus Brands over de vermeende interesse van Werder Bremen. 'Als er geld binnenkomt, kunnen we alsnog andere afwegingen maken.' Afgelopen winter bood PSV rond de 7 miljoen euro voor de Diemenaar. AZ wees het bod destijds resoluut af. http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3442538/2013/05/16/PSV-heeft-geen-geld-voor-Maher-Eerst-verkopen.dhtml Lekker belangrijk wat PSV vindt of wat hun kunnen uitgeven....mocht Eriksen vertrekken dan is Maher misschien een optie....meer niet....Maher niet belangrijker maken dan als hij al is.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lekker belangrijk wat PSV vindt of wat hun kunnen uitgeven....mocht Eriksen vertrekken dan is Maher misschien een optie....meer niet....Maher niet belangrijker maken dan als hij al is.... Feit is dat de naam van Adam Maher al veelvuldig is gevallen binnen Ajax. Zeker ook omdat de kans dat Eriksen en/of De Jong vertrekt als heel groot wordt bestempeld. Ten slotte is Maher het grootste talent in de eredivisie op dit moment. Belangrijk zat lijkt me. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 23:51 schreef Eide het volgende:[..] Feit is dat de naam van Adam Maher al veelvuldig is gevallen binnen Ajax. Zeker ook omdat de kans dat Eriksen en/of De Jong vertrekt als heel groot wordt bestempeld. Ten slotte is Maher het grootste talent in de eredivisie op dit moment. Belangrijk zat lijkt me. Mee eens. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Mmm: Overmars ziet Maher noch Van Ginkel naar Ajax komen. Zijn we daar ook weer over uitgeluld. En PSV kan Maher ook niet betalen: waar moet die jongen dan naartoe??? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 23:51 schreef Eide het volgende:[..] Feit is dat de naam van Adam Maher al veelvuldig is gevallen binnen Ajax. Zeker ook omdat de kans dat Eriksen en/of De Jong vertrekt als heel groot wordt bestempeld. Ten slotte is Maher het grootste talent in de eredivisie op dit moment. Belangrijk zat lijkt me. Ben er ook van overtuigd dat als Eriksen eenmaal ergens zijn handtekening heeft gezet, echt wel werk van Maher wordt gemaakt. En terecht! Eerst verkopen, dan pas kopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is gewoon weer een spel dat gespeeld wordt om de prijs naar beneden te krijgen.. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 12:47 schreef remco k het volgende:Is gewoon weer een spel dat gespeeld wordt om de prijs naar beneden te krijgen.. Dat denk ik ook. Al geloof ik wel degelijk dat Ajax een plafond hanteert qua uitgaven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Lang leve de komkommertijd Jack! :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
.....Ik ken mensen die weten wel raad met een komkommer.... ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik wel hoor.......Ronnie
Recept voor Tzatziki
De komkommer wassen en raspen. Vijf minuten laten staan in het een vergiet, het vocht er goed uitdrukken met de hand en weggooien. De knoflook raspen en deze samen met yoghurt, komkommer en zout in een slakom doen. Dit tot een samenhangende massa roeren en beetje bij beetje de olie toevoegen onder voortdurend roeren. Ongeveer een uur in de koelkast laten staan voor het opdienen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo is dat Hummeltje!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 23:51 schreef Eide het volgende:[..] Feit is dat de naam van Adam Maher al veelvuldig is gevallen binnen Ajax. Zeker ook omdat de kans dat Eriksen en/of De Jong vertrekt als heel groot wordt bestempeld. Ten slotte is Maher het grootste talent in de eredivisie op dit moment. Belangrijk zat lijkt me. Dan moet je als Ajax zijnde niet te hard gaan roepen dat je hem graag wilt hebben...zo drijft Ajax de prijs alleen maar op....beetje dom...dus ik denk dat het een schijnbeweging is...Ajax gaat helemaal niet voor Maher...ze hebben Andersen,Serero, Fisher en ev Meleg nog voor de positie van Eriksen....eigenlijk heeft Ajax Maher helemaal niet nodig....ze hebben eerder een rechtsaanvallende middenvelder nodig...want wat als Siem weggaat ?? Wie uit de bestaande selectie ?? ev.Schone en dan houdt het ver op....ze hebben dus veel meer behoefte aan een van Ginkel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 12:47 schreef remco k het volgende:Is gewoon weer een spel dat gespeeld wordt om de prijs naar beneden te krijgen.. Ze drijven zo de prijs op!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 19:21 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik wel hoor.......Ronnie Recept voor Tzatziki De komkommer wassen en raspen. Vijf minuten laten staan in het een vergiet, het vocht er goed uitdrukken met de hand en weggooien. De knoflook raspen en deze samen met yoghurt, komkommer en zout in een slakom doen. Dit tot een samenhangende massa roeren en beetje bij beetje de olie toevoegen onder voortdurend roeren. Ongeveer een uur in de koelkast laten staan voor het opdienen. Whahahahahaaha wat ben je gek neman....maar is dat lekker?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nenam.....Sjakie,en ja ik eet het regelmatig met gyros ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Heb het recept ook paar keer gemaakt ,maar je houd er een plofkop van over. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Oja ik ken het lekker lekker, in een grieks restaurant eet je het meestal met gyros...mmmmm krijg er al weer zin in.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 19:21 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik wel hoor.......Ronnie Recept voor Tzatziki De komkommer wassen en raspen. Vijf minuten laten staan in het een vergiet, het vocht er goed uitdrukken met de hand en weggooien. De knoflook raspen en deze samen met yoghurt, komkommer en zout in een slakom doen. Dit tot een samenhangende massa roeren en beetje bij beetje de olie toevoegen onder voortdurend roeren. Ongeveer een uur in de koelkast laten staan voor het opdienen. he he, eindelijk iemand die weet hoe je komkommer het best tot z'n recht kan laten komen.
thanks man ;-)) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe kan mijn komkommer het best recht worden??? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha....effe probere.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
pruimen er naast leggen.....werkt ook voor bananen en voor Sjakie en Ronnie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:pruimen er naast leggen.....werkt ook voor bananen en voor Sjakie en Ronnie Whahaha 1 rijpe pruim is al genoeg....hahaha!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 - 19:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dan moet je als Ajax zijnde niet te hard gaan roepen dat je hem graag wilt hebben...zo drijft Ajax de prijs alleen maar op....beetje dom...dus ik denk dat het een schijnbeweging is...Ajax gaat helemaal niet voor Maher...ze hebben Andersen,Serero, Fisher en ev Meleg nog voor de positie van Eriksen....eigenlijk heeft Ajax Maher helemaal niet nodig....ze hebben eerder een rechtsaanvallende middenvelder nodig...want wat als Siem weggaat ?? Wie uit de bestaande selectie ?? ev.Schone en dan houdt het ver op....ze hebben dus veel meer behoefte aan een van Ginkel... Klaassen schone en een Maher zou daar prima kunnen spelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Fischer en Andersen eventueel ook natuurlijk. Ik zie Ajax ook zomaar in staat AZ veel succes te wensen met die 10 miljoen en gewoon met eigen jeugd aan de bak te gaan. Zou nog mooi zijn ook, hoewel ik Maher echt wel een klasbak vindt.
Ik heb alleen mijn twijfels bij Fischer vanaf het middenveld. Ik vind hem vrij laks verdedigend. Blind heeft dit seizoen minder aan Fischer gehad dan dat Van Rhijn aan Boerrichter heeft gehad. Ik weet niet of hij mentaal de knop om kan zetten als hij echt op het middenveld komt te spelen. Hij heeft wel het type voetbal om vanaf het middenveld dodelijk te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 mei 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
vak413
|
|
|
Ik lees net dat hsv europees voetbal is misgelopen en aangezien van der vaart verschillende malen heeft aangegeven ooit terug te willen keren naar ajax zou overmars best wel eens een belletje richting hamburg mogen plegen. Waarschijnlijk onhaalbaar maar zou imo toch wel de ideale vervanger voor eriksen zijn. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
als eriksen en/of de jong weggaan zou ik eens proberen aaron hunt te halen, werder bremen speelt tegenwoordig tegen degradatie en ik denk dat deze jongen toch wel graag cl speelt. heeft nog 1 jaar contract zal dus ook niet te duur zijn, scorend vermogen, kopkracht en ervaring. en de juiste mentaliteit :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 - 11:08 schreef Eide het volgende:[..] Fischer en Andersen eventueel ook natuurlijk. Ik zie Ajax ook zomaar in staat AZ veel succes te wensen met die 10 miljoen en gewoon met eigen jeugd aan de bak te gaan. Zou nog mooi zijn ook, hoewel ik Maher echt wel een klasbak vindt. Ik heb alleen mijn twijfels bij Fischer vanaf het middenveld. Ik vind hem vrij laks verdedigend. Blind heeft dit seizoen minder aan Fischer gehad dan dat Van Rhijn aan Boerrichter heeft gehad. Ik weet niet of hij mentaal de knop om kan zetten als hij echt op het middenveld komt te spelen. Hij heeft wel het type voetbal om vanaf het middenveld dodelijk te zijn. Helemaal mee eens weet niet of hij verdedigend al rijp is om Eriksen op te volgen op het middenveld....maar goed Eriksen was verdedigend ook geen ster al legde hij wel de meeste meters af....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klaassen komt naar mijn inziens nog te kort....Schone komt snelheid te kort....Maher is tweebenig zou kunnen....edoch zie ik op die positie liever van Ginkel!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 00:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klaassen komt naar mijn inziens nog te kort....Schone komt snelheid te kort....Maher is tweebenig zou kunnen....edoch zie ik op die positie liever van Ginkel!! Het is dezelfde positie als die van Eriksen. En ook Maher is beter met rechts dan links. Op zich maakt het dan ook geen fluit hij aan welke ma t hij speelt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb bij alle spelers die Ajax eventueel zelf op dat middenveld kan zetten overigens mijn bedenkingen hoor, of liever, ik denk dat Eriksen en De Jong samen een heel compleet duo zijn. Doelgericht, veel loopvermogen, veel werk vermogen, goed in de combinatie. Eriksen is daarbij een hele bewegelijke creatieve speler, Siem brengt veel fysieke kracht en koppend vermogen.
Die combinatie gaat Ajax niet zomaar weer vinden, ook niet met Maher en Van Ginkel. Die combinatie mst bijvoorbeeld de fysieke kracht van De Jong. Met Fischer mis je werklust, met anderen mis je pure kwaliteit en/of creatief vermogen, iets wat een Maher wel weer zou brengen. Maar ergens moeten we ook accepteren dat we gaan inleveren ten opzichte van ons huidige koningskoppel. Iets wat een groot compliment is aan Eriksen en De Jong.
Met name Fischer zie ik alleen slagen als er een werklustige, sterke aanvallende middenvelder bij zou komen en dan zie ik toch eerder Van Ginkel dan Maher. Maher is puur op kwaliteit de beste van die twee... en verder weet FdB het het beste, hij ziet die gasten dagelijks trainen. Hij heeft tot nu toe altijd gelijk gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 05:47 schreef Eide het volgende:Ik heb bij alle spelers die Ajax eventueel zelf op dat middenveld kan zetten overigens mijn bedenkingen hoor, of liever, ik denk dat Eriksen en De Jong samen een heel compleet duo zijn. Doelgericht, veel loopvermogen, veel werk vermogen, goed in de combinatie. Eriksen is daarbij een hele bewegelijke creatieve speler, Siem brengt veel fysieke kracht en koppend vermogen. Die combinatie gaat Ajax niet zomaar weer vinden, ook niet met Maher en Van Ginkel. Die combinatie mst bijvoorbeeld de fysieke kracht van De Jong. Met Fischer mis je werklust, met anderen mis je pure kwaliteit en/of creatief vermogen, iets wat een Maher wel weer zou brengen. Maar ergens moeten we ook accepteren dat we gaan inleveren ten opzichte van ons huidige koningskoppel. Iets wat een groot compliment is aan Eriksen en De Jong. Met name Fischer zie ik alleen slagen als er een werklustige, sterke aanvallende middenvelder bij zou komen en dan zie ik toch eerder Van Ginkel dan Maher. Maher is puur op kwaliteit de beste van die twee... en verder weet FdB het het beste, hij ziet die gasten dagelijks trainen. Hij heeft tot nu toe altijd gelijk gehad. Volledig eens Eide...zo zie ik het ook!!! |
|
|
|