BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 mei 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 23:23 schreef schapio het volgende:
als eriksen en/of de jong weggaan zou ik eens proberen aaron hunt te halen, werder bremen speelt tegenwoordig tegen degradatie en ik denk dat deze jongen toch wel graag cl speelt.
heeft nog 1 jaar contract zal dus ook niet te duur zijn, scorend vermogen, kopkracht en ervaring. en de juiste mentaliteit :-)
dan zie ik liever die de Bruyne, kan een doelpunt maken en ook Chelsea zal hem waarschijnlijk wel in de CL willen zien spelen...
schapio
 schapio - zondag 19 mei 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dan zie ik liever die de Bruyne, kan een doelpunt maken en ook Chelsea zal hem waarschijnlijk wel in de CL willen zien spelen...
die kun je alleen huren en daar zijn ook dortmund en leverkusen in geinteresseerd dus dat zal een moeilijker verhaal worden als hunt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De Bruyne huren...Jaaaaaaaa eindelijk mij heb je! Geweldige middenvelder ijzersterk...in de oefeninterland Belgie - Nederland 4-2....Nederland onder van Gaal....vond de Bruyne uitblinken....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 mei 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De Bruyne huren...Jaaaaaaaa eindelijk mij heb je! Geweldige middenvelder ijzersterk...in de oefeninterland Belgie - Nederland 4-2....Nederland onder van Gaal....vond de Bruyne uitblinken....
Die wil Dortmund betrekken in een ruil/deal met Lewandovsky......no go
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die wil Dortmund betrekken in een ruil/deal met Lewandovsky......no go
Ik weet het Neman...maar niets is zeker pik...
Overigens werd bij Studio voetbal geopperd voor Toornstra van Utrecht mocht Ajax van Ginkel niet kunnen losweken bij Vitesse...geen slechte optie moet ik zeggen...Den haag was door het vertrek van hem een stuk minder terwijl Utrecht na de winterstop mede door hem sterk voor de dag kwam...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 mei 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Ik als winnaar van de pooler.......voetbal kenner.....Ajacied,eigenwijs en tegen beter weten in zegt............

Guus Huppert van Roda...........BAM
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Viel een half uurtje voor tijd in. Vond het eerlijk gezegd niet bijzonder.
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik als winnaar van de pooler.......voetbal kenner.....Ajacied,eigenwijs en tegen beter weten in zegt............

Guus Huppert van Roda...........BAM
Een buitenspeler??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 mei 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Een buitenspeler??
Yep...op rechts......toppertje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Viel een half uurtje voor tijd in. Vond het eerlijk gezegd niet bijzonder.
Klopt dat hij inviel maar was gelijk dreigend...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is idd een redelijk goede buitenspeler...maar geef mij maar Cuenca...
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vind het nog niet bijzonder.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 20 mei 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is idd een redelijk goede buitenspeler...maar geef mij maar Cuenca...
Hupperts!!!?!???!!!
Eide
 Eide - maandag 20 mei 2013 - 17:09   quote  deeplink  
Bazoer: 'Ze wilden mijn benen breken'

Het 16-jarige talent Riechedly Bazoer maakte dit jaar de stap van PSV naar Ajax en kreeg daarvoor veel kritiek uit Eindhoven. 'Via Twitter zeiden fans uit Eindhoven dat ze mijn benen wilden breken', zegt Bazoer in gesprek met de organisatie van de Copa Amsterdam.

'Ik sta sterk in mn schoenen en wist dat ik dat allemaal over me heen zou krijgen', gaat de verdediger in op zijn spraakmakende overstap. 'Toch heb ik met Ajax voor mezelf gekozen. Hier breken talenten sneller door namelijk.'

Tijdens de Copa Amsterdam volgde Bazoer een goede invalbeurt tegen Borussia Mönchengladbach op met een basisplaats tegen Ajax Cape Town. In die wedstrijd werd de verdediger op het middenveld geposteerd, wat hem een gele kaart en een mindere wedstrijd opleverde. Het talent uit Utrecht laat weten uit te kijken naar het nieuwe seizoen: 'Ik sluit in de zomer aan bij de selectie van Ajax 1. Weet natuurlijk nog niet precies waar ik uiteindelijk terecht kom. Maar als ik de kans krijg bij Frank de Boer.'

Bazoer bevestigd in ieder geval dat hij deze zomer inderdaad aansluit bij de A selectie. Dat is toch bijzonder aangezien hij pas 16 is.
Eide
 Eide - maandag 20 mei 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Babel mogelijk naar Turkije: "Niet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt"

Ryan Babel lijkt na een jaar alweer te vertrekken uit de Eredivisie. De Amsterdammer en zijn zaakwaarnemer onderhandelden maandag met het Turkse Kasimpasa SK, zo meldt Voetbal International. Volgens het blad krijgt Babel een tekenpremie van liefst twee miljoen euro en gaat hij nog eens een jaarsalaris van 1,5 miljoen euro netto verdienen.

De aanvaller zou maandag onderhandeld hebben met president Zafer Yildirim en oud-Ajacied Shota Averladze, die de hoofdtrainer van Kasimpasa is. Met Ajax hoeft Kasimpasa in ieder geval niet te onderhandelen, omdat het contract van Babel afloopt.

Volgens de aanvaller zelf berust de berichtgeving niet op waarheid. "Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt", twittert hij over Johan Derksen, hoofdredacteur van het weekblad. Afgelopen zomer keerde Babel terug in Amsterdam nadat hij zijn contract bij TSG Hoffenheim had afgekocht. Eerder speelde hij voor Liverpool, dat hem in 2007 voor bijna achttien miljoen euro overnam van Ajax.

http://www.soccernews.nl/news/197367/Babel_mogelijk_naar_Turkije:_Niet_vertrouwen_wat_iemand_met_een_snor_uitkraamt
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Babel mogelijk naar Turkije: "Niet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt"

Ryan Babel lijkt na een jaar alweer te vertrekken uit de Eredivisie. De Amsterdammer en zijn zaakwaarnemer onderhandelden maandag met het Turkse Kasimpasa SK, zo meldt Voetbal International. Volgens het blad krijgt Babel een tekenpremie van liefst twee miljoen euro en gaat hij nog eens een jaarsalaris van 1,5 miljoen euro netto verdienen.

De aanvaller zou maandag onderhandeld hebben met president Zafer Yildirim en oud-Ajacied Shota Averladze, die de hoofdtrainer van Kasimpasa is. Met Ajax hoeft Kasimpasa in ieder geval niet te onderhandelen, omdat het contract van Babel afloopt.

Volgens de aanvaller zelf berust de berichtgeving niet op waarheid. "Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt", twittert hij over Johan Derksen, hoofdredacteur van het weekblad. Afgelopen zomer keerde Babel terug in Amsterdam nadat hij zijn contract bij TSG Hoffenheim had afgekocht. Eerder speelde hij voor Liverpool, dat hem in 2007 voor bijna achttien miljoen euro overnam van Ajax.

http://www.soccernews.nl/news/197367/Babel_mogelijk_naar_Turkije:_Niet_vertrouwen_wat_iemand_met_een_snor_uitkraamt
Hahaha ..

Jij mot Derksen niet he!
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 mei 2013 - 23:54   quote  deeplink  
80% wat die gast uitkraamt is sowieso altijd onzin.
JOOD
 JOOD - dinsdag 21 mei 2013 - 00:23   quote  deeplink  
Ryan Babel, jonge.. Laat het maar eens een keer zien op het veld! Geen gezeik van ja ik heb mezelf vrijgekocht (en dit 6x herhalen) en daarna niet presteren.. Beetje jammer en valt me ook echt tegen. Heeft wel degelijk talent en kan nog steeds slagen, maar dan moet hij echt gaan knokken en bij ajax blijven anders komt hij er ZEKER niet.
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 22:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hahaha ..

Jij mot Derksen niet he!
Ook, maar verschillende Ajax sites hebben gister gemeld dat het in kannen en kruiken was, dit was de reactie van Babel op dit nieuws. Grappig dat Babel de snor kennelijk ook niet zo hoog heeft zitten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 mei 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 11:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook, maar verschillende Ajax sites hebben gister gemeld dat het in kannen en kruiken was, dit was de reactie van Babel op dit nieuws. Grappig dat Babel de snor kennelijk ook niet zo hoog heeft zitten.
Pas als het op ajax.nl geloof ik het, eerder niet!!
Laat Ryan Babel eerst maar eens zien dat hij constant kan presteren.

maar als het wel waar zou zijn is hij een dief van zijn eigen knip als hij het niet doet en dan hij heeft hij terug waarmee hij zich heeft vrij gekocht......

maar dan komt hij never nooit niet in oranje (als hij dat al zou willen tenminste....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Ajax vangt bot bij Heracles na bod op Duarte
Marc Overmars zegt dat Ajax tevergeefs een poging heeft ondernomen om Lerin Duarte van Heracles naar Amsterdam te halen.'We hebben een alleszins reëel bod bij Heracles neergelegd, maar dat is geweigerd. Het is vervelend voor Lerin, maar dit was ons eerste en laatste bod', zo laat de directeur voetbalzaken van Ajax weten in de Telegraaf. Vorig jaar meldden de Amsterdammers zich in Almelo voor Samuel Armenteros, maar veegde voorzitter Jan Smit het bod van naar verluidt één miljoen euro van tafel.

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3444564/2013/05/21/TT-NEC-wil-Demouge-streep-door-Leerdam-Ajax-vangt-bot.dhtml

Zou een uitspraak van Overmars zijn. Opvallend om maar eens een term te gebruiken.

edit: Was een uitspraak in de Telegraaf. Heracles heeft het ook bevestigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 12:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Pas als het op ajax.nl geloof ik het, eerder niet!!
Laat Ryan Babel eerst maar eens zien dat hij constant kan presteren.

maar als het wel waar zou zijn is hij een dief van zijn eigen knip als hij het niet doet en dan hij heeft hij terug waarmee hij zich heeft vrij gekocht......

maar dan komt hij never nooit niet in oranje (als hij dat al zou willen tenminste....)
Ryan heeft, de wedstrijden die hij heeft gespeeld, redelijk gepresteerd. Tegelijkertijd denk ik dat duidelijk mag zijn dat hij echt niet het niveau heeft om bij een Europese topclub te spelen.

Ajax heeft Babel dit seizoen 3 ton aan salaris betaald, ik weet niet wat Ryan bij een contractverlenging voor salaris gaat vragen. Dat zal zeker meer worden. Bovendien is het perspectief voor Babel natuurlijk met name de rechtsbuiten positie, terwijl hij zelf toch echt een linksbuiten is. Op beide buitenposities is het perspectief op oranje trouwens zo goed als nul voor Babel.

Babel kan dus kiezen voor een sportieve uitdaging bij Ajax (CL/EL, spelen om prijzen) maar wel voor een relatief klein salaris of hij kan kiezen voor een financieel aantrekkelijk buitenland avontuur waar de sportieve uitdaging toch minder zal zijn.

Ik weet niet waar Ryan voor gaat kiezen. Ajax en Babel hebben elkaar geholpen dit seizoen. Ik weet niet eens of Ajax wel zit te wachten op een verlening van Babel. Wie weet.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 21 mei 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Ik vraag mij af of sommige supporters hun ogen in hun zak hebben zitten.
Babel heeft dit seizoen in de wedstrijden dat ie speelde meer gebracht dan Boerrigter of welke buitenspeler dan ook. Ook meer dan Fischer.
Daarnaast speelde hij ook nog tijdelijk in de spits, waar hij keer op keer belangrijk was.
Ik verwacht dat ie ook geoon blijft. Dit is iemand die een echt Ajax hart heeft. Vele spelers kiezen alleen voor het geld. Ja hij heeft zich afgekocht met de reden weer veel spelen en te verhuizen naar een grote club.
Hij komt in ieder geval nog eens terug bij zijn cluppie. Dat kan je van al die andere geldwolven niet zeggen die dit ooit beloofden.
Geloof je zelf dat bv een van der Vaart ooit nog terug gaat komen?
Misschien als ie 36 is en afgerangeerd is.
nora
 nora - dinsdag 21 mei 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Van mij mag hij blijven en van de weinigen die ook niet omvergeblazen wordt als het op fysiek aan komt,en in die paar wedstrijden redelijk gescoord en assisten afgeleverd dus een prima gast voor Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 mei 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 13:09 schreef Peterhs het volgende:
Ik vraag mij af of sommige supporters hun ogen in hun zak hebben zitten.
Babel heeft dit seizoen in de wedstrijden dat ie speelde meer gebracht dan Boerrigter of welke buitenspeler dan ook. Ook meer dan Fischer.
Daarnaast speelde hij ook nog tijdelijk in de spits, waar hij keer op keer belangrijk was.
Ik verwacht dat ie ook geoon blijft. Dit is iemand die een echt Ajax hart heeft. Vele spelers kiezen alleen voor het geld. Ja hij heeft zich afgekocht met de reden weer veel spelen en te verhuizen naar een grote club.
Hij komt in ieder geval nog eens terug bij zijn cluppie. Dat kan je van al die andere geldwolven niet zeggen die dit ooit beloofden.
Geloof je zelf dat bv een van der Vaart ooit nog terug gaat komen?
Misschien als ie 36 is en afgerangeerd is.
Je hebt gelijk met wat je zegt, maar ik doel op het feit dat Ryan maar weinig heeft gespeeld en dus niet constant heeft kunnen persteren.
Ik persoonlijk zou het jammer vinden als hij weer weg gaat.
ik denk namelijk dat de Babel van nu, beter is dan de Babel van toen!!
Als hij bij ons blijft, dan kan je spreken van een ajax-hart bij Babel en gaat hij naar die turkse club, weet zo snel die naam niet, dan gaat hij voor het geld.
Wat VdV betreft, die zie ik ook niet snel terug keren, maar er keren er uberhaupt weinig terug, als voetballer tenminste.
Maar ik heb wel goede hoop dat er best veel jongens uit de jongere teams ver gaan komen als ik sommigen mag geloven en wat ik zelf af en toe zie.

Kunnen we geen aktie op touw zetten;

Ryan Babel moet blijven!

***+2
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 21 mei 2013 - 14:44   quote  deeplink  
Babel heeft toch al in een eerder stadium aangegeven dat hij liever weer in een grote competitie gaat spelen? Als dat niet lukt, overweegt hij pas bij Ajax te blijven. Afwachten dus wat er voor hem komt.
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 14:44 schreef Jesper11 het volgende:
Babel heeft toch al in een eerder stadium aangegeven dat hij liever weer in een grote competitie gaat spelen? Als dat niet lukt, overweegt hij pas bij Ajax te blijven. Afwachten dus wat er voor hem komt.
Yup, maar de vraag is natuurlijk hoe lang Ajax op Babel kan wachten. Bovendien denk ik niet dat er weer een 1 jarig contract kan komt te liggen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 21 mei 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 12:38 schreef Eide het volgende:
Ajax vangt bot bij Heracles na bod op Duarte
Marc Overmars zegt dat Ajax tevergeefs een poging heeft ondernomen om Lerin Duarte van Heracles naar Amsterdam te halen.'We hebben een alleszins reëel bod bij Heracles neergelegd, maar dat is geweigerd. Het is vervelend voor Lerin, maar dit was ons eerste en laatste bod', zo laat de directeur voetbalzaken van Ajax weten in de Telegraaf. Vorig jaar meldden de Amsterdammers zich in Almelo voor Samuel Armenteros, maar veegde voorzitter Jan Smit het bod van naar verluidt één miljoen euro van tafel.

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3444564/2013/05/21/TT-NEC-wil-Demouge-streep-door-Leerdam-Ajax-vangt-bot.dhtml

Zou een uitspraak van Overmars zijn. Opvallend om maar eens een term te gebruiken.

edit: Was een uitspraak in de Telegraaf. Heracles heeft het ook bevestigd.
nou denk ik ook niet dat Duarte goed genoeg is om Siem of Chris te vervangen...
ik denk zelf dat ie nooit op het niveau gaat komen wat hun nu hebben...

vind het een redelijke speler, en misschien eens stapje hoger dan Heracles, bijvoorbeeld Utrecht of Heerenveen. maar vind hem niet goed genoeg voor Ajax.

zelfde geld voor Toornstra lijkt me ook niet goed genoeg voor Ajax...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 mei 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 16:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nou denk ik ook niet dat Duarte goed genoeg is om Siem of Chris te vervangen...
ik denk zelf dat ie nooit op het niveau gaat komen wat hun nu hebben...

vind het een redelijke speler, en misschien eens stapje hoger dan Heracles, bijvoorbeeld Utrecht of Heerenveen. maar vind hem niet goed genoeg voor Ajax.

zelfde geld voor Toornstra lijkt me ook niet goed genoeg voor Ajax...
Duarte komt dan al rechtsbuiten en niet om hun te vervangen?
Toornstra vindt ik wel een aardige voetballer maar is geen van ginkel, Maher..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Hummel10 --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 21 mei 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 17:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Duarte komt dan al rechtsbuiten en niet om hun te vervangen?
Toornstra vindt ik wel een aardige voetballer maar is geen van ginkel, Maher..
als rechtsbuiten?
Duarte speelt vaak als aanvallende middenvelder, t' leek mij ook de bedoeling dat hij als opvolger van Siem of Chris daar dan ging spelen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 mei 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 19:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als rechtsbuiten?
Duarte speelt vaak als aanvallende middenvelder, t' leek mij ook de bedoeling dat hij als opvolger van Siem of Chris daar dan ging spelen...
Op de positie van Siem...heb al eens eerder aangegeven dat Ajax de 5 miljoen niet gaat passeren om een speler aan te trekken...Maher en ook van Ginkel kan je dus vergeten...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 mei 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Duarte als middenvelder hoeft van mijn niet..
Er loopt bij ons toch vergelijkbaars voor die positie?
Op Wikipedia staat linkshalf/linksbuiten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 mei 2013 - 20:50   quote  deeplink  
We hadden Djuricic moeten halen die wilde en was niet heel
duur.. Paste in het rijtje Maher, van Ginkel.
Duarte, Toornstra zitten daar nog wel een stukje onder en zijn niet
verder dan Sorrero, schone, Fischer...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 21 mei 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 19:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Op de positie van Siem...heb al eens eerder aangegeven dat Ajax de 5 miljoen niet gaat passeren om een speler aan te trekken...Maher en ook van Ginkel kan je dus vergeten...
ben benieuwd hoor,
Maher zie ik nog best komen, ajax heeft ook door dat er een gat in de opleiding zit en als je ze niet hebt moet je ze halen. als er straks 6.5 a 7.5 voor Maher wordt betaald kijk ik niet gek op. daarbij is Maher naar mijn idee ook wel een uitzonderlijk talent voor de ideeen van de eredivisie...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 mei 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 21:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ben benieuwd hoor,
Maher zie ik nog best komen, ajax heeft ook door dat er een gat in de opleiding zit en als je ze niet hebt moet je ze halen. als er straks 6.5 a 7.5 voor Maher wordt betaald kijk ik niet gek op. daarbij is Maher naar mijn idee ook wel een uitzonderlijk talent voor de ideeen van de eredivisie...
Inderdaad pas 19 jaar en al zeer compleet..
Wel de beste optie als Erikssen vertrekt..
We gaan het meemaken van de zomerben ook benieuwd
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 20:50 schreef Hummel10 het volgende:
Totaal geen Ajax speler. Komt beter tot zijn recht bij een snelle ploeg zoals Benfica... Had ook beter bij PSV gepast dan Ajax..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 mei 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal geen Ajax speler. Komt beter tot zijn recht bij een snelle ploeg zoals Benfica... Had ook beter bij PSV gepast dan Ajax..
Wat is een snelle ploeg ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 mei 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Oke krijg geen antwoord....ben geen voetbal bolleboos.....is Ajax zo traag als dikke stront dan??.....snap er geen hol meer van ;-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Nenam_tiL --
jonass
 jonass - dinsdag 21 mei 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oke krijg geen antwoord....ben geen voetbal bolleboos.....is Ajax zo traag als dikke stront dan??.....snap er geen hol meer van ;-(
Ouwe je bent de intelligenste ook niet he ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 mei 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:49 schreef jonass het volgende:

[..]

Ouwe je bent de intelligenste ook niet he ;-)
Nope...maar jij bent lekker ges
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 mei 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 20:50 schreef Hummel10 het volgende:
Riep ik destijds ook Hummeltje...volgens mij predikte van basten dit ook...maar ja Ajax verkoopt eerst...dus blijven de minderen over...
Overigens FC twente stelt de laatste wedstrijden Douglas niet meer op omdat hij transfervrij de deur uit kan lopen...zo proberen ze hem binnenshuis te houden...misschien een optie!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 mei 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hier ben ik weer Remco...nog steeds niet mee eens...hij is technisch en juist heel goed in de kleine ruimte...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 mei 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vanuit reactie idd...

Is ook een loerende speler, gek gezegd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 mei 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik weer Remco...nog steeds niet mee eens...hij is technisch en juist heel goed in de kleine ruimte...
Remco bedoeld reactie-voetbal...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 mei 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 23:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Remco bedoeld reactie-voetbal...
Ja dus meer ruimte...maar hij kan ook zeer goed spelen in de kleine ruimte...zoals Ajax thuis speelt...is veelzijdig...waarom denk je dat Benfica al vroeg een optie op hem had...je kan hem echt vergelijken met Maher alleen is hij sneller...een kleine vergelijk met onze Johan...hahaha zal nu wel reacties krijgen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Wie is Johan ??
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Haha, mooi man, zo klagen we dat het komkommertijd is en zo staat het al weer bol van de verhalen.

24 juni begint Ajax trouwens aan de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. Of eigenlijk, dan is de eerste training weer.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 mei 2013 - 06:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Onzin is technisch, goede pass, goed in combinatie had ook met Ajax
mee kunnen komen...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 mei 2013 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Riep ik destijds ook Hummeltje...volgens mij predikte van basten dit ook...maar ja Ajax verkoopt eerst...dus blijven de minderen over...
Overigens FC twente stelt de laatste wedstrijden Douglas niet meer op omdat hij transfervrij de deur uit kan lopen...zo proberen ze hem binnenshuis te houden...misschien een optie!!
Douglas vond ik altijd wel een optie zeker als Alderweireld weggaat.
Is alleen wel een verkeerd signaal naar talenten. (Al kunnen die juist weer
van hem leren) Vraag is dan volstaan je talenten heel seizoen plus champions league?

Vraag me ook af of Babel blijft en of Cuenca blijft?

Ow en muniesa heeft nog niets gehoord kan ook gratis komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door Hummel10 --
Eide
 Eide - woensdag 22 mei 2013 - 07:19   quote  deeplink  
Verdedigend lijkt er geen enkele noodzaak te zijn voor et aantrekken van spelers.

RB: Van Rhijn + Ligeon
LB: Blind + Boilesen + Dijks
RCV: Alderweireld + Veltman + Bazoer
LCV: Moisander + Denswil

Het kan natuurlijk dat Ajax, met het oog op de CL, een extra CV aantrekt met het oog op een waarschijnlijk vertrek van Toby. Maar Ajax heeft natuurlijk Veltman al, en kan eventueel terug vallen op Moisander als RCV en Denswil als LCV.

Talenten door laten stromen is risico's accepteren.

Gino van Kessel trouwens terug bij Ajax na zijn verhuur periode. Ben benieuwd wat Ajax met deze jongen van plan is. Heeft bij Almere City na de winterstop 10 wedstrijden op huurbasis gespeeld maar scoorde daarin maar 1 keer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0105550