|
|
piet de paler
|
|
|
ja ik hoorde in het stadion wat varianten hoe Pelle te vervangen.Zoals Immers in de spits en Vilhena er achter. maar zijn er nog meer dingen mogelijk ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat gaat t worden.maar zou ik nooit doen,omdat je dan zowel de aanval als het middenveld veranderd.(verzwakt)
tegen Heerenveen uit zou ik gaan voor jp Cisse Schaken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja, Te Vrede is een zelfde type, maar overduidelijk minder goed. Achahbar is ook spits. Beiden zaten overigens niet eens bij de selectie de afgelopen keren. Schaken heeft er wel eens gespeeld, Cissé idem.
Ik zou 'gewoon' voor Immers gaan. En dan Vilhena of Singh op 10. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cissé zit ook al een tijd niet meer bij de selectie trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is hij wel fit dat je weet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zat nog te denken in de trend van elk nadeel heeft zijn voordeel.v Basten weet nu niet hoe we gaan spelen.En als Immers er maar een goed raakt zie ik het wel zitten. Trouwens wat werkt die jongen kei hard (een beetje hoe Kuijt nu speelt) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik geloof van wel. Voor zover ik weet is Koeman een beetje uitgekeken op Cissé.
------------
2 maart was hij in ieder geval fit:
FKRotterdamþ@FKRotterdam Sekou #Cissé laat Feyenoordtraining.nl weten volledig fit te zijn en zijn kans af te wachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 21:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik geloof van wel. Voor zover ik weet is Koeman een beetje uitgekeken op Cissé. ------------ 2 maart was hij in ieder geval fit: FKRotterdamþ@FKRotterdam Sekou #Cissé laat Feyenoordtraining.nl weten volledig fit te zijn en zijn kans af te wachten. begrijp ik eigenlijk wel,al denk ik dat zn fysiek en snelheid bruikbaar zijn tegen de Friezen. maar begrijp ook dat Koeman n punt heeft. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Ik kan me nog herinneren dat 1 jaartje terug schaken een tijdje gespeeld heeft in de spits dus misschien hem daar neer zetten als valse spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Pelle zwart schilderen, lippen beetje botoxen, permanentje doen en shirtje van Cisse aan laten trekken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 21:51 schreef Vincent1970 het volgende:Pelle zwart schilderen, lippen beetje botoxen, permanentje doen en shirtje van Cisse aan laten trekken.. kan hij beter als fernandez gaan.. scheidsrechter neerhoeken en niemand die twijfelt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: je bedoelt?
we zitten in n flow? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 21:52 schreef van geil het volgende:[..] kan hij beter als fernandez gaan.. scheidsrechter neerhoeken en niemand die twijfelt! Puntje voor jou |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er worden kansen gecreëerd, niet alleen voor de spits. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Misschien een 4-4-2 opstelling, jp en schaken voorin met Singh of Goossens als extra middenvelder. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 21:55 schreef willem v G het volgende:Misschien een 4-4-2 opstelling, jp en schaken voorin met Singh of Goossens als extra middenvelder. Denk toch dat het Vormer wordt, Vilhena op 10 en Immers met een hattrick.. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Vindt Vormer meer de vervanger van Clasie en Singh en Goossens zullen zich willen bewijzen waar door het team in de breedte sterker zal worden.Mits ze winnen natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind Vormer n zeer beperkte indruk maken . daarom bevalt t me niet zo.maar hij mag me verrassen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ongeacht opstelling: d'r op vliegen tegen die Friezen. Leren van het slappe psv. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Ben het met je eens wat betreft vormer, vandaar die 2 in heb genoemd of dat Ronald een verrassing in petto heeft bv Sleegers of jansen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mare serieus...
Cisse gaat t worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
4-4-2 met schaken en boetius voorin!
boetius schaken vilhena clasie immers vormer indi mathijsen de vrij jan maat mulder |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik zou zelf inderdaad Immers in de spits zetten met Vilhena aanvallend. Vormer een basis geven en dan Goossens op de bank en die 2de helft brengen. Word lastig maar zoals eerder gezegd niet alleen Pelle kan scoren. Kijkend naar Boetius Vilhena en Schaken. Ik heb er volledig vertrouwen in dat onze oefenmeester de juiste beslissing zal nemen en ben eigenlijk wel benieuwd ook.
Edit: dom foutje ;p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 maart 2013 door Sensi -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers schuift naar voren, Vormer op het midden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 13:25 schreef Milo het volgende:4-4-2 met schaken en boetius voorin! boetius schaken vilhena clasie immers vormer indi mathijsen de vrij jan maat mulder geen gek idee, balletjes vasthouden wordt dan echter wel lastiger voorin |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zeker niet craven, dodelijk in de counter...... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
---mulder---- janmaat-de vrij-mathijsen-indi -----vormer--- -clasie---vilhena- schaken--immers--boetius |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Waarom wil niemand Goossens of Singh een kans geven? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zou goed kunnen, 2 vleugelspitsen, Immers wat korter achter deze spitsen en Vormer als versterking op het middenveld .. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Omdat zij niet goed genoeg zijn? Het wordt 'gewoon' Immers, Achahbar of Te Vrede. Ik verwacht Te Vrede. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 16:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Omdat zij niet goed genoeg zijn? Het wordt 'gewoon' Immers, Achahbar of Te Vrede. Ik verwacht Te Vrede. ik persoonlijk niet, maar ... we weten het niet hè? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op zondag 17 maart 2013 - 20:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tsja, Te Vrede is een zelfde type, maar overduidelijk minder goed. Achahbar is ook spits. Beiden zaten overigens niet eens bij de selectie de afgelopen keren. Schaken heeft er wel eens gespeeld, Cissé idem. Ik zou 'gewoon' voor Immers gaan. En dan Vilhena of Singh op 10. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
koeman zei,dat de optie Vormer Immers van toepassing was bij t uitvallen van Pelle tijdens de wedstrijd..
vanaf t begin zijn er veel meer opties gaf hij aan. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Denk dat Koeman met een verrassing komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan zomaar zijn dat Schaken in de spits staat,zodat het middenveld intact blijft,met bijv een Achabar of Cissé op de vleugel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cissé zit niet bij de selectie van Jong-Feyenoord voor vanavond. Vorige wedstrijd speelde hij ook niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is hij dan zover weggezakt?Het is toch een speler met kracht en snelheid. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Vanavond te Vrede en Achabar in actie gezien.Drama en drama. Achabar deed het vanaf rechts aardig, Koeman was er ook en zal denk ik niet voor deze twee kiezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 21:44 schreef Peckerwood het volgende:Vanavond te Vrede en Achabar in actie gezien.Drama en drama. Achabar deed het vanaf rechts aardig, Koeman was er ook en zal denk ik niet voor deze twee kiezen. dan blijven Fernandez en Cisse over.of goossens erbij...schaken in de spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 16:54 schreef sevillana het volgende:[..] dat zou goed kunnen, 2 vleugelspitsen, Immers wat korter achter deze spitsen en Vormer als versterking op het middenveld .. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 15:12 schreef Thijs het volgende:---mulder---- janmaat-de vrij-mathijsen-indi -----vormer--- -clasie---vilhena- schaken--immers--boetius Mathijsen is ook geschorst ! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
geen Fernandez jongens anders staan we straks weer met 10 man |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Weet Ronald het niet meer? ja met de interlands komen er nog een paar geblesseerde bij. Denk daar maar eens over na? Gaat het dan dit jaar toch weer niet lukken? Ja dan psv maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 maart 2013 door sim -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 - 00:31 schreef sim het volgende:Weet Ronald het niet meer? ja met de interlands komen er nog een paar geblesseerde bij. Denk daar maar eens over na? Gaat het dan dit jaar toch weer niet lukken? Ja dan psv maar. gooi die joint weg,,je reageert er niet goed op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi