BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè: 'Tijdens de wedstrijd denk ik nooit aan seks'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 18 maart 2013 - 05:24   quote  deeplink  
Pellè: 'Tijdens de wedstrijd denk ik nooit aan seks'

ROTTERDAM Het Rotterdamse legioen maakte een blunder in de eigen Kuip. Bij een 2-1 voorsprong tegen FC Utrecht was er op de tribunes grote nieuwsgierigheid naar de tussentand bij AZ-Ajax. Twee minuten voor het einde brak er op alle vakken een explosie van vreugde uit, waardoor ook de spelers op het veld dachten dat AZ had gelijkgemaakt . Ook de technische staf in de dug-out van Feyenoord ging uit van een sensatie in Noord-Holland. Iedereen in De Kuip gaf aan elkaar door dat het 3-3 was geworden. Pas toen speaker Peter Houtman duidelijk maakte dat de eindstand toch echt 2-3 in het voordeel van Ajax was, maakte de vreugde weer plaats voor de realiteit. Alleen Graziano Pelle had het moment niet helemaal begrepen. Ik wist helemaal niet dat de mensen op AZ-Ajax doelden. Ik dacht dat er ergens op het veld een supporter over de boarding was geklommen. Of ik dacht of hoopte dat het om een vrouw ging? Welnee, tijdens de wedstrijd denk ik nooit aan seks. FC Utrecht-verdediger Jan Wuytens verliet Rotterdam met de pest in zijn lijf. Hij was nijdig omdat zijn ploeg niet liet zien waarom FC Utrecht tot afgelopen weekeinde in de top vijf van de eredivisie stond. Het is voor elke ploeg moeilijk om in De Kuip te spelen. Maar als je weet hoe onze ploeg de laatste weken heeft gepresteerd, dan hebben we onszelf hier verschrikkelijk tekort gedaan. De organisatie stond, maar voetballend hebben we te weinig gebracht."

bron: Telegraaf.nl
tomson
 tomson - maandag 18 maart 2013 - 06:18   quote  deeplink  
Kan in het Pelle topic...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 maart 2013 - 06:24   quote  deeplink  
En dan de telegraaf nog wel schande..
tomson
 tomson - maandag 18 maart 2013 - 06:25   quote  deeplink  
Typisch he..
Els
 Els - maandag 18 maart 2013 - 06:59   quote  deeplink  
Ook onzin. Even het gejuich aanschouwen, checken bij je buurman wat de tussenstand is en dan weer de wedstrijd volgen. De Telegraaf wil te graag.
van geil
 van geil - maandag 18 maart 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 06:25 schreef tomson het volgende:
Typisch he..
yep.

ik denk altijd aan sex tijdens de wedstrijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè: 'Tijdens de wedstrijd denk ik nooit aan seks'









0.0060210