BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging Feyenoord niet op Coolsingel als t aan Aboutaleb ligt...en daar ligt t aan.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - dinsdag 19 maart 2013 - 09:45   quote  deeplink  
Zojuist op radio Rijnmond heeft onze bange burgemeester die niet zo van Nederlandse feestjes houdt gezegd dat hij een huldiging op de Coolsingel niet ziet zitten....
feyenoord girl
 feyenoord girl - dinsdag 19 maart 2013 - 09:55   quote  deeplink  
ik snap er niets van waarom dat niet kan. maar wel al die buitenlandse feestje die mogen wel. ik denk dat er toch wel ene feestje gaat komen op de coolsignel door de supporters zelf
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 09:45 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Zojuist op radio Rijnmond heeft onze bange burgemeester die niet zo van Nederlandse feestjes houdt gezegd dat hij een huldiging op de Coolsingel niet ziet zitten....
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 09:55 schreef feyenoord girl het volgende:
ik snap er niets van waarom dat niet kan. maar wel al die buitenlandse feestje die mogen wel. ik denk dat er toch wel ene feestje gaat komen op de coolsignel door de supporters zelf
Ga er nou alstjeblieft geen probleem van maken of het een binnenlands of buitenlands feestje is.. Slaat werkelijk nergens op. Ergens begrijp ik wel dat hij in ieder geval alle opties wil bekijken, jullie weten net zo goed wat er in 99 gebeurt is.
craven
 craven - dinsdag 19 maart 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Coolsingel hoort gewoon de plek te zijn, daar moet hij niet over zeiken. kans op rotzooi heb je overal...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 maart 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Alsof die Amsterdammerts wat hebben aangepast nadat het Van Goghmuseum werd verbouwd? En sowieso, om nu aan te komen met verhalen over '99.. Is wel een tijdje geleden hè.
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 maart 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Aboutaleb moet lekker optieven met ze gepe muil! wat een engnek zeg! liegen en bedriegen... een echte marrokaan! opzouten!
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:
Alsof die Amsterdammerts wat hebben aangepast nadat het Van Goghmuseum werd verbouwd? En sowieso, om nu aan te komen met verhalen over '99.. Is wel een tijdje geleden hè.
Die Amsterdammers doen het tegenwoordig bij de Arena.. dus ja, die hebben wat aangepast.

Verder ben ik het er niet mee eens dat hij het niet bij de coolsingel wil doen, maar ben ik het er mee oneens dat mensen gaan lopen zeuren dat hij dit doet omdat hij een Marokkaan is. Heeft er geen reet mee te maken, en als je dat denkt heb je er geen kijk op. We leven godverdomme in 2013, een keer mogen de mensen in Nederland er wel gewend aan zijn..
jjh
 jjh - dinsdag 19 maart 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Wil hij het dan in de Kuip gaan vieren, daar passen nooit 250.000 mensen in. Als hij de Coolsingel verbiedt dan gaat het juist uit de hand lopen omdat iedereen er toch wel naar toe gaat. Laat die Aboutaleb lekker terug gaan naar 020 of Marokko.
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:12 schreef kuipje het volgende:

[..]

Die Amsterdammers doen het tegenwoordig bij de Arena.. dus ja, die hebben wat aangepast.

Verder ben ik het er niet mee eens dat hij het niet bij de coolsingel wil doen, maar ben ik het er mee oneens dat mensen gaan lopen zeuren dat hij dit doet omdat hij een Marokkaan is. Heeft er geen reet mee te maken, en als je dat denkt heb je er geen kijk op. We leven godverdomme in 2013, een keer mogen de mensen in Nederland er wel gewend aan zijn..
wend nooit.
te veel grote groepen die zich afzetten tegen ons mooie land.gewoon optieven dan!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 maart 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:19 schreef van geil het volgende:

[..]

wend nooit.
te veel grote groepen die zich afzetten tegen ons mooie land.gewoon optieven dan!
Amen...
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:19 schreef van geil het volgende:

[..]

wend nooit.
te veel grote groepen die zich afzetten tegen ons mooie land.gewoon optieven dan!
hoe bedoel je afzetten tegen ons mooie land.. jij zet je toch ook af tegen de hoofdstad van ons mooie land? ...

Kansloos
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 19 maart 2013 - 10:49   quote  deeplink  
eerst de dance parade afschaffen ...dat kut carneval door laten gaan terwijl daar ook ieder jaar tal van incidenten zijn ....en dan misschien eindelijk na 14 jaar weer is kampioen en dan nu al gaan blerren dat de het niet op de coolsingel zal plaats vinden

nou meneertje abu zal je 1 dingen zeggen met toestemming of zonder toestemming wij staan 12 mei op de coolsingel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 maart 2013 door FR010VL --
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:49 schreef kuipje het volgende:

[..]

hoe bedoel je afzetten tegen ons mooie land.. jij zet je toch ook af tegen de hoofdstad van ons mooie land? ...

Kansloos
linkse tunnelvisie vind ik persoonlijk kansloos.
en als ik kansloos ben:)dan is er voor veel mensen goede hoop.:)
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:55 schreef van geil het volgende:

[..]

linkse tunnelvisie vind ik persoonlijk kansloos.
en als ik kansloos ben:)dan is er voor veel mensen goede hoop.:)
Ben ook tegen positieve discriminatie.. ik vind het alleen te makkelijk om alles op zijn Marokkaanse afgrond te gooien. Uiteindelijk had iedere burgermeester dit kunnen doen, aangezien het makkelijk punten scoren. Stel je voor dat het fout gaat, dan kan hij zeggen, zie je wel..
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 11:02 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ben ook tegen positieve discriminatie.. ik vind het alleen te makkelijk om alles op zijn Marokkaanse afgrond te gooien. Uiteindelijk had iedere burgermeester dit kunnen doen, aangezien het makkelijk punten scoren. Stel je voor dat het fout gaat, dan kan hij zeggen, zie je wel..
oh..maar dat ben ik ook wel met je eens..dat staat op dit punt er ook buiten voor mij.

ben wel n voorstander om de traditie in stand te houden dat wel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 maart 2013 - 13:15   quote  deeplink  
Vind het belachelijk. Laat supperters lekker samen het feest vieren op de coolsingel. Moet heel die aboutaleb swz niet
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 maart 2013 - 13:22   quote  deeplink  
PFFFF krijg er braak neigingen van ! Heel dit gedoe komt echt me strot uit! Altijd als er wat leuks staat te wachten dan verziekt hij het weer... Bij zomer carnaval zijn jaarlijks schietpartijen vechtpartijen diefstallen zakkenrollen etc. Om huilbuien van te krijgen!
Peter V
 Peter V - dinsdag 19 maart 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Hoewel ik uiteraard hoop dat dit echt een issue wordt (eerst 7x winnen) moeten al die scheldende reaguurders zich afvragen waarom het vorige week in Kerkrade weer misging, om maar niet over het Maasgebouw in 2012 en de uitwedstrijd in Rennes te beginnen. Dat er heel veel kaf onder het koren zit bij deze (zogenaamde) supporters is een feit, waar geen enkele gezagsdrager helaas aan voorbij kan gaan. De soms racistische reacties op deze site bevestigen dat ook nog een keer.
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 13:40 schreef Peter V het volgende:
Hoewel ik uiteraard hoop dat dit echt een issue wordt (eerst 7x winnen) moeten al die scheldende reaguurders zich afvragen waarom het vorige week in Kerkrade weer misging, om maar niet over het Maasgebouw in 2012 en de uitwedstrijd in Rennes te beginnen. Dat er heel veel kaf onder het koren zit bij deze (zogenaamde) supporters is een feit, waar geen enkele gezagsdrager helaas aan voorbij kan gaan. De soms racistische reacties op deze site bevestigen dat ook nog een keer.
Ik hoorde dat dat roda verhaal onzin was, door de media de wereld in geholpen.
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Poste mijn ongenoegen ook al in een eerder topic, optyfen met die gare jood. Laat hem lekker in 020 de boel verzieken. Als we kampioen worden (EN DAT WORDE WE) dan staat heel de Coolsingel gewoon VOL. You can't ban a Feyenoord fan! We shall NOT be moved! Poten af van onze tradities!!
ONNO
 ONNO - dinsdag 19 maart 2013 - 14:16   quote  deeplink  
wij staan over 7 WEDSTRIJDEN :-) als we kampioen worden op de COOLSINGEL.

We shall NOT be moved We shall NOT be moved We shall NOT be moved
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 14:18   quote  deeplink  


Gijpvogel brengt het een beetje spottend maar hij heeft toch een punt. Laat ons lekker de boel een beetje op stelten zetten we hebben het verdiend na zolang! Zet er toezicht op, pak kwaadwillende op en laat de rest die zijn feestje wilt vieren lekker springen in die fontein!
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:03 schreef Sensi het volgende:
Poste mijn ongenoegen ook al in een eerder topic, optyfen met die gare jood. Laat hem lekker in 020 de boel verzieken. Als we kampioen worden (EN DAT WORDE WE) dan staat heel de Coolsingel gewoon VOL. You can't ban a Feyenoord fan! We shall NOT be moved! Poten af van onze tradities!!
......
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:20 schreef kuipje het volgende:

[..]

......
Wat?
kuipje
 kuipje - dinsdag 19 maart 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 14:20 schreef Sensi het volgende:

[..]

Wat?
Ik retweet jou scherpe quote
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Oh sorry ik dacht dat het van die sprakeloze puntjes waren, my bad ;)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 maart 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:12 schreef kuipje het volgende:

[..]

Die Amsterdammers doen het tegenwoordig bij de Arena.. dus ja, die hebben wat aangepast.

Verder ben ik het er niet mee eens dat hij het niet bij de coolsingel wil doen, maar ben ik het er mee oneens dat mensen gaan lopen zeuren dat hij dit doet omdat hij een Marokkaan is. Heeft er geen reet mee te maken, en als je dat denkt heb je er geen kijk op. We leven godverdomme in 2013, een keer mogen de mensen in Nederland er wel gewend aan zijn..
De discussie over de afkomst van Aboutaleb gaat idd nergens over, maak ik ook geen woorden aan vuil.

Maar vorig jaar was de huldiging toch ook gewoon nog op het Museumplein? En toch, die bus ging gewoon door de binnenstad waardoor je daar ook de drukte krijgt. En dus ook de problemen met bepaalde mensen.
Els
 Els - dinsdag 19 maart 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 18:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De discussie over de afkomst van Aboutaleb gaat idd nergens over, maak ik ook geen woorden aan vuil.

Maar vorig jaar was de huldiging toch ook gewoon nog op het Museumplein? En toch, die bus ging gewoon door de binnenstad waardoor je daar ook de drukte krijgt. En dus ook de problemen met bepaalde mensen.
Volgens mij is zijn afkomst wel een probleem. Ik vermoed nog steeds een groot Amsterdams complot om alle leuke evenementen in Rotterdam de nek om te draaien. Volgend jaar begint hij over de marathon, let maar op.
tomson
 tomson - dinsdag 19 maart 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Mooie tijd voor deze post uitgezocht Els :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 maart 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Worden wij kampioen ? :)
Hou dan maar eens 47.000 mensen tegen van hun toch naar de Coolsingel...
En al die andere 300.000 die op gaan in het land..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 maart 2013 - 20:06   quote  deeplink  
De knvb wil overigens ook nog wel met Aboutaleb meedenken Els!Liesveld deed aardig zijn best in iedergavel
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 maart 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Gewoon op de Coolsingel en in De Bijenkorf tussendoor neuken.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 maart 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Gewoon terecht, door die debielen die het nodig vinden om te gaan rellen. Dus gewoon in de kuip ... of op de 2de maasvlakte!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 maart 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Worden wij kampioen ? :)
Hou dan maar eens 47.000 mensen tegen van hun toch naar de Coolsingel...
En al die andere 300.000 die op gaan in het land..
Niet zo moeilijk hoor !! Alleen zijn dan die debielen weer aanwezig om te gaan rellen he Leon FR1908 ...
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk hoor !! Alleen zijn dan die debielen weer aanwezig om te gaan rellen he Leon FR1908 ...
nee,niet alles over een kam scheren.

gewoon traditie aanhouden.

relschoppers afschieten,en mochten ze overleven,levenslang betalen.
Els
 Els - woensdag 20 maart 2013 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
De knvb wil overigens ook nog wel met Aboutaleb meedenken Els!Liesveld deed aardig zijn best in iedergavel
Twee incapabelen bij elkaar.
pat
 pat - woensdag 20 maart 2013 - 09:00   quote  deeplink  
tering wat een oevenloos gelul van een stel kleine kinderen over het vieren op de coolsingel of niet.

1) er is gebleken dat de rellen onstonden omdat DE COOLSINGEL NIET GESCHIKT IS voor een feest van die omvang.

2) sorry hoor maar feyenoord wordt kampioen door heel nederland, de coolsingel? leuk maar voor mij geen must hoor. kan best ergens anders waar die mongolen van toen veel beter in bedwang zijn te houden.

HET GAAT OM FEYENOORD EN NIET OM WAAR HET GEVIERD WORDT.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2013 door pat --
tomson
 tomson - woensdag 20 maart 2013 - 09:05   quote  deeplink  
Ondernemers noemen huldiging op Coolsingel bespreekbaar
20 maart 2013

Wat de ondernemers in de Binnenstad betreft is een huldiging van Feyenoord op de Coolsingel niet per definitie uitgesloten. Voor de ondernemersis 'alles bespreekbaar', benadrukt Guus van der Werff van de Ondernemersfederatie in het Algemeen Dagblad. "De situatie in het Rotterdamse centrum is volledig anders dan in 1999. We zeggen niet in principe nu al nee tegen een huldiging."

"Wat voor huldiging er ook is, voor de beker, het kampioenschap of wat dan ook. Een huldiging hoort op de Coolsingel", vindt Ron Smit, voorzitter van de supportersvereniging. "Nergens anders. Niet op een parkeerplaats, of waar dan ook. De Coolsingel is de traditie en zulke tradities moet je in ere houden."
FR010VL
 FR010VL - woensdag 20 maart 2013 - 09:20   quote  deeplink  
mensen die zeggen dat het best ergens anders gevierd kan worden dan op de coolsingel bergrijpen het niet helemaal

leidensweg ??? effe eerlijk op de maasvlakte??? zit jij aan de crack?
pat
 pat - woensdag 20 maart 2013 - 09:22   quote  deeplink  
als het kan en verantwoord is doen maar niet zo ontzettend ophemelen. lijken wel kleine kinderen die geen ijsje van pappa en mama krijgen en maar door blijven zeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2013 door pat --
FR010VL
 FR010VL - woensdag 20 maart 2013 - 09:29   quote  deeplink  
zoals ik al zei...je bgrijpt het niet helemaal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 09:59   quote  deeplink  
Ondernemers centrum: 'Situatie volledig anders dan in 1999'

600x400-vi-732762.jpg

Voor Feyenoordfans is er maar één plek om een kampioenschap te vieren: de Coolsingel. Waar burgemeester Aboutaleb vele slagen om de arm houdt, is er bij de aanhang geen twijfel. Als de schaal naar Rotterdam komt, dan is de huldiging in hartje stad.

Natuurlijk, er staan nog zeven finales op het programma van Feyenoord en het kampioenschap is nog lang niet binnen. Maar veel aanhangers durven al te dromen over de landstitel en in die dromen is de Coolsingel decor van een uitzinnig feest. 'Ja, misschien is het gevaarlijk om eraan te denken, maar iedereen denkt eraan. Dat kun je niet stoppen', zegt Ron Dissel van Vereeniging De Feijenoorder.

'Wat voor huldiging er ook is, voor de beker, het kampioenschap of wat dan ook. Een huldiging hoort op de Coolsingel', vindt Ron Smit, voorzitter van de supportersvereniging. 'Nergens anders. Niet op een parkeerplaats, of waar dan ook. De Coolsingel is de traditie en zulke tradities moet je in ere houden.'

De Rotterdamse burgemeester stelt echter dat, mocht het zover komen, hij eerst moet bekijken of het feest veilig kan plaatsvinden in het centrum. Hij verwees daarbij deze week op RTV Rijnmond naar de kampioensrellen van 1999. Enkele agenten voelden zich toen zo in het nauw gedreven dat ze hun vuurwapens trokken. Eén politieman vuurde gericht op de voetbalfans. In een rapport was de conclusie 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor huldigingen'.

'1999 was veertien jaar geleden', zegt Smit van de FSV. 'Daar moet je niet meer naar kijken. Je moet je richten op de toekomst en zorgen dat het goed gaat. En dan geen huldiging op maandagochtend, maar op de dag van de winst.'

Voor de ondernemers in het centrum is 'alles bespreekbaar', benadrukt Guus van der Werff van de Ondernemersfederatie. 'De situatie in het Rotterdamse centrum is volledig anders dan in 1999. We zeggen niet in principe nu al nee tegen een huldiging.'
Bron:AD
pat
 pat - woensdag 20 maart 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 09:29 schreef FR010VL het volgende:
zoals ik al zei...je bgrijpt het niet helemaal
ik begrijp het niet? hoe kom jij tot die conclusie?
Je kent mij niet. dus ga niet mij vertellen wat ik wel of niet snap ok?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:01   quote  deeplink  
66602_433424466749614_861263111_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:07   quote  deeplink  
5d4946ef1c1b967e33d8e87df5392391.png

legioen.jpg

Voor Feyenoordfans is er maar één plek om een kampioenschap te vieren: de Coolsingel. Waar burgemeester Aboutaleb vele slagen om de arm houdt, is er bij de aanhang geen twijfel.

Als de schaal naar Rotterdam komt, dan is de huldiging in hartje stad.

Natuurlijk, er staan nog zeven finales op het programma van Feyenoord en het kampioenschap is nog lang niet binnen. Maar veel aanhangers durven al te dromen over de landstitel en in die dromen is de Coolsingel decor van een uitzinnig feest. 'Ja, misschien is het gevaarlijk om eraan te denken, maar iedereen denkt eraan. Dat kun je niet stoppen', zegt Ron Dissel van Vereeniging De Feijenoorder.

'Wat voor huldiging er ook is, voor de beker, het kampioenschap of wat dan ook. Een huldiging hoort op de Coolsingel', vindt Ron Smit, voorzitter van de supportersvereniging. 'Nergens anders. Niet op een parkeerplaats, of waar dan ook. De Coolsingel is de traditie en zulke tradities moet je in ere houden.'

De Rotterdamse burgemeester stelt echter dat, mocht het zover komen, hij eerst moet bekijken of het feest veilig kan plaatsvinden in het centrum. Hij verwees daarbij deze week op RTV Rijnmond naar de kampioensrellen van 1999. Enkele agenten voelden zich toen zo in het nauw gedreven dat ze hun vuurwapens trokken. Eén politieman vuurde gericht op de voetbalfans. In een rapport was de conclusie 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor huldigingen'.

Containers

In 2008 werd de bekerwinst toch gevierd in het centrum. Op een maandag, in een gebarricadeerde stad. Aboutaleb: ,,De vraag is of ik dat wil, het hele centrum af te zetten met containers. Daar moet ik goed over nadenken.''

Voor de supporters is dit echter helemaal geen vraag. Ron Smit: ,,1999 was veertien jaar geleden. Daar moet je niet meer naar kijken. Je moet je richten op de toekomst en zorgen dat het goed gaat. En dan geen huldiging op maandagochtend, maar op de dag van de winst.''

Voor de ondernemers in het centrum is 'alles bespreekbaar', benadrukt Guus van der Werff van de Ondernemersfederatie. 'De situatie in het Rotterdamse centrum is volledig anders dan in 1999. We zeggen niet in principe nu al nee tegen een huldiging.'
Bron:AD
FR010VL
 FR010VL - woensdag 20 maart 2013 - 10:09   quote  deeplink  
pat , je snap er helemaal niks van

Ik hoef niet iemand te kenne om te kunnen beoordelen of die gene het snap of niet...mijn mening is gebaseerd op de uitspraken die jij doet

daarom kwam ik tot de conclusie dat je er vrij weinig van snapt

snap je ?
pat
 pat - woensdag 20 maart 2013 - 10:11   quote  deeplink  
jij jou mening ik de mijne, laten we het daar dan bij houden ok?
pat
 pat - woensdag 20 maart 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:01 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
hihi
kuipje
 kuipje - woensdag 20 maart 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:13 schreef pat het volgende:

[..]

hihi
Gewaagd hoor pat..

Ik ben het overigens wel met je eens, als de Coolsingel haalbaar blijkt, gelijk doen, bij twijfel ook. Aangezien het een traditie is en die moet je in stand houden.
Als het echter blijkt dat er een veel grotere kans op rellen is, en dat het centrum van Rotterdam weer opnieuw ingericht kan worden nadien, niet doen. Dan kan je het beter bij de kuip of iets dergelijks doen.. Maakt mij niet uit waar we feest vieren, als we maar feest vieren.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel het liefts op de coolsingel vier :)
Els
 Els - woensdag 20 maart 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 09:00 schreef pat het volgende:
tering wat een oevenloos gelul van een stel kleine kinderen over het vieren op de coolsingel of niet.

1) er is gebleken dat de rellen onstonden omdat DE COOLSINGEL NIET GESCHIKT IS voor een feest van die omvang.

2) sorry hoor maar feyenoord wordt kampioen door heel nederland, de coolsingel? leuk maar voor mij geen must hoor. kan best ergens anders waar die mongolen van toen veel beter in bedwang zijn te houden.

HET GAAT OM FEYENOORD EN NIET OM WAAR HET GEVIERD WORDT.
Waarom was de Coolsingel al die jaren daarvoor dan wel wel geschikt?
En je moet even op dat knopje met capslock drukken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2013 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging Feyenoord niet op Coolsingel als t aan Aboutaleb ligt...en daar ligt t aan.









0.0064918