BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging Feyenoord niet op Coolsingel als t aan Aboutaleb ligt...en daar ligt t aan.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 maart 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is voor mij en mijn gezin ook een van de vele redenen om NL te gaan verlaten ...
We doen ik ook voor de kinderen, om die een beter leven te geven.
Dream on kerel. Voldoende Nederlanders in Begur, Barcelona gesproken die om de zelfde reden waren geƫmigreerd. En steeds meer teleurgesteld raken. Ook in Spanje is niets menselijks vreemd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 maart 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mag U vinden. Ik vind dat er KEIHARD ingegrepen moet worden tegen die randdebielen die het steeds weer verpesten. En dan heb ik er inderdaad geen moeite mee als men die debielen met scherp geweerschut te lijf zouden gaan ... En wat dat betreft vind ik Nederland inderdaad een te soft landje. Men zou hier best wat harder mogen optreden ja!
En iedereen mag wat mij betreft een mening hebben , daar heb ik geen moeite mee. Maar als je over de schreef gaat mag het mij betreft veel harder. Ook de straffen
Scherp geweergeschut....Dat is niet zwaarder straffen, dat is je samenleving in problemen brengen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 14:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Scherp geweergeschut....Dat is niet zwaarder straffen, dat is je samenleving in problemen brengen.
Nee, dat is de kern van de problemen oplossen! Het uitroeien van debielen die het willen verpesten voor de goodwillende fans ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 14:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dream on kerel. Voldoende Nederlanders in Begur, Barcelona gesproken die om de zelfde reden waren geƫmigreerd. En steeds meer teleurgesteld raken. Ook in Spanje is niets menselijks vreemd.
Maar denk jij nu echt dat we hier een nachtje over geslapen hebben? En ik en mijn vrouw hoeven er niet meer voor te werken, misschien dat dat helpt? De 2 jongste kinderen hebben er geen inmenging erin gehad maar onze dochters des te meer .. En natuurlijk kan het altijd nog tegen vallen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:58 schreef Els het volgende:

[..]

En dan is je oplossing naar Spanje gaan????????? Weet je zeker dat je geen vlaag van verstandsverbijstering had? Een goede reden om Nederland te verlaten is de gave van elke Nederlandse regering om iedereen heel veel geld uit de zak te kloppen, maar als het om sociale rust gaat, zit je in de meeste zuidelijke landen slechter.
Ja wij hebben voor Spanje gekozen, mede omdat ik daar in de jeugd een aantal jaren heb door gebracht. En heb ik het over sociale rust gehad dan? Wij als gezin hebben onze voorkeur voor Spanje uitgesproken . De meeste stemmen ... De voorkeur van mij en mijn vrouw is eigenlijk Canada , maar de dochters hebben duidelijk gekozen voor Spanje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:53 schreef Els het volgende:

[..]

Dat jij voor staatsterreur bent, vind ik werkelijk onvoorstelbaar. Weet je wel wat je zegt? Er is een heel groot verschil tussen zwaarder straffen en iedere 'randdebiel' zoals jij je medemens zo kleurrijk omschrijft, neerknallen. Velen in Nederland hebben het gevoel dat criminelen geknuffeld worden en de verzachtende omstandigheden zijn ook in mijn ogen in de rechtszaal een te grote rol gaan spelen, maar dat wil niet zeggen dat je de staat naast het geweldsmonopolie ook nog eens rechter en beul laat zijn. Je hoeft je maar een heel klein beetje in de historie te verdiepen om te weten dat dat gruwelijk mis kan gaan. De Trias Politica is een groot goed. Daar zou je je beter druk om kunnen maken.
Een beetje meer daadkracht van de overheid kan ik wel waarderen ja. Desnoods met geweld
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 maart 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 14:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee, dat is de kern van de problemen oplossen! Het uitroeien van debielen die het willen verpesten voor de goodwillende fans ...
De wetgever de macht van de kogel geven is een samenleving overleveren aan levensbedreigende willekeur.
We klagen nu al over de onrechtvaardigheid die de wetgevende macht toepast. En eem M.E.-er is geen heilig boontje.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 maart 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:56 schreef Els het volgende:

[..]

Grappig dat nou juist Frankrijk om Nederland lacht. De voorsteden van de hoofdstad in Frankrijk staan vaker in brand dan die in Nederland, de joden zijn in de suburbs van een beetje voorstad vogelvrij, Frankrijk heeft een proces omdat de politie een moordenaar van joden en willekeurige omstanders doodschoot. Laat ze zich eerst om hun eigen problemen gaan bekommeren voor ze weer in een lachsalvo vastraken.
ja dus conclusie de multi culti samenleving werkt niet,je kan veel zeggen over Frankrijk maar ze zwichten niet,zowel in de binnenlandse politiek als in de buitenlandse politiek varen zij hun eigen koers los van de USA en zijn bereid op te treden waar dan ook.
En het lachen gaat om het drugsbeleid en het gedogen van rariteiten.
Nee Els de multi culti en het wij zijn gaat niet op,er is in elke geschiedenis wel een tijdje dat het redelijk gaat.Maar vroeg of laat staat de westerse/afrikaanse samenleving recht tegen over elkaar (ervaringen van mij zelf) dus duidelijkheid en wetten die dan wel gehandhaafd dienen te worden verbeteren de samenleving.En heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting . Dan nog dit als ik naar Feyenoord ga mag ik geen spandoeken ophangen of iets roepen ik moet zelfs met ander geld betalen ?????? dat vinden we allemaal acceptabel en er gebeurt binnen het stadion niet veel meer dus conclusie regelgeving werkt of niet.
Dit ie geen aanval of mijn gram halen Els dit is mijn mening ,als hou mening anders is sans rancune

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2013 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Slotje
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 maart 2013 - 17:05   quote  deeplink  
Precies
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 maart 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Slotje
tja laten we dat maar doen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Slotje
Tja lekker als het je niet zint ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja lekker als het je niet zint ...
Tja krijg ff lekker een zeepoog ,baggerlip!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Slotje
Coolsingel is uit het zicht verdwenen..
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 22:13   quote  deeplink  
zloty
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2013 - 23:22   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 maart 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja krijg ff lekker een zeepoog ,baggerlip!
Wat ben jij ineens mild geworden..(?)
Els
 Els - zondag 31 maart 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 16:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ja dus conclusie de multi culti samenleving werkt niet,je kan veel zeggen over Frankrijk maar ze zwichten niet,zowel in de binnenlandse politiek als in de buitenlandse politiek varen zij hun eigen koers los van de USA en zijn bereid op te treden waar dan ook.
En het lachen gaat om het drugsbeleid en het gedogen van rariteiten.
Nee Els de multi culti en het wij zijn gaat niet op,er is in elke geschiedenis wel een tijdje dat het redelijk gaat.Maar vroeg of laat staat de westerse/afrikaanse samenleving recht tegen over elkaar (ervaringen van mij zelf) dus duidelijkheid en wetten die dan wel gehandhaafd dienen te worden verbeteren de samenleving.En heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting . Dan nog dit als ik naar Feyenoord ga mag ik geen spandoeken ophangen of iets roepen ik moet zelfs met ander geld betalen ?????? dat vinden we allemaal acceptabel en er gebeurt binnen het stadion niet veel meer dus conclusie regelgeving werkt of niet.
Dit ie geen aanval of mijn gram halen Els dit is mijn mening ,als hou mening anders is sans rancune
Ik kom uit een migrantenfamilie, zo'n 400 jaar geleden is mijn voorouder van Frankrijk naar Nederland gekomen. Sterker nog, de meesten van ons zullen uit samengestelde families komen, al was het maar van de Batavieren met de locals hier. Als het 400 jaar geleden kon, waarom zou het nu dan niet kunnen?
Als ik naar Feyenoord ga, mag ik een spandoek ophangen (voor Djee ook gedaan) en ik mag van alles en nog wat roepen zolang ik binnen de grenzen van de Nederlandse samenleving blijf.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 april 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Dus toch regelgeving die gehandhaaft wordt,en over geschiedenis kijk eens naar de geschiedenis van Toledo,en in afrika rwanda vroeg of laat,,,,,,!,,,,,,laten we daar niet aan denken, In Rwanda heb ik haat gezien op niets gebasseerd .laten we het maar bij voetbal houden prettige Paasgewenst
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 01 april 2013 - 10:18   quote  deeplink  
alle aso's en hoolies naar Spanje verbannen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 10:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
alle aso's en hoolies naar Spanje verbannen!
Wat doe je dan nog hier ???
craven
 craven - maandag 01 april 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 23:42 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kom uit een migrantenfamilie, zo'n 400 jaar geleden is mijn voorouder van Frankrijk naar Nederland gekomen. Sterker nog, de meesten van ons zullen uit samengestelde families komen, al was het maar van de Batavieren met de locals hier. Als het 400 jaar geleden kon, waarom zou het nu dan niet kunnen?
Als ik naar Feyenoord ga, mag ik een spandoek ophangen (voor Djee ook gedaan) en ik mag van alles en nog wat roepen zolang ik binnen de grenzen van de Nederlandse samenleving blijf.
ohhh vandaar ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
bolligan-2.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:19   quote  deeplink  
lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:21   quote  deeplink  
En ach de Coolsingel?In 2035 is Aboutaleb toch wel afgetreden?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Volgend seizoen Leon..
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Volgend seizoen Leon..
njet.helaas.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Wie weet. 020 kwam met afbraak voetbal ook ver.
Zit nu pas lijn in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:
Wie weet. 020 kwam met afbraak voetbal ook ver.
Zit nu pas lijn in.
Ja maar die halen straks met gemak van Ginkel en Maher...Wie gaat ze dan nog stoppen?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:31   quote  deeplink  
WIJ..!!!!'
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Volgend seizoen Leon..
Ik geloof er helemaal niks van,maar ach als ze er alles aan gedaan hebben
vind ik het nooit een probleem maar die aanfluiting van vandaag is moeilijk te verteren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2013 - 22:32   quote  deeplink  
RKC uit altijd lastig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van,maar ach als ze er alles aan gedaan hebben
vind ik het nooit een probleem maar die aanfluiting van vandaag is moeilijk te verteren.
Helemaal eens met je, zo denk ik er ook over, ik eis van Feyenoord dat ze voor het kampioenschap spelen en worden ze het dan niet dan is dat jammer, maar vandaag en ook bijvoorbeeld Zwolle uit is gewoon Feyenoord onwaardig..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:
RKC uit altijd lastig
Kwats..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Precies Renato..
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kwats..
moi,,,ze hebben er maar 5 verloren
sevillana
 sevillana - zondag 14 april 2013 - 22:48   quote  deeplink  
ik heb zo het idee dat Appie zich voorlopig niet al te veel zorgen over de Coolsingel hoeft te maken ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:35 schreef van geil het volgende:

[..]

moi,,,ze hebben er maar 5 verloren
Kan maar wij zijn Feyenoord en wij streden nog voor het kampioenschap..
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 23:06   quote  deeplink  
we kunnen nog wat spelers stenigen op de coolsingel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 23:06 schreef van geil het volgende:
we kunnen nog wat forumleden stenigen op de coolsingel
forum-icon-Wim2.jpg
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 23:30   quote  deeplink  
haha....wim 3
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - zondag 14 april 2013 - 23:39   quote  deeplink  
coolsingel kennuh we wel vergeten wat een graf @$#% zooi ben der ziek van
VVout
 VVout - zondag 14 april 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Van Coolsingel en Wim 3, ..........................
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 23:39 schreef 010NAKKIE010 het volgende:
coolsingel kennuh we wel vergeten wat een graf @$#% zooi ben der ziek van
Relativeren gozerT..!!!!
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - maandag 15 april 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 23:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Relativeren gozerT..!!!!
bossie goozzz had nog hoop maar nu!!!!!!!! arggg ik ga slapen morgen weer een nieuwen dag
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 april 2013 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 00:07 schreef 010NAKKIE010 het volgende:

[..]

bossie goozzz had nog hoop maar nu!!!!!!!! arggg ik ga slapen morgen weer een nieuwen dag
Ik ook, trusten man..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kwats..
Statistisch
MMM
 MMM - maandag 15 april 2013 - 08:16   quote  deeplink  
Slotje..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 08:39   quote  deeplink  
Waarom zou Feyenoord er godverredomme niet gewoon als kampioen staan in 2014?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Die topictitel kun je ook veranderen. Zet er maar Feyenoord neer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging Feyenoord niet op Coolsingel als t aan Aboutaleb ligt...en daar ligt t aan.









0.0092031