|
|
henkie1969
|
|
|
Arsenal heeft zijn oog laten vallen op de Feyenoorders Jordy Clasie en Bruno Martins Indi. Volgens de site caughtoffside.com heeft de Engelse topclub komende zomer 25 miljoen euro over om de middenvelder en verdediger van de succesvolle Rotterdamse formatie te strikken.
Volgens de site heeft de Engelse club al verkennende gesprekken gevoerd met de Rotterdammers voor een 'Double Dutch', zoals de dubbele transfer in Engeland wordt genoemd.
De site schrijft dat manager Arsene Wenger al scouts naar De Kuip heeft gestuurd en dat zij terugkwamen met lovende rapporten over de twee jonge internationals van Nederland.
Wenger zou inmiddels van het bestuur de toezegging hebben gekregen om een bod van 22 miljoen pond, zo'n 25,7 miljoen euro, uit te brengen op de beide Feyenoorders.
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3412478/2013/03/20/Arsenal-heeft-25-miljoen-over-voor-Clasie-en-Martins-Indi.dhtml |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Is het nou nodig om voor elke roddel een topic te openen? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Je ziet het :) , maar je hoeft er niet op te reageren hoor :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie ze liever bijtekenen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
25 miljoen is niet te weigeren, echter geloof ik er niks van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach ik bied er 7 tussen bieden en betalen.en even dit Clasie in de premier leage ?????????????????????? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Clasie houden en 15 vragen voor Bruno |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bullshit verhaal, is al ontkracht. Desbetreffende website (niet het AD, maar die Engelse site) heeft het verhaal verzonnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 20 maart 2013 - 18:24 schreef Bosifyable het volgende:Bullshit verhaal, is al ontkracht. Desbetreffende website (niet het AD, maar die Engelse site) heeft het verhaal verzonnen. Ach, ben al wat blij dat die engelse sites uberhaupt over onze jongens praten! Enkel en alleen positief! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed punt. Alleen pas serieus te nemen zodra mensen van Arsenal zelf contact opnemen met Feyenoord. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Helpt misschien dat er nu een officieel (veeeeeeel te laag) bod ligt van Fiorentina? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als dat zo is dan meteen verkopen.
Van geel kennende zal hij Clasie wel voor een klein transfersommetje laten gaan.. wat hij ook bij El Ahmadi en Vlaar deed.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 maart 2013 - 16:04 schreef Wim2 het volgende:Als dat zo is dan meteen verkopen. Van geel kennende zal hij Clasie wel voor een klein transfersommetje laten gaan.. wat hij ook bij El Ahmadi en Vlaar deed.. Ken je die van die appels en die peren? Zuurpruim! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaat vanzelf weg... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff wat ben ik dat beu zeg.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik nou een touw met een lus afbeeld, ben ik dan in overtreding? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoiets?
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hele mooie Jan, ff fotoshoppen met een bep. avatar op de juiste plek en....voila! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit soort bedragen lijken mij echt Passe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 21 maart 2013 - 16:04 schreef Wim2 het volgende:Als dat zo is dan meteen verkopen. Van geel kennende zal hij Clasie wel voor een klein transfersommetje laten gaan.. wat hij ook bij El Ahmadi en Vlaar deed.. precies hij heeft fer en wijnaldum met een aflopend contract ook voor een appel en een ei verkocht |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
clasie in gesprek met fiorentina |
|
|
|