BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bevestigt bod Fiorentina op Clasie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lion1
 lion1 - dinsdag 26 maart 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Dat willen alle supporters maar willen de spelers dat ook of liever hun zakken vullen ?
Clasie en Indi willen voorlopig niet verlengen en janmaat praat ook steeds meer over het buitenland
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 maart 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 21:23 schreef lion1 het volgende:
Dat willen alle supporters maar willen de spelers dat ook of liever hun zakken vullen ?
Clasie en Indi willen voorlopig niet verlengen en janmaat praat ook steeds meer over het buitenland
Van Janmaat kan k het wel begrijpen ondanks dat ie zijn eerste jaar bij Feyenoord speel is ie toch al wat ouder ...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 maart 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Ik hoop dat de crisis ook eens toeslaat bij de reals en de milans van de wereld ,en de eufa hetzelfde gaat doen met deze clubs als de knvb. Zodat we weer een eerlijke europese competitie gaan krijgen. En ook die zaakwaarnemers de slavenhandelaren van deze tijd eens aan banden leggen, en tot die tijd niet meer op logos van de club slaan en zeggen feyenoord zit; n mijn hart.ja in je portomonnee zit je hart..ach als fan gaat het leven niet over rozen,
Hup het echte feyenoord
kuipje
 kuipje - dinsdag 26 maart 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 21:36 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop dat de crisis ook eens toeslaat bij de reals en de milans van de wereld ,en de eufa hetzelfde gaat doen met deze clubs als de knvb. Zodat we weer een eerlijke europese competitie gaan krijgen. En ook die zaakwaarnemers de slavenhandelaren van deze tijd eens aan banden leggen, en tot die tijd niet meer op logos van de club slaan en zeggen feyenoord zit; n mijn hart.ja in je portomonnee zit je hart..ach als fan gaat het leven niet over rozen,
Hup het echte feyenoord
Ik ben het duidelijk op geen enkel punt met jou eens.. Tuurlijk kan feyenoord wel in iemands hart zitten, terwijl ze vervolgens ergens anders gaan voetballen. Uiteindelijk is het wel hun beroep, wat zou jij doen als je ergens anders 4 miljoen kunt verdienen ipv 7 ton... Moet je dan bij feyenoord blijven omdat feyenoord jou club is..? Wat een onzin.. Het zou wel raar zijn als de vrij dat opeens gaat doen als hij bij valencia gaat spelen.. maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren..

Misschien moet je eens een keer het verschil zien tussen supporter en speler.. Een speler kan supporter zijn of hij kan werken voor feyenoord. Ook kan een speler supporter van Feyenoord zijn, ook al gaat hij naar een andere club..

Kijk naar kuyt.. die speelde bij Liverpool, maar keek/kijkt iedere wedstrijd van Feyenoord met zijn zoon.. terwijl zijn zoon in feyenoord tenue rondloopt.. ben je dan geen supporter? Ik denk het wel
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Clasie wil loonsverhoging,net als Janmaat en de Vrij.
dus spelen hun kaarten uit.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 maart 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:22 schreef van geil het volgende:
Clasie wil loonsverhoging,net als Janmaat en de Vrij.
dus spelen hun kaarten uit.
En daar gaat Feyenoord vervolgens goed transfergeld mee maken...
Jammer, maar niet erg.
Da's voetbal.
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En daar gaat Feyenoord vervolgens goed transfergeld mee maken...
Jammer, maar niet erg.
Da's voetbal.
ben ik met je eens.
denk alleen dat Clasie zeer moeilijk te vervangen is.
vind m met Pelle de sterkhouders van dit Feyenoord.
dus zou m niet onder de 10 miljoen laten vertrekken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 maart 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:36 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens.
denk alleen dat Clasie zeer moeilijk te vervangen is.
vind m met Pelle de sterkhouders van dit Feyenoord.
dus zou m niet onder de 10 miljoen laten vertrekken.
Geen ondenkbeeldig bedrag, denk dat 8 a 10 miljoen dichtbij komt.
Blijft op dit moment nog vraag óf Clasie wel weg wilt.
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen ondenkbeeldig bedrag, denk dat 8 a 10 miljoen dichtbij komt.
Blijft op dit moment nog vraag óf Clasie wel weg wilt.
ik denk ,,eigenlijk niet.
maar wil zo z'n salaris opschroeven(zaakwaarnemer)
weet natuurlijk ook hoe t met Schaken ging in de winterstop.
maar denk dat van Geel in dit geval Vormer als alternatief ziet.
dus het aanbod zal niet veel beter zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 maart 2013 door van geil --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 maart 2013 - 10:20   quote  deeplink  
Tuurlijk, hij wil loonsverhoging in ruil voor een langer contract. geen loonsverhoging is dus geen contractverlenging en dan moet je 'm goedkoper weg doen... tenminste zolang hij zijn plafond niet heeft bereikt. Het moet wel van twee kanten komen en ze hebben groot gelijk dat ze het optimale eruit willen halen voor zichzelf. Dat wil Feyenoord net zo goed.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 maart 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
Pakkage deal. De vrij, bmi, janmaat ,vilhena voor 30 miljoen feyenoord uit de schulden en dan?????? Ja en dan ? Kopen kopen kopen ?????? Terug bij af.
Ik weet het niet iedereen maakt iedereen gek,. Ik zou gewoon het salaris verhogen en kijken waar het schip strand.ik wordt gek van elk seizoen bouwen aan een nieuw team ik wil kampioen worden en liefst heel snel
Ondanks dat je niet al te snugger bent (haha, geintje), ben ik het helemaal met je eens... voor de volle 100 % !! Misschien dat een verkoop van BMI of De Vrij (hoewel ik de laatste wel degelijk ook tot de sterkhouders reken) nog op te vangen is met een Kongolo, dan wel Nelom, en je moet altijd verversen, maar niet alles in één keer. De weg van de geleidelijkheid is vaak beter...
willem v G
 willem v G - woensdag 27 maart 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Hoop dat hij nog een jaar blijft, daarna voor 5.5 weg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 maart 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Veel te weinig... over wie heb je het eigenlijk? Stanley Brard?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Feyenoord hekelt tijdstip bod Fiorentina op Clasie

jordy-clasie(feyenoord)(3).jpg

Het bod van Fiorentina op Jordy Clasie is bij Feyenoord niet in goede aarde gevallen, zo meldden technisch directeur Martin van Geel en trainer Ronald Koeman in Voetbal International. De Italianen zouden bereid zijn om zes miljoen euro te betalen voor verdedigende middenvelder.

"Wij kunnen dit soort berichten niet tegenhouden", reageerde Koeman desgevraagd. "Maar ik weet wel hoe het spel wordt gespeeld. Ook de omgeving van de spelers heeft hierin een rol. Ik zal ze verzoeken daarmee rekening te houden, want de focus moet liggen op de laatste zeven wedstrijden, niet op een eventuele transfer."

"We horen wel hoe Jordy erover denkt, maar als het aan ons ligt parkeren we de gesprekken tot na het seizoen. Ook ik vind dat onze spelers hun aandacht bij de wedstrijden moeten houden", valt Van Geel zijn trainer bij. "Het bod van Fiorentina was nog niet binnen of het lag op straat. Wij weten hoe het spel gespeeld wordt en weten ook hoe we daarmee moeten omgaan.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2013 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord hekelt tijdstip bod Fiorentina op Clasie

[ afbeelding ]

Het bod van Fiorentina op Jordy Clasie is bij Feyenoord niet in goede aarde gevallen, zo meldden technisch directeur Martin van Geel en trainer Ronald Koeman in Voetbal International. De Italianen zouden bereid zijn om zes miljoen euro te betalen voor verdedigende middenvelder.

"Wij kunnen dit soort berichten niet tegenhouden", reageerde Koeman desgevraagd. "Maar ik weet wel hoe het spel wordt gespeeld. Ook de omgeving van de spelers heeft hierin een rol. Ik zal ze verzoeken daarmee rekening te houden, want de focus moet liggen op de laatste zeven wedstrijden, niet op een eventuele transfer."

"We horen wel hoe Jordy erover denkt, maar als het aan ons ligt parkeren we de gesprekken tot na het seizoen. Ook ik vind dat onze spelers hun aandacht bij de wedstrijden moeten houden", valt Van Geel zijn trainer bij. "Het bod van Fiorentina was nog niet binnen of het lag op straat. Wij weten hoe het spel gespeeld wordt en weten ook hoe we daarmee moeten omgaan.
Bron:Soccernews
Dacht t al.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 27 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
6 miljoen; optyfen.

Ik zeg zelfs bij 16 miljoen: mag nog wel wat bij.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 27 maart 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:22 schreef van geil het volgende:
Clasie wil loonsverhoging,net als Janmaat en de Vrij.
dus spelen hun kaarten uit.
prima, eerst CL halen en dan heel fors verhogen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 maart 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 21:33 schreef de kromme2 het volgende:
6 miljoen; optyfen.

Ik zeg zelfs bij 16 miljoen: mag nog wel wat bij.
Lekker realistisch ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 00:05   quote  deeplink  
GERUCHT: AC MILAN OVERTREFT BOD FIORENTINA OP CLASIE

221597_465255893546946_1029427767_n.jpg

Feyenoord en Oranje middenvelder Jordy Clasie wordt zo nauwlettend in de gaten gehouden dat nu ook AC Milan een bod heeft gedaan. Eerder bood Fiorentina vijf en een half miljoen euro op de middenvelder. Nu schijnt het dat het eveneens Italiaanse AC Milan zeven miljoen euro wilt betalen voor de talentvolle 21-jarige middenvelder, dit meldt Voetbalzone. Clasie heeft overigens nog een contract in Rotterdam tot medio 2015.
van geil
 van geil - donderdag 28 maart 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 10:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We hebben wel met Feyenoord te maken! Er zijn er zat die dat vergeten hier. Ten eerste liggen de salarissen beduidend minder dan in Amsterdam, Eindhoven, Arnhem en Enschede.
En daarom kan Feyenoord niet de 'HOOFDPRIJS' vangen voor een gewilde speler. Men kan wel hoog inzetten, maar als puntje bij paaltje komt en de rechter moet beslissen over een transfersom wordt er altijd gekeken naar het salaris en het resterende termijn dat de desbetreffende speler nog onder contract sta. En dan komen er weer allerlei reken formules te voorschijn die dan de definitieve transfersom bepalen. Ik zie ook liever een speler van Feyenoord vertrekken voor een bedrag van 15 á 20 miljoen euro ... maar de werkelijkheid is helaas anders !!! Pas als Feyenoord weer 'top salarissen' kunnen betalen en voor een langere termijn de spelers vast kunnen leggen zullen er weer andere transfer sommen op tafel komen maar tot die tijd wordt het sobertjes ...
Dit is helaas wel n feit als n speler echt gaat forceren.
dat zijn de regels.daarom is veel blijven praten met spelers noodzaak.
n ander feit is echter als n club echt wil!dat dan de prijs wel kan oplopen.
craven
 craven - donderdag 28 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 00:05 schreef RenatoBos het volgende:
GERUCHT: AC MILAN OVERTREFT BOD FIORENTINA OP CLASIE

[ afbeelding ]

Feyenoord en Oranje middenvelder Jordy Clasie wordt zo nauwlettend in de gaten gehouden dat nu ook AC Milan een bod heeft gedaan. Eerder bood Fiorentina vijf en een half miljoen euro op de middenvelder. Nu schijnt het dat het eveneens Italiaanse AC Milan zeven miljoen euro wilt betalen voor de talentvolle 21-jarige middenvelder, dit meldt Voetbalzone. Clasie heeft overigens nog een contract in Rotterdam tot medio 2015.
ja hoor, krijgen wij als ruil van ac milan Niang erbij :)
kuipje
 kuipje - donderdag 28 maart 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 00:05 schreef RenatoBos het volgende:
GERUCHT: AC MILAN OVERTREFT BOD FIORENTINA OP CLASIE

[ afbeelding ]

Feyenoord en Oranje middenvelder Jordy Clasie wordt zo nauwlettend in de gaten gehouden dat nu ook AC Milan een bod heeft gedaan. Eerder bood Fiorentina vijf en een half miljoen euro op de middenvelder. Nu schijnt het dat het eveneens Italiaanse AC Milan zeven miljoen euro wilt betalen voor de talentvolle 21-jarige middenvelder, dit meldt Voetbalzone. Clasie heeft overigens nog een contract in Rotterdam tot medio 2015.
Als Voetbalzone het meld, zal het wel niet waar zijn. Meest waardeloze site van heel Nederland
ben je gek
 ben je gek - donderdag 28 maart 2013 - 11:25   quote  deeplink  
ben je gevalle beste laat je clasie bij feyenoord
craven
 craven - donderdag 28 maart 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 11:25 schreef ben je gek het volgende:
ben je gevalle beste laat je clasie bij feyenoord
eens!!! denk ik...als ik het begrijp.. ;)
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 28 maart 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 23:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker realistisch ...
hoezo !?

Vernon fucking Anita bracht al 12 mio op.
We moeten eens ophouden te denken dat dit soort topspelers in de dop voor een miljoentje of 6 kunnen worden opgehaald bij ons cluppie.
Ik zeg : optyfen met die 6 mio.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 maart 2013 door de kromme2 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 maart 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik ben het duidelijk op geen enkel punt met jou eens.. Tuurlijk kan feyenoord wel in iemands hart zitten, terwijl ze vervolgens ergens anders gaan voetballen. Uiteindelijk is het wel hun beroep, wat zou jij doen als je ergens anders 4 miljoen kunt verdienen ipv 7 ton... Moet je dan bij feyenoord blijven omdat feyenoord jou club is..? Wat een onzin.. Het zou wel raar zijn als de vrij dat opeens gaat doen als hij bij valencia gaat spelen.. maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren..

Misschien moet je eens een keer het verschil zien tussen supporter en speler.. Een speler kan supporter zijn of hij kan werken voor feyenoord. Ook kan een speler supporter van Feyenoord zijn, ook al gaat hij naar een andere club..

Kijk naar kuyt.. die speelde bij Liverpool, maar keek/kijkt iedere wedstrijd van Feyenoord met zijn zoon.. terwijl zijn zoon in feyenoord tenue rondloopt.. ben je dan geen supporter? Ik denk het wel
In mijn leven en ik denk bij meerdere mensen is eer een grote zaak,je ergens aan verbinden mag voor jou onzin zijn. Voor een heleboel mensen die ik ken is dat wel zo.
Al heel snel zie je dat de huidige generatie geld boven eer stelt.Tja vindt jij dit onzin prima. En vindt een speler dat ook prima maar roep dan niets als speler.Wat een mooi gebaar zou zijn is bijtekenen dat de ploeg waar je zoveel om geeft veel geld voor je kan vangen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 20:16 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

hoezo !?

Vernon fucking Anita bracht al 12 mio op.
We moeten eens ophouden te denken dat dit soort topspelers in de dop voor een miljoentje of 6 kunnen worden opgehaald bij ons cluppie.
Ik zeg : optyfen met die 6 mio.
Waar jij ABSOLUUT geen rekening mee hou zijn de salarissen die men bij Feyenoord verdient!
Dat heeft zeker zijn invloed op de prijs die je kan krijgen voor je speler ... En die fucking Anita had toen wel in het NL elftal en CL gespeeld en hij had een veel betere salaris , iets wat bij die klote homo's uit 020 helaas vaker een feit is !!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 20:16 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

hoezo !?

Vernon fucking Anita bracht al 12 mio op.
We moeten eens ophouden te denken dat dit soort topspelers in de dop voor een miljoentje of 6 kunnen worden opgehaald bij ons cluppie.
Ik zeg : optyfen met die 6 mio.
En ik zou ook zeggen optyfen met die 6 miljoen, maar wat als een speler er een rechtszaak van maakt? Ze zijn ook niet gek !!!En dan kunnen we het hier wel weer over 'clubliefde' hebben maar er is maar 1 liefde: de zakken vullen ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 11:28 schreef craven het volgende:

[..]

eens!!! denk ik...als ik het begrijp.. ;)
d:-))))
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 maart 2013 - 08:32   quote  deeplink  
En zie maar :

Liverpool biedt € 20 miljoen voor Eriksen
Fiorentina biedt € 15 miljoen voor Fischer ...

Fiorentina biedt € 5,5 miljoen voor Clasie en AC Milan biedt € 7 miljoen , zou dat niet met het spelen van CL en salaris van de desbetreffende spelers te maken hebben?
Volgens de deskundigen hier blijkbaar niet :-)

Tja hoe zou dat toch komen ???
craven
 craven - vrijdag 29 maart 2013 - 09:09   quote  deeplink  
beste wijsgeer, bedenk wel dat 90% geruchten zijn :)
Milo
 Milo - vrijdag 29 maart 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 08:32 schreef lijdensweg het volgende:
En zie maar :

Liverpool biedt € 20 miljoen voor Eriksen
Fiorentina biedt € 15 miljoen voor Fischer ...

Fiorentina biedt € 5,5 miljoen voor Clasie en AC Milan biedt € 7 miljoen , zou dat niet met het spelen van CL en salaris van de desbetreffende spelers te maken hebben?
Volgens de deskundigen hier blijkbaar niet :-)

Tja hoe zou dat toch komen ???
Onzin! Je wilt een speler of niet! Die joden houden vast aan hun prijs, klaar! Onze jongens spelen in de basis van het NL elftal een WK in Brazilië ze willen nu voor een knaak op de eerste rij zitten!
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 maart 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 08:32 schreef lijdensweg het volgende:
En zie maar :

Liverpool biedt € 20 miljoen voor Eriksen
Fiorentina biedt € 15 miljoen voor Fischer ...

Fiorentina biedt € 5,5 miljoen voor Clasie en AC Milan biedt € 7 miljoen , zou dat niet met het spelen van CL en salaris van de desbetreffende spelers te maken hebben?
Volgens de deskundigen hier blijkbaar niet :-)

Tja hoe zou dat toch komen ???
ik snap het sowieso niet helemaal.. die eriksen, prima speler hoor.. maar zo'n groot talent??? Dat snap ik echt niet, ze hebben het altijd over zijn fantastische schot.. ik kan een afstandsdoelpunt herinneren, tegen vitesse vorig jaar.. Vind hem ook nul uitstraling hebben, vind vilhena echt 10 klasses beter.. snap er echt niets van
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 maart 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 09:32 schreef Milo het volgende:

[..]

Onzin! Je wilt een speler of niet! Die joden houden vast aan hun prijs, klaar! Onze jongens spelen in de basis van het NL elftal een WK in Brazilië ze willen nu voor een knaak op de eerste rij zitten!
Dat kan jij onzin vinden! Maar ik weet voor 100% zeker dat het salaris de norm is betreft het tot stand komen van een transfersom ... Wat wij vinden is verder helemaal niet belangrijk , het gaat om de regels die zijn vast gesteld. Ik zie ook liever dat de talenten bij Feyenoord niet vertrekken voor minder dan 20 miljoen !!! Maar de realiteit is helaas anders zolang geen TOP salaris meer kan of wil betalen ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 maart 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Afkoopsom heeft onder andere te maken met het salaris. Maar niet alles. De verwachting wat een speler voor Feyenoord gaat opleveren speelt ook mee. Dus niet alleen het feit of een speler in de champion's league speelt, maar ook of je de reële verwachting hebt met deze speler europees te gaan spelen, met de daaraan gekoppelde inkomsten. Zelfde geldt voor kampioenschapskansen.

Dit alles bij elkaar bepaalt voor een deel de transferprijs, verder uiteraard is het altijd ook nog een spel van vraag en aanbod. Wat in deze situatie wel eens bepalender kan zijn dan het voorgaande.
van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:
Afkoopsom heeft onder andere te maken met het salaris. Maar niet alles. De verwachting wat een speler voor Feyenoord gaat opleveren speelt ook mee. Dus niet alleen het feit of een speler in de champion's league speelt, maar ook of je de reële verwachting hebt met deze speler europees te gaan spelen, met de daaraan gekoppelde inkomsten. Zelfde geldt voor kampioenschapskansen.

Dit alles bij elkaar bepaalt voor een deel de transferprijs, verder uiteraard is het altijd ook nog een spel van vraag en aanbod. Wat in deze situatie wel eens bepalender kan zijn dan het voorgaande.
klopt helemaal.
alleen nog een belangrijk puntje,de speler bepaald waar hij heen wil.
al is dat de minst biedende.
ferfan
 ferfan - vrijdag 29 maart 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Volgens mij heeft het te maken wat het salaris van een speler is. Je mag als club 10x het salaris vragen volgens mij... Als er een club is die meer wilt geven mag altijd, maar je mag als club niet het bod weigeren als de speler zelf weg wilt..
Milo
 Milo - vrijdag 29 maart 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 09:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan jij onzin vinden! Maar ik weet voor 100% zeker dat het salaris de norm is betreft het tot stand komen van een transfersom ... Wat wij vinden is verder helemaal niet belangrijk , het gaat om de regels die zijn vast gesteld. Ik zie ook liever dat de talenten bij Feyenoord niet vertrekken voor minder dan 20 miljoen !!! Maar de realiteit is helaas anders zolang geen TOP salaris meer kan of wil betalen ...
Feijenoord bepaald! niet clasie en niet fiorentina regelgeving binnen de FIFA en uefa stellen geen kut voor, als Feijenoord 15 miljoen willen, willen ze dat! of het reëel is, is wat anders?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 maart 2013 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 13:21 schreef Milo het volgende:

[..]

Feijenoord bepaald! niet clasie en niet fiorentina regelgeving binnen de FIFA en uefa stellen geen kut voor, als Feijenoord 15 miljoen willen, willen ze dat! of het reëel is, is wat anders?
Natuurlijk bepaald Feyenoord, maar op het moment dat ze er niet uit komen dan gaat de desbetreffende speler naar de KNVB om de prijs vast te laten stellen en dan ?? Ja mag alleen maar hopen dat de desbetreffende speler loyaal is naar Feyenoord toe !!
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 29 maart 2013 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk bepaald Feyenoord, maar op het moment dat ze er niet uit komen dan gaat de desbetreffende speler naar de KNVB om de prijs vast te laten stellen en dan ?? Ja mag alleen maar hopen dat de desbetreffende speler loyaal is naar Feyenoord toe !!
De KNVB-taxateur..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 maart 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:32 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

De KNVB-taxateur..
de KNVB souteneur (pooier)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 maart 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk bepaald Feyenoord, maar op het moment dat ze er niet uit komen dan gaat de desbetreffende speler naar de KNVB om de prijs vast te laten stellen en dan ?? Ja mag alleen maar hopen dat de desbetreffende speler loyaal is naar Feyenoord toe !!
www.ikweethetbeter.nl
MMM
 MMM - zaterdag 30 maart 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Als je deze jongen de laatste weken ziet spelen mag je blij zijn met 6 miljoen. Treurig om te zien.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 maart 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Verkopen!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 maart 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Hahahahahaha!
Maar meer dan 6 miljoen is ie deze weken niet waard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 maart 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:
Hahahahahaha!
Maar meer dan 6 miljoen is ie deze weken niet waard.
kan jij nog lachen dan?Hoe doe je dat Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 maart 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kan jij nog lachen dan?Hoe doe je dat Henk?
Boer met kiespijn, kerel. Dan maar pijn weglachen.
En competitie is nog niet over.
van geil
 van geil - zaterdag 30 maart 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kan jij nog lachen dan?Hoe doe je dat Henk?
henk is n forumfan
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 08:04   quote  deeplink  
Kan je nagaan dat er gekken hier aanwezig zijn die willen dat Feyenoord minimaal 15 miljoen moet vragen voor Clasie . Hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 12:17   quote  deeplink  
Pellè: 'Clasie zou goed bij Fiorentina passen'

600x400-bb-1496627.jpg

Fiorentina bood vorige maand zes miljoen euro om Nederlands international Jordy Clasie weg te halen uit De Kuip. De kleine middenvelder gaf aan dolgraag bij Feyenoord te willen blijven, maar de onderhandelingen over een nieuw contract leverden geen overeenstemming op. Graziano Pellè weet hoe groot Fiorentina, de nummer vier van de Serie A is, in Italië.

'Wat ik zou doen als ik Jordy was?', zegt hij, 'Dat kan ik niet voor hem bepalen. Die afweging moet iedere speler voor zichzelf maken. In het algemeen wil ik wel zeggen dat ik het zou kunnen begrijpen als spelers zo'n kans pakken.'

'Voor iedereen daar meteen forse vraagtekens bij zet, zal ik het proberen uit te leggen' zegt Pellè. 'De Eredivisie is een opleidingscompetitie, dat is algemeen bekend. Dat is geen schande. Iedereen speelt hier om ooit de kans te krijgen naar een mooie, grote buitenlandse club te gaan. Fiorentina is zo'n club, daar bestaat wat mij betreft geen twijfel over.'

'Alleen moet je de stap nooit te vroeg zetten. Fiorentina heeft een zeer fanatieke supportersschare en ze spelen technisch begaafd voetbal. Jordy zou er nu of in de toekomst kunnen passen. Het is wel zo dat grote Italiaanse clubs op elke positie twee topspelers hebben staan. Dat betekent dat je misschien niet altijd speelt. Dat zijn dingen waar je heel goed over na moet denken.'
Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bevestigt bod Fiorentina op Clasie









0.0070378