|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat Twente niet aanhaakt dat is niet zo moeilijk met meer dan 9 punten achterstand op Ajax... Vitesse misschien wel kunnen??? Zeer zeker wel, staan maar 3 punten achter op Ajax...hebben het makkelijkste programma op de uitwedstrijd tegen Feyenoord na...maar ook die wedstrijd hoeft geen probleem te zijn...ze zijn juist in uitwedstrijden dit seizoen niet te verslaan met Bony in de ploeg! Maar ik denk niet dat Vitesse gaat winnen in de Kuip, die hebben daar nog niet verloren namelijk.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV gelijk. Ajax weet wat het te doen staat om 3 punten los te komen. Dat veranderd niets, aangezien het doelsaldo van PSV beter is. Ajax mocht en mag dus bij PSV niet verliezen en moet verder van iedereen winnen.
Prettig dus voor de moraal maar er veranderd niets. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:28 schreef remco k het volgende:[..] Maar ik denk niet dat Vitesse gaat winnen in de Kuip, die hebben daar nog niet verloren namelijk.. Dat dachten wij ook tegen Vitesse...maar toen kwam ene Bony voorbij....en hun hebben ook nog een zekere Janssen rondlopen...kampioen met Twente.. kampioen met Ajax en wie weet straks met Vitesse.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:31 schreef Eide het volgende:PSV gelijk. Ajax weet wat het te doen staat om 3 punten los te komen. Dat veranderd niets, aangezien het doelsaldo van PSV beter is. Ajax mocht en mag dus bij PSV niet verliezen en moet verder van iedereen winnen. Prettig dus voor de moraal maar er veranderd niets. Het kan wel degelijk wat betekenen als er door de topploegen elders nog meer punten verspeeld gaan worden.. Je kan gewoon twee punten extra los staan.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:31 schreef Eide het volgende:PSV gelijk. Ajax weet wat het te doen staat om 3 punten los te komen. Dat veranderd niets, aangezien het doelsaldo van PSV beter is. Ajax mocht en mag dus bij PSV niet verliezen en moet verder van iedereen winnen. Prettig dus voor de moraal maar er veranderd niets. wil wel zeggen dat als je vandaag wint, je gelijk mag spelen in eindhoven, is heel wat anders als dat je moet winnen. maar eerst maar de horde NEC nemen, daar moeten we ook niet te makkelijk over denken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:37 schreef dege het volgende:[..] wil wel zeggen dat als je vandaag wint, je gelijk mag spelen in eindhoven, is heel wat anders als dat je moet winnen. maar eerst maar de horde NEC nemen, daar moeten we ook niet te makkelijk over denken We hadden die voorsprong al, dus we mochten al gelijk spelen in Eindhoven, in die zin veranderd er dus niet zo veel, toch zijn het wel gewoon 2 extra punten die we los kunnen komen, en die kunnen nog wel eens heel veel waard zijn in het restant van de competitie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegen wie moet PSV komende week.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 14:28 schreef remco k het volgende:[..] Maar ik denk niet dat Vitesse gaat winnen in de Kuip, die hebben daar nog niet verloren namelijk.. Hopen op een gelijkspel denk ik Vitesse is nu mischien wel een grotere concurent. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: de druk word steeds groter in eindhoven, het is geen we willen kampioen worden, we MOETEN kampioen worden, als dat nu weer niet lukt word het een lastig verhaal daarzo, wat is dat toch genieten, dan heb je nog het verhaal brussel, dan nog de voorzitter die zich uitlaat over de instelling van de spelers over hun gedrag, heerlijk toch en dan de rust in amsterdam, prachtig, smullen hoor |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eerst vandaag maar winnen,de druk wordt steeds groter je zal tot het gaatje moeten gaan elke wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt zondagmiddag om 16:30 uur tegen NEC. Na de nederlaag van Feyenoord en het gelijkspel van PSV kan het bij winst een mooi weekeinde worden voor Ajax. Ajax speelt met Derk Boerrigter als rechtsbuiten en Lasse Schöne neemt de controlerende rol van de geblesseerde Christian Poulsen over. Lees hier de opstelling van Ajax en straks die van NEC. Scheidsrechter: Jan Wegereef
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen, Boerrigter, Sigthórsson, Fischer. Wissels:
NEC: nnb Wissels: nnb |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Logische opstelling mijn inziens....denk wel mocht Sigtorsson weer tegenvallen dat Hoessen er weer in komt.....hoop dat Serero ook weer een keer mag invallen...maar denk eerder dat Babel zijn minuutjes mag maken...succes mannen!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vitesse na winst gelijk met PSV, twee punten voor op Feyenoord dacht ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wederom een verschrikkelijk slechte arbitrage bij de wedstrijd Vitesse Zwolle. Die 2-0 goal van Vitesse was zelfs een vrije trap voor Zwolle i.p.v. Vitesse, een compleet onterecht afgekeurde goal voor Vitesse en heel veel compleet foute beslissingen met corners en vrije trappen.. Ongelooflijk dat dit nog kan.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Logische opstelling mijn inziens....denk wel mocht Sigtorsson weer tegenvallen dat Hoessen er weer in komt.....hoop dat Serero ook weer een keer mag invallen...maar denk eerder dat Babel zijn minuutjes mag maken...succes mannen!!!!! Vond Serero ver van goed de laatste tijd, ik hoop ook op Babel en Hoesen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Concentreren op doelsaldo nu!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Sigi dramatisch ... Tijd voor hoesen Frankie!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga uit mijn kop ouwe.....zei net hetzelfde tegen Ria..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch wel apart, begint heel goed met die actie op de paal, en daarna gewoon niet meer gezien.. Jammer, inderdaad hopen op Hoessen ergens in de tweede helft.. Al zal Frank wel vast houden aan Siggie.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Haha , yep maar dat ziet zelfs een blinde ouwe!!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap die commentator trouwens helemaal niet, roept dat Ajax het moeilijk had met NEC in de eerste 20 minuten, maar vergeet er even bij te zeggen dat we een 100% penal moeten krijgen, een bal op de lat, bal op de paal en nog diverse mogelijkheden hebben gekregen..
Hele mooie goal van Fischer, en die tweede ook een hele mooie aanval, jammer dat niemand van Ajax die goal maakt..
Verder vrij egoistisch, met name Boerrigter kan de bal echt een aantal keren afgeven en gaat dan zelf schieten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou Blind het ook zien? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:[..] Toch wel apart, begint heel goed met die actie op de paal, en daarna gewoon niet meer gezien.. Jammer, inderdaad hopen op Hoessen ergens in de tweede helft.. Al zal Frank wel vast houden aan Siggie.. Den k het ook..... Wisselt hem echt nie in de rust...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond Hoessen de vorige keer bij zijn invalbeurt speelde hij in mijn optiek erg goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat speelt Blind trouwens goed man.. Aan de bal gewoon een van de betere backs in Europa zoals ie nu speelt AAN DE BAL.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:19 schreef remco k het volgende:Snap die commentator trouwens helemaal niet, roept dat Ajax het moeilijk had met NEC in de eerste 20 minuten, maar vergeet er even bij te zeggen dat we een 100% penal moeten krijgen, een bal op de lat, bal op de paal en nog diverse mogelijkheden hebben gekregen.. Hele mooie goal van Fischer, en die tweede ook een hele mooie aanval, jammer dat niemand van Ajax die goal maakt.. Verder vrij egoistisch, met name Boerrigter kan de bal echt een aantal keren afgeven en gaat dan zelf schieten.. Was geen pingel.....en geen paal maar de voet van Babos |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Nog geen biertje op zeker? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kijk maar terug....2 bier en ben de Bacardi van gisteravond nog aan het verwerken.....ben tevens kritisch HL lid ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik vond die 2e goal mooi, vooral goed van Fischer, een Sigthorsson had daar bijvoorbeeld de bal meegenomen en zelf geschoten. maar Fischer hield deze keer goed het overzicht..
overigens mag ie die bal op de voet van Babos toch wel wat overtuigender inschieten...
Boerrigter is toch wel redelijk vind ik, alleen moet zijn eindpass veel beter!
nu wachten op inderdaad Hoesen en Babel die denk zullen gaan invallen 2e helft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Siggie raakte wel degelijk de paal daar zat Babos niet eens in buurt, weliswaar helemaal buitenkant paal, maar wel de paal, en de lijn is binnen de 16 dus een penalty. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:29 schreef NatjosFC het volgende:ik vond die 2e goal mooi, vooral goed van Fischer, een Sigthorsson had daar bijvoorbeeld de bal meegenomen en zelf geschoten. maar Fischer hield deze keer goed het overzicht.. overigens mag ie die bal op de voet van Babos toch wel wat overtuigender inschieten... Boerrigter is toch wel redelijk vind ik, alleen moet zijn eindpass veel beter! nu wachten op inderdaad Hoesen en Babel die denk zullen gaan invallen 2e helft.. Siggie was toch ook de persoon die de bal op Fischer gaf, ook daar had hij al kunnen schieten.. Vind wel dat er wat te veel egoistisch wordt omgesprongen met wat schoten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] Siggie raakte wel degelijk de paal daar zat Babos niet eens in buurt, weliswaar helemaal buitenkant paal, maar wel de paal, en de lijn is binnen de 16 dus een penalty. Pfffffffff nog een kritisch HL lid ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoop persoonlijk wat te zien van Serrero de tweede helft.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kijk maar terug....2 bier en ben de Bacardi van gisteravond nog aan het verwerken.....ben tevens kritisch HL lid ;-) Hoi! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahah, maar hou wel van je hoor.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Siggie was toch ook de persoon die de bal op Fischer gaf, ook daar had hij al kunnen schieten.. Vind wel dat er wat te veel egoistisch wordt omgesprongen met wat schoten. bal lag op dat moment achter Sigi.. moest wel terugleggen met van Eijden in zn rug. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat yep.....heb jij er verstand van??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De enige tegenstander van dit ajax zijn we wezelf. Voetballend zijn we aan elk team superieur. Maar we missen echt diegene die de boel scherp houdt. Type Davids/Wouters. We spelen bijna zaalvoetbal en dat is vaak genieten maar daardoor lijkt het ook te arrogant en daar moeten we echt voor waken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een slechte tweede helft, Hoessen een hele goede invalbeurt wederom, Frankie staat positief onder druk wat die positie betreft, Babel valt beter in dan Boerrigter speelde.
En wat een geweldige goal van Fischer, de mooiste goal van het seizoen in de ED in mijn optiek..
Heerlijk weekend, 2 concurrenten verliezen punten Ajax wint en heeft nog steeds voldoende te leren om nu niet arrogant te gaan worden.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:Wat een slechte tweede helft, Hoessen een hele goede invalbeurt wederom, Frankie staat positief onder druk wat die positie betreft, Babel valt beter in dan Boerrigter speelde. En wat een geweldige goal van Fischer, de mooiste goal van het seizoen in de ED in mijn optiek.. Heerlijk weekend, 2 concurrenten verliezen punten Ajax wint en heeft nog steeds voldoende te leren om nu niet arrogant te gaan worden.. Daarom zeg ik dat we iemand missen die ervoor zorgt dat de boel niet verslapt. Qua voetbal,talent en positiespel zijn we superieur aan elke nederlandse club maar we moeten waken voor arrogantie |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
denk dat we minder kansen zullen weggeven als Poulsen weer terug is, die is toch meer met het verdedigende bezig dan Schöne... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:36 schreef NatjosFC het volgende:denk dat we minder kansen zullen weggeven als Poulsen weer terug is, die is toch meer met het verdedigende bezig dan Schöne... Maar schone is aanvallend weer beter dus waar kies je voor?! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Poulsen duidelijk,
Moisander en Alderweireld kunnen de opbouw prima verzorgen. dan mis je in de 2e helft toch duidelijk een breker op het middenveld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Poulsen duidelijk, Moisander en Alderweireld kunnen de opbouw prima verzorgen. dan mis je in de 2e helft toch duidelijk een breker op het middenveld. Maar je hebt in principe toch thuis tegen NEC helemaal geen breker nodig? Wat dit ajax mist en dat zag je heel duidelijk tegen steau is een cvm die ook kan voeyballen. Poulsen is een breker maar doet aanvallend niet mee. Schone is precies andersom. Davids of Woueters. Een breker die ook nog eens goed kan voetballen dat missen me. |
|
|
|