|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:47 schreef Brandje het volgende:[..] Maar je hebt in principe toch thuis tegen NEC helemaal geen breker nodig? Wat dit ajax mist en dat zag je heel duidelijk tegen steau is een cvm die ook kan voeyballen. Poulsen is een breker maar doet aanvallend niet mee. Schone is precies andersom. Davids of Woueters. Een breker die ook nog eens goed kan voetballen dat missen me. ik snap wat je bedoelt, maar als je met 2-0 voorstaat doe je het automatisch wat rustiger aan. op zn moment is een Poulsen dus handig, die met onderscheppingen de counter eruit haalt en je wat meer grip op het middenveld geeft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik snap wat je bedoelt, maar als je met 2-0 voorstaat doe je het automatisch wat rustiger aan. op zn moment is een Poulsen dus handig, die met onderscheppingen de counter eruit haalt en je wat meer grip op het middenveld geeft. Juist dat rustige aan doen stoort mij. Waar zijn de wedstrijden waarin we met 6/7-0 winnen?! Dat stukje gif heeft deze selectie niet. Misschien is het wel door FdB ingefluisterd dat kan ook maar dat geloof ik eigenlijk niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:47 schreef Brandje het volgende:[..] Maar je hebt in principe toch thuis tegen NEC helemaal geen breker nodig? Wat dit ajax mist en dat zag je heel duidelijk tegen steau is een cvm die ook kan voeyballen. Poulsen is een breker maar doet aanvallend niet mee. Schone is precies andersom. Davids of Woueters. Een breker die ook nog eens goed kan voetballen dat missen me. Anita.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:52 schreef Brandje het volgende:[..] Juist dat rustige aan doen stoort mij. Waar zijn de wedstrijden waarin we met 6/7-0 winnen?! Dat stukje gif heeft deze selectie niet. Misschien is het wel door FdB ingefluisterd dat kan ook maar dat geloof ik eigenlijk niet. De Boer is juist de man van geen genade, hij was ook niet te spreken over de tweede helft zei hij..
Ik had na 25 minuten echt het idee dat we de rust met 4 goals in zouden gaan, in die 25 minuten krijgen we namelijk kans op kans, ik vond die eerste 25 minuten dan ook echt heel erg goed, daarna wordt het gewoon minder..
Ik vind trouwens zowel Poulsen als Schone geen goede spelers voor de CVM plek... veel van de mogelijkheden die Nec vandaag kreeg zag hij er gewoon heel slecht uit, zo uit bij de tegengoal... Ik zeg trouwens niet dat het zijn schuld is, alleen is het ook niet zo dat ie daar goed speelt in verdedigend opzicht.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zag in de eerste helft weer een Boerrigter met felheid,kracht en snelheid...hij is echt aan het terug komen...had een penalty moeten krijgen...zijn schotkracht is er ook weer alleen het geluk ontbrak...op de CVM komt Ajax idd nog te kort.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Op de vleugels zag Ajax er een stuk beter uit als de afgelopen weken...vnl Fisher Derk en Babel deden het daar goed.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je bedoeld Boccara want Anita is verleden tijd...die is weg....want dan kan je ook zeggen dat we een goede spits missen als Huntelaar of Suarez...want zowel Siggie als ook Hoessen kunnen mij nog steeds niet bekoren.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die Boccara heb ik nog steeds niet gezien in Ajax 1 ,ik denk ook niet dat Frank hem gaat brengen dit seizoen want hij vertrouwd helemaal op deze basis ,en dat is met Schoen en of Poulsen.En Siggi gaat gewoon terug komen en met Babel er een een steeds betere Hoessen zie ik het zonnig in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 13:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je bedoeld Boccara want Anita is verleden tijd...die is weg....want dan kan je ook zeggen dat we een goede spits missen als Huntelaar of Suarez...want zowel Siggie als ook Hoessen kunnen mij nog steeds niet bekoren.... Maar toch bedoel ik Anita, dat was precies zo'n speler.. Met hem erbij waren we denk ik al bijna kampioen geweest. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] Maar toch bedoel ik Anita, dat was precies zo'n speler.. Met hem erbij waren we denk ik al bijna kampioen geweest. helemaal mee eens. maar als Sigi fit was gebleven ook man. als Anita en Sigi allebei (fit) waren gebleven hadden we Utrecht thuis en Vitesse Uit niet meer uit handen gegeven en had Sigi er tegen Utrecht uit allang een paar ingeschoten! zo waren er nog wel meer wedstrijden waar het ontbreken van Anita en of Sigi erg opviel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] Maar toch bedoel ik Anita, dat was precies zo'n speler.. Met hem erbij waren we denk ik al bijna kampioen geweest. Godsakke...waar gaat dit over...met Janssen of Cruyff waren we nu al kampioen... Ik bedoel wat geweest is geweest....we moeten nu met de oplossing komen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV kan ook wel stellen...stel dat Narsingh niet zo veel wedstrijden geblesseerd was... We moeten het met de spelers doen die we nu hebben...die we vorig jaar als vervangers voor Jan en Anita hebben binnen gehaald... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 17:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] helemaal mee eens. maar als Sigi fit was gebleven ook man. als Anita en Sigi allebei (fit) waren gebleven hadden we Utrecht thuis en Vitesse Uit niet meer uit handen gegeven en had Sigi er tegen Utrecht uit allang een paar ingeschoten! zo waren er nog wel meer wedstrijden waar het ontbreken van Anita en of Sigi erg opviel! Tja als Jan en Suarez gebleven er nog waren dan hadden we allang kampioen geweest.. Als kunnen we niks mee.. De huidige selectie doet het momenteel redelijk maar er zijn nog zat punten voor verbetering. Zijn nog lang geen kampioen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Godsakke...waar gaat dit over...met Janssen of Cruyff waren we nu al kampioen... Ik bedoel wat geweest is geweest....we moeten nu met de oplossing komen... Ghehe zat al te typen voor jou post.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 20:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja als Jan en Suarez gebleven er nog waren dan hadden we allang kampioen geweest.. Als kunnen we niks mee.. De huidige selectie doet het momenteel redelijk maar er zijn nog zat punten voor verbetering. Zijn nog lang geen kampioen. We hebben voor vele miljoenen verkocht en voor een schijntje terug ingekocht....dan vind ik dat de Boer het goed doet...hij haalt het maximale uit de spelers dus ook uit het elftal... En inderdaad we zijn nog lang niet kampioen...4 clubs kunnen allen nog kampioen worden....spelen we 1 wedstrijd als een stel kranten vergooien we het kampioensschap...Feyenoord speelde zaterdag een hele zwakke partij...ons kan dit ook gebeuren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hehe iemand die het ook zo ziet!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Godsakke...waar gaat dit over...met Janssen of Cruyff waren we nu al kampioen... Ik bedoel wat geweest is geweest....we moeten nu met de oplossing komen... Het gaat toch om het type Godsakke. En met Janssen al zeker niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Een type Godsakke vind je niet zo snel tegenwoordig... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist, je moet het doen met de spelers die je nu hebt! Basta! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het over een type Anita., volgens mij praat jij zelf hartstikke veel over spelers die je zou willen hebben en wat we dus missen.. Ik doe niks anders kerel.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind wel dat er wat te dramatisch gedaan wordt. De 2e helft tegen NEC was niet super, maar je wandelt een helft lang over de #8 van de eredivisie heen, wint met 4-1 en het enige dat je jezelf kan verwijten is dat je de 1e helft niet al 4 goals op het scorebord hebt staan.
Ajax speelt gewoon heel behoorlijk voetbal op het moment. Het kwetsbare zit em in dat de ploeg niet 90 minuten lang zo'n hoog niveau vast weet te houden. Dat is een stukje onervarenheid, en een stukje gebrek aan kwaliteit om een aantal posities maar toch. Het is gewoon best prima op het moment. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] Maar toch bedoel ik Anita, dat was precies zo'n speler.. Met hem erbij waren we denk ik al bijna kampioen geweest. Lees terug...je hebt het niet over een type Anita......maar goed....zand er over.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 02:27 schreef Eide het volgende:Ik vind wel dat er wat te dramatisch gedaan wordt. De 2e helft tegen NEC was niet super, maar je wandelt een helft lang over de #8 van de eredivisie heen, wint met 4-1 en het enige dat je jezelf kan verwijten is dat je de 1e helft niet al 4 goals op het scorebord hebt staan. Ajax speelt gewoon heel behoorlijk voetbal op het moment. Het kwetsbare zit em in dat de ploeg niet 90 minuten lang zo'n hoog niveau vast weet te houden. Dat is een stukje onervarenheid, en een stukje gebrek aan kwaliteit om een aantal posities maar toch. Het is gewoon best prima op het moment. Vind ik ook! Remco heeft wel ergens gelijk dat onze CVM positie de zwakste is...edoch staan we bovenaan met een voorsprong van 3 punten....de afgelopen 2 seizoenen waren we nog steeds verwikkeld in een inhaalrace...nu staan we bovenaan...kijken hoe onze jongens met deze druk omgaan want er zijn 3 clubs die in ons nek hijgen....ben benieuwd of ze zich staande houden de komende weken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lees terug...je hebt het niet over een type Anita......maar goed....zand er over.... Daar heb ik het wel over, weet prima wat ik zeg en bedoel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vind ik ook! Remco heeft wel ergens gelijk dat onze CVM positie de zwakste is...edoch staan we bovenaan met een voorsprong van 3 punten....de afgelopen 2 seizoenen waren we nog steeds verwikkeld in een inhaalrace...nu staan we bovenaan...kijken hoe onze jongens met deze druk omgaan want er zijn 3 clubs die in ons nek hijgen....ben benieuwd of ze zich staande houden de komende weken.... Gewoon veruit de zwakst beklede positie bij Ajax.. Helaas is het ook nog eens de belangrijkste positie bij ons... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon veruit de zwakst beklede positie bij Ajax.. Helaas is het ook nog eens de belangrijkste positie bij ons... Ik weet het Remco...ik denk dat we daar een topic over moeten brengen...
"Onze zwakstse schakel is de CVM...wie o wie komend seizoen???" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, doe maar, ik brand mijn vingers er niet meer aan, wordt direct op gestampt namelijk...
Persoonlijk denk ik dat Boccara en de Kamps daar de beste jeugdige opties voor zijn.. Of Bazoer moet al zo ver komen in de voorbereiding.. Die speelde daar de Futere cup echt heel goed een aantal wedstrijden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|