BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Joop Hiele per 1 juli uit elkaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 15:30   quote  deeplink  
Feyenoord en Joop Hiele per 1 juli uit elkaar

600x400--1257796.jpg

Feyenoord en Joop Hiele gaan per 1 juli uit elkaar. De reden voor het vertrek van de 54-jarige oud-doelman is een verschil van inzicht bij beide partijen. Hiele is op dit moment Hoofd Keepers Academy in de jeugdopleiding van de club, een functie die hij sinds 2008 bekleedt. Feyenoord dankt Hiele, die zijn werkzaamheden tot 1 juli zal voortzetten, voor al zijn inspanningen voor de club, zowel als speler en vervolgens als keeperstrainer.

Joop Hiele stond tussen 1977 en 1990 dertien seizoenen onder de lat bij Feyenoord. Tijdens die periode, waarin hij in totaal tot 352 competitiewedstrijden kwam, won hij onder meer de KNVB beker in 1980 en de dubbel in 1984.
Bron:Feyenoord.nl
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 15:33   quote  deeplink  
nu is de vraag...was hij voor of tegen Mulder.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Sta er eigenlijk best van te kijken, dacht dat het een kind van de club zou zijn..ben wel benieuwd wat nou die verschil in mening is..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 maart 2013 - 16:14   quote  deeplink  
Geld?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Na zoveel jaar nog..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 maart 2013 - 16:44   quote  deeplink  
Ik denk dat hij er zat van was dat lijdensweg via 3 "personen" zat te posten (lijdensweg, wim2 en van geil??)
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 16:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat hij er zat van was dat lijdensweg via 3 "personen" zat te posten (lijdensweg, wim2 en van geil??)
baby....huil huil
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 maart 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:
Sta er eigenlijk best van te kijken, dacht dat het een kind van de club zou zijn..ben wel benieuwd wat nou die verschil in mening is..
Dat kan maar 1 reden zijn: Hij vind Erwin Mulder niet geschikt als keeper van Feyenoord !
Jammer dat de technische staf dat nog niet wil inzien ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 maart 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 17:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan maar 1 reden zijn: Hij vind Erwin Mulder niet geschikt als keeper van Feyenoord !
Jammer dat de technische staf dat nog niet wil inzien ...
Punt is meer dat er geen alternatief is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 maart 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Speculatief.
Meestal duidt dit op niet geslaagde contract besprekingen
Financieel mee willen liften
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 maart 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:
Speculatief.
Meestal duidt dit op niet geslaagde contract besprekingen
Financieel mee willen liften
Misschien dat Joop ooit eens de kans krijgt om het uit te leggen, of er is afgesproken om er helemaal niks over te zeggen door beide partijen. Dat is weer typisch Feyenoord, overal geheimzinnig over doen. Nooit eens transparant zijn naar de buitenwereld toe
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 maart 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Ik vind het verhaal van Feyenoord de laatste jaren eigenlijk behoorlijk transparant en helder.
Maar dat ligt misschien aan de informatie verwachting.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 22 maart 2013 - 18:23   quote  deeplink  
Ze zijn ook niet verplicht transparant te zijn over dit soort zaken. Simpele bedrijfsvoering, niet alles hoeft openbaar te zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 maart 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien dat Joop ooit eens de kans krijgt om het uit te leggen, of er is afgesproken om er helemaal niks over te zeggen door beide partijen. Dat is weer typisch Feyenoord, overal geheimzinnig over doen. Nooit eens transparant zijn naar de buitenwereld toe
Dat is pas een zwaar item als een organisatie/club in zwaar weer is.
Maar goed, verstandig om daar open in te zijn. Maar als Hiele dat liever niet wilt....
Els
 Els - vrijdag 22 maart 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 17:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan maar 1 reden zijn: Hij vind Erwin Mulder niet geschikt als keeper van Feyenoord !
Jammer dat de technische staf dat nog niet wil inzien ...
Joop is wel eerder weggegaan bij Feyenoord en toen was de reden echt niet Mulder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 maart 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Dan blijft Lodewijks over hoi hoi hoi pfffffcc
salemi
 salemi - vrijdag 22 maart 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 19:01 schreef Els het volgende:

[..]

Joop is wel eerder weggegaan bij Feyenoord en toen was de reden echt niet Mulder.
Klopt. Hij werd opeens keeperstrainer bij PSV.
Overigens denk ik ook dat Mulder nog een seizoen (Europees) de kans moet krijgen te bewijzen dat hij klaar is voor de top. Het kan zijn dat hij nog groeit, maar over het hele seizoen (afgezien van zijn blessureperiode) ben ik nog niet enthousiast over hem.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 maart 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 19:01 schreef Els het volgende:

[..]

Joop is wel eerder weggegaan bij Feyenoord en toen was de reden echt niet Mulder.
Ik heb wel op varkenoord gehoord dat Joop Hiele wel de voorkeur voor Boy de Jong heeft uitgesproken t.o.v Erwin Mulder voor volgend seizoen. En dat wordt niet op prijs gesteld en dat dat de reden is van zijn vertrek ... Ik denk eerder dat Patrick Lodewijks zich bedreigt voel ten opzichte van zijn positie.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 maart 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat is pas een zwaar item als een organisatie/club in zwaar weer is.
Maar goed, verstandig om daar open in te zijn. Maar als Hiele dat liever niet wilt....
Als dat zo is dan ben ik eerder geneigd dat Feyenoord alles binnenkamers wil houden ...
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:
Speculatief.
Meestal duidt dit op niet geslaagde contract besprekingen
Financieel mee willen liften
zeer onwaarschijnlijk.
daarmee zou Hiele in n zeer lastig pakket zitten.
al zijn evt rechten vervallen dan.
dat zou neer komen op ontslag met instemming.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 maart 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 maart 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Ik weet niet of hij een OT of BT contract had.
In het laatste geval scheiden de wegen gewoon.
Els
 Els - vrijdag 22 maart 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb wel op varkenoord gehoord dat Joop Hiele wel de voorkeur voor Boy de Jong heeft uitgesproken t.o.v Erwin Mulder voor volgend seizoen. En dat wordt niet op prijs gesteld en dat dat de reden is van zijn vertrek ... Ik denk eerder dat Patrick Lodewijks zich bedreigt voel ten opzichte van zijn positie.
Geen enkel probleem voor wie hij een voorkeur heeft. Hij is de baas van de keepersacademie, niet van het eerste elftal. En ik heb iets anders gehoord en dat had niets met de eerste keeper van Feyenoord 1 te maken.
Els
 Els - vrijdag 22 maart 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 20:48 schreef van geil het volgende:

[..]

zeer onwaarschijnlijk.
daarmee zou Hiele in n zeer lastig pakket zitten.
al zijn evt rechten vervallen dan.
dat zou neer komen op ontslag met instemming.
Welnee. Dat wordt contractueel gewoon geregeld. Gebeurt dagelijks. Daarnaast heeft Hiele een inkomen waardoor het theoretisch maximum van de ww uitkering echt peanuts is. In zijn levensstijl valt zo'n uitkering niet op.
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 23:24 schreef Els het volgende:

[..]

Welnee. Dat wordt contractueel gewoon geregeld. Gebeurt dagelijks. Daarnaast heeft Hiele een inkomen waardoor het theoretisch maximum van de ww uitkering echt peanuts is. In zijn levensstijl valt zo'n uitkering niet op.
ik denk,en hoop dat je er naast zit.
of ga je me nu vertellen dat Hiele in zijn nederige functie tegen de balkende norm aanzit?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 maart 2013 - 05:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 23:21 schreef Els het volgende:

[..]

Geen enkel probleem voor wie hij een voorkeur heeft. Hij is de baas van de keepersacademie, niet van het eerste elftal. En ik heb iets anders gehoord en dat had niets met de eerste keeper van Feyenoord 1 te maken.
Lekker hé, dat Feyenoord duidelijkheid schept ten aanzien van zijn aanhang ... De toekomst zal het uitwijzen wie de waarheid spreekt.
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 23:28 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk,en hoop dat je er naast zit.
of ga je me nu vertellen dat Hiele in zijn nederige functie tegen de balkende norm aanzit?
Voor iedereen die meer dan 3950 verdient, is de ww uitkering geen 70% van het laatst verdiende loon, maar het theoretisch maximum van 2 maanden 2706 en daarna een aantal maanden 2526 bruto. Dan zit je nog lang niet in de buurt van de Balkenende norm.
En ja, ik verwacht wel dat hij dat minimaal verdient als hoofd opleiding keepersacademie.
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 05:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker hé, dat Feyenoord duidelijkheid schept ten aanzien van zijn aanhang ... De toekomst zal het uitwijzen wie de waarheid spreekt.
Ik vind niet dat Feyenoord hierover verantwoording verschuldigd is aan zijn aanhang. Het hoort bij een normale bedrijfsvoering. We kunnen die transparantie ook overdrijven.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 23 maart 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 05:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker hé, dat Feyenoord duidelijkheid schept ten aanzien van zijn aanhang ... De toekomst zal het uitwijzen wie de waarheid spreekt.
O Grote Bedrijfsleider, jij als multinational moet toch weten hoe zulke zaken gaan....???
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet niet of hij een OT of BT contract had.
In het laatste geval scheiden de wegen gewoon.
Het moest voor 1 april gecommuniceerd worden, dus een aflopend contract.
van geil
 van geil - zaterdag 23 maart 2013 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 08:49 schreef Els het volgende:

[..]

Voor iedereen die meer dan 3950 verdient, is de ww uitkering geen 70% van het laatst verdiende loon, maar het theoretisch maximum van 2 maanden 2706 en daarna een aantal maanden 2526 bruto. Dan zit je nog lang niet in de buurt van de Balkenende norm.
En ja, ik verwacht wel dat hij dat minimaal verdient als hoofd opleiding keepersacademie.
bovenstaande wist ik,
maar is volgens mij 193,euro per dag.is nog n ruime 50.000 op jaarbasis.
dat zal hij toch niet zomaar laten liggen.
stel hij verdient nu 125.000 euro.naar niets.
of 50.000 dat scheelt nogal.hij komt ook uit n periode waarin hij niet echt iets opgebouwd zou hebben.
dus t lijkt me onwaarschijnlijk.maar sluit t niet uit.misschien heb je gelijk.
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 09:44 schreef van geil het volgende:

[..]

bovenstaande wist ik,
maar is volgens mij 193,euro per dag.is nog n ruime 50.000 op jaarbasis.
dat zal hij toch niet zomaar laten liggen.
stel hij verdient nu 125.000 euro.naar niets.
of 50.000 dat scheelt nogal.hij komt ook uit n periode waarin hij niet echt iets opgebouwd zou hebben.
dus t lijkt me onwaarschijnlijk.maar sluit t niet uit.misschien heb je gelijk.
50.000 of Balkenende norm is echt een heel groot verschil ;-)
Zoals ik het lees in de berichtgeving is er een verschil van inzicht tussen Hiele en Feyenoord over de invulling van de keepersacademie. En dat verschil is steeds groter geworden. Het lijkt niet te gaan, zoals sommigen willen geloven, over de invulling van de keeperspositie van het eerste elftal. Dat wordt namelijk door Koeman, in samenspraak met zijn assistenten, bepaald. Hoewel bekend is dat .Joop zich graag overal mee bemoeid.
Het initiatief lijkt van Feyenoord uit te zijn gegaan, omdat iedereen in de voetballerij met een aflopend contract voor 1 april duidelijkheid moet hebben.
Opvallend is dat de beslissing door Brard lijkt te zijn genomen, iemand die ook vertrekt....
Hiele is keeperstrainer bij oa PSV geweest en bij ons 5 jaar betrokken bij de opleiding. Ook kan hij buiten de voetballerij aan de slag, hij heeft allerlei begeleidingscursussen gevolgd. hij heeft een prachtig cv, die komt wel goed terecht.
van geil
 van geil - zaterdag 23 maart 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:06 schreef Els het volgende:

[..]

50.000 of Balkenende norm is echt een heel groot verschil ;-)
Zoals ik het lees in de berichtgeving is er een verschil van inzicht tussen Hiele en Feyenoord over de invulling van de keepersacademie. En dat verschil is steeds groter geworden. Het lijkt niet te gaan, zoals sommigen willen geloven, over de invulling van de keeperspositie van het eerste elftal. Dat wordt namelijk door Koeman, in samenspraak met zijn assistenten, bepaald. Hoewel bekend is dat .Joop zich graag overal mee bemoeid.
Het initiatief lijkt van Feyenoord uit te zijn gegaan, omdat iedereen in de voetballerij met een aflopend contract voor 1 april duidelijkheid moet hebben.
Opvallend is dat de beslissing door Brard lijkt te zijn genomen, iemand die ook vertrekt....
Hiele is keeperstrainer bij oa PSV geweest en bij ons 5 jaar betrokken bij de opleiding. Ook kan hij buiten de voetballerij aan de slag, hij heeft allerlei begeleidingscursussen gevolgd. hij heeft een prachtig cv, die komt wel goed terecht.
die norm haalde ik aan omdat dat toch wel de norm is van financieele onafhankelijkheid.zo bedoelde ik het.
jij hebt meer insite informatie dan mij betreffende de argumentatie dus dat neem ik zo van je aan.
En over Joop inderdaad :) hoeven we ons geen zorgen te maken.
blijft voor mij wel n stukje Feyenoord sentiment.dat zeker.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 maart 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 09:26 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

O Grote Bedrijfsleider, jij als multinational moet toch weten hoe zulke zaken gaan....???
Duidelijk zijn we altijd geweest naar buiten toe! Dus droom maar lekker verder.
Het non-transparante beleid in de kuip sta mij zeker niet aan ...
tomson
 tomson - zaterdag 23 maart 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Duidelijk zijn we altijd geweest naar buiten toe! Dus droom maar lekker verder.
Het non-transparante beleid in de kuip sta mij zeker niet aan ...
Richt je toch de Lijdensweg-groep op.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 maart 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:27 schreef tomson het volgende:

[..]

Richt je toch de Lijdensweg-groep op.
ik zou niet durven ... zo a-sociaal ben ik gelukkig niet!
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:14 schreef van geil het volgende:

[..]

die norm haalde ik aan omdat dat toch wel de norm is van financieele onafhankelijkheid.zo bedoelde ik het.
jij hebt meer insite informatie dan mij betreffende de argumentatie dus dat neem ik zo van je aan.
En over Joop inderdaad :) hoeven we ons geen zorgen te maken.
blijft voor mij wel n stukje Feyenoord sentiment.dat zeker.
Eens. Het allermooiste is toch succes met echte Feyenoorders. Op alle posities.
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 23 maart 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Jammer dat het zo moet lopen , en als Mulder een van de redenen is ?
Els
 Els - zaterdag 23 maart 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 12:07 schreef broer van Ted het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen , en als Mulder een van de redenen is ?
Nou, dan gaan we staken natuurlijk. Onacceptabel, daar gaan wij als Feyenoordsupporters eens even heel erg duidelijk punt van maken. We bekijken de rest van de wedstrijden omgedraaid. Elke keer als Mulder aan de bal is roepen we 'Jopie', we hacken de site van Feyenoord. Vak S gaat in hongerstaking, Ollie wordt niet verkocht, die boycotten we ook. We drinken geen koffie meer in de brasserie. Nee, dit laten we niet over onze kant gaan, we zullen ze leren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 maart 2013 - 14:18   quote  deeplink  
Welk een verruwing van den samenleving toch. Och, heden, och och.
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 23 maart 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 14:11 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we staken natuurlijk. Onacceptabel, daar gaan wij als Feyenoordsupporters eens even heel erg duidelijk punt van maken. We bekijken de rest van de wedstrijden omgedraaid. Elke keer als Mulder aan de bal is roepen we 'Jopie', we hacken de site van Feyenoord. Vak S gaat in hongerstaking, Ollie wordt niet verkocht, die boycotten we ook. We drinken geen koffie meer in de brasserie. Nee, dit laten we niet over onze kant gaan, we zullen ze leren.
Nou doe vooral waar je zin in hebt !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 14:11 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we staken natuurlijk. Onacceptabel, daar gaan wij als Feyenoordsupporters eens even heel erg duidelijk punt van maken. We bekijken de rest van de wedstrijden omgedraaid. Elke keer als Mulder aan de bal is roepen we 'Jopie', we hacken de site van Feyenoord. Vak S gaat in hongerstaking, Ollie wordt niet verkocht, die boycotten we ook. We drinken geen koffie meer in de brasserie. Nee, dit laten we niet over onze kant gaan, we zullen ze leren.
Ghehe..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 maart 2013 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 14:11 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we staken natuurlijk. Onacceptabel, daar gaan wij als Feyenoordsupporters eens even heel erg duidelijk punt van maken. We bekijken de rest van de wedstrijden omgedraaid. Elke keer als Mulder aan de bal is roepen we 'Jopie', we hacken de site van Feyenoord. Vak S gaat in hongerstaking, Ollie wordt niet verkocht, die boycotten we ook. We drinken geen koffie meer in de brasserie. Nee, dit laten we niet over onze kant gaan, we zullen ze leren.
Vak S in honger staking? Is wel nodig ja ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 maart 2013 - 12:33   quote  deeplink  
In de wandelgangen heb ik wel eens gehoord dat hij nogal een vreemde man is,en van al die jeugdspelers nog geen goede keeper gezien,kan aan de jeugd liggen.ik vindt een keeperstraining niet zo belangrijk.Voor keepers is de marktprijs nooit zo hoog.dus gewoon aankopen,en de voetballers je aandacht schenken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 maart 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 12:33 schreef piet de paler het volgende:
In de wandelgangen heb ik wel eens gehoord dat hij nogal een vreemde man is,en van al die jeugdspelers nog geen goede keeper gezien,kan aan de jeugd liggen.ik vindt een keeperstraining niet zo belangrijk.Voor keepers is de marktprijs nooit zo hoog.dus gewoon aankopen,en de voetballers je aandacht schenken.
Wandelgangen zijn overal bron van bacteriën, Piet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 maart 2013 - 14:35   quote  deeplink  
Maar dan nog blijft het 2e stukje van mijn verhaal staan-
Els
 Els - zondag 24 maart 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 13:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wandelgangen zijn overal bron van bacteriën, Piet.
Mooi gezegd. De mens kan niet leven zonder bacteriën.
Mijn naam is Haas
 Mijn naam is Haas - zondag 24 maart 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Vind het een verlies voor de club, weer een echten Feyenoorder minder. Wat er over blijft op Varkenoord, wordt zo wel heel oud met Rutjes en maupmartins enz. Heb ook begrepen dat het niet met het eersten te maken heeft. Maar echt het beleid met de jeugd keepers. Waar opstestelen en bal in de hand of aan de voet dat soort zaken. Is verleden jaar al begonen, is die anderen keepers trainer al vertroken. Wout van driel geloof ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 maart 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 16:42 schreef Els het volgende:

[..]

Mooi gezegd. De mens kan niet leven zonder bacteriën.
Slechts kwestie om zelf de nuttige- van de ongewenste bacteriën te onderscheiden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Joop Hiele per 1 juli uit elkaar









0.0063359