BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Komkommertijd

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - zaterdag 23 maart 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Komkommertijd

Het Nederlands elftal speelt en dus is het even komkommertijd bij Ajax. Met nog 7 finales te gaan is het toch vervelend dat Frank de Boer een groot deel van zijn ploeg deze week 2 wedstrijden ziet spelen. Bovendien zijn dat weer bijna 2 weken dat hij niet met de gehele ploeg kan trainen. Natuurlijk is Frank de Boer niet de enige die het overgrote deel van zijn selectie af moet staan aan verschillende nationale bonden. Ook de concurrentie hakt met dit bijltje waarbij PSV de dans dan nog het meest ontspringt. Dat wil niet zeggen dat zo'n interland weekend een verloren week is. Sterker nog, dit kunnen zelfs hele belangrijke weken zijn voor De Boer, Bergkamp en Ajax.

Op verschillende filmpjes was te zien hoe de talenten Dejan Meleg, Lucas Andersen en Riechedly Bazoer op zeer intensieve wijze getraind werden...

Lees verder op Foebele.blogspot.nl

Niet mijn meest in het oog springende stukje ooit, maar gewoon wat bedenkingen over weken als deze waarin Ajax behoorlijk uitgedunt is door interland verplichtingen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 23 maart 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Het is te begrijpen dat clubs in deze fase van de competitie niet graag spelers afstaan.Maar wanneer moet je die wk kwalificatiewedstrijden dan spelen??T heeft ook wel een voordeel,de marktwaarde van een international zal stijgen.T nadeel is weer dat je ze misschien sneller kwijtraakt omdat ze interressanter worden voor andere clubs.Laat ze in ieder geval die nietszeggende vrienschappelijke potjes af schaffen.Die vrienschappelijke potjes zit geen voetballiefhebber op te wachten.En spelers ook niet als je altijd kijkt naar t aantal afzeggingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2013 door Aartus --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 maart 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Maar voor spelers als Maher en Ginkel etc is een oefenpotje tegen italie
Wel leuk..
Aartus
 Aartus - zaterdag 23 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 18:03 schreef NatjosFC het volgende:
Maar voor spelers als Maher en Ginkel etc is een oefenpotje tegen italie
Wel leuk..
Ja maar die worden op dat moment ook gemist door hun clubs.En iedere club speelt in deze fase wel ergens voor.Rechtstreekse plaatsing Europa legeau,Play offs europees voetbal.T ontlopen van de nacompetitie en natuurlijk de titel enz.T gaat er eigenlijk om dat t voor een trainer moeilijk trainen is,als je je belangrijkste spelers mist.
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 16:37 schreef Aartus het volgende:
Het is te begrijpen dat clubs in deze fase van de competitie niet graag spelers afstaan.Maar wanneer moet je die wk kwalificatiewedstrijden dan spelen??T heeft ook wel een voordeel,de marktwaarde van een international zal stijgen.T nadeel is weer dat je ze misschien sneller kwijtraakt omdat ze interressanter worden voor andere clubs.Laat ze in ieder geval die nietszeggende vrienschappelijke potjes af schaffen.Die vrienschappelijke potjes zit geen voetballiefhebber op te wachten.En spelers ook niet als je altijd kijkt naar t aantal afzeggingen.
Waarom niet de gehele kwalificatie in de zomermaanden als er geen competitie is..

Dus jaar 1 kwalificatie toernooi WK
Jaar 2 het WK
Jaar 3 kwalificatie voor het EK
Jaar 4 het Ek.

En zo verder..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 maart 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet de gehele kwalificatie in de zomermaanden als er geen competitie is..

Dus jaar 1 kwalificatie toernooi WK
Jaar 2 het WK
Jaar 3 kwalificatie voor het EK
Jaar 4 het Ek.

En zo verder..
Wanneer hebben ze dan rust?
Aartus
 Aartus - zaterdag 23 maart 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 19:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In Nederland valt nog genoeg te schuiven.Schaf de play offs af.Gewoon de eerste 5 of 6 gaan europa in.De laatste 3 dregaderen rechtstreeks,zoals t altijd was.Vrienschappelijke interlands afschaffen.Dan heb je zo een week 4 of 5 verdiend.Maar in andere landen gaat dit niet lukken.Die hebben al een overvol progamma.Engeland,Spanje om er maar een paar te noemen.Die spelen in de winter ook nog eens door.Dus idd geen rust.Dus dat word onmogelijk om in de zomer door te spelen.T blijft gewoon bij t oude.Iedere voetballiefhebber weet dat de eufa en fifa een conservatief instituut is.B.V kijk alleen al die jaren gelul over technische hulpmiddelen.We zijn nog niets opgeschoten.
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 19:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

5/ 6 uurtjes werken per dag.... winterstop. 2 weken rondom de toernooien..

En miljoenen per jaar verdienen..
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 19:25 schreef Aartus het volgende:

[..]

In Nederland valt nog genoeg te schuiven.Schaf de play offs af.Gewoon de eerste 5 of 6 gaan europa in.De laatste 3 dregaderen rechtstreeks,zoals t altijd was.Vrienschappelijke interlands afschaffen.Dan heb je zo een week 4 of 5 verdiend.Maar in andere landen gaat dit niet lukken.Die hebben al een overvol progamma.Engeland,Spanje om er maar een paar te noemen.Die spelen in de winter ook nog eens door.Dus idd geen rust.Dus dat word onmogelijk om in de zomer door te spelen.T blijft gewoon bij t oude.Iedere voetballiefhebber weet dat de eufa en fifa een conservatief instituut is.B.V kijk alleen al die jaren gelul over technische hulpmiddelen.We zijn nog niets opgeschoten.
Inderdaad, en zo zijn er nog meer mogelijkheden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 maart 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Komkommertijd ????
Dan wordt het nu tijd om mijn komkommer maar eens te voorschijn laten komen voor mijn allerliefste...hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 maart 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 23:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Komkommertijd ????
Dan wordt het nu tijd om mijn komkommer maar eens te voorschijn laten komen voor mijn allerliefste...hahaha
Zal ze blij mee zijn sjakie........breekt de hele avond op,bij elke oprisping proeft ze jou komkommer :-(
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 maart 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 23:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Komkommertijd ????
je komkommer?
deze; ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 maart 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 11:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zal ze blij mee zijn sjakie........breekt de hele avond op,bij elke oprisping proeft ze jou komkommer :-(
Hahaha....ik doe wel een heel klein beetje bluffen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 maart 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 20:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blaffen bedoel je Sjakie....of nie??
Aartus
 Aartus - maandag 25 maart 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 20:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach maakt niks uit Jack.Anders maak je er gewoon een augurkje van.Ieder nadeel heb z,n voordeel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 maart 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Blaffen bedoel je Sjakie....of nie??
Ik blaft hem helemaal leeg....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 maart 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 21:36 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ach maakt niks uit Jack.Anders maak je er gewoon een augurkje van.Ieder nadeel heb z,n voordeel.
Augurkje Aartus ??? heb je al eens een leverworst gezien ?? Nou zo groot is hij nou net niet...maar zeker zo lekker...
Aartus
 Aartus - dinsdag 26 maart 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Augurkje Aartus ??? heb je al eens een leverworst gezien ?? Nou zo groot is hij nou net niet...maar zeker zo lekker...
Zoooooo Hey.Dan ben jij echt superman.Ja wat moet ik hier nog op zeggen met m,n unox borrelworstje haha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Komkommertijd

0.0057909