BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reportage studio sport Feyenoord academy

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 maart 2013 - 19:40   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/58161-reportage-over-feyenoord-academy-vanavond-in-studio-sport/
Komt zo .
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 19:45   quote  deeplink  
ik zit al klaar.de kraamkamer van Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 maart 2013 - 19:46   quote  deeplink  
Ff extra aandacht zodat iedereen t weet ;-)
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 19:57   quote  deeplink  
kort,maar krachtig:)
tomson
 tomson - zondag 24 maart 2013 - 20:00   quote  deeplink  
nou
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 20:00 schreef tomson het volgende:
nou
ja
hardeman
 hardeman - zondag 24 maart 2013 - 20:14   quote  deeplink  
is het mogelijk dit terug te bekijken?
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 20:14 schreef hardeman het volgende:
is het mogelijk dit terug te bekijken?
uitzending gemist...duurt nog wel n uurtje of zo voor het er op staat.
de laatste 10 minuten.
tomson
 tomson - zondag 24 maart 2013 - 21:13   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/58177-video-varkenoord-meer-dan-voetbalschool/
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 maart 2013 - 21:48   quote  deeplink  
en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS
Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst)
en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord.
Zo dat lucht op
tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam.
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS
Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst)
en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord.
Zo dat lucht op
tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam.
hoort n beetje bij succes Piet.
heb er niet zo'n moeite mee.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 24 maart 2013 - 22:02   quote  deeplink  
Bescheiden maar leuke reportage. Lijkt me wel puntgaaf om op Varkenoord te wonen :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 maart 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 22:02 schreef Vincent1970 het volgende:
Bescheiden maar leuke reportage. Lijkt me wel puntgaaf om op Varkenoord te wonen :-)
Ja was idd bescheiden maar dat zij wij toch Vin ?
Daar wonen ? nou liever niet haha
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 24 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja was idd bescheiden maar dat zij wij toch Vin ?
Daar wonen ? nou liever niet haha
Bescheidenheid siert de Feyenoordert Leon!
Enneh, ik was even de wedstrijddagen vergeten., ;-))
kuipje
 kuipje - maandag 25 maart 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS
Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst)
en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord.
Zo dat lucht op
tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam.
nou en.. Succes = Fans ----> Fans = Geld ----> Geld -----> Succes..

Wat is je punt precies?
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 maart 2013 - 14:17   quote  deeplink  
Dat de club nooit wat heeft gehad aan glory hunters en riool journalistiek.. Wat nu weer de kop op steekt.En in slechte tijden leer je de vrienden (fans) pas kennen..En wat mijn punt is moet nu we'l duidelijk zijn.
En is geld een basis voor echt succes of tijdelijk succes ?
Zeepbel,az.......-pang zeepbel fc twente....-......pang zeepbel vitesse na dit seizoen pang en wie volgt ik denk psv
Dus dat is mijn punt,liever in de top in Nederland dan het lachertje in europa
kuipje
 kuipje - maandag 25 maart 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 14:17 schreef piet de paler het volgende:
Dat de club nooit wat heeft gehad aan glory hunters en riool journalistiek.. Wat nu weer de kop op steekt.En in slechte tijden leer je de vrienden (fans) pas kennen..En wat mijn punt is moet nu we'l duidelijk zijn.
En is geld een basis voor echt succes of tijdelijk succes ?
Zeepbel,az.......-pang zeepbel fc twente....-......pang zeepbel vitesse na dit seizoen pang en wie volgt ik denk psv
Dus dat is mijn punt,liever in de top in Nederland dan het lachertje in europa
Wat een onzin redenatie..

Als je door je successen geld behaald in plaats van geld door investeerders die zich terug kunnen trekken, dan zit daar een wezenlijk verschil tussen.

Verder snap ik je punt niet, want ik draag Feyenoord al sinds ik 16 ben een warm hart toe en als ik zie dat steeds meer mensen voor Feyenoord zijn, dan doet mij dat goed. Dat het misschien succes supporters zijn, prima, zal mij een worst wezen. Liever dit, dan dat ze ongeveer medelijden hebben met feyenoord omdat ze ieder jaar op hun broek krijgen in de competitie.
kuipje
 kuipje - maandag 25 maart 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Verder zeg je nu al dat de zeepbel vitesse gaat knappen... weet jij veel.. En volgens mij gaat zeepbel chelsea nog steeds prima..
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 maart 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 14:27 schreef kuipje het volgende:
Verder zeg je nu al dat de zeepbel vitesse gaat knappen... weet jij veel.. En volgens mij gaat zeepbel chelsea nog steeds prima..
Ik respecteer je mening ,maar ben daar niet mee eens.. laten we elkaars mening respecteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reportage studio sport Feyenoord academy









0.0051090