|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zit al klaar.de kraamkamer van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ff extra aandacht zodat iedereen t weet ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hardeman
|
|
|
is het mogelijk dit terug te bekijken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: uitzending gemist...duurt nog wel n uurtje of zo voor het er op staat. de laatste 10 minuten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst) en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord. Zo dat lucht op tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst) en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord. Zo dat lucht op tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam. hoort n beetje bij succes Piet. heb er niet zo'n moeite mee. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Bescheiden maar leuke reportage. Lijkt me wel puntgaaf om op Varkenoord te wonen :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 22:02 schreef Vincent1970 het volgende:Bescheiden maar leuke reportage. Lijkt me wel puntgaaf om op Varkenoord te wonen :-) Ja was idd bescheiden maar dat zij wij toch Vin ? Daar wonen ? nou liever niet haha |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja was idd bescheiden maar dat zij wij toch Vin ? Daar wonen ? nou liever niet haha Bescheidenheid siert de Feyenoordert Leon! Enneh, ik was even de wedstrijddagen vergeten., ;-)) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:en ineens rolt de hele media over Feyenoord,heb zelden zoveel fans gezien bij de NOS Allemaal ineens Feyenoord ??????waar waren zij toen het echt nodig was. En dan praat ik niet over de fans die na de 10-0 overwinning van Pisvee in de kuip zaten.Nee die niet maar ineens zie ik schrijvers,BNers.intellectuelen,enge sparta fans (hugo Borst) en zelfs ja echt 020 trainers en spelers praten over feyenoord.Bah ga weg enge mannen en vrouwen.De echte fans hebben altijd geroepen wij komen terug. En daar heb ik zeker bovenstaande engerds niet voor nodig.Er is er maar 1 die Feyenoord fan zou moeten zijn en dat is aboe laadklep maar die is met andere zaken bezig.Hoe kan ik het nog moeilijker maken voor feyenoord. Zo dat lucht op tot over 2 weken trouwe kuip dan maak ik de reis weer naar Rotterdam. nou en.. Succes = Fans ----> Fans = Geld ----> Geld -----> Succes..
Wat is je punt precies? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat de club nooit wat heeft gehad aan glory hunters en riool journalistiek.. Wat nu weer de kop op steekt.En in slechte tijden leer je de vrienden (fans) pas kennen..En wat mijn punt is moet nu we'l duidelijk zijn. En is geld een basis voor echt succes of tijdelijk succes ? Zeepbel,az.......-pang zeepbel fc twente....-......pang zeepbel vitesse na dit seizoen pang en wie volgt ik denk psv Dus dat is mijn punt,liever in de top in Nederland dan het lachertje in europa |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2013 - 14:17 schreef piet de paler het volgende:Dat de club nooit wat heeft gehad aan glory hunters en riool journalistiek.. Wat nu weer de kop op steekt.En in slechte tijden leer je de vrienden (fans) pas kennen..En wat mijn punt is moet nu we'l duidelijk zijn. En is geld een basis voor echt succes of tijdelijk succes ? Zeepbel,az.......-pang zeepbel fc twente....-......pang zeepbel vitesse na dit seizoen pang en wie volgt ik denk psv Dus dat is mijn punt,liever in de top in Nederland dan het lachertje in europa Wat een onzin redenatie..
Als je door je successen geld behaald in plaats van geld door investeerders die zich terug kunnen trekken, dan zit daar een wezenlijk verschil tussen.
Verder snap ik je punt niet, want ik draag Feyenoord al sinds ik 16 ben een warm hart toe en als ik zie dat steeds meer mensen voor Feyenoord zijn, dan doet mij dat goed. Dat het misschien succes supporters zijn, prima, zal mij een worst wezen. Liever dit, dan dat ze ongeveer medelijden hebben met feyenoord omdat ze ieder jaar op hun broek krijgen in de competitie. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Verder zeg je nu al dat de zeepbel vitesse gaat knappen... weet jij veel.. En volgens mij gaat zeepbel chelsea nog steeds prima.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2013 - 14:27 schreef kuipje het volgende:Verder zeg je nu al dat de zeepbel vitesse gaat knappen... weet jij veel.. En volgens mij gaat zeepbel chelsea nog steeds prima.. Ik respecteer je mening ,maar ben daar niet mee eens.. laten we elkaars mening respecteren. |
|
|
|