BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pim-fr
 pim-fr - maandag 25 maart 2013 - 12:50   quote  deeplink  
Zijn er Feyenoorders die naar Heerenveen - Feyenoord gaan? Ik zit namelijk met een probleempje.

Ik heb zaterdag met een vriend van me een kaart gekocht voor deze wedstrijd. We zouden eigenlijk met 4 personen gaan, waarvan 1 persoon een auto heeft. Afgelopen zaterdag begon de verkoop voor silverardhouders( waaronder wij 4). Er waren nog 380 kaarten te verkrijgen. Ik ben met die vriend van me naar Primera Heerlerheide gegaan en die anderen zijn naar de Primera in Sittard gegaan (dit komt door de woonplaats). Nu is het zo dat uiteindelijk wij 2en een kaart hebben, maar degene met auto dus niet, en hebben we geen vervoersmiddel.

Voor deze wedstrijd geldt een autocombi, waarbij omgewisseld moet worden bij Wellerzand, een afgelegen parkeerplaats langs de A6. Het dichtsbijzijnde treinstation is Station Kampen, op 29 km van de omwisselplaats vandaan.

Nu vroeg ik mij af of er personen hier zijn die 1 of 2 plaatsen vrij hebben in hun auto en ons mee willen nemen vanaf station Kampen. Die plaats ligt op de route.

Verder heb ik nog een vraag, is er iemand hier die nog de infomail van Heerenveen uit voor de beker heeft?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 maart 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 12:50 schreef pim-fr het volgende:
Zijn er Feyenoorders die naar Heerenveen - Feyenoord gaan? Ik zit namelijk met een probleempje.

Ik heb zaterdag met een vriend van me een kaart gekocht voor deze wedstrijd. We zouden eigenlijk met 4 personen gaan, waarvan 1 persoon een auto heeft. Afgelopen zaterdag begon de verkoop voor silverardhouders( waaronder wij 4). Er waren nog 380 kaarten te verkrijgen. Ik ben met die vriend van me naar Primera Heerlerheide gegaan en die anderen zijn naar de Primera in Sittard gegaan (dit komt door de woonplaats). Nu is het zo dat uiteindelijk wij 2en een kaart hebben, maar degene met auto dus niet, en hebben we geen vervoersmiddel.

Voor deze wedstrijd geldt een autocombi, waarbij omgewisseld moet worden bij Wellerzand, een afgelegen parkeerplaats langs de A6. Het dichtsbijzijnde treinstation is Station Kampen, op 29 km van de omwisselplaats vandaan.

Nu vroeg ik mij af of er personen hier zijn die 1 of 2 plaatsen vrij hebben in hun auto en ons mee willen nemen vanaf station Kampen. Die plaats ligt op de route.

Verder heb ik nog een vraag, is er iemand hier die nog de infomail van Heerenveen uit voor de beker heeft?
Lekker over nagedacht dan!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 maart 2013 - 20:39   quote  deeplink  
En ik ga NOOIT naar Hoerenveen ... Het enige stadion in NL waar ik nog nooit ben geweest.
tomson
 tomson - maandag 25 maart 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Bedankt voor je constructieve bijdrage maar weer l :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 maart 2013 - 21:38   quote  deeplink  
0-2
lion1
 lion1 - maandag 25 maart 2013 - 22:16   quote  deeplink  
1-2
sim
 sim - maandag 25 maart 2013 - 23:30   quote  deeplink  
2-1 jammer maar waarheid,einde van de dromen helaas.
tomson
 tomson - maandag 25 maart 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Niet s(l)im
JanM
 JanM - maandag 25 maart 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 20:48 schreef tomson het volgende:
Bedankt voor je constructieve bijdrage maar weer l :)
Misschien kan hij die jongens het paard lenen waar hij normaal gesproken zelf onderhangt?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 maart 2013 - 23:47   quote  deeplink  
0-5
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 maart 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Uitgedunde selectie hervat training op zonnig Varkenoord

20130325_tr_tevrede_vk_scaled_7.jpg

Na drie vrije dagen heeft een uitgedunde selectie van Feyenoord maandagmiddag de training hervat. Vanwege de huidige interlandperiode ontbrak een groot aantal spelers op Varkenoord, waardoor trainer Ronald Koeman in totaal vijftien spelers telde op het trainingsveld. Onder hen was ook Jean-Paul Boëtius, die afgelopen week als gevolg van lichte bovenbeenklachten het trainingskamp van Jong Oranje eerder verliet. De aanvaller, die afgelopen donderdag zon 75 minuten meespeelde tijdens de met 1-2 gewonnen interland tegen Jong Kroatië, ging individueel aan de slag met hersteltrainer Marcel Cas.

De Feyenoorders die zijn opgenomen in nationale (jeugd)elftallen, melden zich uiterlijk donderdag weer in De Kuip. De zeven spelers die deel uitmaken van de selectie van het Nederlands elftal bereiden zich eerst voor op de WK-kwalificatiewedstrijd die dinsdag om 20.30 uur wordt gespeeld tegen Roemenië. Kelvin Leerdam treft maandagavond ploeggenoot Harmeet Singh, als hij het met Jong Oranje opneemt tegen Jong Noorwegen. Maandagmiddag speelt het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar, met vijf Feyenoorders in de selectie, een oefeninterland tegen de leeftijdgenoten van Kroatië.

De eerstvolgende training van Feyenoord staat op dinsdagochtend om 11.00 uur gepland, waarna de selectie woensdag een vrije dag heeft. In aanloop naar de eerstvolgende competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen van aankomende zaterdag staat donderdag om 10.30 uur de laatste openbare training op het programma. De oefensessie van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
sim
 sim - maandag 25 maart 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 23:32 schreef tomson het volgende:
Niet s(l)im
Ach jullie mogen ook wel roda-psv voorspellen hoor?het blijft toch maar een spelletje.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 23:58 schreef sim het volgende:

[..]

Ach jullie mogen ook wel roda-psv voorspellen hoor?het blijft toch maar een spelletje.
5-0
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 12:52   quote  deeplink  
Blom leidt sc Heerenveen Feyenoord

2010_Kevin_Blom_scaled_7.jpg

De KNVB heeft Kevin Blom aangesteld als scheidsrechter voor de aanstaande competitiewedstrijd van Feyenoord tegen sc Heerenveen. Blom wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Goossens en Olde Olthof. Vierde official is de heer Van de Graaf. Sc Heerenveen tegen Feyenoord wordt zaterdag om 20.45 uur gespeeld in het Abe Lenstra Stadion.

Met de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen hervat Feyenoord zaterdag de competitie, nadat er afgelopen weekend in verband met interlands geen competitieprogramma was. Heerenveen bezet na 27 gespeelde wedstrijden de negende plaats in de competitie. De ploeg van trainer Marco van Basten wist de afgelopen vier duels te winnen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 maart 2013 - 14:08   quote  deeplink  
1-2, zou mooi (genoeg) zijn ...
kuipje
 kuipje - dinsdag 26 maart 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 14:08 schreef sevillana het volgende:
1-2, zou mooi (genoeg) zijn ...
zeker waar.. maar wij gaan geen tegengoal krijgen

0-2 dus
muisje1966
 muisje1966 - dinsdag 26 maart 2013 - 14:24   quote  deeplink  
1-2
kuipje
 kuipje - dinsdag 26 maart 2013 - 14:36   quote  deeplink  
(heeft pim nou al vervoer geregeld?) :P
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 15:02   quote  deeplink  
eerst maar ns de opstelling afwachten
ar
 ar - dinsdag 26 maart 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 23:47 schreef RenatoBos het volgende:
0-5
Uiteraard:)
ar
 ar - dinsdag 26 maart 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Probleemloze 0-3.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 26 maart 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 12:50 schreef pim-fr het volgende:
Zijn er Feyenoorders die naar Heerenveen - Feyenoord gaan? Ik zit namelijk met een probleempje.

Ik heb zaterdag met een vriend van me een kaart gekocht voor deze wedstrijd. We zouden eigenlijk met 4 personen gaan, waarvan 1 persoon een auto heeft. Afgelopen zaterdag begon de verkoop voor silverardhouders( waaronder wij 4). Er waren nog 380 kaarten te verkrijgen. Ik ben met die vriend van me naar Primera Heerlerheide gegaan en die anderen zijn naar de Primera in Sittard gegaan (dit komt door de woonplaats). Nu is het zo dat uiteindelijk wij 2en een kaart hebben, maar degene met auto dus niet, en hebben we geen vervoersmiddel.

Voor deze wedstrijd geldt een autocombi, waarbij omgewisseld moet worden bij Wellerzand, een afgelegen parkeerplaats langs de A6. Het dichtsbijzijnde treinstation is Station Kampen, op 29 km van de omwisselplaats vandaan.

Nu vroeg ik mij af of er personen hier zijn die 1 of 2 plaatsen vrij hebben in hun auto en ons mee willen nemen vanaf station Kampen. Die plaats ligt op de route.

Verder heb ik nog een vraag, is er iemand hier die nog de infomail van Heerenveen uit voor de beker heeft?
Volgens mij wordt er bij de omwisselplaats alleen een parkeerkaart verstrekt. De kaart voor de wedstrijd krijg je bij het stadion. Zo was het althans bij de bekerwedstrijd. je zou dus eventueel ook met de trein naar Heerenveen kunnen
willem v G
 willem v G - dinsdag 26 maart 2013 - 18:39   quote  deeplink  
crusiaal duel hoop op winst maar mijn gevoel zegt 2-2.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 maart 2013 - 18:40   quote  deeplink  
0-2.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 maart 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Blom.. Fuck
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 maart 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Op basis van kwaliteit gewoon winnen. En als je de spelers mag geloven, zijn ze gemotiveerd. Laat maar zien!
pim-fr
 pim-fr - dinsdag 26 maart 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Heb vervoer geregeld, dus komt goed!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 20:05 schreef pim-fr het volgende:
Heb vervoer geregeld, dus komt goed!
Mooi , veel succes en plezier dan komende zaterdag ! En dat we de winst daar mogen gaan stelen!
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 26 maart 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Topic is niet begonnen als wedstrijdtopic, het zit me niet lekker..
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:13 schreef Vincent1970 het volgende:
Topic is niet begonnen als wedstrijdtopic, het zit me niet lekker..
ajjjjjjjjjj

mij zit meer dwars,de spitspositie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:13 schreef Vincent1970 het volgende:
Topic is niet begonnen als wedstrijdtopic, het zit me niet lekker..
Dat idee bekroop mij ook, maak er aub eentje Vin..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:20 schreef van geil het volgende:

[..]

ajjjjjjjjjj

mij zit meer dwars,de spitspositie.
Wees gerust geile, drie keer Lex..!!
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wees gerust geile, drie keer Lex..!!
dat bedoel ik dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:49 schreef van geil het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus.
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Veel vertrouwen bij sc Heerenveen voor topper Feyenoord

600x200-heer.jpg

Sven Kums verheugt zich op het treffen met Feyenoord. sc Heerenveen krijgt zaterdag in het Abe Lenstra Stadion bezoek van de Rotterdamse kampioenskandidaat. Kums weigert zijn ambitie onder stoelen of banken te steken en mikt op een overwinning tegen Feyenoord. 'Dit zijn de mooie wedstrijden om te spelen. Feyenoord is een goede ploeg, maar wij willen weer voor de winst gaan. Zeker in ons volle stadion.'

Na een teleurstellende seizoensstart heeft Heerenveen de weg omhoog gevonden. 'Het ging de laatste weken voor de interlandperiode steeds beter bij ons. We pakten de volle twaalf punten uit de laatste vier duels. Dat is goed. Wat dat betreft hadden we beter door kunnen voetballen, we zaten in de winning mood. Maar ach, dat weekje ertussen mag geen verschil maken. Ons goede gevoel gaat echt niet zomaar weg.'

Goede thuisbalans sc Heerenveen tegen top vijf
Gezien de thuisprestaties tegen clubs uit de top vijf van de eredivisie, kan sc Heerenveen het duel met Feyenoord met vertrouwen tegemoet zien. Alleen Ajaks hield een puntje over aan het bezoek aan het Abe Lenstra stadion. Vitesse, FC Twente en PSV werden met 2-1 verslagen.

Koploper Ajaks wist op bezoek in Heerenveen een 2-2 gelijkspel af te dwingen. Serero zette de gasten op voorsprong, waarna Finnbogason (2x) voor een 2-1 ruststand zorgde. Na de pauze bezorgde Serero Ajaks met zijn tweede van de middag een puntje.

In de laatste wedstrijd voor de winterstop werd Vitesse met 2-1 verslagen. Djuricic stiftte op aangeven van Finnbogason de 1-0 binnen. Kashia kopte in de 39ste minuut de gelijkmaker tegen de touwen. Na rust verraste Finnbogason doelman Velthuizen met een zwabberbal. Die klap kwam de huidige nummer vier van de eredivisie niet meer te boven.

Ook de nummer vijf van de ranglijst, FC Twente, moest het hoofd buigen voor de ploeg van trainer Marco van Basten. Van la Parra bezorgde sc Heerenveen na een kwartier een 1-0 voorsprong. In de tweede helft maakte invaller Bulykin de gelijkmaker waarna FC Twente op jacht ging naar de winst. Het was echter Finnbogason die de Tukkers in rouw dompelde door Mihaylov met een kopbal te kloppen.

Ook PSV slaagde er niet in om de volle buit mee uit Friesland naar huis te nemen. Een goed spelend sc Heerenveen nam in de eerste helft een 2-0 voorsprong via De Roon en El Ghanassy. Na rust kwam PSV sterk opzetten, maar verder dan een treffer van Toivonen kwam de ploeg van trainer Dick Advocaat niet.
Bron:scHeerenveen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 01:26   quote  deeplink  
Valse start Mathijsen tegen Heerenveen

Feyenoord hervat zaterdag de competitie met een uitwedstrijd bij sc Heerenveen. Joris Mathijsen zal de heenwedstrijd in de Kuip niet snel zijn vergeten. De debutant veroorzaakte in de slotfase een strafschop en zag rood tijdens het 1-1 gelijkspel.

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 12:35   quote  deeplink  
1f5007a8cc3cfb4f3bb644dd4f351cae.png

ronald_koeman7.jpg

Nu de interlandperiode voorbij is, kan de blik weer worden gericht op de bloedstollende titelstrijd in de Eredivisie.

Ajaks staat met nog zeven speelronden bovenaan in de competitie, maar Vitesse heeft maar drie punten minder en de achterstand van PSV en Feyenoord bedraagt zelfs maar een schamel puntje. Laatstgenoemde ploeg gaat zaterdagavond op bezoek bij sc Heerenveen.

Voor Feyenoord wordt dit een zware kluif. Heerenveen heeft de laatste vier wedstrijden op rij gewonnen en weet dat Graziano Pellè wegens een schorsing niet mee zal doen aan de kant van Feyenoord. "Ook zonder Graziano Pellè zal er een Feyenoord staan dat moet kunnen winnen", zegt Ronald Koeman echter in Voetbal International.

Koeman weet dat puntenverlies dodelijk kan zijn: "Wij doen mee om de titel en als we dat willen blijven doen, moeten we winnen in Heerenveen. Elke ploeg die bovenin punten laat liggen, doet meteen een stap terug. Dat willen wij voorkomen." Pellè was dit seizoen al goed voor 21 treffers in de competitie en waarschijnlijk zal Lex Immers hem vervangen in de punt van de aanval.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 13:11   quote  deeplink  
Goede thuisbalans sc Heerenveen tegen top vijf

resize.asp?height=100&image=19.png-resize.asp?height=100&image=11.png

Gezien de thuisprestaties tegen clubs uit de top vijf van de eredivisie, kan sc Heerenveen het duel met Feyenoord met vertrouwen tegemoet zien. Alleen Ajaks hield een puntje over aan het bezoek aan het Abe Lenstra stadion. Vitesse, FC Twente en PSV werden met 2-1 verslagen.

Koploper Ajaks wist op bezoek in Heerenveen een 2-2 gelijkspel af te dwingen. Serero zette de gasten op voorsprong, waarna Finnbogason (2x) voor een 2-1 ruststand zorgde. Na de pauze bezorgde Serero Ajaks met zijn tweede van de middag een puntje.

In de laatste wedstrijd voor de winterstop werd Vitesse met 2-1 verslagen. Djuricic stiftte op aangeven van Finnbogason de 1-0 binnen. Kashia kopte in de 39ste minuut de gelijkmaker tegen de touwen. Na rust verraste Finnbogason doelman Velthuizen met een zwabberbal. Die klap kwam de huidige nummer vier van de eredivisie niet meer te boven.

Ook de nummer vijf van de ranglijst, FC Twente, moest het hoofd buigen voor de ploeg van trainer Marco van Basten. Van la Parra bezorgde sc Heerenveen na een kwartier een 1-0 voorsprong. In de tweede helft maakte invaller Bulykin de gelijkmaker waarna FC Twente op jacht ging naar de winst. Het was echter Finnbogason die de Tukkers in rouw dompelde door Mihaylov met een kopbal te kloppen.
Bron:Officiële Heerenveen Clubsite
FR010VL
 FR010VL - woensdag 27 maart 2013 - 14:07   quote  deeplink  
partybus van de feijenoorder proberen..... mis zijn er nog 2 plekkies beschikbaar
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2013 - 21:25   quote  deeplink  
t leeft niet echt op t forum...
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 27 maart 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 21:25 schreef van geil het volgende:
t leeft niet echt op t forum...
Verwarrende situatie ..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 maart 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 21:25 schreef van geil het volgende:
t leeft niet echt op t forum...
Omdat ze er een hard hoofd in hebben ???
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 28 maart 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 23:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat ze er een hard hoofd in hebben ???
Ik denk eerder omdat Pelle niet meedoet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 maart 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Ziek geweest, maar weer terug.
Interlandweek interesseert de meesten ook geen moer.
Vanaf morgen komt t wel weer.
kuipje
 kuipje - donderdag 28 maart 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:
Ziek geweest, maar weer terug.
Interlandweek interesseert de meesten ook geen moer.
Vanaf morgen komt t wel weer.
interesseert mij wel interland voetbal..

Holland.. Holland..

Maar nu naar de waan van de dag, Heerenveen.. Ik heb er fucking veel zin in en ik denk dat we makkelijk gaan winnen.
van geil
 van geil - donderdag 28 maart 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:
Ziek geweest, maar weer terug.
Interlandweek interesseert de meesten ook geen moer.
Vanaf morgen komt t wel weer.
goed dat je weer beter bent!
volgens mij is half NL ziek geweest de afgelopen drie maanden.
tijd voor de zon!.
en tijd voor drie punten.:)
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 28 maart 2013 - 16:10   quote  deeplink  
1-3
Thijs
 Thijs - donderdag 28 maart 2013 - 16:18   quote  deeplink  
0-2 overwinning voor feyenoord!!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:
Ziek geweest, maar weer terug.
Interlandweek interesseert de meesten ook geen moer.
Vanaf morgen komt t wel weer.
Te veel met RenatoBos bezig geweest ?? Tja je moet er maar van houden !! Hahaha
Thijs
 Thijs - donderdag 28 maart 2013 - 16:32   quote  deeplink  
zo lijdensweg hier ook lekker aan het zeiken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0









0.0060310