|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 16:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij vraag je zoveel af dat je zelf niks kan bedenken om hier ergens mee te kunnen discussiëren .. laat ik de wijste dan maar zijn en hierop verder geen reactie geven ... ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ach jee, onze verveelde zakenman heeft moeite met begrijpend lezen. Slechts 1 van de vele tekortkomingen. hoe verzin je het .. ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, hoe verzin je het .. ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben het deze keer volledig met van Hanegem eens.betreffende zijn analyse. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
net even snel gelezen. ben ik het ook mee eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FSV biedt Friese Feyenoord-dominee gesigneerd shirt aan
Dominee Leen Struik uit Burgum (Friesland) was zaterdagavond in het Abe Lenstra Stadion te gast in de bestuursloge van sc Heerenveen. Ds. Struik, al zijn gehele leven fanatiek supporter van Feyenoord, gaat na 40 jaar met pensioen en op verzoek van Heerenveen werd hij voor aanvang van de wedstrijd hiervoor door de FSV in het zonnetje gezet.
Uit handen van voorzitter Ron Smit kreeg de dominee een Feyenoord shirt met handtekeningen aangeboden. Waar hij verheugd op reageerde. Ook Graziano Pellè had plaats in de bestuursloge en voor de dominee een mooie gelegenheid om daar een praatje mee te maken. Pellè bood direct aan het shirt te signeren, waarop de dominee in het Engels reageerde "No, no, I already have your signature".
Ondanks de nederlaag van zijn ploeg was het toch een onvergetelijke avond voor de Feyenoord-dominee uit het Friese Burgum. Bron:Feyenoordnet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|