BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 16:32 schreef Thijs het volgende:
zo lijdensweg hier ook lekker aan het zeiken?
Waar bemoei jij je eigen mee ? Ga je eigen speeltje zoeken ! Hahaha
Thijs
 Thijs - donderdag 28 maart 2013 - 18:12   quote  deeplink  
ja en dat ben jij nu lijdensweg :P hahahahaha
Thijs
 Thijs - donderdag 28 maart 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Nee hoor lijdensweg ik laat jou lekker met rust!!!! Fijn pasen en goed weekend!! dat onze club maar mag winnenb van hoerenveen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 maart 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Nee, hij maakt een grapje....Ha....Ha....Ha...
Thijs
 Thijs - donderdag 28 maart 2013 - 18:49   quote  deeplink  
allemaal toch ?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 maart 2013 - 20:42   quote  deeplink  
wordt of heel makkelijk of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk gewoon ballen we zien wel.Bij een verlies wordt het moeilijker maar nog steeds niet onmogelijker om plaats 1 of 2 te behalen aan het einde.
ar
 ar - donderdag 28 maart 2013 - 20:52   quote  deeplink  
We gaan winnen Piet.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 maart 2013 - 20:55   quote  deeplink  
ik hoop het.v Basten blijft een.........
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 28 maart 2013 - 20:55   quote  deeplink  
pannenkoek..
ar
 ar - donderdag 28 maart 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Wij hebben een veel beter elftal,je moet alleen Djoeriesiets een beetje in de gaten houden.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 20:55 schreef piet de paler het volgende:
ik hoop het.v Basten blijft een.........
paaltje uit 020 ... als ie ze kan helpen zal hij het niet laten !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Feyenoord werkt met internationals toe naar duel met sc Heerenveen

20130328_mathijsen_tr_vk_scaled_7.jpg

Alle spelers die de afgelopen twee weken wegens interlandverplichtingen met nationale (jeugd)selecties afwezig waren in De Kuip, sloten donderdagochtend weer aan tijdens de groepstraining. Daardoor kon trainer Ronald Koeman op Varkenoord met een complete selectie toewerken naar de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen van aankomende zaterdag, waarmee de competitie hervat wordt.

De meeste internationals konden vanwege de behaalde resultaten met een goed gevoel terugkijken op de interlandperiode. Zo oogstte het Nederlands elftal positieve kritieken na overtuigende overwinningen op Estland en Roemenië. Tijdens die WK-kwalificatiewedstrijden incasseerde de achterhoede van Oranje, waar Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi beide duels negentig minuten deel van uitmaakten, geen enkele tegentreffer. Ook Jordy Clasie en Ruben Schaken konden rekenen op speelminuten, waarin de laatste nog een doelpunt meepikte.

20130328_mathijsen_vrij_tr_rh.jpg

Eenmaal terug op het trainingsveld op Varkenoord zagen zij hoe Koeman zijn 25-koppige selectie in twee groepen verdeelde. Terwijl de ene groep onder leiding van assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst aan de slag ging met een afrondoefening met voorzetten vanaf de zijkant, stonden op het andere deel van het veld vooral spelhervattingen centraal. Jean-Paul Boëtius, die eerder deze week nog apart van de groep trainde vanwege lichte klachten aan zijn bovenbeen, nam volledig deel aan de oefensessie.

20130328_martins_indi_tr_rh.jpg

Met de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen hervat Feyenoord zaterdag na twee weken de competitie. De ploeg van Koeman kan in Friesland goede zaken doen door de vijfde overwinning op rij te boeken en daarmee in de race te blijven voor de bovenste plaatsen op de ranglijst. Bij winst neemt Feyenoord zelfs even de koppositie in de eredivisie over, aangezien de overige ploegen uit de top vier op zondag in actie komen.

Sc Heerenveen Feyenoord wordt zaterdagavond om 20.45 uur gespeeld in het Abe Lenstra Stadion.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 00:10   quote  deeplink  
ik ben echt nerveus...nu al...

t is al weekend voor me...dus alle tijd voor the match
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:43   quote  deeplink  
Je bent niet de enigste die de zenuwen heeft..
tomson
 tomson - vrijdag 29 maart 2013 - 10:14   quote  deeplink  
1-2
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 maart 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Simpele overwinning.
Milo
 Milo - vrijdag 29 maart 2013 - 13:25   quote  deeplink  
Feijenoord wint vrij eenvoudig en zorgt voor angst bij concurrenten!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Pellé: 'Ongerust? Maak je geen zorgen hoor'

pellee1600.jpg

Ruben Schaken of Lex Immers neemt zaterdag tegen sc Heerenveen de positie van Graziano Pellè in. De Italiaan is geschorst voor de belangrijke wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion.

Afgaande op de training van donderdag constateert het Algemeen Dagblad dat Schaken de meest voor de hand liggende optie is in de spits. Pellè maakt zich geen zorgen over zijn schorsing. "Wat er ook gebeurt, niemand hoeft zich zorgen te maken", tekent het AD op uit zijn mond.

Na de training deelde de populaire spits nog een paar handtekeningen uit én stelde hij de fans gerust. "Ben jij ongerust? Waarom? Maak je geen zorgen hoor."

"Er waren ook veel mensen die zich er zorgen over maakten hoe Barcelona een 2-0 achterstand tegen AC Milan moest repareren. Dat bleek uiteindelijk ook geen probleem te zijn. Onze trainer zal een oplossing bedenken", aldus Pellè.

Collega Bruno Martins Indi reist met vertrouwen af naar Friesland. "Vorig seizoen misten wij in de slotfase van de competitie John Guidetti. Daar hebben wij toch ook een oplossing voor gevonden?", aldus de Oranje-international.
Bron:Voetbalrpimeur
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 13:41   quote  deeplink  
'Niet Immers, maar Schaken grootste kandidaat spitspositie'

600x400-ww-1455500.jpg

In én rond de Kuip gaat het deze dagen maar over één ding. Hoe gaat Ronald Koeman morgenavond uit bij Heerenveen de absentie van de geschorste clubtopscorer Graziano Pellè opvangen? Inmiddels lijkt Ruben Schaken de grootste kandidaat om de vacature centraal voorin in te vullen.

Supporter Koos stapte na afloop van de training van Feyenoord maar gewoon op trainer Ronald Koeman af. De voormalig international, die niet bekendstaat als een liefhebber van lange gesprekken met supporters, hield het ook gisteren, zoals gewoonlijk, kort.

'Hebben wij tijdens de training al kunnen zien wie Pellè vervangt?,' vroeg aanhanger Koos. Een lachende Koeman schudde met het hoofd. 'Morgen wél, maar dan trainen wij besloten', antwoordde hij gevat.

De oefenmeester wil in de aanloop naar het belangrijke treffen met Heerenveen niemand wijzer maken. En dus weten ook de spelers nog niet hoe de voorhoede er morgenavond in Friesland uit zal zien.

Pellè
Spits Graziano Pellè, zoals gewoonlijk na de training geruime tijd bezig om handtekeningen uit te delen aan zijn fans, vond gisteren dat de supporters zich geen zorgen moeten maken.

'Ben jij ongerust? Waarom? Maak je geen zorgen hoor', zo sprak de spits terwijl hij lachend op de foto ging met de 6-jarige Liam Martin uit Breda. 'Er waren ook veel mensen die zich er zorgen over maakten hoe Barcelona een 2-0 achterstand tegen AC Milan moest repareren. Dat bleek uiteindelijk ook geen probleem te zijn. Onze trainer zal een oplossing bedenken.'

Schaken
Wie de oefensessie van Koeman in de ochtenduren nauwkeurig bekeek, zag dat Ruben Schaken bij een afwerkoefening dit keer stond opgesteld als degene die de voorzetten binnen moest schieten. Wesley Verhoek was vanaf de rechterkant de aangever.

Het zou een serieuze aanwijzing kunnen zijn dat Schaken morgen in de punt van de aanval speelt, al laat Koeman zelden al vroeg in zijn kaarten kijken.

Immers
En dan is er nog Lex Immers. De onvermoeibare Hagenaar werd in een eerder stadium door Koeman aangewezen als alternatief in het geval Pellè iets mocht overkomen. Na de vijfde gele kaart van de Italiaan, bijna twee weken geleden tegen FC Utrecht, nuanceerde Koeman die opmerking meteen. 'Dat was vooral als er in een wedstrijd iets met Graziano zou gebeuren', sprak de trainer. 'Nu praten we over een hele wedstrijd.'

Immers voegt vooral kracht, tomeloze inzet en loopvermogen toe aan Feyenoord. Kwaliteiten die hij als diepe spits minder kan benutten, simpelweg omdat hij dan veel minder bewegingsruimte heeft dan op het middenveld.
Bovendien is hij al een tijdje geen garantie meer voor doelpunten, zijn laatste treffer dateert alweer van 16 december.

Cissé
Het zijn allemaal aspecten die Koeman laat meewegen. Zoals het ook opvallend is, dat de coach in de media plotseling over Sekou Cissé begint. De Ivoriaan was sinds de jaarwisseling volledig op een zijspoor gezet, maar Koeman liet deze week in VI optekenen dat 'Sekou weer groeit naar het vereiste niveau' en dat 'zijn rol nog niet is uitgespeeld'.
Bron:AD
JanM
 JanM - vrijdag 29 maart 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Cissé er 'ineens' instaat en één of twee keer scoort! Zie ik liever dan Schaken in de spits en dan Verhoek op rechts ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 maart 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 15:38 schreef JanM het volgende:
Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Cissé er 'ineens' instaat en één of twee keer scoort! Zie ik liever dan Schaken in de spits en dan Verhoek op rechts ...
Daar kan ik me helemaal in vinden !!
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 maart 2013 - 15:52   quote  deeplink  
ik dacht dat we op zaterdag speelden.. of is het verplaatst naar zondag? :P
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 29 maart 2013 - 16:07   quote  deeplink  
1-3 schaken, de vrij en boetius.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 maart 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 15:52 schreef kuipje het volgende:
ik dacht dat we op zaterdag speelden.. of is het verplaatst naar zondag? :P
voor jou wel :)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 maart 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 15:38 schreef JanM het volgende:
Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Cissé er 'ineens' instaat en één of twee keer scoort! Zie ik liever dan Schaken in de spits en dan Verhoek op rechts ...
Quote van de dag.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 29 maart 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Dit gaat keihard verloren worden let op mijn woorden..
tomson
 tomson - vrijdag 29 maart 2013 - 22:02   quote  deeplink  
Hoi hoi Wim
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 maart 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Hangt hier plots weer een nsb-lucht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 maart 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Hoerrrrrrrrrrrrrrrra
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 maart 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:
Hangt hier plots weer een nsb-lucht.
Hij kan niet ontbreken ...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 maart 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Ach ja, ze bestaan...
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 30 maart 2013 - 08:20   quote  deeplink  
Pagina 819,

Eredivisie
Stand per 30/03/2013

1. Feyenoord 28-18-5-5-59 55-33
2. Aj...
3. PSV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door Peter V. --
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 30 maart 2013 - 08:23   quote  deeplink  
Zo gaan we heerlijk de Pasen in vanavond...
legrande
 legrande - zaterdag 30 maart 2013 - 08:29   quote  deeplink  
8.25 uur nog 12 uur. ben echt zwaar nerveus. Zou het zo rot vinden wanneer het vanavond mis zou gaan. Afijn niet aan denken. Ik droomde er zelfs van dat we wonnen vannacht. Winnen we vanavond zijn we er zo dicht bij. Nog even geduld.
tomson
 tomson - zaterdag 30 maart 2013 - 08:42   quote  deeplink  
Blij dat ik vanavond alleen voor de buis zit. De zenuwen maken me niet het beste gezelschap vanavond ben ik bang.
ar
 ar - zaterdag 30 maart 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Komt goed heren,laat ze maar komen.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 30 maart 2013 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 15:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar kan ik me helemaal in vinden !!
Ik ook.
daangr97
 daangr97 - zaterdag 30 maart 2013 - 10:07   quote  deeplink  
ik ben echt mega zenuwachtig ik zal vanavond ook geen super gezelschap zijn want bij spanning kijk ik liever alleen hihi

maar ik voorspel 1-2 met laatste doelpunt van Lex Immers ik heb zon idee dat hij de verlosser is

je zou het niet verwachten en ik denk ook dat cisse nog een rolletje gaat spelen

Kortom Dood Zenuwachtig
legrande
 legrande - zaterdag 30 maart 2013 - 12:22   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds super gespannen maar geloof er steeds meer in dat we gewoon gemakklijke winnen met 1-3 Komt goed jongens. Ollie vertelde het me net.
van geil
 van geil - zaterdag 30 maart 2013 - 12:23   quote  deeplink  
corners en vrije trappen tegen worden weer gevaarlijk nu Pelle er niet is.
Alexi
 Alexi - zaterdag 30 maart 2013 - 12:42   quote  deeplink  
We moeten daar winnen,hoe dan ook!
el triste
 el triste - zaterdag 30 maart 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 22:01 schreef Wim2 het volgende:
Dit gaat keihard verloren worden let op mijn woorden..
Doodgraver
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 maart 2013 - 12:57   quote  deeplink  
No spang
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 maart 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Gadverdamme vragen ze of ik mee ga naar Hoerenveen! Echt niet ... alleen al dat stomme volkslied! Ze doen net of het een interland is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 maart 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Bijna wel, hahaha met zoveel oranje spelers ...
sim
 sim - zaterdag 30 maart 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Topic opener zegt dat de wedstrijd op Zondag begint,beetje raar niet zo veel blowen.
2-1 dat is niet raar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door sim --
aad 64
 aad 64 - zaterdag 30 maart 2013 - 17:42   quote  deeplink  
1-4
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 maart 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Ik maak me geen zorgen, kampioenschap is toch te hoog gegrepen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 maart 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Dan gaat het volgende week vrijdag wel mis, tegen VVV ;)
legrande
 legrande - zaterdag 30 maart 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Heeft iemand al opstelling gehoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0









0.0062348