|
|
jan366
|
|
|
2-2 en een fijne Feyenoord avond allemaal |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
En wim2 hou ff je negatieve reacties voor jezelf |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Sorry met 2-2 heb ik geen fijne Feyenoordavond |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: En weer juigen als we winnen zeker ... (ik zou bijna gaan vloeken) om jou altijd negatieve reacties.. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
@ legrande .... ik ook niet (hoop op winst) Pelle op de bank ? dus Immers moet het waar maken Maar deze winnen ... Kampioen in 2013 ... ons Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door jan366 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dit is de eerste wedstrijd die ik kijk via de Xbox Live app, iemand hier ervaring met die app? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
sorry maar ik zou met schaken cisse en boetius starten razendsnelle voorhoede niet met verhoedk die komt tekort. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
ik ben bang voor een zeperd vanavond.... maar wat zou het focking geweldig zijn als we vanaaf op teletekst 819 ons cluppie op 1 zien staan :) |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 19:10 schreef ferfan het volgende:ik ben bang voor een zeperd vanavond.... maar wat zou het focking geweldig zijn als we vanaaf op teletekst 819 ons cluppie op 1 zien staan :) helemaal goud .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo iedereen zijn kalmeringspilletjes op? En de bakken met bier klaar staan! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 18:58 schreef legrande het volgende:sorry maar ik zou met schaken cisse en boetius starten razendsnelle voorhoede niet met verhoedk die komt tekort. Misschien start ie gewoon zonder spits ... alá Barcelona ? |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Immers in de spits. Vormer op het middenveld. Vilhena op de tienpositie? |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: Feyenoorder for life hoor.. bakkie bier komt daarna wel.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nee cisse moet het gaan doen verder team hetzelfde houden niet gaan schuiven |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Immers in de spits wordt gezegd en vormer erbij |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen verwachtingen is lekker relaxed kijken. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Is cisse er wel bij als reserve???? |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
En toch wens ik iedereen een hele fijne Feyenoord avond toe , ik ben ff weg laters allemaal. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
jammer voor vilhena dat je met immers niet kunt combineren zoals met pelle. dat wordt frustrerend voor hem en het team als onze onhandige slungel steeds de bal knullig verliest, want dat gaat gebeuren. sorry maar ik heb echt geen vertrouwen in immers als aanspeelpunt en doelpuntenmaker. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 19:45 schreef Feijenoord1908 het volgende:jammer voor vilhena dat je met immers niet kunt combineren zoals met pelle. dat wordt frustrerend voor hem en het team als onze onhandige slungel steeds de bal knullig verliest, want dat gaat gebeuren. sorry maar ik heb echt geen vertrouwen in immers als aanspeelpunt en doelpuntenmaker. Vilhena heeft eerder op de tien gespeeld. Dat was de eerste helft wennen, de tweede helft speelde hij fantastisch. Ik kan mij ook voorstellen dat Koeman Schaken niet van de rechterkant wil halen. Verhoek is als vervanger toch een verzwakking. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Cisse zit trouwens wel op de bank als reserve. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Mijn idee!! Lijdenswijf heeft liever maher op 10. Wij hebben Tony! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Feyenoord moet nu laten zien dat het meer spelers heeft, dan alleen Pelle, die het verschil kunnen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Lex Immers heeft na de winterstop een positieve ontwikkeling doorgemaakt. Hij werkt hard en is nuttig voor het team. Alleen daarom hoop ik al dat het zijn avond wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onbegrijpelijk.als dit maar goed komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie maken je druk om niets, wat dan nog als je niet wint. Alsof we kampioen worden, hilarisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uit bij Heerenveen kan je verliezen. Zo simpel is t. Kampioen worden we sowieso niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we vandaag winnen.dan zijn we het al met een been. maar goed dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit gaat hem natuurlijk niet worden jongens. Dit verliezen we zonder Pellè. Gewoon lekker naar de 3e a 4e plaats kijken is al goed genoeg. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maargoed.. ik ga het niet volgen want ik heb een hekel aan avondwedstrijdjes..
Veel plezier allemaal.. -not- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alles wat nu extra komt is plus. |
|
|