|
|
lion1
|
|
|
Geloof er totaal niet meer in. Wat een slechte wedstrijd |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Heel ons cluppie is een drama |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Ga naar je eigen forum |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Ik hoop dat we een gelijkspelletje over houden |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: Jij bent tevreden zeker ??? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Van wie is jan366 een kloon? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Nee maar is daarmee heel Feyenoord drama? |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Nee Pieter Bos heeft er verstand van .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Pelle geschorst , die ooievaar geblesseerd .. en toen ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verhoek staat op de nominatie voor n 3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zonder Immers wordt duidelijk wat Feyenoord mist. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
zeg het even dan Pieter Bos .. daarom zeg ik ..handen dichtknijpen met een gelijkspel. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: kan je ook nog wat zinnings zeggem? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Inderdaad, nu zie al die Immers-afzeiker wat hij al die wedstrijden heeft betekend. Al heeft hij natuurlijk wel teveel kansen gemist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik moet er hard om lachen |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Ja pieter bos .. ga verder slapen... en mij een clone noemen van wim2 .. je bent echt een kenner he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door jan366 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Prima redding van Mulder!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jozsef puf puf goal graag. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Hopelijk houden we er niet te veel blessures aan over aan deze westrijd. En dan om over het eventuele puntverlies nog maar te zwijgen. Moeilijke pot |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:18 schreef PieterBos het volgende:[..] Inderdaad, nu zie al die Immers-afzeiker wat hij al die wedstrijden heeft betekend. Al heeft hij natuurlijk wel teveel kansen gemist. Van die kansen...Okee... Maar je bent je aanjager, opruimer, power, aansluiter, kwijt, verbindingsofficier, ervaring kwijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Blijft het 0-0 kan ik er mee leven. Terug naar enig realisme. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Met bloed , zweet en tranen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ongelooflijk gepruts,mulder weer onzeker |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Pieter Bos .. wat ben je stil .. ineens ... zie je wel gebrek aan spitsen doet ons de das om |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beetje vastgeroest. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Is het een keer klaar met Mulder, kost al genoeg punten dat gepruts van hem. Onzeker bij hoge ballen en waardeloos bij 1 op 1. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:27 schreef jan366 het volgende:Pieter Bos .. wat ben je stil .. ineens ... zie je wel gebrek aan spitsen doet ons de das om dag titel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo voetjes op de vloer met je Coolsingel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weer die KUT Mulder die weer eens niet een punt over de streep kan trekken!! Gauw oprotten met die doedelzak ... Hij kan ook niks maar dan OOK NIKS incalculeren en anticiperen OPZOUTEN MET DIE KUT MULDER |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Nee joh Mulder is een wereld keeper .. in het 2e elftal kut lijn keeper .. kut angsthaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:29 schreef lijdensweg het volgende:Weer die KUT Mulder die weer eens niet een punt over de streep kan trekken!! Gauw oprotten met die doedelzak ... Hij kan ook niks maar dan OOK NIKS incalculeren en anticiperen OPZOUTEN MET DIE KUT MULDER Ja...Het is teveel en te vaak. Dit kan nieuwe seizoen niet meer. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
En Pieter Bos vergelijk mij niet meer met wim2 sukkel |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Dooie vogel die omvalt na een fout van Stefan. Allemaal aan onszelf te danken dit. Persoonlijke fouten stapelen zich op. Ook de laatste tijd bij Stefaj godverdomme |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kost ons WEER 1 punt zoals al vaker is gebeurt ... Het elftal was ook niet veel maar weer een kans voor Mulder om zich te onderscheiden, die EIKEL |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: Of mij naar mijn eigen forum te verwijzen .. ga heen loser |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
krijg de tyfus kutcalimero's en de tyfus met MULDER |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon niet goed genoeg. Collectief. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De commentator noemde het een fout van de Vrij, maar er moest juist geen tijd gerekt worden dus ik vond het wel logisch dat hij de bal niet weg gooide? Daarna had hij wel scherper moeten zijn |
|
|
|
|
dikke advocaatje
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
GEBREK AAN SPITSEN .. en die ooievaar hoort daar echt niet bij .. de druk iets te hoog .. geblesseerd die kut ooievaar.. |
|
|
|