BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - zondag 31 maart 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Tuurlijk, laten we ons zomaar uit de weg slaan dan? Oh, Hoereveen uit verloren (wat indd in de lijn der verwachting lag) nou dan maar de boel inpakken. Nee maat zo zit ik sowieso niet in elkaar, ervan leren en 2x zo hard er voor knokken.
Maximus
 Maximus - zondag 31 maart 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Hoerenveen moet ook nog op bezoek in die frituurpan..
Sensi
 Sensi - zondag 31 maart 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Dat bedoel ik maar.
Alexi
 Alexi - zondag 31 maart 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Helaas ,maar volgende week gewoon weer winnen zou ik zeggen!
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 20:30   quote  deeplink  
Dat moet toch kunnen VVV thuis. Ook zonder Clasie.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 20:19 schreef Maximus het volgende:
Hoerenveen moet ook nog op bezoek in die frituurpan..
Die frituurpan laat dit helaas niet meer lopen. Dat hebben ze afgelopen seizoenen wel bewezen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 20:30 schreef tomson het volgende:
Dat moet toch kunnen VVV thuis. Ook zonder Clasie.
Dat wordt een hele zware bevalling ...
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 20:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die frituurpan laat dit helaas niet meer lopen. Dat hebben ze afgelopen seizoenen wel bewezen ...
Denk dat je daarin gelijk zal krijgen..( Helaas ).....
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 maart 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Huilen in Eindhoven wordt t
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 23:26   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2013 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 maart 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 23:26 schreef tomson het volgende:
[ filmpje ]
Gaat goed Tom..PRUTSERPLAKKERT..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 maart 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Euh Vincent, maak jij voortaan de wedstrijdtopics..!!!
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 23:29   quote  deeplink  
kut tab
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 maart 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 23:29 schreef tomson het volgende:
kut tab
Tuurlijk..naweeën eerder denk ik..
Sensi
 Sensi - maandag 01 april 2013 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 20:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die frituurpan laat dit helaas niet meer lopen. Dat hebben ze afgelopen seizoenen wel bewezen ...
Sinds wanneer is de bal niet meer rond dan pik?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 02:45   quote  deeplink  
Feyenoord door late tegentreffers met lege handen in Heerenveen

20130330_hee_teleurstelling_rh.jpg

Feyenoord heeft zaterdagavond verzuimd om de koppositie in de eredivisie ten minste voor één dag te grijpen. Zonder de geschorste clubtopscorer Graziano Pellè in de gelederen kwam de ploeg van trainer Ronald Koeman op bezoek bij sc Heerenveen geen moment goed in de wedstrijd. Desondanks had Feyenoord lange tijd uitzicht op tenminste een puntendeling, maar dankzij twee doelpunten in de slotfase stond de ploeg uiteindelijk met lege handen: 2-0. Lex Immers moest in de eerste helft per brancard geblesseerd van het veld.

Feyenoord had in Heerenveen niet alleen de thuisploeg als tegenstander, maar ook de omstandigheden. Het elftal van Koeman had zeker in de beginfase moeite met het hobbelige veld, wat vooral tot uiting kwam bij terugspeelballen op keeper Erwin Mulder. Hij werd verschillende keren door zijn verdediging in problemen gebracht, met passes die regelmatig op het laatste moment opstuiterden.

Dat Feyenoord even de tijd nodig had om te beseffen dat de verdedigende oplossing beter op een andere manier gezocht kon worden, was symptomanisch voor de onrustige wijze waarop de ploeg aan de wedstrijd begon. Feyenoord was slordig in balbezit en leek zoekende naar de beste aanpak om Heerenveen in problemen te brengen.

20130330_hee_boetius_rh.jpg

Mede om die reden switchte Feyenoord al vroeg in de wedstrijd van een tweespitsensysteem met Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius in de voorhoede naar een formatie met drie aanvallers, waarbij Lex Immers de diepste spits werd. Lang kreeg Feyenoord niet de gelegenheid om via deze speelwijze de sleutel tot de overwinning te zoeken, want na een half uur spelen moest Immers geblesseerd van het veld. De gelegenheidsspits werd per brancard van het veld gedragen, nadat hij hard was geraakt door een verdediger van Heerenveen.

20130330_hee_immers2_rh.jpg

Voor Feyenoord was die tegenvaller aanleiding om in het laatste kwartier voor rust een stapje extra te zetten, met de drie grootste kansen van de eerste helft als resultaat. Nadat Jordy Clasie en Boëtius allebei in handen van keeper Kristoffer Nordfeldt hadden geschoten, was de beste mogelijkheid op slag van rust voor Ruben Schaken. Hij werd via een snelle vrije trap van Bruno Martins Indi de diepte in gestuurd en tikte de bal vervolgens met de punt van zijn teen net niet voorbij de uitkomende doelman.

Sc Heerenveen stelde daar qua kansen voor rust niet veel tegenover. De ploeg van Marco van Basten had weliswaar veel balbezit en speelde veel op de helft van Feyenoord, maar kwam alleen via een schot van Filip Djuricic dat knap werd gered door Mulder serieus in de buurt van een doelpunt. Daar stond tegenover dat de thuisploeg vroeg in de tweede helft tot twee keer toe een opgelegde kans kreeg om de score te openen. Na een uur spelen schoot Djuricic de bal buiten bereik van Mulder op de paal, niet veel later ging een schot van Alfred Finnbogason maar net voorlangs.

20130330_hee_verhoek_rh.jpg

Feyenoord bleef ondertussen zelf moeite hebben om aan de andere kant van het veld de defensie van Heerenveen echt in problemen te brengen. Afgezien van een schotje van Wesley Verhoek hij raakte de bal van dichtbij niet vol kwam de ploeg nauwelijks in de buurt van de goal van Nordfeldt.

Feyenoord leek zodoende lange tijd genoegen te moeten nemen met een puntendeling, maar kreeg kort voor tijd het deksel op de neus. Dankzij goed doorzetten van Jeffrey Gouweleeuw kwam Alfred Finnbogason plotseling vrij voor keeper Mulder. De Heerenveense clubtopscorer wist wel raad met de buitenkans en schoot de bal onberispelijk binnen.

Drie minuten later besliste Yassine El Ghanassy de wedstrijd met het tweede doelpunt van de thuisploeg. Na een snel genomen ingooi mocht de aanvaller vrij door richting het doel van Mulder en bleef oog in oog met de keeper uiterst koel: 2-0.

Sc Heerenveen Feyenoord 2-0

Scoreverloop:
85 1-0 Finnbogason
88 2-0 El Ghanassy

Scheidsrechter: Blom

Geel: Clasie (Feyenoord), De Roon (sc Heerenveen)

Opstellingen:
Sc Heerenveen:
Nordfeldt; Gouweleeuw, Kruiswijk, Van den Berg, Kums; Van Anholt, Raitala, De Roon; El Ghanassy, Finnbogason en Djuricic.
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi (86 Goossens); Vormer, Vilhena Clasie; Schaken, Immers (30 Verhoek) en Boëtius (70 Cissé).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 06:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:
Euh Vincent, maak jij voortaan de wedstrijdtopics..!!!
En kom je er nog op terug? Zal wel niet hé ...
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 april 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 21:13 schreef Stylzz het volgende:
Huilen in Eindhoven wordt t
Een opmerking in Styl(Z)........

Mr PSV wordt idd geen kampioen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2013 door infamous psv --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 april 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat ze 3e worden, of lager.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 10:50 schreef Bosifyable het volgende:
Nu maar hopen dat ze 3e worden, of lager.
Ben jij nu een Feyenoorder? Hahaha
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 april 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 10:50 schreef Bosifyable het volgende:
Nu maar hopen dat ze 3e worden, of lager.
ghehehe
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 april 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Op de een of andere manier,denk ik dat de druk nu weg is bij feyenoord en het is en blijft een jong team. Bovendien gaan de jonge spelers misschien nadenken Zijn wij we'll zo goed ? Nu maar afwachten wat de concurrentie gaat doen. Ik geloof dat er nog wel wat rare uitslagen gaan komen. Maar als de druk weg is kun je ook meer vrijuit spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 11:48 schreef piet de paler het volgende:
Op de een of andere manier,denk ik dat de druk nu weg is bij feyenoord en het is en blijft een jong team. Bovendien gaan de jonge spelers misschien nadenken Zijn wij we'll zo goed ? Nu maar afwachten wat de concurrentie gaat doen. Ik geloof dat er nog wel wat rare uitslagen gaan komen. Maar als de druk weg is kun je ook meer vrijuit spelen.
Dat maakt niks uit! Er zitten gewoon nog teveel zwakke plakken in dit elftal van Feyenoord. Zolang daar niks aan gedaan wordt zal het nooit wat worden ...

Wat we nodig hebben zijn versterkingen voor de volgende plekken: De linksback positie zodat BMI centraal kan gaan spelen en Mathijsen de bank warm kan gaan houden. De jeugd is de toekomst wat betreft BMI en de Vrij! Een nieuwe keeper, Erwin Mulder komt gewoon te kort om een toegevoegde waarde te zijn! Juist als het moeilijk gaat moeten we een keeper hebben die zich kan onderscheiden. En dan kunnen er wel weer een paar mulder fans gaan roepen dat het aan de verdediging of middenveld ligt. Maar er zijn ALTIJD momenten dat een keeper in actie moet komen, ook bij een goed ingespeeld elftal en dan heb je NIKS aan Erwin Mulder. En verder hebben we zeker een nummer 10 nodig! Immers is dat gewoon niet en daar kan hij niks aan doen. We hebben een speler nodig die het spel kan verleggen en met pasjes kan strooien. Dan kan Feyenoord pas stappen gaan maken ....
craven
 craven - maandag 01 april 2013 - 12:51   quote  deeplink  
We hebben een team dat zeggen en schrijven ongeveer 3 miljoen euro heeft gekost, we zijn bezig om uit de schulden te komen en er is heftig gesaneerd. Jeugd is ingepast en eigenlijk presteren we boven verwachting..Hoe kan je in godsnaam zeggen dat het nooit wat wordt...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 12:51 schreef craven het volgende:
We hebben een team dat zeggen en schrijven ongeveer 3 miljoen euro heeft gekost, we zijn bezig om uit de schulden te komen en er is heftig gesaneerd. Jeugd is ingepast en eigenlijk presteren we boven verwachting..Hoe kan je in godsnaam zeggen dat het nooit wat wordt...
Omdat er 3 ZWAKKE schakels in zitten, daarom wordt het nooit wat zolang deze gehandhaafd blijven ...
craven
 craven - maandag 01 april 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 13:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat er 3 ZWAKKE schakels in zitten, daarom wordt het nooit wat zolang deze gehandhaafd blijven ...
Vervanging=geld
sanering=minder geld
Els
 Els - maandag 01 april 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 12:51 schreef craven het volgende:
We hebben een team dat zeggen en schrijven ongeveer 3 miljoen euro heeft gekost, we zijn bezig om uit de schulden te komen en er is heftig gesaneerd. Jeugd is ingepast en eigenlijk presteren we boven verwachting..Hoe kan je in godsnaam zeggen dat het nooit wat wordt...
Ik heb het ook gelezen, ik blijf het een rare conclusie vinden. De opleiding kost ook geld. Veel geld zelfs. Dat is in de spelers geinvesteerd die nu vanaf Varkenoord in Feyenoord 1 lopen. Die hebben dan toch ook een prijs om hun nek hangen?
sevillana
 sevillana - maandag 01 april 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 12:51 schreef craven het volgende:
We hebben een team dat zeggen en schrijven ongeveer 3 miljoen euro heeft gekost, we zijn bezig om uit de schulden te komen en er is heftig gesaneerd. Jeugd is ingepast en eigenlijk presteren we boven verwachting..Hoe kan je in godsnaam zeggen dat het nooit wat wordt...
ik vraag het me ook af ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 06:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En kom je er nog op terug? Zal wel niet hé ...
Waarop L.. ?
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 april 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Tja 2 of 3 echte versterkingen kan ik mij in vinden. In ieder geval een ervaren keeper ( ziin volgens mij wel te vinden voor normale prijs) ik zie de vrij wel vertrekken,en dan schenkeveld terughalen ? Of Virgill van dijk halen.
En dan toch een goede reserve spits tja wie Engelaar als breker ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Dankzij Engelaar won je de wedstrijd tegen PSV
Doe maar niet.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 april 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Meerder betaalbare opties voor een grote spits ??
craven
 craven - maandag 01 april 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 13:34 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen, ik blijf het een rare conclusie vinden. De opleiding kost ook geld. Veel geld zelfs. Dat is in de spelers geinvesteerd die nu vanaf Varkenoord in Feyenoord 1 lopen. Die hebben dan toch ook een prijs om hun nek hangen?
Er is uitsluitend gekeken naar transfergeld, het klopt dat opleiden ook geld kost, alleen is dat niet individueel berekend..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 15:29 schreef piet de paler het volgende:
Meerder betaalbare opties voor een grote spits ??
Sinds wanneer is Engelaar een spits.1
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarop L.. ?
Met jouw lompe voorspelling betreft Hoerenveen - Feyenoord waarop waar op jij schrijf daar komen we na de wedstrijd wel op terug ... Of begin je ook al vergeetachtig te worden?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 14:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik vraag het me ook af ...
Jij vraag je zoveel af dat je zelf niks kan bedenken om hier ergens mee te kunnen discussiëren ..
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Engelaar een spits.1
Hij werd er vaak voor gebruikt,in ieder geval zoeken we denk ik voor volgend seizoen een grote kerel die voorin oorlog kan maken,maar waar halen we die voor weinig vandaan. We zij te kwetsbaar met alleen pelle denk ik. En Tevreden weet ik niet hij maakt volgens mij te weinig progressie.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:40 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hij werd er vaak voor gebruikt,in ieder geval zoeken we denk ik voor volgend seizoen een grote kerel die voorin oorlog kan maken,maar waar halen we die voor weinig vandaan. We zij te kwetsbaar met alleen pelle denk ik. En Tevreden weet ik niet hij maakt volgens mij te weinig progressie.
Te vrede , dat was een mooie kans geweest afgelopen zaterdag ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:40 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hij werd er vaak voor gebruikt,in ieder geval zoeken we denk ik voor volgend seizoen een grote kerel die voorin oorlog kan maken,maar waar halen we die voor weinig vandaan. We zij te kwetsbaar met alleen pelle denk ik. En Tevreden weet ik niet hij maakt volgens mij te weinig progressie.
Is waar. Er moet een betere spits bij, alleen al omdat we verder geen afmakers hebben.
Een andere doelman is óók van belang. En een buitenspeler.
Voor de rest: transferperikelen afwachten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is waar. Er moet een betere spits bij, alleen al omdat we verder geen afmakers hebben.
Een andere doelman is óók van belang. En een buitenspeler.
Voor de rest: transferperikelen afwachten.
Wat dacht je van een nummer 10? Of ben je zo tevreden over Immers op die positie?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat dacht je van een nummer 10? Of ben je zo tevreden over Immers op die positie?
Naar behoren. Alleen een nummer 10 die kracht met vernuft én scoringsvermogen gepaard laat gaan.
Niet weer zo'n lichtgewicht als Clasie en Vilhena (nog) zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Naar behoren. Alleen een nummer 10 die kracht met vernuft én scoringsvermogen gepaard laat gaan.
Niet weer zo'n lichtgewicht als Clasie en Vilhena (nog) zijn.
Dan verwacht jij wat anders van een 10 dan ikzelf ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan verwacht jij wat anders van een 10 dan ikzelf ...
Vertel?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met jouw lompe voorspelling betreft Hoerenveen - Feyenoord waarop waar op jij schrijf daar komen we na de wedstrijd wel op terug ... Of begin je ook al vergeetachtig te worden?
Lomp..??
Dat had het ook geworden als Lexie zich niet blesseerde..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 april 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 11:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben jij nu een Feyenoorder? Hahaha
Ach jee, onze verveelde zakenman heeft moeite met begrijpend lezen. Slechts 1 van de vele tekortkomingen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ach jee, onze verveelde zakenman heeft moeite met begrijpend lezen. Slechts 1 van de vele tekortkomingen.
Och, ben je op je pikkie getrapt ???
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lomp..??
Dat had het ook geworden als Lexie zich niet blesseerde..
Ja lul je je er maar weer uit. Ik weet wel beter gelukkig ...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 april 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 21:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Och, ben je op je pikkie getrapt ???
Daar moet je veel beter je best voor doen. Het is maar internet hè.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 21:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Daar moet je veel beter je best voor doen. Het is maar internet hè.
Nou dan, waar maak je je dan druk om ???
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 april 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 21:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou dan, waar maak je je dan druk om ???
Je hebt echt een probleem met jezelf volgens mij. Maar goed, dat is (zoals aangegeven) jouw probleem, dus laat ik je er maar mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: sc Heerenveen - Feyenoord (zaterdag 30 maart 2013 , 20:45): 2 - 0









0.0138678