|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Rol Sekou Cissé nog niet uitgespeeld bij Feyenoord' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie het al gebeuren.. Die staat in de spits zaterdag.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk toch dat Lex het word.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik moet er van poepen:(..stress |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, heb vertrouwen geile.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat denk je? Lex in de punt en Vormer erbij op het middenveld (Vilhena als voorste middenvelder? Wie weet kiest hij voor een bewegelijke aanval? (leundend achterover, omdat Heerenveen wil ballen; countertje en de punten op zijn italiaans (leuk voor Pellè) meenemen) Ik zou er niet eens raar van opkijken dat hij Schaken in de punt zet en Verhoek op rechts... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Denk dat hij het middenveld zo wil houden, dus Immers gewoon op '10'.
Boëtius - Schaken - Verhoek? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sekou heeft totaal geen wedstrijdritme, speelt ook niet bij de beloften. Wat dat betreft een aparte keuze dus, mocht hij gaan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das ook een goede oplossing met schaken in de spits..
Op het middenveld hebben we toch ook voldoende keus dus zie Lex ook als een goede optie voor in de spits.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien die kleine n kans geven? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 13:41 schreef MMM het volgende:Denk dat hij het middenveld zo wil houden, dus Immers gewoon op '10'. Boëtius - Schaken - Verhoek? maar schaken zit nogal goed in zijn vel op rechts.. misschien wil hij hem daar wel houden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de keuze lex zou ik de minst logische vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
omdat je dat de basiself op drie plaatsen gaat aanpassen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Met Vilhena op Lex'plekkie liep het anders best aardig laatst, dus dat zou een goede keuze kunnen zijn... Maar ik hoop toch inderdaad op die kleine...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo klein is Guyon niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schaken in de spits,middenveld intact houden,cissé aan de zijkant..klaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex Immers in de spits, Lex Immers op 10, Lex als stofzuiger, kortom: Lex gaat er voor werken en is overal tegelijk. Als iedereen er zo hard voor werkte.... Lex Immers: the selfmade man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nog voetballen die selfmade man. of keepen mag ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar zonder dollen..
ik zie m niet als spits beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef jij dan de voorkeur aan Sekou..? |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Je hoeft niet zoveel aan je elftal te veranderen, nu Pelle er niet bij is. Heerenveen speelt met druk naar voren, dus je hoeft het spel niet te maken. Lex Immers een positie doorschuiven, Tony op de plaats van Lex en Ruud Vormer erbij als verdedigende middenvelder. Gewoon over de vleugel spelen met Ruben en Jean-Paul. Die backs van Heerenveen zijn op snelheid gemakkelijk te kloppen. Ik verwacht drie punten zonder al te veel problemen. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
en mitchell tevrede is groot net als pelle misschien kan hij zn plek innemen.
ik hoop wel dat pelle achter mulder staat om bij standaard situaties alles neer te zetten ;p |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
jongens, maak je geen druk.. Koeman heeft bewezen dat hij een meester is in het bespelen van tegenstanders.. ook al zet hij Lamprou in de spits, er zit sowieso een goed idee achter.... Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.. 0-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 09:00 schreef salemi het volgende:Je hoeft niet zoveel aan je elftal te veranderen, nu Pelle er niet bij is. Heerenveen speelt met druk naar voren, dus je hoeft het spel niet te maken. Lex Immers een positie doorschuiven, Tony op de plaats van Lex en Ruud Vormer erbij als verdedigende middenvelder. Gewoon over de vleugel spelen met Ruben en Jean-Paul. Die backs van Heerenveen zijn op snelheid gemakkelijk te kloppen. Ik verwacht drie punten zonder al te veel problemen. niet zoveel?3 posities,,,is ruim 25 procent |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja
anass kan ook of te vrede,zelfs Fernandez kan nog,
schaken met Verhoek vind ik ook n slechte optie.evenals Immers. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 10:53 schreef van geil het volgende:[..] ja anass kan ook of te vrede,zelfs Fernandez kan nog, schaken met Verhoek vind ik ook n slechte optie.evenals Immers. op zich snap ik de keuze voor immers wel, hij kan een bal vasthouden en zo kan de rest aansluiten..hij zal ook vast wel in scoringspositie komen..alleen het scoren zelf he... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar 1 optie: Immers. Herkenbare patronen. Hij blijft echt niet missen. Pure pech. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, 2 opties eigenlijk. Immers, omdat die het ook bij Den Haag op die positie heeft laten zien. Niet als echte topscorer, maar toch goed. En Schaken, die zich bij Feyenoord al heeft bewezen als goede stand-in voor de spits positie. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Dat wel, maar je hoeft maar een nieuwe speler in te brengen, Vormer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat je beter een Cissé zonder wedstrijdritme kan hebben dan een fitte Verhoek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mannen van het forum, veel gelezen over onze bruine vrind. Echter in mijn auto zit een (oud)reserve wiel,die gebruik ik nooit. Alleen bij een lekke band gebruik ik hem en dan kom ik ook thuis. En dan zeg ik gebruiken die reserve band. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tsja, dat is het enige reservewiel dat je hebt. Wij kunnen nog kiezen uit een paar verschillende wielen. Of kunnen zelfs wielen omwisselen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja maar een oude band kun je afraggen,en daarna weggooien. Nee zonder gekheid.Hij heeft ons al eerder verbaast, en als sekou gaat beseffen dat het over en uit met hem is zal hij zich graag in de kijkert spelen. heb er een goed gevoel over ,als hij wordt opgesteld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sekou is hoe dan ook sterker en sneller dan Verhoek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk nog steeds aan de wedstrijd Feyenoord - Roda hij liet ons het hele veld zien.Dat kan hij niet verleert zijn toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijkt mij ook niet,ik snap sowieso niet waarom hij helemaal niet meer aan bod komt.Neem ook de goal tegen utrecht uit..zo'n goal zie je Verhoek niet snel maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 10:53 schreef van geil het volgende:[..] ja anass kan ook of te vrede,zelfs Fernandez kan nog, schaken met Verhoek vind ik ook n slechte optie.evenals Immers. Okay, het liefst zie ik Immers of Schaken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 100 mensen 100 meningen.
dat is het leuke ervan. als we maar winnen.en t liefst geef ik iedereen n 9! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja lekker makkelijk om het pure pech te noemen , voor mij is het een gebrek aan een kwaliteit om in die positie rustig te blijven !!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Cisse wordt zaterdag de verassing! Mulder, Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Cisse, Boetius. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
laat t dan maar een positieve verrassing zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 09:27 schreef Milo het volgende:Cisse wordt zaterdag de verassing! Mulder, Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Cisse, Boetius. 2 verassingen dan: Cissé en Mulder ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
klopt! alleen L heeft wel een beetje gelijk hierin, hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is wel koud voor hem,,morgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het was in de 80ste minuut en feyenoord staat met 2_0 achter,koeman kijkt naar de bank en zegt sekou warm lopen.de donkere huid van de ivoriaain glimt in het kunstlicht van het abe lenstra stadion. 83 minuut sekou komt er in, voor lrx immers Het eerste balcontact is slecht.Sekou krijgt de 2e bal net buiten het strafschop gebied knal 2_1.sekou krijkt om zich heen en lacht zijn witte tanden bloot. Direct na de aftrap fout in de verdediging en janmaat maakt de 2_2 het is de 93ste minuut de bal gaat nog 1 keer naar voren sekou krijgt de bal en knal 2_3 scheids fluit af,en Sekou loopt weg van het veld.en zegt feyenoord bedankt ,en verdwijnt in de gitzwarte friese nacht.................zou heel mooi zijn of nier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2013 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lijkt wel een verhaaltje van obiku010, zonder tieten en negerlullen.
Maar ik verwacht dat we in de rust gewoon met 0-2 voor staan. |
|
|
|