BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Rol Sekou Cissé nog niet uitgespeeld bij Feyenoord'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 27 maart 2013 - 12:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Rol Sekou Cissé nog niet uitgespeeld bij Feyenoord' (FR12.nl)

van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 20:48 schreef piet de paler het volgende:
ja maar een oude band kun je afraggen,en daarna weggooien.
Nee zonder gekheid.Hij heeft ons al eerder verbaast, en als sekou gaat beseffen dat het over en uit met hem is zal hij zich graag in de kijkert spelen.
heb er een goed gevoel over ,als hij wordt opgesteld.
ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 maart 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 19:46 schreef piet de paler het volgende:
Het was in de 80ste minuut en feyenoord staat met 2_0 achter,koeman kijkt naar de bank en zegt sekou warm lopen.de donkere huid van de ivoriaain glimt in het kunstlicht van het abe lenstra stadion. 83 minuut sekou komt er in, voor lrx immers
Het eerste balcontact is slecht.Sekou krijgt de 2e bal net buiten het strafschop gebied knal 2_1.sekou krijkt om zich heen en lacht zijn witte tanden bloot. Direct na de aftrap fout in de verdediging en janmaat maakt de 2_2 het is de 93ste minuut de bal gaat nog 1 keer naar voren sekou krijgt de bal en knal 2_3 scheids fluit af,en Sekou loopt weg van het veld.en zegt feyenoord bedankt ,en verdwijnt in de gitzwarte friese nacht.................zou heel mooi zijn of nier
Mooi verhaal, niet goed voor supporters met hartklachten.
legrande
 legrande - zaterdag 30 maart 2013 - 08:31   quote  deeplink  
Ik heb er echt zo'n gevoel bij dat sekou vanavond speelt met schaken en boetius. Super snelle voorhoede. Beetje op de counter verwacht toch dat Heerenveen gaat aanvallen..
ar
 ar - zaterdag 30 maart 2013 - 09:21   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord z,n eigen spel wil spelen,dus vanaf minuut 1 vol druk zetten.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 30 maart 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 08:31 schreef legrande het volgende:
Ik heb er echt zo'n gevoel bij dat sekou vanavond speelt met schaken en boetius. Super snelle voorhoede. Beetje op de counter verwacht toch dat Heerenveen gaat aanvallen..
Ben ik ook voor.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 maart 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Ach echt weer 020 bluf door v Basten,we zijn op alles voorbereid,ach marco daarom staan jullie zo hoog zeker.En een op holgeslagen Sekou of Schaken hou jij voorbereid of niet,zeker niet tegen
ar
 ar - zaterdag 30 maart 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 10:15 schreef piet de paler het volgende:
Ach echt weer 020 bluf door v Basten,we zijn op alles voorbereid,ach marco daarom staan jullie zo hoog zeker.En een op holgeslagen Sekou of Schaken hou jij voorbereid of niet,zeker niet tegen
100% eens.
van geil
 van geil - woensdag 03 april 2013 - 22:42   quote  deeplink  
kan binnenkort n slot op.

de biedingen op marktplaats lopen al.
sevillana
 sevillana - woensdag 03 april 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:42 schreef van geil het volgende:
kan binnenkort n slot op.

vind ik wel een strak plan ..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooi verhaal, niet goed voor supporters met hartklachten.
Hebben we supporters met een hart dan ??
Els
 Els - donderdag 04 april 2013 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 06:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hebben we supporters met een hart dan ??
Ja, tenzij jij denkt dat we alleen maar dode supporters met een donorcodicil hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 april 2013 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 06:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hebben we supporters met een hart dan ??
Woon je al lang in Amsterdam, L.?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 april 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Toen Sekou inviel tegen Heerenveen,kan ik weinig terugvinden.
Hoe viel hij in redelijk slecht zeer slecht of goed.
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 16:13   quote  deeplink  
strik eromheen
sevillana
 sevillana - donderdag 04 april 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 08:21 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, tenzij jij denkt dat we alleen maar dode supporters met een donorcodicil hebben.
hèhèhè, die Els ... scherp zoals gewoonlijk ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 17:24   quote  deeplink  
"Zelden zo'n snelle, fysiek sterke en dreigende speler als Cissé meegemaakt"

sekou-cisse(feyenoord)(1).jpg

Sekou Cissé dient komende zomer te vertrekken bij Feyenoord. De Ivoriaanse aanvaller maakte in 2009 voor een flinke transfersom de overstap van Roda JC naar Rotterdam, maar wist in De Kuip nooit te overtuigen. Huub Stevens, voormalig trainer van Cissé, vindt het opmerkelijk dat de aanvaller het niet heeft gered.

"Ik heb nooit klagen gehad over Sekou", zegt Stevens in de nieuwe editie van Voetbal International. "In het beeld dat bij Feyenoord naar voren komt, dat van een jongen die niet met pijn kan omgaan en een zwakke mentaliteit heeft, daarin herken ik Sekou niet. Bij ons had hij juist de kracht zich over blessures heen te zetten. Hij klaagde nooit, nergens over."

"Daarom kan het bijna niet anders of Sekou heeft bij Feyenoord gewoon heel veel pech gehad, dat moet in mijn beleving zo zijn, want een voetballer verandert toch niet van karakter?", vervolgt de vorig jaar bij Schalke 04 ontslagen trainer. "Ik heb in elk geval fijn met hem gewerkt en dan praat ik voor iedereen, want Sekou lag goed in de groep."

"Daarom dacht ik ook dat Feyenoord de juiste club voor hem was, een club met een familiaire sfeer, in die geborgenheid zag ik zag ik hem wel spelen", zegt Stevens. "Daarom heb ik hem ook gezegd dat Feyenoord mij de beste keus leuk, toen hij mij om raad vroeg. Als Sekou fit was geweest, had Feyenoord veel aan hem gehad. Dat weet ik zeker. Ik heb zelden zo'n snelle, fysiek sterke en dreigende speler meegemaakt. Ik hoop dat hij nog wat kan laten zien in De Kuip, dat gun ik die jongen."
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Blokland over Cissé: 'Een beetje teleurgesteld zijn we wel'

600x400-80995.jpg

Mede dankzij de inspanningen van een investeringsgroepje rond Pim Blokland nam Feyenoord in de zomer van 2009 Cissé over van Roda JC. Kosten: 3.4 miljoen euro. 'Met het idee hem uiteindelijk met winst te verkopen,' kijkt Blokland terug. 'Nou, dat is niet gelukt, dit heeft Feyenoord en ons geld gekost.' Blokland baalt. 'Een beetje teleurgesteld zijn we wel. We wilden Feyenoord helpen door de komst van deze speler mogelijk te maken, zodat de club sportief zou presteren om zo uit de problemen te komen.'

'Uiteindelijk ging het andersom en hebben we met de Vrienden van Feyenoord eerst geprobeerd de financiële schade te repareren, voordat de sportieve successen kwamen.' Blokland neemt Cissé weinig kwalijk. 'Die jongen heeft niet expres niet gepresteerd, ik denk dat het ook te maken heeft met een beetje pech, of misschien niet helemaal goed tussen de oren. Ik weet het niet. Maar dit hoort erbij.'

'Soms pakt een transfer goed uit en soms niet. Zonde is het wel, want wie je ook erover spreekt, iedereen zegt dat Cissé in potentie een goede speler is. Het is nu te hopen dat die jongen een goede club vindt en Feyenoord er alsnog wat aan overhoudt.' Een transfer via een constructie zoals met Cissé zal in de toekomst niet meer voorkomen bij Feyenoord. 'De club heeft ons straks niet meer nodig. Als we komende zomer één of twee spelers verkopen, kan de club zelf de transfermarkt weer op. En zo hoort het ook.'
Bron:VI
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 april 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 16:10 schreef piet de paler het volgende:
Toen Sekou inviel tegen Heerenveen,kan ik weinig terugvinden.
Hoe viel hij in redelijk slecht zeer slecht of goed.
Vrij onzichtbaar eigenlijk. Zorgde niet voor gevaar. Mist ritme.
MMM
 MMM - donderdag 04 april 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Mario bedankt voor deze aankoop.
qwerto
 qwerto - donderdag 04 april 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vrij onzichtbaar eigenlijk. Zorgde niet voor gevaar. Mist ritme.
mist ritme en werd totaal niet gezocht ! jaa pas als hij in de dekking stond lekker is dat !
Geloof me als Sekou morgen ook weer speeld dan doet ie het al beter en zal hij in de laatste 2a 3 wedstrijden zelfs beslissend kunnen zijn, ik zou hem er volgend jaar ook bij houden, meer dan 3 ton vang je er toch niet voor en zoveel echt goede buitenspelers hebben we niet !(mits fit maar dat geld voor iedere speler)

Schaken is al 31 dus gaat dat geen 40-45 wedstrijden aan elkaar volhouden (EL meegerekend)
Boetius kan het wel
Verhoek is gewoon niet goed genoeg
Manu moeten we ook nog maar zien
Fernandez is pleite

Wat hou je dan over als er 1 weg valt ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 april 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 20:42 schreef qwerto het volgende:

[..]

mist ritme en werd totaal niet gezocht ! jaa pas als hij in de dekking stond lekker is dat !
Geloof me als Sekou morgen ook weer speeld dan doet ie het al beter en zal hij in de laatste 2a 3 wedstrijden zelfs beslissend kunnen zijn, ik zou hem er volgend jaar ook bij houden, meer dan 3 ton vang je er toch niet voor en zoveel echt goede buitenspelers hebben we niet !(mits fit maar dat geld voor iedere speler)

Schaken is al 31 dus gaat dat geen 40-45 wedstrijden aan elkaar volhouden (EL meegerekend)
Boetius kan het wel
Verhoek is gewoon niet goed genoeg
Manu moeten we ook nog maar zien
Fernandez is pleite

Wat hou je dan over als er 1 weg valt ?
Op Cissé kunnen we ook niet bouwen. Dat is de laatste jaren wel gebleken. Als ie fit is, is hij over het algemeen goed genoeg. Het punt is dus niet dat hij niet goed genoeg is, maar dat hij vaker geblesseerd is, dan dat hij op het veld staat.

En achter Schaken, Pellè en Boëtius zit heel weinig. Dat klopt. Aanvallend gezien kunnen we versterkingen goed gebruiken.
qwerto
 qwerto - donderdag 04 april 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op Cissé kunnen we ook niet bouwen. Dat is de laatste jaren wel gebleken. Als ie fit is, is hij over het algemeen goed genoeg. Het punt is dus niet dat hij niet goed genoeg is, maar dat hij vaker geblesseerd is, dan dat hij op het veld staat.

En achter Schaken, Pellè en Boëtius zit heel weinig. Dat klopt. Aanvallend gezien kunnen we versterkingen goed gebruiken.
wat ik zie gebeuren is dat hij nu echt fit is, moet vertrekken. naar NEC gaat en daar 17 goals scoort .... kunnen wij niets aan doen, De Club ook niet maar tis wel lullig !
qwerto
 qwerto - donderdag 04 april 2013 - 21:10   quote  deeplink  
foutje ik bedoel FC Twente ! die willen denk ik Leerdam ook nog wel overhalen pffff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 april 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 21:05 schreef qwerto het volgende:

[..]

wat ik zie gebeuren is dat hij nu echt fit is, moet vertrekken. naar NEC gaat en daar 17 goals scoort .... kunnen wij niets aan doen, De Club ook niet maar tis wel lullig !
Dat zou kunnen, maar op een gegeven moment moet er een beslissing genomen worden. Hij verdient wel een dik salaris. Minstens een half miljoen, want niet-EU. En hij kostte 3,4 miljoen aan transfergelden. Die jongen heeft slechts 16 maal in de Eredivisie de 90 minuten volgemaakt. In 4 jaar tijd. Dat aantal zou al laag zijn voor 1 seizoen, laat staat 4.
van geil
 van geil - donderdag 04 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar op een gegeven moment moet er een beslissing genomen worden. Hij verdient wel een dik salaris. Minstens een half miljoen, want niet-EU. En hij kostte 3,4 miljoen aan transfergelden. Die jongen heeft slechts 16 maal in de Eredivisie de 90 minuten volgemaakt. In 4 jaar tijd. Dat aantal zou al laag zijn voor 1 seizoen, laat staat 4.
zo is dat,weg ermee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:02   quote  deeplink  
Cissé: "Ik weet dondersgoed dat ik niet heb gebracht wat iedereen had verwacht"

sekou-cisse(feyenoord)(1).jpg

Sekou Cissé begrijpt dat Feyenoord afstand wil nemen van hem. De Ivoriaanse aanvaller hoopt dat de Rotterdammers erin slagen om hem te verkopen in de zomerstop, zodat de club geld overhoudt aan de oud-speler van Roda JC Kerkrade.

"Ik heb na dit seizoen nog een contract voor een jaar", legde Cissé uit in gesprek met Voetbal International. "Als de club nog geld voor me wil, moeten ze overwegen me te verkopen. Misschien is dat voor alle partijen inderdaad het beste. Ik weet dondersgoed dat ik niet heb gebracht wat iedereen had verwacht en gehoopt."

Cissé heeft ook niet langer meer moeite met dat hij bekend staat als miskoop. "Ik weet dat ik dat niet meer kan veranderen. Daarom heb ik één doel: Feyenoord nog iets teruggeven", zo besloot de Ivoriaan zijn relaas.
Bron:Soccernews
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:02 schreef RenatoBos het volgende:
Cissé: "Ik weet dondersgoed dat ik niet heb gebracht wat iedereen had verwacht"

[ afbeelding ]

Sekou Cissé begrijpt dat Feyenoord afstand wil nemen van hem. De Ivoriaanse aanvaller hoopt dat de Rotterdammers erin slagen om hem te verkopen in de zomerstop, zodat de club geld overhoudt aan de oud-speler van Roda JC Kerkrade.

"Ik heb na dit seizoen nog een contract voor een jaar", legde Cissé uit in gesprek met Voetbal International. "Als de club nog geld voor me wil, moeten ze overwegen me te verkopen. Misschien is dat voor alle partijen inderdaad het beste. Ik weet dondersgoed dat ik niet heb gebracht wat iedereen had verwacht en gehoopt."

Cissé heeft ook niet langer meer moeite met dat hij bekend staat als miskoop. "Ik weet dat ik dat niet meer kan veranderen. Daarom heb ik één doel: Feyenoord nog iets teruggeven", zo besloot de Ivoriaan zijn relaas.
Bron:Soccernews
Ik begrijp waarom Feyenoord Cissé een aantal jaren geleden heeft gehaald. Als hij fit is, is hij een speler met toegevoegde waarde die hard werkt en zijn taken, ook de verdedigende, uitvoert. Maar daar ligt ook het probleem. Hij voelt zich, of is vaak niet fit. Het is daarom net zo begrijpelijk dat Feyenoord hem nog, voor het aflopen van zijn contract, wil verkopen. Ik vind het jammer voor de mens Cissé en waardeer zijn woorden. Als Feyenoordfan wens ik hem het allerbeste zowel privé als sportief. No hard feelings.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:15   quote  deeplink  
Het siert hem wel zijn uitspraken..
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:15 schreef RenatoBos het volgende:
Het siert hem wel zijn uitspraken..
Precies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Cissè heeft 3 hersencellen.
1 voor water halen.
2 voor hard lopen
3 waarschijnlijk om te poepen...
Wat jammer is dat zijn hersencellen in zijn linkerteen zitten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Cissè heeft 3 hersencellen.
1 voor water halen.
2 voor hard lopen
3 waarschijnlijk om te poepen...
Wat jammer is dat zijn hersencellen in zijn linkerteen zitten.
En bij jou? Zit de enige hersencel in je anus?
willem v G
 willem v G - zaterdag 06 april 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Waarschijnlijk krijgt die Cissé een aardig salaris, dus als hij weg is kun je dat geld beter besteden aan een speler die niet meer dan de helft van de tijd in de ziektewet zit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En bij jou? Zit de enige hersencel in je anus?
Nee zitten gewoon in mijn schedel maar er is er ooit eentje
ontsnapt..Die noemt zich nu Lijdensweg op dit forum..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee zitten gewoon in mijn schedel maar er is er ooit eentje
ontsnapt..Die noemt zich nu Lijdensweg op dit forum..
Goh , ben jij die gek! Dat verklaart veel ...
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 17:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

hèhèhè, die Els ... scherp zoals gewoonlijk ;)
Hoi Sevi, hoe is het?
Ben je gisteren nog geweest of heb je EL gekeken?
Blij met resultaat, maar van de uitvoering nog een beetje beduusd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh , ben jij die gek! Dat verklaart veel ...
Nee nee dat ben jij hahaha
Het afscheiden misselijke hersencelletje dat ik ooit eens heb uitgepoept! :-)
En ja dat verklaard idd best veel..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 15:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee nee dat ben jij hahaha
Het afscheiden misselijke hersencelletje dat ik ooit eens heb uitgepoept! :-)
En ja dat verklaard idd best veel..
Toch wel knap dat jij de enige in de wereld bent die hersencellen uitpoept ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Toch wel knap dat jij de enige in de wereld bent die hersencellen uitpoept ...
Knap in jouw geval dat stront kan praten..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Is dit nou Lijdensweg?

hankey.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 20:19   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcQsdWw4gUc5dA8gtr3_UEnLLOlYUMVb8ZRdJ-Hg_GNwIHu2Rblu
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 20:49   quote  deeplink  
misschien iets voor Blijdorp?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Cissé..??
VVout
 VVout - zaterdag 06 april 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Nee Olli.
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 21:27 schreef RenatoBos het volgende:
Cissé..??
ja,waarom niet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 22:14 schreef van geil het volgende:

[..]

ja,waarom niet
Als dekhengst in een of ander fokprogramma..?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Rol Sekou Cissé nog niet uitgespeeld bij Feyenoord'









0.0071520