|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Geheime informatie
Huub en Jaap proberen informatie van Eric te ontfutselen. Eric heeft veel naar de streams gekeken en weet misschien wel dingen die van belang zijn voor de mannen. "Selène heeft bijvoorbeeld Hedda uitgenodigd, net zoals ze met Amanda Gaby heeft uitgenodigd", verklapt Eric. "Ze heeft gewoon Hedda uitgenodigd? Die vuile b*tch", reageert Huub geschokt. Hij is blij dat Eric dit plannetje heeft doorgespeeld want hij is bang dat hij anders daadwerkelijk aangedaan zou zijn door Hedda's bezoek. We kijken uit naar visite van Huubs grote liefde!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een stomme nicht die Eric ook he. Ik heb het nooit op hem gehad maar gewoon nu weer spelinformatie doorgeven is helemaal laf! |
|
|
|
|
thea
|
|
|
eric heeft groot gelijk brain krijgt altijd informatie van zijn moeder die hy altijd ziet met op tredes |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach dit is niet voor het eerst, er komt genoeg informatie binnen wat te bedenken van het schoonmaak personeel en de butlers? |
|
|
|
|
edy
|
|
|
waarom brian wel van informatie voorzien en huub niet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
edy je weet toch dat brian meer mag dan de rest? dit is niets nieuws hoor |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
kreeg huub niet een brief met allemaal spelinfo van fans van geenleven tijdens een optreden, het is dus niet de eerste keer. huub krijgt ook spelinfo tijdens optredens, ga dan niet steeds met de vinger wijzen naar anderen. |
|
|
|
|
edy
|
|
|
Daarom gaf ik ook mijn reactie frans-06. Laten ze huub maar nog meer info geven of willen we wachten op de bokswedstrijd, lijkt me leuk als brian een portie klappen krijgt |
|
|
|
|
thea
|
|
|
ik hoop het dat tie veel klappen krijgt en amanda daar staat te kijken lachennnnnnnnnnn |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub is er ook tijdens de bokswedstrijd, misschien krijgt huub wel klappen. ha ha ha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik verheug mij echt op 17februari ik ben er bij om te kijken hoe die brian toegetakelt word,wat zal hij gillen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik ben er ook voor mijn werk en ik hou niemand tegen die huub klappen wil geven. |
|
|
|
|
thea
|
|
|
waar is het dan kom ik ook haha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zijn die kaarten niet allang uitverkocht?
Misschien met een beetje geluk wil SBS6 het uitzenden, maar ik heb geen aankondiging van hun K-1 sportprogramma dus het zal wel niet... |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
SBS 6 zal misschien ff vermelden wie heeft gewonnen maar denk niet dat ze zo'n pre-show gevecht laten zien! Wel lachen voor Brian dattie mag vechten, misschien moet hij wel tegen een ander amateurtje, lijkt me wel, en ook denk ik dat Brian dan betere begeleiding heeft want lijkt me niet dat er een of ander lokaal trainertje effe naar DGK komt, die hebben meestal wel betere uit heel ut land ja toch? :D |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
in eerste instantie moest hij het op nemen tegen peter aerts dat hebben ze maar geschrapt en terecht, want die sloopt hem helemaal,maar nu tegen yuri met de bijnaam de georgische sloper,dus dit beloofd wat, als hij hier van wint is het een toneel spel maar we zullen het zien,amanda plast in haar broek, niet van plezier maar van narigheid |
|
|
|