|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik heb een tijdje gezocht naar een topic hierover, maar heb er geen een kunnen vinden. Vandaar dat ik maar een nieuw topic hiervoor aanmaak. Geef jouw mening over de grootste talenten uit de jeugd van Ajax en discussieer hierover met de rest.
Geen scheldpartijen en niet vloeken graag.
Ik trap af:
Buitencategorie: Abdelhak Nouri (B1) Ezra Walian (B1) Vince Gino Dekker (B1) Richedley Bazoer (A1/JA/1e) Ricardo Kishna (A1)
Talenten: El Idrissi (B2) El Azouzi (B2) Rayan el Azrak (C2) Che Nunnely (C2) Kaj Sierhuis (C1) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
welke van deze spelers zijn eigenlijk gecontracteerd? of geen een?
hebben we geen talent meer in de A1 ofzo? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 22:03 schreef NatjosFC het volgende:welke van deze spelers zijn eigenlijk gecontracteerd? of geen een? hebben we geen talent meer in de A1 ofzo? A1 zit weinig in jammer genoeg.
Bazoer & Kishna hebben een contract |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Lazic, Acolatse, Menig, van den Boomen, El Hasnoui? De Bondt werd als groot talent bestempeld. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
El Hassnaoui zou eventueel nog van waarde kunnen zijn.. de rest is pure opvulling jammer genoeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 22:24 schreef Grasmaaier het volgende:El Hassnaoui zou eventueel nog van waarde kunnen zijn.. de rest is pure opvulling jammer genoeg. dan denk ik dat Lazic je nog zal verrassen, vindt dat een erg goede speler! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En toch denk ik dat de huidige A1 toch voornamelijk leuke spelers gaan worden voor het rechterrijtje.
Toen Bouy naar Juve ging was het wel klaar met de huidige A1. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 22:50 schreef Eide het volgende:[..] En toch denk ik dat de huidige A1 toch voornamelijk leuke spelers gaan worden voor het rechterrijtje. Toen Bouy naar Juve ging was het wel klaar met de huidige A1. dat is erg jammer, maar snap ook niet dat zn jongen door voor kiest. Juventus is nou niet echt een opleidingsclub. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 23:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] dat is erg jammer, maar snap ook niet dat zn jongen door voor kiest. Juventus is nou niet echt een opleidingsclub. Hij speelt nu bij Brescia, is verhuurt. Dat is een vrij normale gang van zaken in Italie trouwens. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Bouy gaat het niet redden.. had gewoon geduldig moeten zijn en dan had ie nu onder Stam, De Boer, Bergkamp, Jonk etc. getraind. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 08:27 schreef Grasmaaier het volgende:Bouy gaat het niet redden.. had gewoon geduldig moeten zijn en dan had ie nu onder Stam, De Boer, Bergkamp, Jonk etc. getraind. aan de ene kant denk ik dat die jongen straks enorme spijt heeft.. maar als hij dan naar zn bank rekening kijkt zal dat allemaal weer goed zijn..
die zien we straks terug in zn competitie van lik me vestje.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
90 % draait om geld ,de hele familie onder de pannen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 22:24 schreef Grasmaaier het volgende:El Hassnaoui zou eventueel nog van waarde kunnen zijn.. de rest is pure opvulling jammer genoeg. Menig vind ik toch ook wel erg goed hoor.. Kan me herinneren dat jij daar vorig jaar ook nog over te spreken was in positieve zin. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Menig vind ik toch ook wel erg goed hoor.. Kan me herinneren dat jij daar vorig jaar ook nog over te spreken was in positieve zin. Menig heeft in mijn ogen net te weinig techniek.. op de AEGON Future Cup deed hij het heel goed.
Ga je dit jaar weer kijken? (Eredivisie Live zendt het uit) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uiteraard, vond het wel leuk de vorige keer om er samen gezellig over te bomen.. Misschien ga ik nog wel na een wedstrijdje toe.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heb een topic aangemaakt :) Talentvolle selectie dit keer! |
|
|
|