|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De psychologie van paradigma verschuiving. Het merendeel van de complottheorieën is, net als met de meeste overige theorieën door de eeuwen het geval was en is, niet juist. Historisch gezien zijn de meeste theorieën inmiddels door de feiten achterhaald. Waarschijnlijk vanuit een basisbehoefte aan zekerheid en vastigheid gaan sommige forumleden er desondanks het liefst van uit dat al hun huidige theorieën kloppen, en hooguit nog verder verfijnd moeten worden.
sommige forumleden zijn er zo overtuigd van het eigen wereldbeeld, dat zij feiten die daar niet in schijnen te passen (anomalieën) gedurende zeer lange tijd negeert of anders probeert te interpreteren. De op den duur onvermijdelijke aanpassing van het wereldbeeld, wanneer dit gefalsificeerd is geraakt door de anomalieën, is een vaak een groepsproces waarvan de timing niet goed voorspelbaar is. Onderzoekers die met alternatieve theorieën komen worden vaak weggehoond, tot hun zaak dermate duidelijk is dat men zich niet meer kan voorstellen of herinneren dat men er ooit anders over dacht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Capiche ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik kom niet meer bij hier :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha....love you ouwe,ff doorheen lezen en je snapt het |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg mooi... Noem eens een specifiek voorbeeld?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
I know.... Maar dat wist ik ook wel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sorrij maar ik snap er geen kut van....hahahaha Neman kerel!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehe de meeste niet Sjakie....goed lezen ouwe,anders help ik je wel.....overigens zijn er twee die gelijk door hadden wat ik bedoel |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Snap er ook niks van en normaal zie ik zoiets vaak wel. Conclusie: Ik heb iets gemist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehe de meeste niet Sjakie....goed lezen ouwe,anders help ik je wel.....overigens zijn er twee die gelijk door hadden wat ik bedoel Heel benieuwd wie die ander was dan? Ippie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe..ken jou langer als vandaag,wist dat jij het zou begrijpen ouwe...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Scoort!!!!.......gooooooooooaaaaaaaaaaaaallllllllllll |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep.....van Joduh had ik het ook verwacht ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
wil het niet snappen betwetertjes...hehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Betweterje ??......ik weet niks beter ik constateer Sjakie...is heel wat anders ouwe |
|
|
|