|
|
Legionair
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat hebben we daar aan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 maart 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: wat boeit het.. alsof alles wat jij post nuttig is.. tss |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooie beelden, altijd leuk om terug te zien! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zeker weten. Net als het om een slotje roepen. Niet bitchen. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Joh relax man!! mischien een idee om de finale filmpjes erop te zetten? lijkt mij veel leuker |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
SLOTJE ... ouwe koeien uit de sloot halen!! Hebben we nu niks aan. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
naar jou luisteren hebben we ook niks aan :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 28 maart 2013 - 15:25 schreef Thijs het volgende:Joh relax man!! mischien een idee om de finale filmpjes erop te zetten? lijkt mij veel leuker Ja man, want ik ga me echt druk maken om jou..? Nee. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
hey bosfiguur hou lekker je muil dan tegen mij :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan ik jullie dan niet even alleen laten ? hahahaha |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee jij doet gezellig mee! Ollie komt ook gezellig buurten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Volgens mij heb jij de P in omdat je je Olli nog niet gescoord hebt. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee inderdaad :P. maar hoopte stiekem dat hij ook wel verkocht zou worden in de fanshop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht er ook wel ff eentje te scoren. Maar nu ik de hype even aanzie kan ik er ook prima mee leven als ie er niet komt hoor. Het is niet dat een kind teleur hoef te stellen, alleen het kind in mezelf.. ;) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Topic brings back good memories |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik sprak blinker,taument witsche twee dagen erna, bij toeval bij blinker thuis in zoetermeer toendertijd. had n zakelijke afspraak met zn vrouw..(wist eerst niet dat t de vrouw van was) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaaf, was het een leuk gesprek..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,heel joviaal. ze kwamen thuis toen ik aan de koffie zat. en heb er ook nog goed geld verdiend toen! Blinker gaf me nog wat lijntjes mee,bv metgod .daar ben ik n week later geweest in barendrecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|