|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehehe....en die van Sjakie Swart ouwe,kan je dat combineren ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga geen uitdaging (of scheidsrechter) uit de weg!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 april 2013 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:Mijn favoriete 11...... --------------PIETJE----------------- APIK---------BACO------AMSTERDAMMER113 -----------JACK HUNTELAAR------------- REMCO K ---------------------FSIDEVAK129 --------------ALIBABBA---------------- HASJKOPH----------- JODUH-----------GUYT Reserve's....NATJOS,GRASMAAIER,HIPPY,RONALD 1960 Hoofdtrainer EIDE Ik voel me zeer vereerd ouwe...maar wat is nu mijn positie ? die van Blind of die van de CVM ???? Hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Remco K zal wel Eriksen zijn hahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Litmanen zie ik niet...geblesseerd???Whehehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee hoor, sta Siem de Jong plekkie... Fside staat op plekkie Eriksen..
Ze spelen 343
Boehoe, jammer...:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kijk ff omhoog Sjakie.......;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja gelezen...algemeen directeur(dictator) hahahaha...ik zie jou meer als onze geestelijke vader.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 23:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ja gelezen...algemeen directeur(dictator) hahahaha...ik zie jou meer als onze geestelijke vader.... Nee man...skybox...en freddies koud zetten voor Joduh,aai over zijn bolletje omdat hij 2x gescoord heeft...tis een beetje Theo Janssen....hahahaahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man...skybox...en freddies koud zetten voor Joduh,aai over zijn bolletje omdat hij 2x gescoord heeft...tis een beetje Theo Janssen....hahahaahaha Hahahaa.....die is sterk.... Overigens zou masseur ook een goeie zijn....flink in die billen knijpen....en ondertussen influisteren dat ze gotver een keer gaan foebele..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaa.....die is sterk.... Overigens zou masseur ook een goeie zijn....flink in die billen knijpen....en ondertussen influisteren dat ze gotver een keer gaan foebele..... Ben niet van die aard gap,billen knijpen bij mannen is niet mijn ding |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ikke ook niet...doe het damesteam van Ajax wel... |
|
|
|