|
|
Eide
|
|
|
Rust
Het is misschien niemand opgevallen. Waarschijnlijk is dat ook heel erg goed. Dat is namelijk de afgelopen jaren wel eens anders geweest. Wat bedoel ik? De rust die momenteel heerst rondom Ajax. Niet langer is Ajax een optocht van beschamende media optredens van verschillende directeuren en hun lakeien. Het was bijna lachwekkend als je je als Ajacied niet kapot schaamde voor het zoveelste knullige optreden van de talloze personen die het spotlight bij Ajax hebben geclaimd de afgelopen periode.
De media aanwezigheid van Ajax wordt op dit moment vrijwel helemaal verzorgd door Frank de Boer...
Lees verder op Foebele.blogspot.nl |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker. Ik wilde eigenlijk iets heel anders schrijven maar bij het zoeken naar achtergrondstukjes viel me op hoe weinig de huidige directie eigenlijk de aandacht zoekt. Van daaruit dus dit stuk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Helemaal waar Eide!!!Gelukkig maar... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ok de rust is heerlijk maar ik merk wel dat met name Jonk keihard is. Zie bijvoorbeeld het geval dat Gery Vink ineens de A2 moet gaan trainen terwijl bijna iedereen bij Jong Ajax lyrisch over deze man is. Ik vraag mij af of de gezichten niet teveel dezelfde kant op staan en of een andere mening nog wel getolereerd wordt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 18:38 schreef Brandje het volgende:Ok de rust is heerlijk maar ik merk wel dat met name Jonk keihard is. Zie bijvoorbeeld het geval dat Gery Vink ineens de A2 moet gaan trainen terwijl bijna iedereen bij Jong Ajax lyrisch over deze man is. Ik vraag mij af of de gezichten niet teveel dezelfde kant op staan en of een andere mening nog wel getolereerd wordt. Yep dat is het gevaarlijke ervan.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik kan niet beoordelen hoe de sfeer binnen Ajax nu is. Het heeft op dit moment ook weinig zin om daarover te speculeren. Ik hoop wel dat er ruimte blijft voor diversiteit van opvattingen en meningen binnen de kaders van het beleid van Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De sfeer straalt voetbal uit....als Cruyff stil is gaat het goed anders trekt hij zijn bek wel open... |
|
|
|