BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV (vrijdag 5 april 2013, 20:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 17:59   quote  deeplink  
d88ceaa81d5cfe079acb82505178fc5b.png

lokhoff.png

VVV-Venlo gaat vrijdagavond op bezoek bij Feyenoord. Trainer Ton Lokhoff hoefde zijn spelers niet op scherp te zetten voor het uitduel met Feyenoord, merkte hij deze week tijdens de trainingen.

"Uche Nwofor is bijvoorbeeld terug en die wil zich na enkele weken van apart trainen weer bewijzen, dat is mooi. Niet alleen voor hem, maar ook voor de groep. Ook de andere spelers waren gretig. Ik heb veel felle duels gezien van iedereen. Ze willen er natuurlijk allemaal vrijdag bij zijn, maar wie wil dat niet: voetballen voor vijftigduizend man, in zo'n ambiance", zegt Lokhoff op de officiële website van VVV.

VVV maakt een mindere fase door, maar Lokhoff ziet kansen voor zijn ploeg in de Kuip. "Feyenoord kan zich nog niet meer puntverlies permitteren in de race om het kampioenschap, die zullen vol gas geven. Maar dat betekent ook dat er ruimte komt. Die ruimte moeten we benutten. We gaan niet om alleen maar tegen te houden. En net als in elke wedstrijd zullen we ook nu kansen krijgen. Maar dan moeten we ze wél afmaken..."
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 17:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

Feestje vieren?
Als ie er naast sta? Dan wordt het een feestje ja ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Kom op tijd naar uitverkocht duel met VVV-Venlo!

20120801_kuip_vk_scaled_7.jpg

De wedstrijd van Feyenoord tegen VVV-Venlo wordt vrijdagavond in een uitverkochte Kuip gespeeld. Feyenoord roept alle supporters die dit duel bezoeken op om in verband met de verwachte (verkeers)drukte op tijd af te reizen naar het stadion. Alle toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 18.30 uur geopend voor het publiek.

Denk aan uw medesupporters, schuif door
Hoewel er genoeg zitplaatsen zijn in het stadion, komt het voor dat mensen op de trap moeten zitten. In verband met veiligheidsredenen dienen die echter vrij te blijven. We willen iedereen daarom vragen om uitsluitend op het plekje te gaan zitten waar hij of zij recht op heeft. Denk ook aan uw medesupporters en schuif zo ver mogelijk door. Neem uitsluitend plaats op de stoel waar u recht op heeft. Gebruik de stoeltjes niet voor jassen, tassen et cetera.

Sfeeractie
Voor aanvang van de wedstrijd tegen VVV staat er een grote thema sfeeractie van supporters gepland in De Kuip. Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging roepen alle supporters op om sjaals en/of vlaggen mee te nemen naar het stadion.

Feyenoord wenst alle bezoekers van het duel met VVV-Venlo een prettige en sportieve voetbalavond. Feyenoord tegen VVV begint zondag om 20.00 uur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Paauwe ziet Feyenoord nog altijd als titelkandidaat

cached(1).png

Patrick Paauwe was in zijn carrière als profvoetballer actief voor zowel Feyenoord als VVV Venlo. De voormalig middenvelder verwacht dat Feyenoord vrijdag een goede beurt gaat maken. "Ik denk dat Feyenoord - VVV één kant op zal gaan", vertelt Paauwe in gesprek met ELF Voetbal.
"Feyenoord zal voor het thuispubliek gelijk willen laten zien dat het nog mee wil doen om de titel en dat het rekent op misstappen van de drie ploegen die nu boven hen staan. Ik verwacht dan ook een mooie uitslag voor Feyenoord. Het zou me niet verbazen als ze met 4-0 zouden winnen."


Paauwe geeft verder aan dat hij Feyenoord nog altijd als een kanshebber voor de titel ziet, al beseft hij dat de positie van zijn voormalig werkgever niet ideaal is. "Nu Feyenoord drie ploegen boven zich heeft staan, is het een stuk moeilijker geworden. Nu moet je hopen dat Ajaks, PSV en Vitesse nog fouten begaan. Tegelijkertijd moet je gewoon je best blijven doen. We hebben de voorgaande seizoenen wel gezien hoe vreemd het kan lopen aan het einde van de Eredivisie", aldus Paauwe.

Ondanks zijn verwachting dat Feyenoord vrijdag dik van VVV zal winnen, draagt de Drontenaar laatst genoemde club nog altijd een warm hart toe. Aan het einde van zijn carrière als profvoetballer speelde hij twee seizoenen voor de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Het gaat moeilijk voor VVV worden om in de Eredivisie te blijven", aldus Paauwe. "Maar het zou leuk zijn als ze er in zouden blijven. VVV krijgt ook een nieuw stadion. Dat helpt hopelijk om ze over een tijdje tot een stabiele middenmoter te maken."
Bron:Feyenoordnet
sevillana
 sevillana - donderdag 04 april 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 17:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als ie er naast sta? Dan wordt het een feestje ja ...
for the record; .. ik sta, jij staat, hij staat, zij staan . . . . . . .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 20:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

for the record; .. ik sta, jij staat, hij staat, zij staan . . . . . . .
Mission impossible Sevi..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 april 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Ik ben er dus laat maar komen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Koeman: We kijken omhoog

20120830_pra_koeman_vk_scaled_7.jpg

Na de pas op de plaats die Feyenoord afgelopen zaterdag maakte met de 2-0 nederlaag in Heerenveen, gaat de ploeg van trainer Ronald Koeman de 29ste speelronde in de eredivisie in op de vierde plaats van de ranglijst. Gezien het grote gat van acht punten met de nummer vijf FC Twente, is het doel voor de laatste weken van het seizoen duidelijk. We kijken omhoog, vertelde trainer Ronald Koeman donderdag in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo.

Koeman beseft dat Feyenoord alle resterende wedstrijden moet winnen, mocht het zich nog serieus in de titelstrijd willen mengen. Ik reken erop dat de beslissing pas op de laatste speeldag valt, vertelde de trainer. Wij moeten het maximale aantal punten behalen als we nog iets willen. Met de nederlaag tegen Heerenveen hebben wij een stap terug gedaan, maar we gaan nog steeds voor het allerhoogste. Misschien moest het wel gebeuren dat wij een keer verloren, we zijn weer terug op aarde.

De trainer stond de afgelopen week ook niet langer dan gebruikelijk stil bij de afgelopen wedstrijd, ook al erkende hij dat Feyenoord in het duel met Heerenveen te veel fouten had gemaakt. We hebben besproken wat er mis is gegaan, maar ik heb niet het gevoel dat we aangeslagen zijn door die nederlaag, zei Koeman. Je kunt een keer een wedstrijd verliezen. Het is ook logisch dat onze spelers goede wedstrijden afwisselen met mindere wedstrijden. Als te veel spelers bij ons een slechte dag hebben, kunnen wij tegen zon resultaat als in Heerenveen aanlopen.

Het vertrouwen voor de komende thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo is er niet minder om bij Feyenoord. Dat vertrouwen heeft voor een deel te maken met de terugkeer van Graziano Pellè in het elftal. Koeman: Ons spel is voor een groot deel op hem afgestemd, dus natuurlijk is het belangrijk dat hij terug is. Hij houdt negen van de tien ballen die hij krijgt vast, waardoor andere spelers kunnen aansluiten. In Heerenveen was die aansluiting er juist niet, omdat er telkens balverlies werd geleden.

Tegenover de terugkeer van Pellè staat het ontbreken van de geblesseerde Lex Immers (enkel) en de geschorste Jordy Clasie. Trainer Ronald Koeman liet donderdag weten dat hierdoor Harmeet Singh of John Goossens in aanmerking komt voor een basisplaats tegen VVV. Het is nog niet zeker of Koeman een beroep kan doen op Singh, omdat de middenvelder kampt met lichte liesklachten.

DE TEGENSTANDER

img1081683141.jpeg

Waar Feyenoord evenals het merendeel van de eredivisieclubs de resterende zes speelrondes heeft omgedoopt tot zes finales, zal VVV-Venlo stiekem al voorbij de ontknoping van de competitie kijken. Als huidige nummer zeventien van de ranglijst, met vijf punten voorsprong op hekkensluiter Willem II en zeven punten achterstand op nummer vijftien PEC Zwolle, ligt het voor de hand dat de échte finales voor de ploeg van trainer Ton Lokhoff pas na de reguliere competitie beginnen, in de vorm van play-offs om promotie/degradatie.

Hoewel het definitieve gevaar voor rechtstreekse degradatie met een gat van vijf punten nog niet volledig geweken is, lijkt de kans klein dat er voor VVV nog een serieuze strijd wacht met Willem II. Beide ploegen treffen in de laatste zes duels nog drie tegenstanders uit de huidige top vijf en ook de rest van het programma oogt op papier loodzwaar.

Mocht VVV in mei inderdaad veroordeeld worden tot deelname aan de play-offs, dan zou dat voor de vierde maal in de laatste vijf seizoenen zijn dat de club in de eredivisie uitkwam. Aan de laatste twee edities, waarin met het nodige kunst- en vliegwerk handhaving op het hoogste niveau werd veiliggesteld, zal men in Venlo met plezier terugdenken, al blijft de vraag hoe vaak het op die manier goed blijft gaan.

Trainer Lokhoff zal de komende weken aangrijpen om zijn ploeg voor te bereiden op de voor VVV cruciale finales. In de aanloop daar naartoe zal elk punt dat in de resterende zes duels bij elkaar wordt gesprokkeld als nuttig worden ervaren, om maar te zwijgen over de boost van vertrouwen dat het elftal zal krijgen bij een stunt in De Kuip.

Feyenoord VVV-Venlo
Vrijdag 5 april om 20.00 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Makkelie

Statistieken

Thuis

16/10/2011 Feyenoord - VVV-Venlo 4-0
27/10/2010 Feyenoord - VVV-Venlo 3-0
24/10/2009 Feyenoord - VVV-Venlo 1-0
15/03/2008 Feyenoord - VVV-Venlo 4-1

Uit
21/10/2012 VVV-Venlo - Feyenoord 2-3
22/01/2012 VVV-Venlo - Feyenoord 2-1
01/05/2011 VVV-Venlo - Feyenoord 3-2
24/01/2010 VVV-Venlo - Feyenoord 1-1
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - donderdag 04 april 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Goossens gaat scoren.(als hij speelt natuurlijk.)
kratje bier zet ik er op.wie durft?
eerste reaktie is geldig.ik woon in den bosch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door van geil --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 22:54   quote  deeplink  
I beg to differ, dus ik doe mee. Wel een merk wat op dat moment in de aanbieding is ;) Ik woon in Valkenswaard, dus ben zo bij je.
van geil
 van geil - donderdag 04 april 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 22:54 schreef Bosifyable het volgende:
I beg to differ, dus ik doe mee. Wel een merk wat op dat moment in de aanbieding is ;) Ik woon in Valkenswaard, dus ben zo bij je.
deal.leuk:)......
ben benieuwd
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Ik hoop het voor hem, zou mooi zijn als hij eens in de basis begint, en een vrije trap ergens in de kruising krult.

Maar ik lust wel een paar biertjes, dus laat 'm dan maar op de lat/paal schieten. Pelle kopt de rebound er wel in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 07:02   quote  deeplink  
Jupiler is traditie.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 08:23   quote  deeplink  
Heb je naast die ene keer nog vaker bier moeten kopen voor een forumlid? ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 08:52   quote  deeplink  
Die ene keer is de enige keer van wie ook.
Dus traditioneel :-D
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Traditie is bij deze ingezet dan..! Geile, ik wil Jupiler ;)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 april 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Mooie traditie!
van geil
 van geil - vrijdag 05 april 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 09:00 schreef Bosifyable het volgende:
Traditie is bij deze ingezet dan..! Geile, ik wil Jupiler ;)
OK!..

Lekker biertje is dat.
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Zo maar eens richting Rotterdam... 4-0 ! :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:13   quote  deeplink  
292264_469371819802020_805782187_n.png
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:18   quote  deeplink  
VVV countert zich redelijk makkelijk naar een 0-2..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:18 schreef Wim2 het volgende:
VVV countert zich redelijk makkelijk naar een 0-2..
Matchday en deze demente eikel komt ook weer van onder zijn amsterdommertje, denk dat ik er vanavond maar niet ben..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Matchday en deze demente eikel komt ook weer van onder zijn amsterdommertje, denk dat ik er vanavond maar niet ben..
Maak je geen zorgen ik heb wel wat beters te doen op mijn vrijdagavond..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Matchday en deze demente eikel komt ook weer van onder zijn amsterdommertje, denk dat ik er vanavond maar niet ben..
Maak je geen zorgen ik heb wel wat beters te doen op mijn vrijdagavond..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Pfffffff gelukkig..thanx man..!!!!
Sjeffry
 Sjeffry - vrijdag 05 april 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:18 schreef Wim2 het volgende:
VVV countert zich redelijk makkelijk naar een 0-2..
Jij bent best triest wist je dat, als ik jou was zou ik hulp gaan zoeken!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:25 schreef Sjeffry het volgende:

[..]

Jij bent best triest wist je dat, als ik jou was zou ik hulp gaan zoeken!
heb ik al
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:25 schreef Sjeffry het volgende:

[..]

Jij bent best triest wist je dat, als ik jou was zou ik hulp gaan zoeken!
Kansloos..
ar
 ar - vrijdag 05 april 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Hij doet er gewoon om.In zijn hart zegt hij 5-0:)
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - vrijdag 05 april 2013 - 17:11   quote  deeplink  
ik gaa toch wel ff achter me oor krabben als die gelijk krijg met ze 0-2
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 17:03 schreef ar het volgende:
Hij doet er gewoon om.In zijn hart zegt hij 5-0:)
Heracles gaat echt niet met 5-0 verliezen..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 17:11 schreef 010NAKKIE010 het volgende:
ik gaa toch wel ff achter me oor krabben als die gelijk krijg met ze 0-2
Dan vreet ik mijn schoenen op..
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - vrijdag 05 april 2013 - 17:33   quote  deeplink  
vergeet dan niet de geurvreters der uit te halen he
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 17:33 schreef 010NAKKIE010 het volgende:
vergeet dan niet de geurvreters der uit te halen he
Nee joh die laat ik zitten anders is het zo droog..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Vreemd ik ben gewoon zenuwachtig voor vanaaf..
Sensi
 Sensi - vrijdag 05 april 2013 - 18:39   quote  deeplink  
Nergens voor nodig maat we pakken volle 3 punten en sluiten gewoon weer aan!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 april 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Moet je na de wedstrijd neuken dan?
ar
 ar - vrijdag 05 april 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan vreet ik mijn schoenen op..
En ik jouw veters!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vormer, Vilhena, Singh; Schaken, Pellè en Boëtius. #FEYvvv
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 19:14   quote  deeplink  
Wisselspelers Feyenoord: Lamprou, Nelom, Mokotjo, Goossens, Verhoek, Cissé en Achahbar. #FEYvvv
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 05 april 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Benieuwd wat Singh gaat brengen
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 05 april 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Al 2 kansen
Laat het doelpunt maar komen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Matig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Zorgelijk
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Nou reddekuip wat zal het een ramp zijn als deze sfeer zal verdwijnen..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 20:41   quote  deeplink  
VVV moet al lang voor staan.. zeer matig wat Feyenoord weer laat zien.. maar wat wil je ook met dit spelersbudget..
craven
 craven - vrijdag 05 april 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Armoedig...poeh..ff goaltje maken :)
craven
 craven - vrijdag 05 april 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 20:41 schreef Wim2 het volgende:
VVV moet al lang voor staan.. zeer matig wat Feyenoord weer laat zien.. maar wat wil je ook met dit spelersbudget..
Go fuck yourself gnoom
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Wat is het toch doodstil.

Is dit nou de geroemde sfeer? Man reddekuip moet zich niet zo aanstellen met die sfeer. Het nieuwe stadion heeft zoveel meer te bieden.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Man man wat is die Singh slecht..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV (vrijdag 5 april 2013, 20:00)









0.0063228