BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV (vrijdag 5 april 2013, 20:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 22:19 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Lees tekst bij 90+3

Jij bent hier dus degene die niet objectief is vlgs mij.
Klopt hij is een snavelt broer..
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 05 april 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 21:53 schreef Wim2 het volgende:
Wat een onverdiende overwinning.. man man man.. 1-0 van VVV winnen.. zelfs tegen vvv kun je niet met grotere cijfers winnen.

VVV speelde goed verzorgd voetbal en had zeker 1 punt verdiend en misschien wel 3.
http://www.goal.com/nl/match/81898/feyenoord-vs-vvv-venlo/play-by-play

Lees 90+3 landverrader
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 05 april 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 22:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt hij is een snavelt broer..
haha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 april 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:
Die nederlaag tegen Heerenveen heeft een vet litteken geslagen op de (jonge) ploeg.
Aldus ook Koeman.

Miste ook agressiviteit.
Boëtius vond die alweer minder, de druk speelt 'm even parten.
En merkt op dat het middenveld duidelijk nieuw was, ook Vilhena op 10.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 april 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Slecht, maar 3 punkten, op naar volgende week!

Slotje!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 april 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Zo weer thuis na een 'kut' wedstrijd met als 1 van de uitblinkers: Erwin Mulder.
En dat zegt al genoeg over Feyenoord !! Snel vergeten en op naar de volgende ...
van geil
 van geil - vrijdag 05 april 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aldus ook Koeman.

Miste ook agressiviteit.
Boëtius vond die alweer minder, de druk speelt 'm even parten.
En merkt op dat het middenveld duidelijk nieuw was, ook Vilhena op 10.
Koeman doet er wel alles aan om zijn gelijk te halen.
wie zet nou singh als controleur neer,vormer op de plek van vilhena en vilhena op tien?

n drama opstelling.net als vorige week.

wel drie punten.YES
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Singh is dus ook plan B niet.
MMM
 MMM - vrijdag 05 april 2013 - 23:49   quote  deeplink  
Ongelooflijk slecht, gelukkig wel gewonnen. Mooie pass van Mathijsen en knap afgemaakt door Pellè.

Singh was vreselijk vanavond, net als anderen. Goossens viel niet onaardig in, veel feller ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 00:27   quote  deeplink  
Goossens is ook ruk. Net niet speler.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 22:39 schreef van geil het volgende:
Goossens gaat scoren.(als hij speelt natuurlijk.)
kratje bier zet ik er op.wie durft?
eerste reaktie is geldig.ik woon in den bosch.
Whoopwhoop!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 08:47   quote  deeplink  
De afgelopen wedstrijden laten goed zien waar we met Feyenoord staan. We hebben een goed elftal als

1.we voetballen als een team
2.iedereen zijn afspraken nakomt en als
3.we hard en geconcentreerd werken

Doen we dat niet, dan zijn we middelmatig.

Op zich is dat ook niet vreemd, als je de financiële mogeljkheden vergelijkt met andere eredivisieteams. De goede prestaties worden echter in gevaar gebracht als het elftal, of enkele basisspelers, denkt dat het op basis van individuele kwaliteiten een wedstrijd kan winnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 08:52   quote  deeplink  
Miste dan tóch wel een Leerdam...Gisteren dan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:56   quote  deeplink  
Lokhoff: "Het enige is dat we geen goal hebben gemaakt"

ton-lokhoff(vvv-venlo)(3).jpg

Na de nipte 1-0 nederlaag tegen Feyenoord toonde VVV-Venlo-trainer Ton Lokhoff zich tevreden over het vertoonde spel van zijn ploeg. De teleurstelling was desondanks groot bij de oefenmeester van de degradatiekandidaat.

"We hebben heel goed gevoetbald, veel kansen gecreëerd. honderd procent kansen zelfs. Alleen aan het einde van de rit is het 1-0 voor Feyenoord. We moeten doorgaan op deze manier. Als we zo blijven spelen dan ben ik er van overtuigd dat we het om gaan keren", aldus Lokhoff tegenover de camera's van Eredivisie Live.

De Bredanaar toonde zich optimistisch over de instelling die zijn ploeg liet zien. "Ik moet zeggen dat die jongens keihard hebben gewerkt. Iedereen is zijn afspraken nagekomen en we hebben gevoetbald zoals we wilden. Het enige wat we niet hebben gedaan is een goal maken. Dat is toch wel belangrijk in voetbal."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Van Haaren baalt: "Die bal moet er gewoon in"

ricky-van-haaren(vvv-venlo)(3).jpg

Ricky van Haaren had zijn oude ploeg pijn kunnen doen, maar liet dat na. De middenvelder van VVV-Venlo verloor vrijdag in de Kuip met 1-0 van Feyenoord. Het duel had echter geheel anders kunnen lopen als Van Haaren in het eerste bedrijf oog in oog met Feyenoord-doelman Erwin Mulder de 0-1 had binnengewerkt.

"Ik had echt de 0-1 op m'n schoen. Eigenlijk telde ik hem ook al. De bedoeling was om de bal rustig met de binnenkant in de hoek te plaatsen. Maar er zijn verder zijn geen excuses voor, die bal moet er gewoon in", aldus de 21-jarige Rotterdammer tegenover Eredivisie Live.

De Limburgers kregen met name in de eerste helft grote mogelijkheden om de score te openen, weet ook Van Haaren. "We begonnen goed en we kregen enorme kansen. De eerste dertig minuten combineerden we uitstekend. We zagen dat Feyenoord het gewoon moeilijk had. Het is dan ook zonde dat we toch nog verliezen."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:57   quote  deeplink  
VVV trainer Ton Lokhoff na nederlaag in de Kuip

Peter V.
 Peter V. - zaterdag 06 april 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Wat we gisteren misten waren spelers die de bal wilden hebben. Voor rust kon je bij iedere uitbal links voorin zien dat niemand de bal wilde hebben. Met Clasie en vooral Immers om een ontvangende Pelle heen is dat tot nu toe een ABC-tje.

Verder was Harmeet Singh zwak en speelde Martins Indi veel te ver naar voren. Voor de andere verdedigers bij vlagen niet te korrigeren.

Positief: Vormer m.n. voor rust, Mathijssen en Mulder. En niet te vergeten de invalbeurt van Goossens die beleving in het spel bracht en het publiek er flink achter kreeg.

Om dan nog een heel positief iets te noemen. Scheidsrechter Danny Makkelie floot alweer prima. Hij laat veel toe en is niet "aanwezig" (zoals bijvoorbeeld Vink en Bossen). Lokhoff werd af en toe gek van 'm (misschien had Feyenoord gisteren voordeel van zijn manier van fluiten). Een topper deze man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door Peter V. --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - VVV Venlo 1-0

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Sfeeractie Feyenoord - VVV

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:58   quote  deeplink  
"Feyenoord had niet mogen klagen als wij met 0-3 of 0-4 hadden gewonnen"

marcel-seip(vvv-venlo)(3).jpg

Marcel Seip vond het vrijdagavond na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord (1-0 verlies) zeer jammer dat zijn ploeg er niet in slaagde om te winnen van VVV-Venlo. De verdediger vond zijn team de sterkste partij, maar de Limburgers slaagden er niet in om tot scoren te komen.

"Ik denk dat we heel goed gevoetbald hebben en ik denk dat Feyenoord niet had mogen klagen als wij met 0-3 of 0-4 hadden gewonnen", vertelde Seip aan L1. "Uiteindelijk gaat het er echter om dat we scoren en dat is vandaag (vrijdag, red.) helaas niet gebeurd."

Seip vond het moeilijk uit te leggen dat VVV er ditmaal wel in slaagde om een goede wedstrijd te spelen. "We weten dat we wel de kwaliteiten hebben, maar misschien is het ook onbevangenheid. We hadden natuurlijk niets te verliezen, dus dan geef je misschien net dat beetje meer. Uiteindelijk hebben we wel als team laten zien dat we heel goed kunnen voetballen."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Mafkees
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 06 april 2013 - 09:00   quote  deeplink  
En de TIFO-actie was ook positief haha. Mooie spanning die werd opgebouwd. Leek wel of de nederlaag tegen Boerenveen werd "gevierd". Maar het fakkelen was fantastisch! Jammer dat de spelers iets later het veld opkwamen. Heel mooi!
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 06 april 2013 - 09:06   quote  deeplink  
Renato,

Seip overdrijft maar we hebben wel gezwijnd. Laat ik het anders zeggen: Mulder deed zijn werk prima.
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 21:53 schreef Wim2 het volgende:
Wat een onverdiende overwinning.. man man man.. 1-0 van VVV winnen.. zelfs tegen vvv kun je niet met grotere cijfers winnen.

VVV speelde goed verzorgd voetbal en had zeker 1 punt verdiend en misschien wel 3.
Waarom hadden ze een punt of misschien wel 3 verdiend? Het spel is volgens een bepaald concept ontwikkeld, degene die meer scoort dan de tegenstander, wint. Als jij zo graag naar een sport kijkt waar de uitvoering beoordeeld wordt in plaats van het resultaat, stort je dan op schoonzwemmen. Lijkt me een leuke sport voor je.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:06 schreef Peter V. het volgende:
Renato,

Seip overdrijft maar we hebben wel gezwijnd. Laat ik het anders zeggen: Mulder deed zijn werk prima.
Dat bedoel ik, hij overdrijft..
Blij dat Mulder het weer eens goed gedaan heb..!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:11 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom hadden ze een punt of misschien wel 3 verdiend? Het spel is volgens een bepaald concept ontwikkeld, degene die meer scoort dan de tegenstander, wint. Als jij zo graag naar een sport kijkt waar de uitvoering beoordeeld wordt in plaats van het resultaat, stort je dan op schoonzwemmen. Lijkt me een leuke sport voor je.
Actief schoonzwemmen zou hem ook helpen: zijn brein heeft een wasbeurt nodig.
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 06 april 2013 - 09:14   quote  deeplink  
of ga fierljeppen in de Oude Maas
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:14 schreef Peter V. het volgende:
of ga fierljeppen in de Oude Maas
Met een steen om zijn nek..
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 22:46 schreef lijdensweg het volgende:
Zo weer thuis na een 'kut' wedstrijd met als 1 van de uitblinkers: Erwin Mulder.
En dat zegt al genoeg over Feyenoord !! Snel vergeten en op naar de volgende ...
Wat goed van je om dat toe te geven. Als jij dat kan, krijg ik toch weer wat geloof in de mensheid.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:16 schreef Els het volgende:

[..]

Wat goed van je om dat toe te geven. Als jij dat kan, krijg ik toch weer wat geloof in de mensheid.
Als Mulder dit nu eens wekelijks gaat aantonen dan is er heel misschien een beetje hoop ja
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als Mulder dit nu eens wekelijks gaat aantonen dan is er heel misschien een beetje hoop ja
Als Mulder dit wekelijks gaat aantonen, is er hoop voor hem en Feyenoord, maar als jij dit wekelijks laat zien....
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 01:15 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Whoopwhoop!
:).
stond niet in de basis he,
maar als jij t zo begrepen hebt,doe ik sportief.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:56 schreef van geil het volgende:

[..]

:).
stond niet in de basis he,
maar als jij t zo begrepen hebt,doe ik sportief.
Wasn't part of the deal ;) Maar had al bedacht dat ik genoegen zou nemen met een klein kratje :P

Nah, just kiddin'. De volgende keer beter.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 09:56 schreef Els het volgende:

[..]

Als Mulder dit wekelijks gaat aantonen, is er hoop voor hem en Feyenoord, maar als jij dit wekelijks laat zien....
Hahaha die Els, ik ga in ieder geval NOOIT naar de pijpen dansen van bepaalde forum gangsters als U dat bedoel! Ik zal ten alle tijden EEN EIGEN MENING hebben ...
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 10:06   quote  deeplink  
t was n rukoverwinning.

maar mag t n keer.
van mij wel :)....

nu wachten wat de anderen gaan doen.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Op dit moment zijn de punten zeker belangrijker, maar deze wedstrijden laten wel goed zien waar Feyenoord sportief precies staat.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 april 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Ik vond de wedstrijd ook niet beat maar we'll 3 punten.Alleen zie ik weer op het forum weer snel oordelen over jonge en nieuwe spelers.Goosens en Verhoek ineens ruk spelers geef ze nog even de tijd.
Even een rij van vooroordelen Pelle was een kut aankoop,Schaken ach hoe konden we zoiets doen,Immers helemaal niets ( ik miste hem we hoor gisteren) Mathijssen wat een lul,dus ik denk wacht nog even met het afserveren van voetballers,Ik schrok gisteren wel van v Haaren tjonge die speelde een goede wedstrijd.Dezespeler had ik dus al afgeserveerd.Dus niets is mij menselijk ook ik he'd deze vooroordelen
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:22 schreef piet de paler het volgende:
Ik vond de wedstrijd ook niet beat maar we'll 3 punten.Alleen zie ik weer op het forum weer snel oordelen over jonge en nieuwe spelers.Goosens en Verhoek ineens ruk spelers geef ze nog even de tijd.
Even een rij van vooroordelen Pelle was een kut aankoop,Schaken ach hoe konden we zoiets doen,Immers helemaal niets ( ik miste hem we hoor gisteren) Mathijssen wat een lul,dus ik denk wacht nog even met het afserveren van voetballers,Ik schrok gisteren wel van v Haaren tjonge die speelde een goede wedstrijd.Dezespeler had ik dus al afgeserveerd.Dus niets is mij menselijk ook ik he'd deze vooroordelen
Wijze woorden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:22 schreef piet de paler het volgende:
Ik vond de wedstrijd ook niet beat maar we'll 3 punten.Alleen zie ik weer op het forum weer snel oordelen over jonge en nieuwe spelers.Goosens en Verhoek ineens ruk spelers geef ze nog even de tijd.
Even een rij van vooroordelen Pelle was een kut aankoop,Schaken ach hoe konden we zoiets doen,Immers helemaal niets ( ik miste hem we hoor gisteren) Mathijssen wat een lul,dus ik denk wacht nog even met het afserveren van voetballers,Ik schrok gisteren wel van v Haaren tjonge die speelde een goede wedstrijd.Dezespeler had ik dus al afgeserveerd.Dus niets is mij menselijk ook ik he'd deze vooroordelen
van Haaren die kon uitblinken omdat ene Singh nog nooit van verdedigen had gehoord blijkbaar ... Dan kan iedere middelmatige profspeler wel uitblinken in de kuip !!!
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 06 april 2013 - 10:46   quote  deeplink  
De fakkels waren mooi,de wedstrijd waardeloos en het resultaat uitstekend.
Verder zijn we tijdens de terugreis niet gekomen. Op de bestuurder na viel iedereen in slaap.
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wasn't part of the deal ;) Maar had al bedacht dat ik genoegen zou nemen met een klein kratje :P

Nah, just kiddin'. De volgende keer beter.
jij krijgt dat kratje Jupiler van mij ,,eerlijk verdient!

mijn uitdaging was onduidelijk mijnerzijds.
dus het gaat door :)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Houd op, scheid uit joh ;)
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha die Els, ik ga in ieder geval NOOIT naar de pijpen dansen van bepaalde forum gangsters als U dat bedoel! Ik zal ten alle tijden EEN EIGEN MENING hebben ...
Nee, dat bedoel ik niet. Het lijkt er zelfs niet op. Ik geef aan dat ik het knap vind dat jij over je eigen schaduw heen kunt stappen en je bent een van de laatsten van wie ik dat verwacht had.
Wat deze opmerking van je dus weer jammer maakt, want je toont weer aan dat je alles door een heel sterk, vooringenomen filter gooit.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:26 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Het lijkt er zelfs niet op. Ik geef aan dat ik het knap vind dat jij over je eigen schaduw heen kunt stappen en je bent een van de laatsten van wie ik dat verwacht had.
Wat deze opmerking van je dus weer jammer maakt, want je toont weer aan dat je alles door een heel sterk, vooringenomen filter gooit.
Tja, een eerste indruk is bij mij vaak de juiste ...
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, een eerste indruk is bij mij vaak de juiste ...
Typo. Je bedoelt vast 'zelden'.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:34 schreef Els het volgende:

[..]

Typo. Je bedoelt vast 'zelden'.
Nee, Els. Vaak de juiste ...
sevillana
 sevillana - zaterdag 06 april 2013 - 13:27   quote  deeplink  
3 punten gepakt, maar daar is verder ook eigenlijk alles mee gezegd. Het was verre van goed. Maar misschien ook wel de verdienste van VVV (?).
N.B.:
Els, stop er maar mee, een discussie met L. is gewoon niet te winnen, bespaar je de moeite. Laat hem in z'n eigen gelijk geloven, dan doen wij dat toch ook? ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 13:27 schreef sevillana het volgende:
3 punten gepakt, maar daar is verder ook eigenlijk alles mee gezegd. Het was verre van goed. Maar misschien ook wel de verdienste van VVV (?).
N.B.:
Els, stop er maar mee, een discussie met L. is gewoon niet te winnen, bespaar je de moeite. Laat hem in z'n eigen gelijk geloven, dan doen wij dat toch ook? ;)
Doe jij toch ook? Je gelijk willen halen ... anders blijf je wel in discussie !
VVout
 VVout - zaterdag 06 april 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Ha ha alleen het feit dat je je zelf inbeeld dat de ander wint maakt je een verliezer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 april 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:
Miste dan tóch wel een Leerdam...Gisteren dan.
Miste hem niet echt. Vilhena speelde juist teveel als Leerdam. Redelijk in de organisatie, maar niet goed aan de bal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV (vrijdag 5 april 2013, 20:00)









0.0077929